Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 117229 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #180 Gepost op: 15-01-2015, 21:33:36 »
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #181 Gepost op: 15-01-2015, 22:09:25 »
Ik kijk MolTalk morgen wel terug (hapert). Kaartjes bestellen voor volgende week kan al. (Hier.) Heb ik zojuist gedaan. ::cheerleader::

Edit: Al staat er nu ineens dat de verkoop nog niet gestart is. Maar ik heb mijn kaartjes toch echt binnen...
« Laatst bewerkt op: 15-01-2015, 22:11:32 door Heinz »

Offline BobW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #182 Gepost op: 15-01-2015, 22:18:03 »
Viktor en Margriet vinden zichzelf erg fanatiek nu ze de afleveringen bekijken. Zou een Mol dat ook zeggen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #183 Gepost op: 15-01-2015, 22:18:33 »
Ik kijk MolTalk morgen wel terug (hapert). Kaartjes bestellen voor volgende week kan al. (Hier.) Heb ik zojuist gedaan. ::cheerleader::

Edit: Al staat er nu ineens dat de verkoop nog niet gestart is. Maar ik heb mijn kaartjes toch echt binnen...

Kaatenverkoop is alweer uitverkocht, in 10 secondes, nog voordat Viv en Patrick het aankondigen in Moltalk  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #184 Gepost op: 15-01-2015, 22:19:47 »
Hadewych bleef wapperen  ::rofl:: Snap haar volkomen, vorig jaar aanwezig bij de ontknoping moltalk.. Echt het voelde als een sauna.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #185 Gepost op: 15-01-2015, 22:20:04 »
Kaatenverkoop is alweer uitverkocht, in 10 secondes, nog voordat Viv en Patrick het aankondigen in Moltalk  ::)

Weet je het zeker? Ik zag ook "uitverkocht" staan, maar dat klopte niet, je kon gewoon bestellen. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #186 Gepost op: 15-01-2015, 22:24:57 »
Hadewych bleef wapperen  ::rofl:: Snap haar volkomen, vorig jaar aanwezig bij de ontknoping moltalk.. Echt het voelde als een sauna.

En dan ook nog op een punt waarbij haar baby zo'n beetje eruit springt. Die heeft het nog een tikje extra warm denk ik  ;)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #187 Gepost op: 15-01-2015, 22:25:53 »
en Georgina Verbaan was bij Moltalk.

LAAT HAAR AUUUUUUB VOLGENDE WEEK GAST ZIJN OF EEN VAN DE AAANKOMENDE WEKEN

 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Trouwens, voor de technische crew van Moltalk. Het begint nu echt irritant te worden, na 3 afleveringen blijft het haperen...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #188 Gepost op: 15-01-2015, 22:30:49 »
Ik heb alleen de 1e aflevering last gehad van de haperingen. Vorige week niets en nu is die 1 keer uitgevallen maar toen liep ook net de kat over het toetsenbord  ::rofl::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #189 Gepost op: 15-01-2015, 22:31:07 »
En dan ook nog op een punt waarbij haar baby zo'n beetje eruit springt. Die heeft het nog een tikje extra warm denk ik  ;)

Ja, maar ook zonder zwanger zijn kunnen de temperaturen oplopen..

Trouwens, voor de technische crew van Moltalk. Het begint nu echt irritant te worden, na 3 afleveringen blijft het haperen...

Ik had nergens last van..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #190 Gepost op: 15-01-2015, 22:32:39 »
loopt al twee weken als een zonnetje hier de Moltalk.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #191 Gepost op: 15-01-2015, 22:35:33 »
Na drie keer dezelfde tekst van Viv over Sebastiaan en de pot gehoord te hebben (loop) ben ik weer afgehaakt. ::ohno::
Tell me what your telescope says

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #192 Gepost op: 15-01-2015, 22:40:04 »
loopt al twee weken als een zonnetje hier de Moltalk.

