Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 76904 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 24-01-2003, 01:50:10 »
Net zat ik de video nog eens te bekijken en toen viel me iets vreemds op bij de beelden van het verdelen van de punten bij de tweede opdracht. Een voor een lopen de kandidaten naar Michiel, Sandra heeft terwijl ze wacht, en terwijl ze naar Michiel toeloopt een licht mouwloos truitje aan. Dan staat ze bij Michiel, met zijn arm om haar schouders en heeft zij een blauw truitje met mouwen aan. Bij de uiteindelijke puntenverdeling zie je haar weer in het lichte truitje. Vreemd...maar of dit iets betekent???







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 24-01-2003, 14:38:55 »
Als dit waar is betekent het zeker wel wat lijkt mij !  :o

Ik ga vanavond meteen nogmaals kijken! Dat zou natuurlijk dé oplossing zijn om rustig alles door te spreken; gewoon de beelden vantevoren opnemen!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2003, 17:57:50 »
Ik heb nog maar eens naar de beelden gekeken, omdat ik opeens dacht: Misschien staat Michiel wel in de schaduw en is het daar frisser. Het ene truitje gaat duidelijk over het andere truitje heen, maar ze draagt het niet in haar hand als ze naar Michiel loopt, misschien hangt het om haar middel maar dat is zeer moeilijk te zien. Toch blijft het vreemd, ik heb de indruk dat ze geen minutenlang bij Michiel staan praten, neem je dan de moeite om een truitje extra aan te trekken?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2003, 22:15:46 »
Waarom staat Sandra zo laag.  ??? Ze was in mijn ogen zeer verdacht vandaag  ::)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 26-01-2003, 22:49:05 »
Als dit waar is betekent het zeker wel wat lijkt mij !  :o

Ik ga vanavond meteen nogmaals kijken! Dat zou natuurlijk dé oplossing zijn om rustig alles door te spreken; gewoon de beelden vantevoren opnemen!

Om hier even op terug te komen, ik denk niet dat ze dit van te voren door kunnen spreken, aangezien ze dan de verdeling van de mensen over de opdrachten nog niet weten, de mol kan dat niet helemaal sturen.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2003, 10:03:59 »
Mols gedrag van Sandra afl 2; ze loopt heel gemakkelijk naar de Helicopter als er al 3 mannen zijn, hierdoor gaat er nog geld af van de Pot en wordt de kans op de vrijstelling kleiner voor de anderen.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2003, 10:47:03 »
hierdoor gaat er nog geld af van de Pot en wordt de kans op de vrijstelling kleiner voor de anderen.

Sandra kwam er aan rennen net op 't moment dat de mannen besloten om op te gaan stijgen. Er is denk ik niet veel tijd verloren gegaan, hoogstens 'n paar seconden om Sandra de helikopter binnen te laten. Ik denk dus niet dat er door deze actie van haar zoveel geld is misgelopen.

Wat ik wel mols van Sandra vond is dat ze bleef volhouden dat Stijn niet de beste lichamelijke gesteldheid kon hebben bij 't Superkandidaat-spel. Ze bleef volhouden dat Stijn wel op de derde plaats thuishoorde. Als ik 't me goed herinner heeft Walter later besloten om toch Stijn op 1 te zetten.
 








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 27-01-2003, 11:00:25 »
Ik vond het zo raar dat we helemaal niet te zien kregen hoe Sandra de helicopter bereikte. Met al zoveel uitgeschakelde kandidaten moet het toch steeds moeilijker worden?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 27-01-2003, 11:07:22 »
Zelfs een paar seconden kosten geld. Verder heb ik Sandra nagenoeg niet gezien in deze opdracht.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 27-01-2003, 11:34:39 »
Maar het is heel slim on zo de verdenking van je af te spelen "Zij is de mol niet, zag je niet dat ze de helicopteropdracht had gehaald?" Terwijl ze er geld vanaf heeft getroggeld, zonder haar had de helicopter ook kunnen vertrekkenen er is minder kans op een vrijstelling.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 27-01-2003, 11:44:38 »
Terwijl ze er geld vanaf heeft getroggeld,

Ik begrijp echt niet hoe jullie denken dat er veel geld van de pot is afgegaan door haar in die proef. De helikopter heeft maar 'n paar seconden later kunnen opstijgen en dat scheelt ook maar 'n paar luttele euro's. Niet echt 'n briljante molactie als je 't mij vraagt.  ::)

Ze heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat de drie mannen minder kans op die vrijstelling hadden, maar ze had dan beter niet meer de helikopter kunnen halen zodat ze invloed kon uitoefenen op de groep die de vrijstelling kon afkopen. Als Sandra de mol is, had ze beter voor die laatste optie kunnen kiezen. De helikopter was ook zonder haar opgestegen (want al drie kandi's aanwezig) en in de afkoop-groep kon ze zorgen dat al 't geld van de pot afging. 't lijkt me eerder dat 'n mol voor deze optie kiest boven er voor zorgen dat de anderen minder kans hebben op 'n vrijstelling...








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 27-01-2003, 12:10:23 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Sandra.

Waarom is Sandra wel de mol?

Aflevering 1
  • Ze laat lange tijd niks van zich horen door de "walky-talky".
Aflevering 2
  • Sandra's koker is gestolen door de mol, zodoende kan ze deze niet tonen bij opdracht 1.
  • Bij de 'superkandidaat' lijkt het alsof Sandra Walter wil misleiden over de 'hartslaginfo'.
  • Sandra komt later aan bij de helikopter, dit kost luttele euro's voor de pot.
Waarom is Sandra niet de mol?

