Auteur Topic: [KANDIDAAT] Thibaud  (gelezen 59518 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #100 Gepost op: 23-02-2016, 10:34:00 »
Tja, misschien ligt het aan mij, maar ik vind het verdacht om iemand 'moeilijke' klokstanden te laten roepen, in plaats van simpel links/rechts. Je merkte ook dat Manuella er niks van bakte en alleen maar - steeds paniekeriger - 'twaalf, TWAALF!' bleef roepen. ::rofl::

Ja, de proef slaagde. En ja, Thibaud had op zich de controle over de snelheid en de richting, waardoor hij hem alsnog had kúnnen laten mislukken. Allemaal waar, maar toch kreeg ik heel erg het idee dat dit een (mislukte) molactie was. Een poging om Manuella de opdracht te doen laten mislukken.

Ik begrijp dat dit geen overtuigend argument is, hoor. En ik ben ook helemaal niet absoluut zeker van hem als Mol. Hij komt alleen toch steeds weer bovendrijven als hoofdverdachte voor mij.  :)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #101 Gepost op: 23-02-2016, 12:04:38 »
Opvallend feit die me al sinds de eerste afvalling opviel:
Na de eliminatie wordt een overzicht getoond van de uitgeschakelde kandidaat.
Dit overzicht eindigt telkens met het plons vanaf de brug.

Bij Thibaud hebben ze dit niet... in tegendeel, ze hebben een beeld waar hij als het ware aan zijn strop neergehaald wordt.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #102 Gepost op: 23-02-2016, 12:13:50 »
Dat zou dan betekenen dat de makers de mol zouden hebben opgedragen om te doen alsof hij flauw viel: om dat treffend beeld te kunnen maken. Dat zou wel heel goed gevonden zijn. Het kan, want de makers hebben al bewezen dat ze heel straf zijn...

Dit gaat me te ver. Heb je ook gezien hoe wit die kerel was?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #103 Gepost op: 23-02-2016, 12:40:54 »
Het kan, ik wou de bedenking meegeven. Ik heb al veel vergezochte theorieën hier gezien. Wie weet zit er tussen één van die een waarheid. Het zou spijtig zijn als we deze bedenking voor ons zelf gehouden hebben.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #104 Gepost op: 23-02-2016, 12:56:14 »
Ook een mol kan flauwvallen. Als ik de Mol was en ik hing op die hoogte, dan zou ik zonder acteerwerk volledig in paniek raken. Het kan zijn dat ze de uiteindelijke reactie onderschat hebben.

Offline Geertolo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #105 Gepost op: 23-02-2016, 13:05:49 »
Volgens mij zit Thibaud op Bruno -> antwoord C24 plaats vliegtuig bij tussenvlucht.
Zou ook kloppen hoe hij spreekt over zijn 'mol'. De mol manipuleert continu...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #106 Gepost op: 23-02-2016, 17:09:36 »
ik zou ook gokken dat thibaud zijn test invult met als mol bruno.

over het flauwvallen onder de brug heb ik al genoeg gezegd. the hanged men , als slachtoffers van 1 Mol. visueel past t prima, alleen vind ik t een beetje spotten met gezondheid.

aan de andere kant was thibaud ook al weer snel onder de mensen en is hij de enige overgebleven kandidaat die bij het vlag plaatsen op de zoutvlakte was. Ik durf hem nog steeds niet wegstrepen.

blijft in top 3

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #107 Gepost op: 23-02-2016, 18:27:08 »
Volgens mij zit Thibaud op Bruno -> antwoord C24 plaats vliegtuig bij tussenvlucht.
Zou ook kloppen hoe hij spreekt over zijn 'mol'. De mol manipuleert continu...

Goed gezien dat Thibaud (zo wordt in ieder geval gesuggereerd) dat antwoord aanvinkt en dat het Bruno is die zo te zien op die plek zat. (Maar nu ik dat bekeken heb: kloppen die J-opties wel? Je zou toch verwachten dat die andere rij kandidaten op D-zitjes zit?)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 18:33:20 door Heinz »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #108 Gepost op: 23-02-2016, 19:05:43 »
Ik hield hem nog een klein beetje in de gaten maar nu is het definitief weg.
De wasopdracht ging perfect.