Vooral op het begin bleef ie steeds hangen. Dus dan ging Vivienne naar Myrianna en dan bleef ie hangen en was ze 3 minuten later al bij Jan willem.. die antwoord gaf op iets waar ik de vraag niet eens van had gehoord. Dit heeft zeker 20 minuten geduurd.

Vorige week waren er ook storingen, zie twitter.
En de eerste week was het helemaal rampzalig. ZIe twitter, ik ben LANG niet de enige die hier last van heeft. En het is wel jammer, want ik vind Moltalk echt iets extra's toevoegen. Zeker dit jaar. Maar ik kijk wel terug, er zijn ergere dingen hahaha

Zijn jullie het wel met me eens dat we Georgina willen zien als gast?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolTalk
« Reactie #193 Gepost op: 15-01-2015, 22:40:10 »
Wat een heerlijk freudiaans niveau bij Moltalk ;D

Vorige week hadden we 'Rik met zijn blote bast en zijn witte eikel' en deze week heeft 'Rik Chris letterlijk in de boot genomen' ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #194 Gepost op: 15-01-2015, 22:45:28 »
Na drie keer dezelfde tekst van Viv over Sebastiaan en de pot gehoord te hebben (loop) ben ik weer afgehaakt. ::ohno::

Sorry? Vivienne is een hele leuke enthiouiaste presentatrice die juist heel erg focus legt op de gasten en hun seizoenen, veel weet en heel veel toevoegt. Naar mijn weten heeft ze deze aflevering 2 x naar dat moment geluid, 1 x bij het aankondigen van Sebastiaan en daarna nog een keer bij een vergelijkbaar moment van een opdracht. Als je dan wilt klagen kijk even naar Arjen, die Tim, Frits en Manuel in een aflevering te gast had. Het ging toen zo erg over seizoen 2010 dat ik bijna medelijden had met Marc-marie

Offline BobW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #195 Gepost op: 15-01-2015, 22:46:46 »
Sorry? Vivienne is een hele leuke enthiouiaste presentatrice die juist heel erg focus legt op de gasten en hun seizoenen, veel weet en heel veel toevoegt. Naar mijn weten heeft ze deze aflevering 2 x naar dat moment geluid, 1 x bij het aankondigen van Sebastiaan en daarna nog een keer bij een vergelijkbaar moment van een opdracht. Als je dan wilt klagen kijk even naar Arjen, die Tim, Frits en Manuel in een aflevering te gast had. Het ging toen zo erg over seizoen 2010 dat ik bijna medelijden had met Marc-marie

Er staat (loop) tussen haakjes, dus het werd steeds herhaald omdat de verbinding niet goed was. Rustig maar Rämon.  ;)

Verbinding was hier uitstekend. Leuke show weer.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #196 Gepost op: 15-01-2015, 22:49:08 »
Er staat (loop) tussen haakjes, dus het werd steeds herhaald omdat de verbinding niet goed was. Rustig maar Rämon.  ;)
Da's inderdaad wat ik bedoelde!
Tell me what your telescope says

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #197 Gepost op: 15-01-2015, 22:49:26 »
Oh haha, sorry ik dacht dat het over Vivienne ging.


Offline BobW

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #198 Gepost op: 15-01-2015, 22:51:13 »
Oh haha, sorry ik dacht dat het over Vivienne ging.



Ik ben het met je eens dat Vivienne het heel leuk doet! Elke keer vind ik het jammer dat het al weer voorbij is.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #199 Gepost op: 15-01-2015, 22:56:50 »
Ben het met jullie eens dat Vivienne en Patrick heel erg leuk doet!  ::ok::

Zijn jullie het wel met me eens dat we Georgina willen zien als gast?

Denk eerder dat Georgina er zat, omdat Patrick een hele goede vriend van haar is. Schrijver Frank Houtappels (van o.a. Gooische Vrouwen) zat naast Georgina. Dus het was volgens mij gewoon een uitje.
Eenmalig bezoek ben ik bang   ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !