Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 163497 keer)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #160 Gepost op: 16-01-2016, 23:01:20 »
Die Vivian weet volgens mij wie de mol is, met die kennis kan zij onderwerpen sturen. Rick weet het niet.

Ik krijg juist het idee dat ze het niet weet van de productie uit, maar wel duidelijk een verdachte op het oog heeft (als echte molloot kent ze natuurlijk ook de Klaas-hint).
In het stukje met haar eigen inbreng had ze het er namelijk over dat Klaas over 'de achterkant van het geld' begon en hoe verdacht ze dat vond, maar daar werd niet lang bij stilgestaan.
En afsluitend zei ze nog dat ze er heel anders tegenaan keek als de gasten. Iets wat ze denk niet zou zeggen als ze al van de productie weet wie de mol is.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #161 Gepost op: 16-01-2016, 23:05:10 »
Volgens mij zei ze in de aftiteling dat ze op klaas zit oid

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #162 Gepost op: 17-01-2016, 00:04:23 »
Als Rick ingaat op 'Wie schrijft die blijft' en een verband ziet met dat je een paar mensen niet ziet schrijven op de kaartjes, gaat Vivian meteen over op een ander moment in de aflevering. Daarna gaat Rick toch door op het schrijven van de enveloppen, maar Vivian vindt het weer niet belangrijk en verandert het onderwerp weer. Voor mij het bewijs dat ze zaken aan het sturen is.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2016, 00:09:46 door Run »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #163 Gepost op: 17-01-2016, 00:43:32 »
Ik kan me niet voorstellen dat Rik en Viv weten wie de mol is. Ik meende mij te herinneren dat het maar een select groepje binnen de productie is. De gesprekken worden idd wel gestuurd maar dat komt omdat fragmenten van te voren al uitgekozen zijn die ze graag willen laten zien, denk ik.
Maar goed, wat betreft Moltalk vind ik het inhoudelijk niet zo sterk dit jaar idd. Vivienne komt niet goed uit de verf voor dat scherm en de dingen die de kandidaten opvalt na de aflevering is vaak ook nikszeggend.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #164 Gepost op: 17-01-2016, 00:54:14 »
Interessant ook dat ze de Klaas hint helemaal links laten liggen...
Ja, ik zei van de week al: als ze dat doen dan moet ik ook maar overstappen naar Klaas = mol. Helaas >:( :\'(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolTalk
« Reactie #165 Gepost op: 17-01-2016, 01:32:48 »
Net terug van MolTalk. Supergaaf! En achteraf gaat het dus ook nog uren door :P Tof dat Rop, Annemieke, Taeke en Airen ook nog even langs kwamen :D

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #166 Gepost op: 17-01-2016, 02:10:15 »
Maar goed, wat betreft Moltalk vind ik het inhoudelijk niet zo sterk dit jaar idd.
Mee eens.
Door die tijdslimiet worden veel gesprekken afgekapt en ik vind Rik geen goede keuze als moltalkpresentator.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #167 Gepost op: 17-01-2016, 09:18:50 »
Moltalk was super!! Annemieke, Taeke, Rop en Airen waren er na afloop. Nog ff met Airen kunnen praten, zij mocht helaas niks prijsgeven :P Alleen dat ze op 5 mensen had gespreid.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #168 Gepost op: 17-01-2016, 09:30:20 »
Moltalk was super!! Annemieke, Taeke, Rop en Airen waren er na afloop. Nog ff met Airen kunnen praten, zij mocht helaas niks prijsgeven :P Alleen dat ze op 5 mensen had gespreid.
Royl en Mollenmania: vertel eens even!!! Wat werd er achteraf nog allemaal besproken? Werd er ingegaan op de Klaas hint? Ik vond trouwens dat Kim ook supergoede bijdrages had, over Marjolein en Tim!
Meer L

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolTalk
« Reactie #169 Gepost op: 17-01-2016, 09:46:54 »
Royl en Mollenmania: vertel eens even!!! Wat werd er achteraf nog allemaal besproken? Werd er ingegaan op de Klaas hint? Ik vond trouwens dat Kim ook supergoede bijdrages had, over Marjolein en Tim!

