Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 163709 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #180 Gepost op: 17-01-2016, 17:56:45 »
::jaja:: ::jaja::
Of op zijn minst Viv terug naar de tafel ipv het scherm..

Ook eens. En weer interactie met het publiek en de aanwezige kandidaten.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #181 Gepost op: 17-01-2016, 18:00:30 »
Ook eens. En weer interactie met het publiek en de aanwezige kandidaten.

Met allebei eens.

Nu is het een saaie halfwassen talkshow geworden die bijna slaapverwekkend is om naar te kijken

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #182 Gepost op: 17-01-2016, 18:17:12 »
Ik ben trouwens echt benieuwd hoeveel kijkers Moltalk overhoudt aan het einde van dit seizoen. Mijn (niet-molloten) familie wil voor mij best nog de aflevering kijken in de huiskamer, maar is finaal afgehaakt op Moltalk, dus het is niet dat het programma nu fantastisch geschikt is voor niet-molloten ofzo.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #183 Gepost op: 17-01-2016, 18:32:57 »
Ik ben trouwens echt benieuwd hoeveel kijkers Moltalk overhoudt aan het einde van dit seizoen. Mijn (niet-molloten) familie wil voor mij best nog de aflevering kijken in de huiskamer, maar is finaal afgehaakt op Moltalk, dus het is niet dat het programma nu fantastisch geschikt is voor niet-molloten ofzo.

Dat ligt er volgens mij ook aan dat ze het concept gewijzigd hebben.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolTalk
« Reactie #184 Gepost op: 17-01-2016, 18:40:22 »
ik vond het het eerste seizoen het leukst in de kelder bij Arjen. Tweede seizoen met een een tweede persoon(Kees?) was al minder. Vorig jaar best aardig en dit jaar ook best aardig. Maar of het de kijkcijfers vast houdt ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #185 Gepost op: 17-01-2016, 18:40:49 »
Ik heb de nieuwe vorm van MolTalk drie afleveringen de kans gegeven maar nee, het is zeker geen vooruitgang helaas. Viviënne hoort inderdaad niet bij dat bord te staan maar juist aan tafel de diepte in te kunnen gaan met enkele houtsnijdende theorieën. Laat misschien ook het publiek daarop reageren maar beperk de twitteronderbrekingen. Misschien alleen een rondje actuele tweets als afsluitertje. Nu gaat het teveel van de hak op de tak.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #186 Gepost op: 17-01-2016, 19:13:13 »
Ik vind Vivien ook beter dan Rik als presentator. Waarom niet Vivien met Patrick?  Veel meer enthousiasme en meer grapjes. Nu saai en voorspelbare hints.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #187 Gepost op: 17-01-2016, 19:20:02 »
Ik vind Vivien ook beter dan Rik als presentator. Waarom niet Vivien met Patrick?  Veel meer enthousiasme en meer grapjes. Nu saai en voorspelbare hints.

Patrick kan dit seizoen niet ivm zijn rol in een musical (of theatherstuk).

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #188 Gepost op: 17-01-2016, 21:24:26 »
ik vind het nog steeds een leuk programma. na een moeilijke eerste aflevering ook widm zelf, geniet ik er elke keer weer van.

jammer dat het ingekort is.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #189 Gepost op: 17-01-2016, 22:14:11 »
Ik denk eigenlijk ook dat het al beter tot zijn recht komt als het wat langer duurt dan 25 minuten, het gaat nu allemaal te snel en van de hak op de tak, en er mag nergens te diep op worden ingegaan wegens de tijd. Rik MOET zich waarschijnlijk wel zo krampachtig gedragen, door dat tijdgebrek dus.

Offline Ray026

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #190 Gepost op: 17-01-2016, 22:21:28 »
Waarom gaan ze na een half uur op TV niet gewoon een uur (of meer) door op de site.
Iedere molloot zou kijken en iedere kijker die besmet wordt met het virus ook.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #191 Gepost op: 17-01-2016, 23:03:23 »
Waarom gaan ze na een half uur op TV niet gewoon een uur (of meer) door op de site.
Iedere molloot zou kijken en iedere kijker die besmet wordt met het virus ook.

