Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 434525 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #280 Gepost op: 11-02-2015, 12:15:28 »
Als de kandi's slim zijn kiezen ze 1 kandi uit die ze niet verdenken en voeren ze daar campagne op. Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.

In de promo zag je al dat ze alle 5 heel fanatiek de mensen proberen over te halen om hem/haar te stemmen :P

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #281 Gepost op: 11-02-2015, 12:16:22 »
en wij hoeven de precieze uitslag ook niet te weten.

als ze zeggen, de bevolking ging voor de echte mol, maar niet voor wie, dan weten we ook niks, maar wel dat er 2000 uit de pot gaat. stel de bevolking gaat voor een niet-mol, dus een kandidaat, dan vertelt art OOK niet wie het is, maar er komt wel 2000 bij.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #282 Gepost op: 11-02-2015, 12:17:03 »

Wat staat er trouwens op het kaartje van Marlijn? Er staat iets tussen 'Marlijn' en 'Weerdenburg'. Ook lijkt het of er Rik van deR Westelaken staat...  ???

Er staat inderdaad Rik van deR WesteRlaken en Marlijn van Weerdenburg ??? raar...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #283 Gepost op: 11-02-2015, 12:21:07 »
Er staat inderdaad Rik van deR WesteRlaken en Marlijn van Weerdenburg ??? raar...

Ouch. Pijnlijke spelfouten zeg. :-[

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #284 Gepost op: 11-02-2015, 12:21:39 »
en wij hoeven de precieze uitslag ook niet te weten.

als ze zeggen, de bevolking ging voor de echte mol, maar niet voor wie, dan weten we ook niks, maar wel dat er 2000 uit de pot gaat. stel de bevolking gaat voor een niet-mol, dus een kandidaat, dan vertelt art OOK niet wie het is, maar er komt wel 2000 bij.
Denk inderdaad dat ze het zo gaan doen. Gaan ze echt niet in deze aflevering bekend maken. Dat is juist leuk om te bewaren voor aflevering 10

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #285 Gepost op: 11-02-2015, 12:23:00 »
@hoelahoep, er staat eigenlijk Yeerdenburg.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #286 Gepost op: 11-02-2015, 12:23:50 »
@hoelahoep, er staat eigenlijk Yeerdenburg.

Klopt inderdaad!! Nog vreemder...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #287 Gepost op: 11-02-2015, 12:24:00 »
Nog meer geld uit de pot? Straks moet de winnaar betalen omdat hij mocht deelnemen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #288 Gepost op: 11-02-2015, 12:37:58 »
en wij hoeven de precieze uitslag ook niet te weten.

als ze zeggen, de bevolking ging voor de echte mol, maar niet voor wie, dan weten we ook niks, maar wel dat er 2000 uit de pot gaat. stel de bevolking gaat voor een niet-mol, dus een kandidaat, dan vertelt art OOK niet wie het is, maar er komt wel 2000 bij.

Ik hoop dat ze het zo gaan doen.

Ouch. Pijnlijke spelfouten zeg. :-[

Of een hint. Die foutief geplaatste tussenvoegsels 'van' en 'der' horen natuurlijk maar bij 1 kandidaat: onze Margriet  ::vergroot::. Maar ik las ergens hier dat ze geen hints met spelfouten doen...
Wel erg dan als het echt geen hint is  :-[


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #289 Gepost op: 11-02-2015, 12:39:45 »
Maar ik las ergens hier dat ze geen hints met spelfouten doen...
Wel erg dan als het echt geen hint is  :-[

Ze hadden al eerder aardig slordig omgesprongen met spelfouten en bij navraag bleek dat nergens op te wijzen aldus Anton. Wel typerend dat ze er nu schijnbaar voor de tweede keer overheen kijken  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #290 Gepost op: 11-02-2015, 12:46:21 »
Er staat trouwens ook Ckris Zegers geschreven :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #291 Gepost op: 11-02-2015, 13:05:09 »
Dat Riks naam niet klopt, was in de preview al te zien:



Op de stembiljetten staan foto's die in Colombo van de kandidaten zijn gemaakt. (Er zijn overigens soms wel verschillen met de officiële kandidatenfoto's, wat vooral bij Martine goed te zien is.) Daarom vermoed ik dat de biljetten in Sri Lanka zijn gemaakt. De drukker kon misschien niet goed lezen dat 'Weerdenburg' was doorgegeven en heeft er 'Yeerdenburg' van gemaakt. De andere fouten bij Rik en Marlijn lijken me eerder afkomstig van de productie, maar ik zie er geen verborgen aanwijzing in.

« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 13:41:24 door Molzkovicz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #292 Gepost op: 11-02-2015, 13:05:21 »
Er staat trouwens ook Ckris Zegers geschreven :)

Alles bij elkaar zal er wel iets achter zitten. Zoveel fouten lijkt me niet mogelijk.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #293 Gepost op: 11-02-2015, 13:13:40 »
En weer Margriet met die pink!

Toevoeging: In gebarentaal betekent het 'I', 'Ik' in het Engels.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 13:23:51 door Avogadro »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #294 Gepost op: 11-02-2015, 13:30:39 »
molzkovicz: ik denk dat de producers gewoon zelf dat ontwerp hebben gemaakt, en deze later hebben aangepast, fotootje er bij en toen naar de drukker. de drukker hoeft eigenlijk alleen op print, te drukken. Kan ook zijn dat die ontwerpen na dag 1 in colombo zijn verstuurd naar NL en dat die daar ze geprint hebben en vervolgens hebben doorgestuurd naar sri lanka :)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #295 Gepost op: 11-02-2015, 13:34:39 »
..of de Tamils hebben moeite met de uitspraak van de Nederlandse namen en met wat 'verbasteringen' is het voor hun duidelijker...? (CH dat een K moet zijn etc..)
'Ook een fijne dag verder...’

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #296 Gepost op: 11-02-2015, 13:41:05 »
Daarom vermoed ik dat de biljetten in Sri Lanka zijn gemaakt. De drukker kon misschien niet goed lezen dat 'Weerdenburg' was doorgegeven en heeft er 'Yeerdenburg' van gemaakt.


Kan best een haastklusje geweest zijn, als ze niet overbodig veel van die kaartjes wilden laten drukken wisten ze tot vlak ervoor toch niet precies wie er nog in zouden zitten...misschien is de aanwijzing wiens naam goed geschreven is moet de mol wel zijn want die wisten ze wel al lang van tevoren natuurlijk  ;D

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #297 Gepost op: 11-02-2015, 13:46:59 »
..of de Tamils hebben moeite met de uitspraak van de Nederlandse namen en met wat 'verbasteringen' is het voor hun duidelijker...? (CH dat een K moet zijn etc..)
dan had er Kris zegers gestaan..stond er niet.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #298 Gepost op: 11-02-2015, 13:48:37 »
dan had er Kris zegers gestaan..stond er niet.
Ik weet niet hoe de Tamils het uitspreken, maar jij wel? CK kan voor hun een harde K zijn toch?
'Ook een fijne dag verder...’

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #299 Gepost op: 11-02-2015, 13:52:50 »
@Mosquito, vast wel maar daar gaat het mij niet om. jij zegt dat de namen zo geschreven zijn dat zij het konden lezen, en komt dan aan met CH vervangen met K. dat stond er niet. dus in ieder geval zal er niets met CH=K in hun taal zijn...

Ook het feit dat het Westerlaken staat en niet Yesterlaken omdat Weerdenburg Yeerdenburg is pleit niet voor betere uitspreekbaarheid van de namen voor de bevolking door verbasteringen.