Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 434505 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #620 Gepost op: 1-03-2015, 21:28:37 »
Deze kwam ik tegen en moet zeggen dat ik hem wel geniaal in elkaar gezet vindt :D

http://www.gayokay.nl/2015/03/01/waarom-homos-succesvolle-mollen-zijn-in-wie-is-de-mol/

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #621 Gepost op: 1-03-2015, 22:37:43 »
2015 is het rozeste BN'er-seizoen ooit, gezien dat schema ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #622 Gepost op: 1-03-2015, 22:40:59 »
@Joost2, ik heb het even teruggekeken van 2012. De promo kan ik niet meer terughalen, maar de cliffhanger van 2012 wel: daarin werd niets weggegeven.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #623 Gepost op: 1-03-2015, 22:43:07 »
Viktor viel niet in aflevering 4 af, maar in aflevering 5  :P

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #624 Gepost op: 1-03-2015, 22:52:47 »
Deze kwam ik tegen en moet zeggen dat ik hem wel geniaal in elkaar gezet vindt :D

http://www.gayokay.nl/2015/03/01/waarom-homos-succesvolle-mollen-zijn-in-wie-is-de-mol/


Wat ook wel een mooi feitje is:
Sinds Art presentator is heeft er nog nooit een hetero man in de finale gestaan.
(We hadden eigenlijk al kunnen weten dat Chris af zou vallen)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #625 Gepost op: 1-03-2015, 22:54:13 »

Wat ook wel een mooi feitje is:
Sinds Art presentator is heeft er nog nooit een hetero man in de finale gestaan.
(We hadden eigenlijk al kunnen weten dat Chris af zou vallen)

Ik vind zulke opmerkingen wel erg ver gaan hoor. Alsof kandidaten geselecteerd worden op hun geaardheid.
Laten we deze discussie alsjeblieft hier niet voeren.....
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #626 Gepost op: 1-03-2015, 22:59:03 »
Ik vind zulke opmerkingen wel erg ver gaan hoor. Alsof kandidaten geselecteerd worden op hun geaardheid.
Laten we deze discussie alsjeblieft hier niet voeren.....

Als ik (ter afsluiting) nog even op je mag reageren, Hoezo gaat zo'n opmerking erg ver? Ik schrijf toch niets negatiefs en schrijf alleen een feitje.

Voor het geval dat je dat dacht ik heb helemaal niets tegen homo's ofzo. Het enige wat is deed verder was een aanvulling geven op het artikel.

Tot slot, door te schrijven dat je zo'n opmerking te ver vind gaan, wek je (op mij) juist de indruk alsof het een taboe is om over homo's te spreken (ik zeg niet dat het zo is, maar zo komt het enigszins wel over op mij).
« Laatst bewerkt op: 1-03-2015, 23:00:55 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #627 Gepost op: 1-03-2015, 23:03:35 »
Dit soort opmerkingen zijn al vaker hier ter sprake gekomen. En het zijn geen feiten maar aannames door "derden", die jij hier "quote".

Er rust absoluut geen taboe op dit onderwerp, maar heeft totaal niets te maken met het programma Wie Is De Mol.

Je mag hier verder met mij via pm is discussie, maar hier sluiten we het gewoon verder af.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #628 Gepost op: 1-03-2015, 23:16:37 »
@Joost2, ik heb het even teruggekeken van 2012. De promo kan ik niet meer terughalen, maar de cliffhanger van 2012 wel: daarin werd niets weggegeven.

Geen idee meer waar het precies in zat, maar het gaf net zo hard weg dat Hade gewonnen had net als dat duidelijk was dat Chrexit een feit was. Daar ging het mij meer om, het is in elk geval niet de eerste keer dat ze kijkers al spoilen op voorhand.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #629 Gepost op: 1-03-2015, 23:24:14 »
Ik ging eigenlijk zoeken naar wat Art letterlijk zei. En in aflevering 9, de cliffhanger toen, is een deel weggelaten. Hij heeft dus in die aflevering (gemonteerd, bedoel ik) niet gezegd wie wat was. Letterlijk zeggen: jij ben de winnaar, en jij bent de verliezer, laat maar 1 mogelijkheid over voor de overblijvende finalist. Dat is dus niet gebeurd.

