Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 379683 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #740 Gepost op: 2-03-2015, 20:11:25 »
Zullen we weer serieus gaan doen nu :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #741 Gepost op: 2-03-2015, 20:15:54 »
Okay  :D

Maar als het om het driehoekje gaat wat ze maakt met haar handen, dat maakt ze vaker. Dus of ze heeft al die tijd een hint gegeven of ze vindt dat gewoon fijn om haar handen zo te houden

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #742 Gepost op: 2-03-2015, 20:20:50 »
Okay  :D

Maar als het om het driehoekje gaat wat ze maakt met haar handen, dat maakt ze vaker. Dus of ze heeft al die tijd een hint gegeven of ze vindt dat gewoon fijn om haar handen zo te houden
Zo hield een leraar van mij zijn handen ook vaak. Hij had het waarschijnlijk niet eens door.  ;D En dan deden we hem achter z'n rug om na, omdat het zo'n kenmerkende houding was.
Dit zou inderdaad bij Margriet ook zo kunnen zijn: een houding die je onbewust regelmatig aanneemt.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #743 Gepost op: 2-03-2015, 22:50:37 »

Offline zwft

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #744 Gepost op: 3-03-2015, 00:26:25 »
Sorry, ik dacht dat het wel duidelijk was.
Margriet maakt met haar handen een pijl richting de grond waar mollen zitten.
Er werd hier zelfs al gesproken over dat ze haar pink zelfs richting grond houdt, dus dit vond ik nog wel wat duidelijker.
Ik vond het in ieder geval een opvallende houding...

En natuurlijk kan het toeval of onzin zijn... maar dan kunnen zo'n beetje alle hints wel in de prullenbak :-)

« Laatst bewerkt op: 3-03-2015, 00:28:50 door zwft »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #745 Gepost op: 3-03-2015, 10:19:29 »
Bij het zien van Riks finalistenfilmpje viel me ineens Margriets reactie op de onthulling van Riks foto bij het fototoestellenparcours (aflevering acht) op: een oprechte bulderlach. Nu had ze al toepasselijk "chagrijnig" gereageerd op het feit dat haar Mol Rik één envelop met 0 euro inleverde en dus geen geld verdiende, maar om dan vervolgens zo te lachen vind ik wel een teken dat de eerste reactie gespeeld was en de tweede echt. ;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #746 Gepost op: 3-03-2015, 10:37:46 »
ik heb zo'n tunnelvisie gevoel bij die laatste reactie van jou Heinz :P. (en mind me, ik zat ook even een poosje in de margriet tunnel vlak voor dat ik definitief na de 9e aflevering naar Rik overstapte, ik kan nog net zo goed een tunnelvisie hebben natuurlijk)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #747 Gepost op: 3-03-2015, 10:49:08 »
ik heb zo'n tunnelvisie gevoel bij die laatste reactie van jou Heinz :P. (en mind me, ik zat ook even een poosje in de margriet tunnel vlak voor dat ik definitief na de 9e aflevering naar Rik overstapte, ik kan nog net zo goed een tunnelvisie hebben natuurlijk)

Ik snap wat je bedoelt. Maar die opmerking is natuurlijk niet iets waar ik mijn molkeuze op zou baseren, maar meer iets wat je opvalt als je die al lang gemaakt hebt. Ik slaag er gelukkig altijd wel in om mijn ergste tunnelvisie los te laten en naar alle kandidaten te kijken. Maar inmiddels heb ik mijn definitieve keuze wel gemaakt en is het alleen nog maar aftellen tot donderdag. En dat geldt wel voor bijna iedereen denk ik als ik het forum zo bekijk. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #748 Gepost op: 3-03-2015, 11:01:05 »
aftellen tot donderdag. En dat geldt wel voor bijna iedereen
Dat zeg je goed, bijna ::rofl::. Ik vind het niet spannend meer na de diverse spoilers vanuit de productie. Ik vond de weken voorafgaand aan de Chris-Margriet battle wel heel spannend. Maar ik heb nu geen enkele twijfel meer dus ga niet eens kijken want ik heb een andere afspraak. Ik kijk het vrijdag wel even op internet maar heb weinig fiducie in de terugkijkaflevering, dat is altijd een anti-climax. Was wel weer een mooi seizoen: leuke mol, leuke kandidaten, prachtige beelden. Dus ik tel alweer af naar 2016 ::jaja:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #749 Gepost op: 3-03-2015, 12:49:22 »
Toen Chris een rood scherm kreeg en hij ging huilen, zag je kort daarna Margriet die heel verbaasd keek en 'hè' zegt (liplezen, want je hoort niets). Waarom zou ze zo verbaasd zijn op het eind? Het ging tussen Rik en Chris. Rik is haar mol, dus is het voor haar toch logisch dat Chris een rood scherm zou krijgen? Ik zag dat stukje echt als toneelspel, gevalletje 'o, ik moet nu verbaasd zijn'.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #750 Gepost op: 3-03-2015, 12:58:11 »
Ze heeft inderdaad vaker dat je haar iets ziet zeggen zonder dat je er geluid bij hoort.

In dit geval is het wellicht haar verbazing omdat ze weet dat ze alle drie op haar de test maken en ze dacht dat Chris het meest zou weten omdat die al veel langer op haar zit.

Trouwens dit is ook wel grappig. De mol te midden van alle kandidaten?
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/kandidaten/

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #751 Gepost op: 3-03-2015, 13:07:33 »
Trouwens dit is ook wel grappig. De mol te midden van alle kandidaten?
http://web.avrotros.nl/wieisdemol/kandidaten/

De namen zijn op volgorde, dus het zal niet met opzet zijn gedaan. Maar het is natuurlijk wel toevallig.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #752 Gepost op: 3-03-2015, 17:37:24 »
Zou wel een leuk plaatje opleveren 😃

Heb een tijdje geleden al gezegd dat de anchor ook bij Margriet kon horen maar werd afgedaan als dat het beter bij Rik past omdat het op zijn twitter account staat.

