Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 434517 keer)

Offline widmfan6

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #460 Gepost op: 24-02-2015, 17:46:25 »
Is de promo van deze week er al? Heb wat gezocht op de bvn site maar kon het niet vinden. Wil weten wat Chris zegt op het einde ;D
Nee, staat er nog niet, komt steeds op deze pagina
Tunnelvisie? Nee joh, hoe kom je daar nu bij(!)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #461 Gepost op: 24-02-2015, 19:13:18 »
Aan de hand van de promo zou ik de volgende voorspelling doen:
Spoiler: halve spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Puur op basis van de promo dan, want ik zou verder iets ander denken (en hopen).
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #462 Gepost op: 24-02-2015, 19:19:56 »
Ik hoop toch wel dat er nog een 3e opdracht is, want die opdracht aan tafel lijkt me heel kort en best wel saai :-X

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #463 Gepost op: 25-02-2015, 10:15:18 »
http://t.co/3fyvnxXhOC

Eerste minuut van aflevering 9. Dat muziekje er ook onder. Zo heerlijk mysterieus  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #464 Gepost op: 25-02-2015, 10:22:00 »
http://t.co/3fyvnxXhOC

Eerste minuut van aflevering 9. Dat muziekje er ook onder. Zo heerlijk mysterieus  :D

Inderdaad erg mysterieus! En wat een cliffhanger...

Ben nu wel benieuwd wat die opdracht precies inhoud.  ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #465 Gepost op: 25-02-2015, 10:22:58 »
En de blikken ook van iedereen  ::rofl::

Maar dan is de tafel toch de eerste opdracht.

Zou er daarna dan test en executie komen waardoor 1 naar huis gaat en daarna spel op de markt?

Want dan zou Chris er uit gaan aangezien je die niet ziet in de promo op de markt

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #466 Gepost op: 25-02-2015, 10:33:31 »
http://t.co/3fyvnxXhOC

Eerste minuut van aflevering 9. Dat muziekje er ook onder. Zo heerlijk mysterieus  :D

Dit seizoen is het toch niet meer de eerste minuut, maar gewoon een willekeurige minuut uit de aflevering. Voor aflevering 7 zagen we de uitleg van de Molverkiezingsopdracht en die was als 2e in het programma.

Ik vrees dat we er niets uit kunnen halen. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #467 Gepost op: 25-02-2015, 10:35:38 »
Dit seizoen is het toch niet meer de eerste minuut, maar gewoon een willekeurige minuut uit de aflevering. Voor aflevering 7 zagen we de uitleg van de Molverkiezingsopdracht en die was als 2e in het programma.

Ik vrees dat we er niets uit kunnen halen. ;D

Klopt, ergens jammer. Kan je niet meer zoals van ouds de eerste minuut benutten om hapjes en drankjes klaar te zetten voor je op de bank neerploft zonder iets gemist te hebben. Maar de muziekkeuze is top, lekker onheilspellend  ::spook::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #468 Gepost op: 25-02-2015, 10:43:36 »
Er bekruipt me eerlijk gezegd ook wel een naar gevoel dat Chris weg moet maar ik kan het me gewoon haast niet voorstellen! (Omdat ie al zo lang stevig op Margriet zit en ik Rik daar niet zo voor aanzie, maargoed jokers en vrijstellingen... Misschien wordt Chris de Tygo van dit seizoen)

Overigens denk ik wel dat het de eerste opdracht is. Omdat er staat "dag 17 - Kandy", ze zijn dus nog in dezelfde plaats, alleen een dag later.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 11:14:44 door hoelahoep »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #469 Gepost op: 25-02-2015, 11:19:35 »
Klopt, ergens jammer. Kan je niet meer zoals van ouds de eerste minuut benutten om hapjes en drankjes klaar te zetten voor je op de bank neerploft zonder iets gemist te hebben. Maar de muziekkeuze is top, lekker onheilspellend  ::spook::

Dat wel.

Maar gisteren in de chat met Art zei hij dat hij de leukste opdracht van dit seizoen de eerste vond van morgen. Ik ga er vanuit dat Art daarmee iets avontuurlijkers bedoelt dan jokers pakken op tafel (wat overigens al vaker is gedaan in verschillende vormen). ;)

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #470 Gepost op: 25-02-2015, 11:27:59 »
Dat wel.

Maar gisteren in de chat met Art zei hij dat hij de leukste opdracht van dit seizoen de eerste vond van morgen. Ik ga er vanuit dat Art daarmee iets avontuurlijkers bedoelt dan jokers pakken op tafel (wat overigens al vaker is gedaan in verschillende vormen). ;)
maarja, bij de opdracht aan de tafel heeft Art een belangrijke rol. Dat zou Art ook wel leuk vinden

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #471 Gepost op: 25-02-2015, 11:28:16 »
Dat wel.