Maar het roept wel herinneringen op aan de levendige discussie hierover op het forum.


OT: de media gaan er donderdag, zoals elders op RN al besproken een mega-festijn van maken. Nu ik vroeg in Amsterdam kan zijn, wil ik het ook echt helemaal meemaken.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #630 Gepost op: 1-03-2015, 23:38:49 »
Ik ging eigenlijk zoeken naar wat Art letterlijk zei. En in aflevering 9, de cliffhanger toen, is een deel weggelaten. Hij heeft dus in die aflevering (gemonteerd, bedoel ik) niet gezegd wie wat was. Letterlijk zeggen: jij ben de winnaar, en jij bent de verliezer, laat maar 1 mogelijkheid over voor de overblijvende finalist. Dat is dus niet gebeurd.

Maar het roept wel herinneringen op aan de levendige discussie hierover op het forum.

Ik doel ook niet op een gesproken woord van Art, maar op footage/beelden zonder voice-overs die gewoon duidelijk waren. Maar ook ik herinner mij die levendige discussie erover nog maar al te goed  ;D


OT: de media gaan er donderdag, zoals elders op RN al besproken een mega-festijn van maken. Nu ik vroeg in Amsterdam kan zijn, wil ik het ook echt helemaal meemaken.

Top, wie nog meer? :) Ik moet sowieso voor 16:00 uur inchecken anders reis ik pas gratis na 18:30 uur. Dus ik zal net zoals afgelopen weekend een keertje rond 17:30 uur al op Amsterdam Centraal arriveren. Misschien leuk om ergens op CS af te spreken met de rest van hier die per trein afreizen? En dan ala de MFD gezamenlijk eerst ergens eten om ten slotte te wandelen naar het Vondelpark?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #631 Gepost op: 2-03-2015, 15:10:24 »
Bron: avrotrosforum/Asjemenou

Alle titels waren te zien in een beeld (zoals de hier eerder getoonde 'scheepsrecht') die te linken zijn aan Margriet, specifiek 'dochter van de zee'-betekenis. Al die foto's staan in dit verhaal
https://www.avrotros.nl/wieisdemol/forum/viewtopic.php?f=44&t=207
met een uitleg.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #632 Gepost op: 2-03-2015, 15:29:30 »
Vanavond zullen ze in 'De Staat van Stasse' (Radio 2) bespreken wat de hint die ze gaven in die desbetreffende radio-uitzending eventueel allemaal kan betekenen, Mol-fans kunnen hun bevindingen erover delen. De hint is waarschijnlijk dus wel degelijk echt jongens.

Kan er toch nog steeds niet in dat het een officiële hint is. Avro heeft nog steeds niets bevestigd toch of heb ik dat gemist

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #633 Gepost op: 2-03-2015, 15:34:07 »
Ik heb het idee dat de Staat van Stasse net zoals de Coen en Sander-show gewoon wil nadoen en eigenhandig een hint de ether ingeslingerd heeft. Bedoel waarom zou de WIDM-crew tig seizoenen niet buiten hun eigen programma/website om hints geven en dan nu plots wel? Dus die regenboog, met pot van goud voor de nar van Coen & Sander dit jaar en dit fragment van Staat van Stasse is gewoon om menig fan die dit oppikt om de tuin te leiden. Onder het mom: eens zien wie er dit jaar weer intrapt of eens zien wat die molloten er dit jaar weer van weten te maken.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #634 Gepost op: 2-03-2015, 15:37:46 »
Het fragment staat op de Radio 2-pagina over de finaledag op Radio 2. Officieel dus ::jaja::
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #635 Gepost op: 2-03-2015, 15:38:23 »
Ik heb het idee dat de Staat van Stasse net zoals de Coen en Sander-show gewoon wil nadoen en eigenhandig een hint de ether ingeslingerd heeft. Bedoel waarom zou de WIDM-crew tig seizoenen niet buiten hun eigen programma/website om hints geven en dan nu plots wel? Dus die regenboog, met pot van goud voor de nar van Coen & Sander dit jaar en dit fragment van Staat van Stasse is gewoon om menig fan die dit oppikt om de tuin te leiden. Onder het mom: eens zien wie er dit jaar weer intrapt of eens zien wat die molloten er dit jaar weer van weten te maken.  ::)
ik heb even geneuzeld en niks zinnigs gevonden, hooguit de kustlijn/westkust...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #636 Gepost op: 2-03-2015, 15:40:33 »
Het fragment staat op de Radio 2-pagina over de finaledag op Radio 2. Officieel dus ::jaja::