Dit. Ik snap heus wel dat een uur op TV uitzenden niet haalbaar is.. Maar na de uitzending op internet doorgaan moet toch kunnen... Als het boeiend genoeg is op tv gaan er vanzelf een hoop mensen mee naar internet.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #192 Gepost op: 18-01-2016, 09:20:33 »
Ik heb denk nog het liefst een half uurtje extra widm (die zendrijd hebben ze toch) en dan moltalk op internet, want ik denk dat dat gewoom niet geschikt is voor de tv
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #193 Gepost op: 18-01-2016, 09:59:36 »
Weet iemand waar het schema te vinden is waarop staat wat alle moltalkdeelnemers hebben gestemd?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #194 Gepost op: 18-01-2016, 15:24:12 »
ik vond het het eerste seizoen het leukst in de kelder bij Arjen. Tweede seizoen met een een tweede persoon(Kees?) was al minder
Dat ben ik helemaal eens. Arjen was super. Maar Kees en Patrick daarna waren een ramp. Van het niveau dat Margriet dezelfde is als Martine als Marlijn.

Viv mag blijven en Rik is ook zeker ter zake deskundig, dat hoor ik er wel aan af. Hij heeft, direct na de uitzending, toch alle feiten wel al goed op een rijtje en paraat. Maar het is toch ook inderdaad een hak op de tak nu, en

een saaie halfwassen talkshow geworden die bijna slaapverwekkend is om naar te kijken
... er moeten meer van ons molloten hier in het publiek... het was altijd al leuk om te speuren naar Heinz of Lautjuh als de camera weer eens een rare zwenkbeweging maakte, en dan ook tegen kandidaten van dat seizoen, die zich net met een wijntje door de krappe entree aan het werken waren, aanbupste :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #195 Gepost op: 18-01-2016, 18:07:38 »
Dat ben ik helemaal eens. Arjen was super. Maar Kees en Patrick daarna waren een ramp. Van het niveau dat Margriet dezelfde is als Martine als Marlijn.

Viv mag blijven en Rik is ook zeker ter zake deskundig, dat hoor ik er wel aan af. Hij heeft, direct na de uitzending, toch alle feiten wel al goed op een rijtje en paraat. Maar het is toch ook inderdaad een hak op de tak nu, en
... er moeten meer van ons molloten hier in het publiek... het was altijd al leuk om te speuren naar Heinz of Lautjuh als de camera weer eens een rare zwenkbeweging maakte, en dan ook tegen kandidaten van dat seizoen, die zich net met een wijntje door de krappe entree aan het werken waren, aanbupste :).

Tja, zou er best eens heen willen maar Amsterdam terug naar huis is al niet te doen en financieel wordt het ook lastig. Dus dan hopen dat er andere molloten zich weer aan kunnen melden om aanwezig te zijn :D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #196 Gepost op: 18-01-2016, 21:15:26 »
Ik heb denk nog het liefst een half uurtje extra widm (die zendrijd hebben ze toch) en dan moltalk op internet, want ik denk dat dat gewoom niet geschikt is voor de tv

Graag. Kan WIDM meer aandacht besteden aan tussenshots in between opdrachten en kan Moltalk gewoon 45min ipv 25min duren. En dus hoeven Viv/Rik niet van de hak op de tak, gasten afkappen e.d. In het begin met Arjen had ook zo zijn charme. Letterlijk en figuurlijk ondergronds, meer voor ingewijden dan voor publiek van buiten. Een voor èn nabeschouwing en Arjen kon de boel makkelijk vlot aan elkaar rijgen. De opzet met Viv en Patrick is toegankelijker, nu met Viv en Rik juist minder want kaarten alleen verkrijgbaar als prijsvraag.

En Moltalk past beter online dan rechtstreeks live op de buis. De casual groep molkijkers boeit het weinig, de molloten en fans van het programma weten het online wel te vinden als livestream. Kun je de kosten van het extra tijdslot in WIDM steken, Moltalk weer zijn tijd gunnen ipv verkrampt moeten afkappen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: MolTalk
« Reactie #197 Gepost op: 18-01-2016, 21:20:26 »
En de reclame tussendoor dan ? Die levert de AVROTROS het meeste geld op ;)
You'll never walk alone

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #198 Gepost op: 23-01-2016, 21:55:39 »
Tijdens het kijken van Moltalk, krijg ik steeds meer het gevoel dat ze zo min mogelijk klaas betrekken in alle hints etc.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #199 Gepost op: 23-01-2016, 21:56:39 »
hahaha  ::rofl::
Vivienne die direct met Marlijn verder discussieert. Geweldig haar enthousiasme  ::bravo::
#teamamaimiljaarde