Maar gisteren in de chat met Art zei hij dat hij de leukste opdracht van dit seizoen de eerste vond van morgen. Ik ga er vanuit dat Art daarmee iets avontuurlijkers bedoelt dan jokers pakken op tafel (wat overigens al vaker is gedaan in verschillende vormen). ;)

Zulke opdrachten kunnen heel intrigerend zijn toch?
Op de chat noemde hij ook het enveloppenspel aan de ronde tafel (in Hongkong) als 1 van zijn favorieten. Ook geen adrenalineopdracht :P.
Ik hoop en denk dat die rondetafel opdracht wel een extra twist krijgt.  ::cheerleader::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #472 Gepost op: 25-02-2015, 11:50:52 »
Zulke opdrachten kunnen heel intrigerend zijn toch?
Op de chat noemde hij ook het enveloppenspel aan de ronde tafel (in Hongkong) als 1 van zijn favorieten. Ook geen adrenalineopdracht :P.
Ik hoop en denk dat die rondetafel opdracht wel een extra twist krijgt.  ::cheerleader::

Juist, maar ik vind het onderhandelen over de enveloppen een tactisch leuk spel. Bij zulke joker opdrachten wordt niet gesproken en test je vooral hoe hebzuchtig de kandidaten zijn. Al stel ik mijn mening misschien bij als er in de envelop met het vraagteken iets schokkend staat. ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #473 Gepost op: 25-02-2015, 12:18:35 »
Juist, maar ik vind het onderhandelen over de enveloppen een tactisch leuk spel. Bij zulke joker opdrachten wordt niet gesproken en test je vooral hoe hebzuchtig de kandidaten zijn. Al stel ik mijn mening misschien bij als er in de envelop met het vraagteken iets schokkend staat. ;D

Zou wat zijn als op het briefje met vraagteken dit staat:
"Je hebt de mol een verdienste opgeleverd, hier eindigt het spel. Je ligt eruit en krijgt gegarandeerd een rood scherm. Helaas, je bent de zwakste schakel. Tot ziens! De mol"

 ::rofl:: :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #474 Gepost op: 25-02-2015, 12:22:11 »
Zou wat zijn als op het briefje met vraagteken dit staat:
"Je hebt de mol een verdienste opgeleverd, hier eindigt het spel. Je ligt eruit en krijgt gegarandeerd een rood scherm. Helaas, je bent de zwakste schakel. Tot ziens! De mol"

 ::rofl:: :-X

Ik heb die mogelijkheid ook even overwogen dat er een nadeel met betrekking tot de test op staat. Iets in de aard van: 'De anderen krijgen 2 jokers'.

Het ligt in de lijn van dit seizoen dat hebberig zijn en een envelop verkiezen boven een stapel geld en jokers iets negatiefs in houdt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #475 Gepost op: 25-02-2015, 12:57:46 »
Ik vind dit soort enveloppen spelletjes / ronde tafel graai spellen juist super om te zien.

Benieuwd naar wat de post van de mol met vraagteken in zal houden.
Enige waar ik echt niet op hoop is een finale vrijstelling of de mol moet die zelf pakken. Blijf dat een benadeling vinden van een kandidaat.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #476 Gepost op: 25-02-2015, 13:50:40 »
Volgens de nieuwe Televizier(gids) is de ontknoping live tot tegenstelling van lang van tevoren op locatie opgenomen. Maar dit moet een fout zijn lijkt me want anders hadden er nooit interviews met verliezend finalist en winnaar in het molboekje kunnen staan... Verder zal de Mol zich bovenaan de trappen in Vondel CS bekend maken.

De Televizier heb ik niet gekocht maar de nieuwe Avrobode met een interview met Art wel. Dat zal ik zo scannen en plaatsen.

Edit: deel 1 - deel 2
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 14:07:48 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #477 Gepost op: 25-02-2015, 14:56:51 »
Bedankt voor de scans. ::ok::

Bedoelen ze niet het hele aflevering 10 gebeuren? Alles tot aflevering 9 gaat zoals altijd en dan aflevering 10 live ipv op locatie een paar weken eerder opgenomen.

Dat zal zo inderdaad gaan maar dat bedoelen ze volgens mij niet. (Ik kan het nu niet meer nalezen want ik las het blad in de winkel. Maar volgens mij leek de schrijver van het stukje echt te denken dat de bekendmaking van winnaar, verliezer en Mol nog niet heeft plaatsgevonden in Sri Lanka en die live vanuit Amsterdam gebeurt.)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #478 Gepost op: 25-02-2015, 15:18:03 »
Dan zouden ze de tekstjes in het molboekje moeten verzinnen ??? (waar ze ongetwijfeld heel goed in zijn, maar ik vind het wel heel vreemd) Hoewel het wel echt extra spannend zou zijn trouwens.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #479 Gepost op: 25-02-2015, 15:21:05 »
Dat zal zo inderdaad gaan maar dat bedoelen ze volgens mij niet. (Ik kan het nu niet meer nalezen want ik las het blad in de winkel. Maar volgens mij leek de schrijver van het stukje echt te denken dat de bekendmaking van winnaar, verliezer en Mol nog niet heeft plaatsgevonden in Sri Lanka en die live vanuit Amsterdam gebeurt.)

Dat zei ik dus al de hele tijd maar kreeg iedereen over me heen hier. De mol wordt live bekend gemaakt. Dat is wat ik Art ergens hoorde zeggen.
Wat kan hij daar anders mee bedoelen?