Auteur Topic: Bruno is (niet) de mol!  (gelezen 29117 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 26-01-2003, 22:19:02 »
oke, vanaf nu ga ik dus helemaal voor Bruno Is de MOL :)
Kleine waarschuwing voor Silver_Wing  : Ik zie echt de LOM, maar sta hier wel een beetje bekend als dgene die overal spoken ziet :)
morgenochtend verder puzzelen  !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 26-01-2003, 22:19:19 »
 :)  Dus ik ben NIET gek?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 26-01-2003, 22:21:26 »
Nee, WIJ zijn gek  ;D







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 26-01-2003, 22:26:17 »
Hé, dat gaan we morgen nog eens bekijken :), Bruno was bij mij na vanavond nog gezakt naar de 2e plaats, maar als dit lijkt te kloppen (zeker weten doe je het natuurlijk nooit  ;)), is ie zeker weer een superverdachte (naast Sandra).








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2003, 00:12:02 »
Even video terugspoelen, : ja, ik zag het !! Zo, goed gezien zeg !! Echt ! LOM ! En ik verdacht hem al dus nu weet ik het zeker :) thanks.
Dit is een beetje overdreven, wat Bruno uithaalt.
Hij is zichzelf gewoon verdacht aan 't maken bij degenen die George ditzelfde trukkje, maar den met MOL, hebben zien uitvoeren.
Bruno begint te overdrijven.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2003, 03:58:38 »
Na twee afleveringen kunnen we nu wel zeggen dat Bruno verdacht veel naar de Nederlandse versie heeft gekeken. Ik denk niet dat De Hengelaars Uit De Sahara erop uit zijn om George te playbacken. Bruno heeft last van het Dominique syndroom ; de mol spelen, maar hem niet zijn. Met andere woorden zichzelf verdacht maken (terwijl hij ondertussen de echte mol kan zoeken) in de hoop dat ze voor hem hun stemgedrag aanpassen en er vervolgens uitliggen. Zo elimineer je de overige kandidaten en maak je meer kans op een finaleplaats.








Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 27-01-2003, 04:30:50 »
Maar niet 1 van de kandi's noemt Bruno als Mol. Alleen voor de TV-kijkers is Bruno een potentiele Mol.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 27-01-2003, 04:46:39 »
Maar niet 1 van de kandi's noemt Bruno als Mol. Alleen voor de TV-kijkers is Bruno een potentiele Mol.
Heel goed gezien, maar we weten niet van alle kandidaten op wie ze gestemd hebben. Ondertussen verwijs ik bruno als mol op de tweede plaats, maar ik hou hem zeker in de gaten, zijn ogen staan veel te verradelijk. Ik vermoed dat hij grote kans maakt op de finale.








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 27-01-2003, 12:43:48 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Bruno.

Waarom is Bruno wel de mol?

Aflevering 1
  • Stelt voor om kokers open te maken?
  • Twijfelt lang bij opdracht 3 en besluit 15 strafminuten te nemen.
Aflevering 2
  • Het ontmantelen van de bom slaagt niet.
Waarom is Bruno niet de mol?

Aflevering 1
  • Hij vindt Sandra in Venetië, zonder walkie-talkie.
  • Slaagt erin om zijn deel van opdracht 2 te doen laten lukken.
  • Haalt uiteindelijk binnen de tijd opdracht 3.
Aflevering 2
  • Bruno heeft bij opdracht 1 zijn koker bij zich.
  • Haalt bij opdracht vier de helikopter.
Bruno valt op dit moment voor mij af als mol.








Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 27-01-2003, 17:24:51 »
  • Het ontmantelen van de bom slaagt niet.

Omdat Bruno zegt dat Walter uit 1950 komt i.p.v. dat hij 50 jaar is. Mooie onopvallende verspreking...?

  • Haalt bij opdracht vier de helikopter.
Waarom lijkt 't alsof hij helemaal geen haast maakt??
Stijn maakt hier ook een opmerking over. Verwachte Bruno net voor de helikopter te worden neegeschoten zodat het lijkt alsof ie wel z'n best doet?









Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 27-01-2003, 17:36:22 »
Ben ik gek of was bruno tijdens de excecutie met zijn vingers aan de muis in gebarentaal L O M aan het spellen?  Wel heel spastisch overigens, dus het kan ook zijn dat ik gek ben

Is dat gebarentaal? Het zag er erg maf uit! Maar als dat echt  LOM is.. waarom doet ie dan niet meteen MOL? ;D









Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 27-01-2003, 17:40:41 »
Ik vond ook dat hij er in een slakkengangetje heenrende ( heli).. hij riep nog net niet Schiet me neer .. :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Coma

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 27-01-2003, 19:04:52 »
Na twee afleveringen kunnen we nu wel zeggen dat Bruno verdacht veel naar de Nederlandse versie heeft gekeken. Ik denk niet dat De Hengelaars Uit De Sahara erop uit zijn om George te playbacken. Bruno heeft last van het Dominique syndroom ; de mol spelen, maar hem niet zijn. Met andere woorden zichzelf verdacht maken (terwijl hij ondertussen de echte mol kan zoeken) in de hoop dat ze voor hem hun stemgedrag aanpassen en er vervolgens uitliggen. Zo elimineer je de overige kandidaten en maak je meer kans op een finaleplaats.

Ik vermoed niet dat andere kandidaten die beelden te zien krijgen dus wat voor baat heeft Bruno erbij om de kijkers te misleiden. Dit helpt hemzelf toch geen stap vooruit in het spel. Of misschien wil ie alle forummers pesten...

Wat ikzelf wel gek vond was dat Bruno plots boven stond bij de proef met de bom. De man met hoogtevrees weten jullie nog wel? Helemaal alleen naar omhoog geklommen (Stijn zei nog : die is zijn grenzen aan het verleggen), straffe toer voor iemand met hoogtevrees. Volgens mij wou Bruno vooral erbij zijn om de boel te saboteren. En het is hem gelukt ook...het jaartal van Walter fout influisteren en daar gaat de bom.

Jammer dat we weinig gezien hebben van hem in de helikopterproef. Plots komt ie doodleuk aangewandeled en niemand die hem direct tracht aan te vallen. Op zijn zachtst gezegd, eigenaardig.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 27-01-2003, 19:24:13 »
Ik vond 't ook vreemd dat hij ineens boven stond. Ik kreeg echt 't idee dat hij gefaked had dat hij niet naar boven kon komen, waardoor hij niet kon helpen met de laser proef. Vervolgens kwam hij toen die opdracht al bijna gedaan was, waardoor de andere kandi's 't hem 'gunden' om aan de laatste proef, de bom ontmantelen, mee te doen. Als hij bij de laserproef wel al actief had mee kunnen doen, was er misschien iemand anders naar binnengestuurd voor de bom te ontmantelen. Doordat hij dus later pas kwam aanzetten, heeft hij denk ik meer kans gehad om aan die laatste, allesbeslissende opdracht mee te doen.

Ik weet trouwens wel niet meer zo heel zeker hoe er besloten werd wie er de bom mochten ontmantelen. Als ze lootjes getrokken hebben, mogen jullie 't bovenstaande verhaal vergeten... :-\








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 27-01-2003, 19:32:53 »
Ze trokken lootjes  ;D









« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 19:39:21 door Heinz »

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 27-01-2003, 19:49:02 »
Bruno vliegt er volgens mijn theorie deze week uit







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 27-01-2003, 19:50:39 »
Ik vond ook dat hij er in een slakkengangetje heenrende ( heli).. hij riep nog net niet Schiet me neer .. :)

Stijn zei ook al 'ik dacht dat je al geraakt was, je was zo rustig aan het wandelen'








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 27-01-2003, 20:01:51 »
Bruno vliegt er volgens mijn theorie deze week uit

En wat is jouw theorie?








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 27-01-2003, 20:03:39 »
En wat is jouw theorie?
Zie de laatste pagina van de uitslag van 2003







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Coma

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 27-01-2003, 20:24:02 »
Ze hebben inderdaad geloot om wie de bom zou ontmantelen. Maar ik weet niet meer precies wiens idee dit was (ik denk niet dat dit in beeld gebracht werd). Bruno kon niet vermoeden dat ze lotje gingen trekken. Dus hij moest maken dat hij kon saboteren en dat kon hij niet vanop de benedenverdieping naast Nicole. Opmerkelijk dat dit toch wel niet onbelangrijke feit (het omhoogklimmen van bruno) helemaal niet in beeld werd gebracht, alsof men wou zeggen...let er maar niet te veel op. Hij klimt dus omhoog met het idee "Van hier beneden kan ik de zaak niet saboteren". Vandaar dat ik op dat moment ook dacht, degene die achterblijft is de mol niet. Nicole viel dus meteen af...wat achteraf ook bleek te kloppen. De bom is naar mijn gevoel afgegaan door Bruno. Het is opvallend dat hij achteraf aan Walter vraagt, van zodra hij hem ziet, "Walter word jij nu 50 of 51". Daardoor tracht hij zijn sabotage af te doen als een domme vergissing.