Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 189400 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #180 Gepost op: 12-03-2015, 11:07:04 »
Fijn.. it's just to be sure. Bij het lezen van 'ideetjes' gaan onze alarmbellen nl even rinkelen.
Het is niet eenvoudig, en achter de schermen veel werk, om alles rond te krijgen. Dan zijn onaangekondigde verrassingen, hoe leuk ook bedoeld, toch vaak iets minder leuk voor de organisatie. Dus graag van te voren even overleggen.

Dan wordt de MFD voor iedereen een onvergetelijke dag ::zwaai::
Ik weet uiteraard, na tig molfandagen, hoeveel werk erin gaat zitten om alles rond te krijgen. Ik weet ook, dat mensen die als vrijwilliger rondlopen in de Observant, eigenlijk slechts mondjesmaat iets van de dag zelf mee krijgen. Heb ik alleen maar grote bewondering voor. Daarom zal ik, als ik een idee zou hebben dat beslag zou leggen op de beperkte tijd, dat ook ruim van tevoren kenbaar maken.


Waar ik het tegen Rick over had, had met mezelf te maken, meer in het bijzonder met een manier om het voor mijzelf makkelijker te maken bij de veiling. Dat heeft dus inhoudelijk niets met de invulling van de fandag te maken, zoals ik al zei.



Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #181 Gepost op: 12-03-2015, 12:01:18 »
Als mij niks invalt met knutselen kan ik een t-shirt aan gaan doen met de Haagse ooievaar... Die heb ik sowieso!

Trouwens, ik neem aan dat er weer voor het station in Amersfoort verzameld gaat worden? (hoe laat ongeveer?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #182 Gepost op: 12-03-2015, 12:17:39 »
Verzamelpunt vinden is nu even lastig. Ik stel voor om het GWK als verzamelpunt te nemen, tenzij iemand een beter idee heeft.
Verzamelen in de stationshal bij spuit spoor 11 zou ook kunnen omdat dat het spoor is waarvandaan treinen naar Amersfoort vertrekken.

Maar het GWK-kantoor is ook goed.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #183 Gepost op: 12-03-2015, 16:34:08 »
Als mij niks invalt met knutselen kan ik een t-shirt aan gaan doen met de Haagse ooievaar... Die heb ik sowieso!

Trouwens, ik neem aan dat er weer voor het station in Amersfoort verzameld gaat worden? (hoe laat ongeveer?)
Tussen 12:30 en 12:45 verzamelen bij de zonnewijzer, 12:45 gaan lopen naar de Observant?
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #184 Gepost op: 12-03-2015, 16:50:51 »
Zo, ik ben zondag vanaf een kilometer afstand herkenbaar aan mijn avatar. (Het plaatje viel wat groot uit zo precies in de badge passend. ::rofl::) Spreek me gerust aan want ik vind het heel leuk om nieuwe gezichten achter bekende forumnamen te leren kennen. En als je zelf ook herkenbaar wilt zijn knutsel dan ook nog even een mooi kaartje. ::boogie::


Heinz bij gebrek aan Art kun jij ook geen handtekeningen gaan uitdelen ::hypocriet::  ;D ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #185 Gepost op: 12-03-2015, 17:09:45 »
Heinz bij gebrek aan Art kun jij ook geen handtekeningen gaan uitdelen ::hypocriet::  ;D ;)

::rofl:: :-[ De enige molloot die handtekeningen uitdeelt aan een grote fanschare is Joeri. ;) (Maar die is er helaas ook niet bij...)

Maar ik hoop wel dat er flink wat mensen de moeite nemen om ook zo'n bordje of kaartje op te doen, anders staat het een beetje raar om daar als een van de weinigen mee te lopen. Vandaar ook mijn vraag eerder aan de organisatie of er weer kaartjes/stickers uitgedeeld worden, maar op die vraag heb ik helaas geen serieus antwoord gekregen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #186 Gepost op: 12-03-2015, 17:13:40 »
Volgens mij wel.

Maar voor de zekerheid. Nee de crew doet het niet meer.
De Crew zorgt voor handtekeningen kaartjes en niet meer voor naambordjes. Forummers die dat willen mogen daar zelf voor kiezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #187 Gepost op: 12-03-2015, 17:17:27 »
Volgens mij wel.

Maar voor de zekerheid. Nee de crew doet het niet meer.
De Crew zorgt voor handtekeningen kaartjes en niet meer voor naambordjes. Forummers die dat willen mogen daar zelf voor kiezen.