Ik heb nog wel met een paar mensen over de  Klaashint gehad, onder andere toen ik bij Taeke stond, maar die reageerde er niet veel op :P

Er werd wel nog echt veel nageprast over het programma. Rik vertelde me dat hij de 'I'm on it' van Tim ook heel sterk vond. Kreeg niet de indruk dat hij en Vivienne wisten wie de Mol was.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #170 Gepost op: 17-01-2016, 09:48:17 »
Ik heb nog wel met een paar mensen over de  Klaashint gehad, onder andere toen ik bij Taeke stond, maar die reageerde er niet veel op :P
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En nog andere interessante info opgedaan? Zag jullie niet zwaaien ;-)
Meer L

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolTalk
« Reactie #171 Gepost op: 17-01-2016, 09:57:49 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En nog andere interessante info opgedaan? Zag jullie niet zwaaien ;-)

Niet veel. Chris kocht iets te drinken voor mij en degene die met me mee was. Dat was wel gaaf :P

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #172 Gepost op: 17-01-2016, 09:59:26 »
Niet veel. Chris kocht iets te drinken voor mij en degene die met me mee was. Dat was wel gaaf :P
Cool!!! Ben sowieso benieuwd naar al die forummers hier. Geen idee met wie ik aan het molspeuren ben  ::zwaai::
Meer L

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #173 Gepost op: 17-01-2016, 10:37:23 »
Ben ik trouwens de enige die dacht dat Kim en Chris al aardig wat op hadden? ::rofl:: ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #174 Gepost op: 17-01-2016, 11:38:57 »
geen goede keuze als moltalkpresentator
We want Arjen back :o ::ok::

Dat bosje bloemen heeft hij ook nog niet gehad  >:( ::schaam::

nog wel met een paar mensen over de Klaashint gehad
Leuk dat jij er was, RoyL 8) :D. Ja dat ze die hint helemaal negeerden gaf bij mij wel de doorslag hoor. Ik moet er ook maar aan geloven nu dat Klaas de mol is :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #175 Gepost op: 17-01-2016, 15:23:00 »
Ik vind het dit seizoen, maar het vorige ook al, dat MolTalk echt beroerd is in de nabesprekingen. Ik heb echt het idee dat al die mensen amper weten waar ze het over hebben of van de redactie geen echt interessante inzichten mogen geven..

Domme hints (die het sowieso niet zijn) krijgen vol de spotlight en typische-kandidaatsacties worden als mollig omschreven en andersom.

Het gaat nooit gebeuren natuurlijk, maar hoe leuk zou het zijn als er elke week een topspeurder van dit forum zou zitten? :P

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #176 Gepost op: 17-01-2016, 16:39:33 »
We want Arjen back :o ::ok::
Geen Arjen.  ::ohno::
Ik wil het duo Patrick en Viviënne terug.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #177 Gepost op: 17-01-2016, 16:42:38 »
Geen Arjen.  ::ohno::
Ik wil het duo Patrick en Viviënne terug.

Eens  ::ok::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #178 Gepost op: 17-01-2016, 16:58:08 »
Geen Arjen.  ::ohno::
Ik wil het duo Patrick en Viviënne terug.

 ::jaja:: ::jaja::
Of op zijn minst Viv terug naar de tafel ipv het scherm..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #179 Gepost op: 17-01-2016, 17:53:31 »
Ik vind Moltalk ook flink tegenvallen. De gasten zijn fantastisch, daar ligt het niet aan. Waar het dan wel aan ligt? Vivienne die zichtbaar gedegradeerd is naar dat stomme scherm, terwijl ze als presentatrice aan tafel heel goed tot haar recht kwam. Rik die vooral aandacht lijkt te hebben voor een smooth verloop van de show en daardoor de inhoud nog wel eens af wil kappen. Maar wat ik vooral mis is de gezellige sfeer en opgedwongenheid. Erg jammer!