Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 189667 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #240 Gepost op: 14-03-2015, 20:13:49 »
Misschien vergist Dolfie zich? Zo niet, dan ben ik wel heel blij dat Martine komt. :D (En natuurlijk hoop ik ook dat Chris komt.)
::ohno::

Chris moest helaas wegens omstandigheden afzeggen, jammer maar niets aan te doen. Daarentegen is het Martine wel gelukt om toe te zeggen dat ze alsnog komt ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Re: MolFanDag 2015
« Reactie #241 Gepost op: 14-03-2015, 20:38:41 »
::ohno::

Chris moest helaas wegens omstandigheden afzeggen, jammer maar niets aan te doen. Daarentegen is het Martine wel gelukt om toe te zeggen dat ze alsnog komt ::ok::.

Ah, zo jammer dat Chris niet komt. Ik had hem graag willen ontmoeten, maar niets aan te doen! Heb er alsnog veel zin in :)

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #242 Gepost op: 14-03-2015, 20:47:38 »
Ik ben nog nooit op de fandag geweest en kom ook morgen niet, maar ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

Veel plezier allen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #243 Gepost op: 14-03-2015, 21:30:29 »
Tsja, ik vind het ook heel jammer dat Chris moest afzeggen (privé-omstandigheden hebben we te horen gekregen).

We gaan in ieder geval ons best doen om zoveel mogelijk mensen langs de kandidaten te krijgen. Als iedereen zelf ook een beetje meewerkt, moet het vast wel lukken. Niet te lang blijven praten, en misschien in kleine groepjes tegelijk op de foto?

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #244 Gepost op: 14-03-2015, 21:41:17 »
Ik ga er niet bij zijn, maar ik wens degene die gaan alvast heel veel plezier :D

En hopelijk worden er toch wat video opnames gemaakt zodat de niet kunnen komers (nieuw scrabblewoord) alsnog de sfeer wat meekrijgen en het vragenvuur

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #245 Gepost op: 14-03-2015, 21:46:46 »
Jammer van mijn mol Chris :\'( Martine komt gelukkig wel. Misschien inderdaad wel een goed idee om wat meer groepsfoto's te maken. Hoop dat het wat warmer wordt als vandaag maar ik geloof niet dat het zonnig wordt...Tot morgen!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #246 Gepost op: 14-03-2015, 21:58:11 »
Wie gaan er allemaal? Ik kom namelijk alleen en wil niet de hele dag in me eentje staan. Is mijn eerste fan dag dus kei spannend!!

Daar heb ik dus ook een beetje last van.....
Wit is ook een kleur!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #247 Gepost op: 14-03-2015, 21:59:51 »
Daar heb ik dus ook een beetje last van.....

Maar jij hebt inmiddels al wat mensen van dit forum ontmoet, en die zijn er morgen ook ;) ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #248 Gepost op: 14-03-2015, 22:09:11 »
Mocht Ajouad morgen toch nog komen, mag hij wel weer een opdracht krijgen om alle namen van de Molloten te leren kennen binnen een uur tijd  :P
De jacht is geopend

Offline margrietisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dit wordt het jaar...
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #249 Gepost op: 14-03-2015, 22:15:28 »
Daar heb ik dus ook een beetje last van.....

Ben ik gelukkig niet de enige. Ze zeiden tegen me dat iedereen voor hetzelfde komt, dus contact maken lijkt me geen probleem :D
Ja toch?!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #250 Gepost op: 14-03-2015, 22:16:08 »
Mocht Ajouad morgen toch nog komen, mag hij wel weer een opdracht krijgen om alle namen van de Molloten te leren kennen binnen een uur tijd  :P

Dan zal ie de jongens/mannen overslaan, dus de vrouwelijke bezoekers zijn een gewaarschuwd mens  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #251 Gepost op: 14-03-2015, 22:26:38 »
Veel plezier allemaal morgen!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #252 Gepost op: 14-03-2015, 22:46:03 »
Laatste tips:

Het boekenweekgeschenk = gratis met de trein morgen! ::ok::

Als je wil bieden op de veiling, neem contant geld mee! :D

Met een naamkaartje ben je makkelijk te herkennen ;)

Dit zag ik net  :D :

...maar soms even niet :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #253 Gepost op: 15-03-2015, 00:37:14 »
Chris moest helaas wegens omstandigheden afzeggen
Zit ik dan met m'n tekening :P

Nouja. Dan is die op papier alsnog aanwezig :P

Hoe dan ook. Martine is ook leuk toch :)

Trouwens, foto's in groepjes is ook een grappig idee toch. Ik ga liever in groepjes bij drie man langs dan drie kwartier wachten bij één persoon voor een "privéfoto". (En van handtekeningen heb ik de aantrekkingskracht sowieso nooit echt begrepen.)

Goed idee dus om het in groepjes te doen en zo sneller te kunnen gaan. Echter, het probleem met dat soort dingen is dat ze alleen werken als iedereen meewerkt. Als één persoon op eigen houtje besluit dat een uitzonderingetje wel mag en besluit om meer tijd te nemen, dan is dat in die persoon zijn/haar eigen voordeel, maar in het nadeel van anderen.

En als een systeem de individuen die zich níet aan de regels houden bevoordeelt, dan is het systeem niet houdbaar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline margrietisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dit wordt het jaar...
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #254 Gepost op: 15-03-2015, 08:27:27 »
Goedemorgen molloten! Hebben we er allemaal zin in???  ::tandpastasmiley::
Ja toch?!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #255 Gepost op: 15-03-2015, 08:28:58 »
Ik heb er zeker zin in!

Nog anderhalf uur en dan ga ik maar eens naar het station. Ik had wat later willen gaan, maar gisteren had mijn trein ook vertraging. Dus liever wat langer in Amersfoort dan de groep bij het station missen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molletje myrthe

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #256 Gepost op: 15-03-2015, 08:29:11 »
Ja!!!!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #257 Gepost op: 15-03-2015, 08:31:33 »
Trouwens, foto's in groepjes is ook een grappig idee toch. Ik ga liever in groepjes bij drie man langs dan drie kwartier wachten bij één persoon voor een "privéfoto". (En van handtekeningen heb ik de aantrekkingskracht sowieso nooit echt begrepen.)

Goed idee dus om het in groepjes te doen en zo sneller te kunnen gaan. Echter, het probleem met dat soort dingen is dat ze alleen werken als iedereen meewerkt. Als één persoon op eigen houtje besluit dat een uitzonderingetje wel mag en besluit om meer tijd te nemen, dan is dat in die persoon zijn/haar eigen voordeel, maar in het nadeel van anderen.
Ach, ik weet nog niet of ik in de rij ga staan. En mocht ik het wel doen is het waarschijnlijk alleen voor een handtekening (heb ik wel altijd leuk gevonden), aangezien ik op dit moment geen goedwerkend fototoestel meer heb... :\'(
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #258 Gepost op: 15-03-2015, 08:31:46 »


En als een systeem de individuen die zich níet aan de regels houden bevoordeelt, dan is het systeem niet houdbaar.

En als we nu eens uitgaan van een positieve bijdrage van iedereen en er met z'n allen een leuke dag van maken? Het komt vast wel goed ::ok::

Veel plezier allemaal en tot vanmiddag ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #259 Gepost op: 15-03-2015, 08:33:22 »
Veel plezier allemaal en tot vanmiddag ::zwaai::
Jullie van de organisatie ook allemaal veel succes, maar bovenal plezier!
Tot vanmiddag!
Ich bin ein Bärliner!