Ok, duidelijk. (Dat had je eerder inderdaad ook gezegd in dit topic, maar je had later ook tegen mij gezegd via pm dat je niet meer bij de organisatie van de MFD hoort. Vandaar mijn verwarring.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #188 Gepost op: 12-03-2015, 17:19:51 »
Er is vast wel iemand bereid om een stapeltje stickervellen mee te nemen toch? ::hypocriet::
...óf niet!

Offline skapandi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #189 Gepost op: 12-03-2015, 17:33:03 »
Ik heb de bevestiging binnen en het geld overgemaakt, maar ben toch ingepland om te werken aankomende zondag.. Kan ik iemand via deze weg blij maken met een toegangsbewijs?

Groetjes Ellen

Re: MolFanDag 2015
« Reactie #190 Gepost op: 12-03-2015, 17:34:08 »
Ik heb er zin in, dit wordt de eerste keer. Ik ben benieuwd, maar ik ben er zeker van dat het leuk gaat worden!   ::tandpastasmiley::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #191 Gepost op: 12-03-2015, 20:18:03 »
Ik heb de bevestiging binnen en het geld overgemaakt, maar ben toch ingepland om te werken aankomende zondag.. Kan ik iemand via deze weg blij maken met een toegangsbewijs?
Meld je officieel af door Dolfie een PB te sturen. Zij (dacht ik...) kan dan de eerste persoon in de wachtrij blij maken.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #192 Gepost op: 12-03-2015, 20:30:24 »
Zo, ik ben zondag vanaf een kilometer afstand herkenbaar aan mijn avatar. (Het plaatje viel wat groot uit zo precies in de badge passend. ::rofl::) Spreek me gerust aan want ik vind het heel leuk om nieuwe gezichten achter bekende forumnamen te leren kennen. En als je zelf ook herkenbaar wilt zijn knutsel dan ook nog even een mooi kaartje. ::boogie::



Leuk Heinz, heb je die pijp ook bij je?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #193 Gepost op: 12-03-2015, 22:08:46 »
Tussen 12:30 en 12:45 verzamelen bij de zonnewijzer, 12:45 gaan lopen naar de Observant?

de zonnewijzer?
Wit is ook een kleur!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #194 Gepost op: 12-03-2015, 22:44:11 »
de zonnewijzer?
Een hele grote zonnewijzer aan de buszijde van het centrale station in Amersfoort. Niet te missen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #195 Gepost op: 12-03-2015, 22:55:10 »
Zo, ik ben zondag vanaf een kilometer afstand herkenbaar aan mijn avatar. (Het plaatje viel wat groot uit zo precies in de badge passend. ::rofl::) Spreek me gerust aan want ik vind het heel leuk om nieuwe gezichten achter bekende forumnamen te leren kennen. En als je zelf ook herkenbaar wilt zijn knutsel dan ook nog even een mooi kaartje. ::boogie::



Wat leuk Heinz! Hierdoor ben ik er nu ook over na aan het denken om een naamkaartje of iets dergelijks te dragen.. Hmm, nog even over nadenken..

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #196 Gepost op: 12-03-2015, 23:17:31 »
Geen namen van kandidaten die naar de fandag komen gehoord in de Vodcast?
Helaas, ik ook niet Droevig

Dus dan maar even hier, de mensen die tot nu hebben toegezegd te komen:

Carolina, Chris, Marlijn, Rik en Margriet

We hopen snel met een aanvulling te kunnen komen Bravo!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit is een vraag die eerder gesteld was. Maar ik vraag me nu af of er al meer mensen hebben gezegd dat ze komen. ( art,Martine en Victor komen niet ) maar hoe zit het dan met Evelien, Pieter en Ajouad??

Offline margrietisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dit wordt het jaar...
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #197 Gepost op: 13-03-2015, 12:51:09 »
Wie gaan er allemaal? Ik kom namelijk alleen en wil niet de hele dag in me eentje staan. Is mijn eerste fan dag dus kei spannend!!
Ja toch?!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #198 Gepost op: 13-03-2015, 13:00:27 »
Er gaan er heel wat... (ik in ieder geval) Als je met de trein komt kom je gewoon naar de zonnewijzer, en binnen de kortste keren heb je al contact me meerderen! En ook in de Observant is het vaak niet te moeilijk om contact te maken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #199 Gepost op: 13-03-2015, 13:04:39 »
Ja idd contact maken bij het observant is niet moeilijk want we komen allemaal voor hetzelfde 😊