Auteur Topic: Bruno is (niet) de mol!  (gelezen 29116 keer)

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 28-01-2003, 03:54:57 »


Ik vermoed niet dat andere kandidaten die beelden te zien krijgen dus wat voor baat heeft Bruno erbij om de kijkers te misleiden. Dit helpt hemzelf toch geen stap vooruit in het spel. Of misschien wil ie alle forummers pesten...



Natuurlijk krijgen ze de beelden niet te zien. Maar het toch ook duidelijk voor de kandidaten hoe hij twijfelde op de hangbrug. Daarbij zal Stijn de andere kandidaten ook wel gezegd hebben aan welke slakkengang hij de heli bereikte. Degenen die bij de bom stonden hebben hem toch ook de leeftijd van Walter horen vertellen.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2003, 11:51:42 »
Opmerkelijk dat dit toch wel niet onbelangrijke feit (het omhoogklimmen van bruno) helemaal niet in beeld werd gebracht, alsof men wou zeggen...let er maar niet te veel op. Hij klimt dus omhoog met het idee "Van hier beneden kan ik de zaak niet saboteren".
jajajaja, maar de crew kan ook niet alles zien, volgens mij was de cameraploeg ook  al boven... die hadden ook niet dor dat Bruno opeens toch omhoog kwam.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2003, 11:53:54 »
Natuurlijk krijgen ze de beelden niet te zien. Maar het toch ook duidelijk voor de kandidaten hoe hij twijfelde op de hangbrug. Daarbij zal Stijn de andere kandidaten ook wel gezegd hebben aan welke slakkengang hij de heli bereikte. Degenen die bij de bom stonden hebben hem toch ook de leeftijd van Walter horen vertellen.
Het was Marc die de leeftijd van Walter verkeerd doorgaf, niet Bruno...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2003, 12:35:48 »
Het was Marc die de leeftijd van Walter verkeerd doorgaf, niet Bruno...

Marc ook, maar Bruno deed er ook zijn deel in. "Was hij van '50 of is hij 50?"








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2003, 17:43:54 »
Marc ook, maar Bruno deed er ook zijn deel in. "Was hij van '50 of is hij 50?"
Ik heb het nog een keer bekeken maar het is Marc die zich afvraagt of hij 50 is of van '50. Later zegt Bruno: van Walter WEET ik dat ie van 1950 was...
Later wordt er nog een keer gezegd door Stijn of Bruno (dat is me niet duidelijk) Walter is dus 53.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2003, 18:08:03 »
jajajaja, maar de crew kan ook niet alles zien, volgens mij was de cameraploeg ook  al boven... die hadden ook niet dor dat Bruno opeens toch omhoog kwam.
later werd toch wel Nicole nog gefilmd die alleen beneden stond??








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2003, 18:08:16 »
Ben ik gek of was bruno tijdens de excecutie met zijn vingers aan de muis in gebarentaal L O M aan het spellen?  Wel heel spastisch overigens, dus het kan ook zijn dat ik gek ben










Offline imka

  • Forumlid
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2003, 18:44:57 »
Ik heb het nog een keer bekeken maar het is Marc die zich afvraagt of hij 50 is of van '50. Later zegt Bruno: van Walter WEET ik dat ie van 1950 was...
Later wordt er nog een keer gezegd door Stijn of Bruno (dat is me niet duidelijk) Walter is dus 53.
Het is Stijn die zegt :"volgens mij is het 353". Ze zeggen niets van 53 ivm Walter.








Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2003, 21:37:22 »
Onmols:

Bruno haalt de helicopter en zorgt zo voor meer geld

Mols:

Als Walter, Stijn en Bruno in de helicopter zitten en Sandra komt aangerend en op het raam tikt, reageren Walter en Stijn zeer uitgelaten en enthousiast "Oooh Sandra!" en "o lalalala, ge zijt een beest" maar het enige dat Bruno met een teleurgesteld  gezicht kan zeggen is 'opschuiven'








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2003, 22:04:59 »
Mols:
Als Walter, Stijn en Bruno in de helicopter zitten en Sandra komt aangerend en op het raam tikt, reageren Walter en Stijn zeer uitgelaten en enthousiast "Oooh Sandra!" en "o lalalala, ge zijt een beest" maar het enige dat Bruno met een teleurgesteld  gezicht kan zeggen is 'opschuiven'

Dat lijkt me juist onmols want met Sandra erbij maakt hij (Bruno) zelf minder kans op de vrijstelling...








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 31-01-2003, 09:59:34 »
Ik denk niet dat de mol zich bekommert om de vrijstellingen. Het maakt hem/haar immers niet uit wie hem krijgt (behalve als er persoonlijke voorkeur is dan :P).

Ik zie dat laatste als onmols, want het kost toch iets meer geld dan als de heli meteen was opgestegen.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 31-01-2003, 16:06:42 »
Oh ja, het ging om de tijd! Dat was ik even vergeten, ik dacht dat het per persoon geld opleverde...  ;D








Lowprofile

  • Gast
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 1-02-2003, 09:12:28 »
Jongens, er gebeurt hier iets vreemds.
Er wordt telkens terug gegrepen naar die tekening van een mol op een parallelbrug.
Maar hebben jullie al gekeken van waar die info kwam ?
De aangever is ene "Nijlenkampioen" die zich op 20/1 inschreef, 3 berichtjes plaatste waarvan tweemaal die bewuste tekening. En daarne hebben we er nooit meer iets van gehoord.
Als je dan via 'profiel' natrekt om wie het gaat, kom je op Yahoo-site, waar zijn naam niet meer op de lijst staat.
Zouden we "ge-intoxiceerd" worden, en zo ja door wie ?
Heeft iemand anders ooit die tekening gezien in het bewuste Wizzy en Whoopy-blaadje ?








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 3-02-2003, 08:26:16 »
Bruno vliegt er volgens mijn theorie deze week uit

Ik zei het toch..

Geloof me nou eens







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 3-02-2003, 16:57:05 »
Next week walter he Migo.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld