Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 144768 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #160 Gepost op: 25-01-2016, 00:40:17 »
Klopt, maar hij zegt letterlijk volgens mij:

Vanaf 17 juni reageert ze sneller op reacties op haar social media accounts. Ik heb dat nagetrokken en het is 1 x gebeurd. 's avonds. Na een draaidag mogen ze hun telefoon dus kan ze zo snel reageren als ze zelf zou willen. Ik vind dat soort spoilers grote onzin.
Kom met dingen als' Annemieke is gespot op een terras in Amsterdam of heeft social media gebruikt vanuit Canada en dat is te traceren'

Het is algemene bekend dat de kandidaten hun ipad's, telefoons en hele zooi bijhebben tijdens de reis sinds een paar jaar dus. Veel kandidaten tweeten ook gewoon door, andere af en toe. Ik vind het gewoon irritant, maar thats me.
Als je van iemand zegt dat die persoon de finale niet haalt heb je kans van 7/10 dat je goed zit en dat de mensen je bevindingen 'goed' vinden. Well.... ::) ::zwaai::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #161 Gepost op: 25-01-2016, 00:47:49 »
Ik heb dat nagetrokken

Ik vind dat soort spoilers grote onzin.

Als je van iemand zegt dat die persoon de finale niet haalt heb je kans van 7/10 dat je goed zit en dat de mensen je bevindingen 'goed' vinden. Well.... ::) ::zwaai::

Voor iemand die die spoiler onzin vindt heb je toch de tijd genomen het allemaal na te trekken  :P

Ik pest je maar hoor want dat laatste wat je zegt... daar val ik niet onder hoor.. Ik heb nooit gezegd dat ik zijn bevindingen goed vind...

Ik zei dat hij tot nu toe vrij goed zit... Verder ben ik het met je eens dat iedereen overal vandaan kan twitteren etc dus dat het vrij weinig zegt.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #162 Gepost op: 25-01-2016, 01:11:44 »
Voor iemand die die spoiler onzin vindt heb je toch de tijd genomen het allemaal na te trekken  :P

Ik pest je maar hoor want dat laatste wat je zegt... daar val ik niet onder hoor.. Ik heb nooit gezegd dat ik zijn bevindingen goed vind...

Ik zei dat hij tot nu toe vrij goed zit... Verder ben ik het met je eens dat iedereen overal vandaan kan twitteren etc dus dat het vrij weinig zegt.



Haha weet ik. Ik ben ook erg hoor, maar meer omdat hij als persoon me nogal stoort. Ik had vorig jaar in mei (ik heb nog screenshots) al 7/10 kandidaten geraden die mee zouden doen. In zijn buzz caputure vermeldde ie toen dat hij die kandidaten had gevonden door te kijken welke bn'ers op social media zaten. Terwijl die post kwam pas in december ofzo. Ik vindt het sowieso heel onnodig. Spoilers ok, geen moeite mee. Als het spoilers zijn waar we serieus iets mee kunnen maar bij hem blijft het allemaal zo vaag.
Vorig jaar was Rik of een vroege afvaller of een finalist. Wat moeten we daarmee?
Mede daarom wil ik het tegendeel bewijzen en ga ik speuren.  ;D

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #163 Gepost op: 25-01-2016, 02:23:39 »
Eens Rämon. Hoe die buzzkoning afvallers voorspelt is geen rocket science maar koffiedik kijken.

Hij heeft tot nu toe de helft goed. Statistisch gezien is de kans dat je de helft goed hebt als je domweg gokt vrij groot.

Daarnaast: de dingen die goed zijn, hebben eigenlijk niks met sociale media te maken.

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #164 Gepost op: 25-01-2016, 02:53:57 »
Van mij mogen de tips van die buzzer ook in spoilers. Het is niet eens zeker en het leidt te veel af. Hij probeert ook maar een slaatje uit WIDM te slaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #165 Gepost op: 25-01-2016, 09:33:30 »
Al in  een eerdere post heb ik verteld dat de foto van Taeke op 9 juni al eerder gemaakt moet zijn.  De datum van 9 juni is al voorbij en Taeke zit er nog in...
Ja maar nogmaals: het gaat om het twittergedrag. En het kon wezen dat Taeke dat, thuis op de bank, aan het bijwerken was geweest. Maar inderdaad had Jaap zelf al twijfels hierover. Niet om het minst door Horace "Trust nobody" Cohen.

Het twittergedrag van Cécile plaatst hij als een sterkere hint. Aangezien zij, naast haar zoon's onderwerp, ook gedetailleerd advies gaf over recente mode-ontwikkelingen.

Als we tussen 2 en 24 juni moeten leven dan zitten we in elk geval bijna op de 'gewraakte' dag, kan nu zijn of de volgende keer, maar Cécile zal wel moeten gaan o.b.v. Jaap's spoiler.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #166 Gepost op: 25-01-2016, 11:48:29 »
In de vorige aflevering zie je Cecile op haar telefoon whatsapp'en of twitteren (dat is dus nog gedurende de draaidag). Twittergedrag wordt steeds minder een sterke signaal om iets uit af te leiden. Fysieke aanwezigheid op een andere locatie dan de WIDM locatie natuurlijk wel.

m0ll0m

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #167 Gepost op: 25-01-2016, 14:24:29 »
aanwezigheid op een andere locatie
Ja precies, en dat verband legt Jaap dan ook. Het was blijkbaar echt iets waarvoor ze in Nederland zou moeten zijn geweest, anders kon ze die reactie niet geven.

Is iedereen het met mijn tijden eens? Afl. 5 zitten we dus rond de 14e te kijken?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #168 Gepost op: 25-01-2016, 16:42:44 »
Ja precies, en dat verband legt Jaap dan ook. Het was blijkbaar echt iets waarvoor ze in Nederland zou moeten zijn geweest, anders kon ze die reactie niet geven.

Is iedereen het met mijn tijden eens? Afl. 5 zitten we dus rond de 14e te kijken?!

Nee, hij zegt dus letterlijk (zoals ik hierboven al zei) dat ze sneller en acuter op social media dingen reageerde. Ik heb dat nagetrokken en op haar twitter en facebook heeft ze niet gereageerd.

Op instagram reageerde ze op een post van 17 juni, als reactie. Dat was 1 x, daarna niet meer tot midden juni (finalisten)
Maar zoals gezegd, ze reageerde 5 min nadat ze foto had geplaatst. Aangezien ze hun telefoon hebben, na de draaidag is dit gewoon geplaatst via daar. Of dat zou iig gewoon 100% kunnen. Daar kun je niks uit halen. Als je dan zo'n foto plaatst en er reageert iemand onder, kan je 5 minuten erna ook 'snel' terugreageren.

Dus ik zeg dat je daar helemaal niks mee kunt, en mocht Cecile afvallen voor de finale heeft dat iig niks te maken met die spoiler.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #169 Gepost op: 25-01-2016, 18:43:12 »
heeft dat iig niks te maken met die spoiler
Ja dat betwist ik toch ::) ::regenboog:: :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #170 Gepost op: 27-01-2016, 00:10:13 »
In afl. 4 is de cocktailkaart te zien waar Cécile op 12 juni 's ochtends een fotootje van twittert/instagramt. Ik vermoed dat de nabespreking van de 'kiezen of delen'-opdracht hoogstens op 11 juni heeft plaatsgevonden (het eten ziet er niet uit als een ontbijt).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #171 Gepost op: 31-01-2016, 13:58:44 »
Kan geen hint zijn


Moving on... nothing to see here.
Je had gelijk ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #172 Gepost op: 5-02-2016, 18:11:52 »
Marjolein had een jetlag?

Of hoeven we geen excuses namens Jaap te verzinnen?

11 juni waren de dames nog present... wat we weten van de cocktailkaart en Marjolein's twitter. Marjolien moest wel de 15e weer thuis zijn en Cécile de 17e. Als Marjolein nou op de 12e ging dan kan er nog maximaal 1 tussen zitten. Bijv. Taeke de 14e en Cécile dan de 16e. De 18e bijv. Tim dan speelt de finale zich rond de 20e af, uit en thuis met pauze de 22/23e.

Dus Cécile gaat deze week of volgende week.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 12:44:35 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #173 Gepost op: 6-02-2016, 14:07:37 »
Toch geloof ik niet dat Cécile er nu uitgaat, ze is zo met die molbriefjes in de weer en misschien ziet ze er Klaas wel in. Of iemand anders natuurlijk en dan kan ze er wel uit ::rofl::

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #174 Gepost op: 6-02-2016, 14:25:19 »
Dagboek afvaller



...

Helaas. Doei Cecile.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #175 Gepost op: 6-02-2016, 14:27:13 »
Wow!!! Wat goed gespeurd. Maar weet je zeker dat het voor deze aflevering is?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #176 Gepost op: 6-02-2016, 14:28:00 »
Maar weet je zeker dat het voor deze aflevering is?

Ja, stond in een map bij de avrotros genaamd Aflevering_6 dus neem aan van wel.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Spoiler topic
« Reactie #177 Gepost op: 6-02-2016, 14:29:51 »
Daar gaat mn pool en mn favoriete kandidaat  :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #178 Gepost op: 6-02-2016, 14:30:50 »
Ja bah! Ik wilde nog niet dat ze ging! Maar die ene foto met "afvallers" uit aflevering 1 klopt nog steeds..... Bizar

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #179 Gepost op: 6-02-2016, 14:31:32 »
Ja bah! Ik wilde nog niet dat ze ging! Maar die ene foto met "afvallers" uit aflevering 1 klopt nog steeds..... Bizar

Welke?