Ik kijk net op de linkedin pagina van Margriet en wat staat daar ........ Tromgeroffel.... Anchor  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #753 Gepost op: 3-03-2015, 19:17:57 »
ZV-gate.

Mag ik het dan eens proberen te verklaren nu ik toch in kamp-Spruitje zit ???

Zij zit te balen. Pas een paar dagen onderweg en iedereen zit al op haar.

Ze denkt: f*ck it, iedereen stemt toch al op mij, het maakt geen barst uit of die ZV wordt ingezet of niet, laat ik hem dan maar pakken, omdat dit erg onmols overkomt voor in elk geval de kijkers ::)

Goede poging ??? 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #754 Gepost op: 3-03-2015, 20:14:58 »
ZV-gate.

Mag ik het dan eens proberen te verklaren nu ik toch in kamp-Spruitje zit ???

Zij zit te balen. Pas een paar dagen onderweg en iedereen zit al op haar.

Ze denkt: f*ck it, iedereen stemt toch al op mij, het maakt geen barst uit of die ZV wordt ingezet of niet, laat ik hem dan maar pakken, omdat dit erg onmols overkomt voor in elk geval de kijkers ::)

Goede poging ??? 8)
Zoals ik al ergens heb gezegd vraag ik mij af of ze überhaupt lang heeft nagedacht over het hoe en waarom van de zwarte vrijstelling. Misschien zelfs niet meer dan "Och, wat leuk een zwarte vrijstelling, zal ik die pakken?" en "Och, zal ik hem dan maar inzetten?"

Mocht ze wel heel bewust voor de zwarte vrijstelling hebben gespeeld dan zie ik ook wel een doel richting de kandidaten groep. Niet om wie een rood scherm krijgt, maar gewoon om verwarring te zaaien. Niet omtrent haar rol, maar gewoon om de groep een gevoel van onzekerheid te geven. Als zomaar ineens je jokers niks meer waard zijn, ga je twijfelen en dat gevoel neem je misschien wel mee de opdrachten in. Margriet is een mol (als het het inderdaad is) die door middel van discussie haar mening doordrukt. Dit zien we o.a. in het museum en bij de opdracht met de vrachtwagentjes. Door de rest wat onzekerder en twijfelend te maken wordt het voor haar makkelijker om met een overtuigende (op zijn ergst zelfs drammerige) mening haar zin te krijgen, omdat de rest niet voldoende zekerheid voelt om er iets tegen in te brengen.

Een zwarte vrijstelling is daarin een machtig wapen. Dat zou ook gelden als een andere kandidaat de zwarte vrijstelling heeft, maar door hem zelf te pakken houdt ze zelf in de hand met hoeveel mensen gedeeld wordt wanneer de schijf ingezet wordt. Met niemand. Hierdoor houdt ze de onzekerheid in stand. De actie van Martine is voor haar mooi meegenomen omdat dat er nog een schepje bovenop doet. Waren het er nou één of twee? Kan er bij de volgende executie nog een ZV ingezet worden? Voldoende reden om vooral de fabel in leven te houden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #755 Gepost op: 3-03-2015, 20:39:20 »
Ze reageert ook totaal niet als Martine zegt de zv te hebben. Naderhand als ze met zijn allen staan te praten vraagt ze ook aan Martine of ze blij is met haar zwarte vrijstelling  ::rofl::

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #756 Gepost op: 3-03-2015, 20:54:20 »
Het is geen overweldigende aanwijzing omdat het uit de biecht komt, maar desalnietemin het noemen waard, dat Rik bij de marktopdracht opmerkt dat hij zich niet had gerealiseerd dat Margriet nu ook weet dat hij voor 750e jokers uit de pot heeft gekocht. Raar, als je op Margriet als mol zit zou je toch denken dat de mol alwetend is..

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #757 Gepost op: 3-03-2015, 23:10:41 »
Het is geen overweldigende aanwijzing omdat het uit de biecht komt, maar desalnietemin het noemen waard, dat Rik bij de marktopdracht opmerkt dat hij zich niet had gerealiseerd dat Margriet nu ook weet dat hij voor 750e jokers uit de pot heeft gekocht. Raar, als je op Margriet als mol zit zou je toch denken dat de mol alwetend is..
We hebben Margriet hier ook niet meer op zien reageren... Hoe 'verbaasd' was ze nou eigenlijk? ::)
...óf niet!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #758 Gepost op: 3-03-2015, 23:22:39 »
Het is geen overweldigende aanwijzing omdat het uit de biecht komt, maar desalnietemin het noemen waard, dat Rik bij de marktopdracht opmerkt dat hij zich niet had gerealiseerd dat Margriet nu ook weet dat hij voor 750e jokers uit de pot heeft gekocht. Raar, als je op Margriet als mol zit zou je toch denken dat de mol alwetend is..

Dat vond ik ook een hele aparte opmerking van Rik. Eigenlijk zou dit ook in het Rik-topic kunnen. Ik vond dat eigenlijk wel een verspreking van de Mol. Als je als kandidaat iemand als Mol verdenkt dan zou je juist moeten weten dat die Mol niet verbaasd is om zoiets te horen, omdat je het in opdracht van die Mol hebt gedaan.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #759 Gepost op: 3-03-2015, 23:31:53 »
In elke serie zit een duidelijke hint,  de MOL met het MOLlogo, welke is van toepassing op Margriet?
Toch die ene met de laptop in afl.8? Iemand een idee?
Rik heb ik ook een paar keer gezien, met het MOLlogo op een envelop!