Ik vind het wel raar dat Thibaud net zoals Cathy en Gilles lang wachten voor de VS te pakken.
Hijzelf stemt Issabel, wat dus fout was.
klaar voor de strijd

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #109 Gepost op: 23-02-2016, 19:10:56 »
de was opdracht slaagt inderdaad, maar dat is puur op het conto van stijn , thibaud probeert nog een verkeerde wijziging door te laten voeren. stijn is echter resoluut en wijzigt de goede 2 shirtjes.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #110 Gepost op: 23-02-2016, 19:53:12 »
Ze konden onmogelijk alles zeker weten.

Als hij de mol was, kon hij meer fouten maken bij deel 1
klaar voor de strijd

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #111 Gepost op: 23-02-2016, 22:09:15 »
Goed gezien dat Thibaud (zo wordt in ieder geval gesuggereerd) dat antwoord aanvinkt en dat het Bruno is die zo te zien op die plek zat. (Maar nu ik dat bekeken heb: kloppen die J-opties wel? Je zou toch verwachten dat die andere rij kandidaten op D-zitjes zit?)

Zit een gangpad tussen toch? Volgens mij kan dat dus wel.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #112 Gepost op: 24-02-2016, 00:01:54 »
Goed gezien dat Thibaud (zo wordt in ieder geval gesuggereerd) dat antwoord aanvinkt en dat het Bruno is die zo te zien op die plek zat. (Maar nu ik dat bekeken heb: kloppen die J-opties wel? Je zou toch verwachten dat die andere rij kandidaten op D-zitjes zit?)
Ze vliegen volgens mij met een Airbus A320 narrowbody jet
Ik heb via seatguru opgezocht welke maatschappijen met welke toestellen vliegen van Salta naar Buenos Aires.
Die Airbus A320 was de enige die aan beschrijvingen voldoet en enige met J-stoeltjes.

http://www.seatguru.com/airlines/LAN_Airlines/LAN_Airlines_Airbus_A320_V3.php

Hanne: 23J
Stijn: 23C
Cathy: 24J
Bruno: 24C
Gilles: 25J
Thibaud: 25C
Issabel: 26C

De persoon die antwoordt, kiest hier dus inderdaad voor Bruno.
Wie dit is, dat is een vraagteken. Ik probeer het nog te achterhalen aan de hand waarop de persoon op de enter duwt...
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #113 Gepost op: 24-02-2016, 19:28:26 »
Ik vond hem in het begin wat stug, maar vind hem wel steeds leuker worden.
 :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #114 Gepost op: 24-02-2016, 20:02:10 »
Ik vond hem in het begin wat stug, maar vind hem wel steeds leuker worden.
 :D
Ja, hij was zelf spontaan aan het dansen. Ik vind hem ook steeds interessanter worden. En nadat hij flauw viel had ik hem afgeschreven, maar wat hij is ongelooflijk cool tijdens de executie ::oink::  ik ga toch weer een beetje op hem letten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #115 Gepost op: 25-02-2016, 00:06:19 »
Ik verwacht dat Thibaud de finale niet haalt. Tot nu toe zijn er telkens mensen uitgevlogen die naar eigen zeggen niet gespreid hebben, dus het kan best zijn dat Thibaud gewoon op de verkeerde mol zit. Ik hoop het ook wel een beetje, vind hem niet sympathiek en niet interessant.  ::zwaai::

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #116 Gepost op: 25-02-2016, 00:21:54 »
Ik verwacht dat Thibaud de finale niet haalt. Tot nu toe zijn er telkens mensen uitgevlogen die naar eigen zeggen niet gespreid hebben, dus het kan best zijn dat Thibaud gewoon op de verkeerde mol zit. Ik hoop het ook wel een beetje, vind hem niet sympathiek en niet interessant.  ::zwaai::
Ik vind hem juist erg sympathiek  ::oink::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #117 Gepost op: 25-02-2016, 18:01:31 »
Thibaud zit vanaf aflevering 1 (ik weet al wie de mol is) op één mol. Die gaat het wel volhouden hoor. Hij is nummer 2 op mijn verdachte lijstje.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #118 Gepost op: 25-02-2016, 18:21:50 »
Thibaud zit vanaf aflevering 1 (ik weet al wie de mol is) op één mol. Die gaat het wel volhouden hoor. Hij is nummer 2 op mijn verdachte lijstje.

In aflevering 1 leek hij Ruth te verdenken. (Ook in het extra materiaal.) Dus als hij alles op haar had ingezet heeft ie die keer al geluk gehad.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Thibaud
« Reactie #119 Gepost op: 25-02-2016, 18:24:00 »
ja dus hij is de mol :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.