Aflevering 1
  • Ze komt op tijd terug in het 'centrum' met de kandidaten die ze moest vinden.
  • Sandra hoort bij opdracht 1 een straatnaam van Nicole en sprint erop af: Walter en Shadia gevonden.
  • Kleiduivenschieten en de wand lukken allebei, 5 punten verdiend.
  • Hartslag wel boven 130 maar ze haalt de opdracht wel.
Aflevering 2
  • Sandra concludeert bij de 'superkandidaat' juist over de enige andere mogelijkheid bij hun laatste keus bij 'fysiek'.
  • Sandra gaat met de helikopter mee, zodoende kan ze minder invloed uitoefenen op het geld van de pot: ze kan immers geen vrijstelling meer afkopen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 12:11:27 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 27-01-2003, 14:35:39 »
Sandra geen Mol, puur die helicopter is me zo verdacht.. je ziet haar de hele proef niet, als dan de helicopter op wil stijgen is ze er ineens.

Maar ben het wel met de stelling eens dat je meer invloed hebt op de vrijstelling als je niet in de chopper zat. Maar wat wil een Mol een vrijstelling voor een andere kandidaat, zodat die verdachter is, zelf een vrijstelling of geen enkel vrijstelling.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 27-01-2003, 14:53:22 »
Maar wat wil een Mol een vrijstelling voor een andere kandidaat, zodat die verdachter is, zelf een vrijstelling of geen enkel vrijstelling.

Ik denk dat de mol die vrijstelling niet zo veel boeit (al doet hij/zij misschien wel alsof hij/zij 't heel belangrijk vindt), maar 't liefste heeft dat er nog meer geld van de pot af gaat. Daarom geloof ik niet zo in Sandra als de mol, want dan was ze nog wel effe in de bosjes blijven zitten tot de helikopter was opgestegen. En dan was ze waarschijnlijk zo net te laat komen aanrennen, zodat 't leek alsof ze toch heel graag die vrijstelling zou hebben gehad...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 27-01-2003, 15:03:25 »
  • Sandra komt later aan bij de helikopter, dit kost luttele euro's voor de pot.

ik begrijp dit niet zo goed WCEend  ??? die actie kost toch geen potgeld? het is wel zo dat het een actie is die niets opleverd, maar ze maakt op die manier wel een goeie indruk, en zo lijkt het ook dat ze geinteresseerd is in die vrijstelling. al bij al vind ik het dus wel mols, maar niet om de reden die jij opgaf.









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 27-01-2003, 15:06:43 »
Ik bedoelde dus dat er zodoende minder geld verdiend kon worden in die opdracht, wat dus minder geld opgeleverd zou hebben als de anderen de vrijstelling niet hadden gekocht.

Al met al ben ik Sandra veel minder gaan verdenken, ik heb nu drie andere namen in m'n hoofd.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 27-01-2003, 15:13:46 »
Vlaming de heli had kunnen opstijgen met 3 maar wachtte op sandra die daar ineens was..

Dit kost luttele seconden, en dus wat geld..Verder is ze ineens goed in beeld, want ze was er toch maar. ik vond het rare actie







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 27-01-2003, 15:18:06 »
Ik bedoelde dus dat er zodoende minder geld verdiend kon worden in die opdracht, wat dus minder geld opgeleverd zou hebben als de anderen de vrijstelling niet hadden gekocht

ah ja- rite - kwas ff vergeten dat het geld kostte als die heli langer op de grond bleef staan.

Citaat
Al met al ben ik Sandra veel minder gaan verdenken, ik heb nu drie andere namen in m'n hoofd.

succes met de keuze ;)

Citaat







« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 15:18:39 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 30-01-2003, 11:50:14 »
Ik heb nog maar eens naar de beelden gekeken, omdat ik opeens dacht: Misschien staat Michiel wel in de schaduw en is het daar frisser. Het ene truitje gaat duidelijk over het andere truitje heen, maar ze draagt het niet in haar hand als ze naar Michiel loopt, misschien hangt het om haar middel maar dat is zeer moeilijk te zien. Toch blijft het vreemd, ik heb de indruk dat ze geen minutenlang bij Michiel staan praten, neem je dan de moeite om een truitje extra aan te trekken?

Ik heb nog eens de band teruggespoeld en extra op het truitje gelet. Het blijft toch wel heel vreemd hoor.
1. Je ziet een shot van de groep, met Sandra in de verte die al bijna bij Michiel is. Zonder truitje.
2. Vervolgens een shot van Sandra in gesprek met Michiel. Sandra heeft hier opeens dat truitje aan.
3. Je ziet Sandra (als enige trouwens) niet teruglopen, maar het volgende shot zit Sandra weer bij de groep. Zonder truitje.

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Sandra voor haar gesprekje met Michiel snel even haar truitje aan en uit doet.
Misschien is shot 3 niet genomen nét na haar gesprek met Michiel, maar feit is wel dat ze daarna dat truitje niet meer aan heeft.
Overigens heb ik nog eens extra op de kleding van Sandra gelet, maar ze heeft dus echt bij elke proef andere kleding aan. Hoe groot was haar rugzak eigenlijk? (Hadden we die opmerking ook al niet geplaatst bij al die shirtjes van George?)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Lowprofile

  • Gast
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 30-01-2003, 12:47:47 »
Wat is het beroep van Sandra ?