Dat weet ik maar dan nog kan ik het niet zien als officiële hint.

Er worden nooit hints buiten het programma gegeven en dan nu wel.
En dan ook nog geen officiële bevestiging van de widm productie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #637 Gepost op: 2-03-2015, 16:14:57 »
De WIDM-productie heeft het inderdaad nog nergens officieël vermeldt (met name dat deed mij enorm twijfelen aan de hint) enkel de redacteur van het radio-programma heeft bevestigd dat het om een echte aanwijzing gaat. Dat stuurde hij net althans. Maar zouden ze echt mol-fans laten inbellen in het programma als het een neppe hint is? Molloten moeite laten doen, om vervolgens later achteraf te vermelden dat ze erin zijn getrapt? Daarmee zetten ze degenen die live inbelden eigenlijk voor schut, zoiets zou ik flauw, vrij onvolwassen en niet eens grappig vinden, zo'n neppe hoax-stunt lijkt ook niet te passen bij een prominente radio-zender als radio 2. Als de hint vanuit Coen en Sander's show was gekomen echter, had ik het ook per direct afgedaan als een opgezette nep-stunt, maar Radio 2 lijkt me wat serieuzer.

Ze hoeven niet bekend te maken dat het nep was. Het is zelfs heel slim wat ze nu doen.

Iedereen komt nu met theorieën over alle 3 de kandidaten aanzetten en dan kan je in de eerste uitzending na de reünie droog verklaren dat de juiste uitleg was *noem een willekeurige theorie die bij de Mol hoorde*.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #638 Gepost op: 2-03-2015, 16:18:16 »
Radio 2 ansich wel maar het programma van Staasse niet  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #639 Gepost op: 2-03-2015, 16:25:53 »
Citaat
Is het een moeilijke opgave om je geheim te bewaren? Soms, ik ben blij als ik volgende week uit de kast mag komen. Ik ben trots erop dat het geheim veilig is gebleven.

Hmm.. Margriet of Rik dus? Beide zijn al eens uit de kast gekomen, maar dan vanwege hun geaardheid. (ik weet dat er eerder in dit topic duidelijk was dat er geen discussie meer over mocht komen, maar dit is wat de Mol dus zelf heeft geantwoord. Ofwel: hij/zij vindt het zelf geen punt om er naar te hinten?) De mol mag a.s. donderdag uit de kast komen, door zich eindelijk te onthullen als zodanig. Het fragment zelf: daarin kan je wederom Margriet en Rik terug zien komen. Margriet met het naast Pieter zitten, presenteerde ooit RTL Boulevard, precies wat we zien in het beeld gedurende het geluidsfragment. Maar het test-geluidje neigt naar een muisklik > Rik heeft als koosnaampje muis. Daarnaast tijdens het inzoomen op de kaart van Sri Lanka zie je lijnen > koosnaampje Marlijn: Lijntje. En dan heb je nog kustlijn langs de boulevard, wederom: Marlijn, Margriet of zelfs Rik. (westkust/Westelaken)


Zoals het een goede WIDM-hint betaamt of die nu wel officieel is of niet (dat ie op een AVRO-site staat en van een Radio 2 programma komt is leuk, maar ik hecht enkel aan de widm.nl avro site & Roodshow) valt ie weer naar elke finalist uit te leggen :P
« Laatst bewerkt op: 2-03-2015, 16:30:47 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan