Auteur Topic: Het Wie Is De Mol Off Topic topic  (gelezen 152559 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #260 Gepost op: 4-03-2017, 21:43:27 »
Was het maar waar! ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #261 Gepost op: 4-03-2017, 22:11:52 »
De aflevering heette

Het einde in zicht
H   E     IN Z

Onze oppermolloot Heinz is de mol?  :o
::rofl:: Busted.
Tell me what your telescope says

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #262 Gepost op: 4-03-2017, 23:20:19 »
Ik wil bij deze even melden dat het tijd is voor een feestje. Deze post is namelijk mijn 1000ste post op het forum.  ::feest:: ::feest:: ::cheerleader:: ::boogie:: ::fluit::
Ik nodig jullie daarom allemaal uit voor een feestje. Het feestje zal gehouden/georganiseerd worden door 1 van de moderators van dit forum. Leuk toch  ;D ;)

Ik moet zeggen ik heb er lang over gedaan om de 1000 te bereiken 8 jaar om precies te zijn, maar ben toch wel een beetje trots dat ik deze mijlpaal heb mogen bereiken.


Ik weet dat dit een nietszeggend stukje is, maar ik heb ook nooit beweerd dat je dit moest lezen. Dus het is niet mijn probleem dat je een minuut van je leven hebt verspild door dit stukje tekst te lezen.  ;D :)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #263 Gepost op: 4-03-2017, 23:21:25 »
Feli marvin. ::feest::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #264 Gepost op: 4-03-2017, 23:24:03 »
gefeliciteerd Marvin.

Het feestje ..... ach is het hier niet altijd een feestje ?

Open huis en leuke mensen

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #265 Gepost op: 5-03-2017, 12:23:25 »
Aan het begin van het seizoen werd gezegd dat deze keer winnaar en verliezer al bekend waren in een land zelf en dat ze dit deze keer niet live doen in het VondelCS zoals vorig jaar. Volgens mij weten we al waarom. Er zit er maar één goed ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #266 Gepost op: 5-03-2017, 14:50:18 »
Aan het begin van het seizoen werd gezegd dat deze keer winnaar en verliezer al bekend waren in een land zelf en dat ze dit deze keer niet live doen in het VondelCS zoals vorig jaar. Volgens mij weten we al waarom. Er zit er maar één goed ::vergroot::
Echt? Heb ik compleet gemist ::schaam:: Had het me het hele seizoen al afgevraagd ::bravo::
...óf niet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #267 Gepost op: 5-03-2017, 14:52:32 »
Zat niet in een uitzending maar volgens mij heeft Art dat ergens gezegd in een interview.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #268 Gepost op: 5-03-2017, 17:50:39 »
Gefeliciteerd Marvin, 1000ste is een mooi mijlpaal ::ok::. Voor mij alweer een tijdje geleden ::rofl::.

Ik moet zeggen dat ik op dit moment helemaal in widm sferen ben met zowel de Nederlandse widm op tv, Belgische mol op tv, wie is de mol online op dit forum en ik heb gisteren mijn eigen verjaardag gevierd in Wie is de Mol stijl ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #269 Gepost op: 5-03-2017, 17:57:27 »
Voor degenen die de officiële dvd's van WIDM nog zoeken: ze zijn nog te koop bij winkel met het rode logo... Deel 1 zag ik gisteren in Rotterdam voor 5,99 en deel 2 stond gewoon in de zoeklijst van de winkel. Mijn zus heeft ook dat deel in een aantal andere winkels gezien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #270 Gepost op: 5-03-2017, 17:59:54 »


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #271 Gepost op: 5-03-2017, 18:10:52 »
Haha! Ik bedoelde de elektronica-winkel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #272 Gepost op: 5-03-2017, 18:34:57 »
Voor degenen die de officiële dvd's van WIDM nog zoeken: ze zijn nog te koop bij winkel met het rode logo... Deel 1 zag ik gisteren in Rotterdam voor 5,99 en deel 2 stond gewoon in de zoeklijst van de winkel. Mijn zus heeft ook dat deel in een aantal andere winkels gezien...


Goede tip! Ik ga morgen eens op zoek naar seizoen 2 ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #273 Gepost op: 5-03-2017, 22:33:44 »
Oooohhhhh je bedoelt gewoon de rode winkel. Zeg dat dan :P







Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Scott

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #274 Gepost op: 5-03-2017, 22:49:18 »
Met de enveloppen bedoel ik die van NL serie 16 en 17. Geen echte enveloppen, maar papier geplooid in twee en onderaan geplakt, zodat als die opengemaakt is, kan niet meet dicht gaan. Voorbeeld hier: http://i.fokzine.net/upload/16/01/160106_89411_widm_2016_e01_13_37_800_452.png
Waar kan ik zo iets krijgen? Of weten jullie hoe kan ik dat thuis maken? Is dat klei? Plakband? Of iets anders dat het papier dicht blijft?

Heb ik gisteren per ongeluk gevonden! Hier. Misschien zal dat voor iemand nuttig zijn. Die enveloppen maakte een bedrijf uit Londen. Voor die sluiting denk ik dat zij gebruiken glue dots double sided, moet ik ergens gaan kopen en zelf uitproberen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #275 Gepost op: 5-03-2017, 22:55:25 »
Heb ik gisteren per ongeluk gevonden! Hier. Misschien zal dat voor iemand nuttig zijn. Die enveloppen maakte een bedrijf uit Londen. Voor die sluiting denk ik dat zij gebruiken glue dots double sided, moet ik ergens gaan kopen en zelf uitproberen.
Citaat
Gisteren is de 15de editie begonnen van Wie Is De Mol? Zoals zovele keek ook ik uit naar deze nieuwe serie. Dit jaar niet alleen vanwege de serie, maar ook voor de opdrachtkaarten en enveloppen.
Mooi hoe WIDM mensen op zoveel verschillende manieren kan fascineren ::ok::
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #276 Gepost op: 6-03-2017, 06:00:07 »
Heb ik gisteren per ongeluk gevonden! Hier. Misschien zal dat voor iemand nuttig zijn. Die enveloppen maakte een bedrijf uit Londen. Voor die sluiting denk ik dat zij gebruiken glue dots double sided, moet ik ergens gaan kopen en zelf uitproberen.

De opdrachtenkaartjes van vorig seizoen heeft een sluiting met een doorzichtige sticker met de vingerafdruk erop. Weet niet of dit seizoen dat ook het geval is, maar aan de foto van Jeroen kijk in de vegte zijn veilingsites te zien, is dat ook dit seizoen zo.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #277 Gepost op: 9-03-2017, 21:00:24 »
Ik heb wat literairsels losgelaten over mijn liefde voor (Wie is) de Mol en daaruit ontstane liefde voor Vlaanderen ::love:: 'k Heb 'm als 'lezerscolumn' ingestuurd bij de Metro. Eigenlijk had nog ik een verbeterde versie in willen sturen maar daar was ik te laat voor. Vind je hem toch nog goed, dan kun je er op stemmen door in te loggen en te duimen - wie weet verschijnt hij dan wel in de krant ::ok:: (kan gek genoeg niet mobiel schijnt :()
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #278 Gepost op: 9-03-2017, 21:07:27 »
Ik heb wat literairsels losgelaten over mijn liefde voor (Wie is) de Mol en daaruit ontstane liefde voor Vlaanderen ::love:: 'k Heb 'm als 'lezerscolumn' ingestuurd bij de Metro. Eigenlijk had nog ik een verbeterde versie in willen sturen maar daar was ik te laat voor. Vind je hem toch nog goed, dan kun je er op stemmen door in te loggen en te duimen - wie weet verschijnt hij dan wel in de krant ::ok:: (kan gek genoeg niet mobiel schijnt :()

Wat grappig, dankzij De Mol is in 2003 ook mijn "liefde" voor België ontstaan. En sindsdien kijk ik ook veel Vlaamse tv en heb ik ontdekt dat daar een hoop moois tussenzit. Leuk stukje! (Kan je die spelfout "vindt" nog laten verbeteren? Want dat is wel storend meteen in de derde zin.)

Edit: Het begon al veel vroeger in mijn jeugd met Samson & Gert bedenk ik me nu. :P
« Laatst bewerkt op: 9-03-2017, 21:10:25 door Heinz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #279 Gepost op: 9-03-2017, 21:16:52 »
Wat grappig, dankzij De Mol is in 2003 ook mijn "liefde" voor België ontstaan. En sindsdien kijk ik ook veel Vlaamse tv en heb ik ontdekt dat daar een hoop moois tussenzit. Leuk stukje! (Kan je die spelfout "vindt" nog laten verbeteren? Want dat is wel storend meteen in de derde zin.)
Ik vindt het ook heel storend :-[ Maar verzonden is verzonden - ik had hem eigenlijk even later ook nog weer omgeschreven om het een wat mooier geheel te maken, maar dat kan het systeem blijkbaar niet aan... ::zwaai::
...óf niet!