Auteur Topic: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren  (gelezen 70176 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #100 Gepost op: 9-01-2016, 22:40:46 »
Ik vind Remy ook echt een schatje!

(Maar hij is al heel lang bezet volgens mij  ::joehoe::)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #101 Gepost op: 9-01-2016, 22:41:56 »
Vind het echt een watje haha

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #102 Gepost op: 9-01-2016, 22:42:58 »
Ja brrrrr, mannen die niet uiteenbarsten van het testosteron, blegh
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #103 Gepost op: 9-01-2016, 22:46:56 »
Het feit dat hij in de vorige aflevering bij de topitotrekopdracht Taeke boven het geldvak neerzette, en nu Marjolein als overzichter neerzette, zijn inderdaad wel twee gelijkaardige voorvallen. Het zou wel 'ns goed kunnen dat hij zo te werk gaat: alles weten over de kandidaten, weten wat ze wel of niet kunnen en hun sterktes en zwaktes gebruiken om het spel in de soep te laten draaien zonder zélf echt veel fout te doen.
Zou verklaren waarom hij dáár ineens de leiding nam ::ok::
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #104 Gepost op: 9-01-2016, 22:52:35 »
Ja brrrrr, mannen die niet uiteenbarsten van het testosteron, blegh

Dat verklaart vast waarom ik Taeke niet kan uitstaan. Echt zo'n BIEEEEER TIETEEEEEE ZUIPEEEEEE persoon :)

Offline willy1959

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #105 Gepost op: 9-01-2016, 22:52:43 »
Weer begon de uitzending met harpmuziek

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #106 Gepost op: 9-01-2016, 22:53:17 »
Als Remy het is speelt ie het briljant. Het grissen van die envelop bijvoorbeeld die de bediende op tafel legde: je haalt er als Mol geen voordeel uit om dat te doen (voorlezen over het klooster) en daardoor profileer je je dus juist als fanatieke kandidaat. (En zo zie ik 'm nu ook. Maar anders: topmol.)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #107 Gepost op: 9-01-2016, 22:57:58 »
Dat verklaart vast waarom ik Taeke niet kan uitstaan. Echt zo'n BIEEEEER TIETEEEEEE ZUIPEEEEEE persoon :)
Een collega van mij omschreef Taeke als "simpel". Niet negatief, maar gewoon een recht voor z'n raap lekker ongecompliceerd persoon. Niet denken maar doen. Gaan met die banaan. Zo iemand is het wel een beetje. Wel gewoon met mijnkarren lopen rollen, maar dat ie dan de verkeerde komt brengen, tja...

Maar goed. 't Ging over Remy...

Citaat
Het grissen van die envelop bijvoorbeeld die de bediende op tafel legde: je haalt er als Mol geen voordeel uit om dat te doen (voorlezen over het klooster) en daardoor profileer je je dus juist als fanatieke kandidaat
In seizoen 14 had je die opdracht met die acht enveloppen waarvan er in 2 stuks "de helft van 1500 euro" zat. Toen werd er meteen gezegd, wie het eerst pakt, is verdacht.

Maar het lijkt er hier op dat Remy dit gewoon kan doen onder iedereens ogen.

Vind het een beetje beangstigend dat het bewijs zich langzamerhand opstapelt...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #108 Gepost op: 9-01-2016, 23:01:09 »
Weer begon de uitzending met harpmuziek
Is heteen harp of een (Spaanse) gitaar. Door de setting past de muziek erg goed en valt de harp helemaal niet op, maar dit zou een goede hint kunnen zijn.  ::vergroot::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #109 Gepost op: 9-01-2016, 23:01:17 »
Waarom zou Remy de kruiwagen expres laten omvallen ??? Het valt enorm op (ook in de montage) en het eindresultaat is dat je maar een paar scheppen extra moet doen. De envelop pakken zie ik als gebrek aan voorkennis, of hij moet wel héél goed nagedacht hebben over zijn tactiek, zoals ook met Taeke en Marjolein op de goede onhandige positie zetten. Hij is de té perfecte Mol van dit seizoen ::jaja::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #110 Gepost op: 9-01-2016, 23:02:31 »
In seizoen 14 had je die opdracht met die acht enveloppen waarvan er in 2 stuks "de helft van 1500 euro" zat. Toen werd er meteen gezegd, wie het eerst pakt, is verdacht.

Dat ging om geld. Geen gekke gedachte om dan mensen verdacht te vinden die snel een envelop pakken, zeker als daar de helft van 1500 euro in blijkt te zitten zoals bij Susan het geval was. Wat Remy nu deed is totaal anders: het ging alleen om de aankondiging van een opdracht die in de envelop bleek te zitten.

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #111 Gepost op: 9-01-2016, 23:10:30 »
Waarom zou Remy de kruiwagen expres laten omvallen ??? Het valt enorm op (ook in de montage) en het eindresultaat is dat je maar een paar scheppen extra moet doen. De envelop pakken zie ik als gebrek aan voorkennis, of hij moet wel héél goed nagedacht hebben over zijn tactiek, zoals ook met Taeke en Marjolein op de goede onhandige positie zetten. Hij is de té perfecte Mol van dit seizoen ::jaja::

Ik begin eigenlijk nu heeeel erg te hopen dat hij de mol is. Ik vind er echt een soort van genialiteit in schuilen als je mensen zo strategisch/tactisch weet te plaatsen. Het veters strikken, de kruiwagen om te laten vallen (gewoon tijdrekken) en de envelop van tafel grissen is weer wat minder geniaal...maar toch... alles bij elkaar opgeteld... ;D

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #112 Gepost op: 9-01-2016, 23:22:54 »
Remy is de Mol. Mark my words.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #113 Gepost op: 9-01-2016, 23:27:21 »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #114 Gepost op: 9-01-2016, 23:28:33 »
Meer L

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #115 Gepost op: 9-01-2016, 23:29:38 »
Je was me voor Heinz ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #116 Gepost op: 9-01-2016, 23:32:06 »
Hahaha Heinz ::rofl::

Als Remy het zou zijn, zou ik het inderdaad een hele goede mol vinden. Gevoelsmatig heb ik hem eigenlijk afgestreept, maar ik betrapte mezelf erop dat ik dit eigenlijk doe zonder een reden. Dus een reden om hem toch goed in de gaten te houden :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #117 Gepost op: 9-01-2016, 23:35:21 »
Stel dat ie 't is hè.

Dan worden wij met z'n allen wel echt te goed in dit spelletje. Het is pas aflevering 2.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #118 Gepost op: 9-01-2016, 23:37:03 »
Denk daar soms ook weleens aan.  De het voor productie niet meer te doen gaat zijn om een seizoen te maken zonder dat wij het door hebben.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #119 Gepost op: 9-01-2016, 23:38:11 »
Heinz  ::rofl:: ::rofl::

Voor mij was het na de eerste aflevering al aardig duidelijk met al die muziekaanwijzingen. Bij Susan Visser waren de vissersbootjes en dergelijke ook al vanaf minuut 1 een te duidelijke aanwijzing en de bloemen bij Margriet ook... Ik vrees dat ze dus niet veel geleerd hebben van die obvious hints!