Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 218640 keer)

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #540 Gepost op: 21-03-2016, 23:14:57 »
Idem. Vanaf aflevering 2 op Gilles (wegens fietstocht). Daarna is Bruno er nog even bijgekomen, maar Gilles bleef er :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #541 Gepost op: 21-03-2016, 23:36:40 »
Net eindelijk de tijd gehad om de extra beelden te bekijken en puur daarop afgaande gaat mijn gevoel uit naar Gilles.
Hij lijkt met iedereen goed overweg te kunnen, praat lekker mee met iedereen en zoals hij zijn molboekje "bewaakt" kan ook een goede dekmantel zijn. Heeft hij nu als enige een rood boekje?


en

Stond ik aflevering 1 al met 1 been in de Gilles-tunnel, nu is mijn andere been meegekomen. En deed die jongen nou een Sjorsje bij de executie? Slik...Ave Maria en Gracias Padre. Gracias voor wat? 0 Euro misschien?

Zo leuk om goed te zitten met mijn gevoel. Dat kapelletje en dat gevoel dat er geacteerd werd bij die executie van afl.2...als ik maar even twijfelde was dat weer genoeg om me terug de tunnel in te trekken  ;D

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #542 Gepost op: 21-03-2016, 23:56:39 »
Eigenlijk had ik nog voor de eerste uitzending, bij het beluisteren van de interviews moeten weten wie de mol is, pas na een tijd is mijn frank (of euro) gevallen. In dit forum heeft niemand het er over gehad.

Hee Luc, kom je nog met die hint?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #543 Gepost op: 22-03-2016, 00:52:29 »
Fieuw, mijn gok op Gilles was dus juist.
Geen gevoel volgen (Hanne) en zeker niet laten misleiden door de regie (Cathy)

Heel leuk dat uiteindelijk het grootste deel op de juiste mol inzette. Wil toch zeggen dat er hier goed gediscussieerd eb, geargumenteerd en beredeneerd geweest is. Proficiat heren en dames. Topspeurders!  ::ok::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #544 Gepost op: 22-03-2016, 08:11:05 »
Die hint (werd mij door iemand getipt) was dat Cathy in het buitenland verbleef en dus niet kon weten dat ze in België kandidaten nodig hadden voor de molserie. Bovendien was het heel aannemelijk dat ze voor de mol iemand uit het buitenland zouden nemen wegens minder kans tot lekken (zeiden ook de oud-mollen).
Verder ben ik benieuwd naar de molacties van Gilles (enkel die in de kapel ken ik wel) en waarom hij zoveel in de pot bracht in de opdracht met de gans.
Jammer voor Hanne, ik vond haar de leukste kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2016, 08:13:00 door Luc »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #545 Gepost op: 22-03-2016, 11:30:00 »
Fuck! Shit! ... Sorry! ... Kut!

(Maar ja, er zijn ergerere dingen in de wereld. Helaas!)

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #546 Gepost op: 22-03-2016, 12:11:12 »
Hee Luc, kom je nog met die hint?

Ik dacht meer dat de hint was dat Gilles zei: "Als je dan zo een opportuniteit krijgt voorgeschoteld, dan denk ik: ja, dat gaan we gewoon doen!". En de mol zou toch de enige zijn die de deelname "voorgeschoteld" krijgt.

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #547 Gepost op: 27-03-2016, 00:07:27 »
Voor mij een verrassende mol. Ben er heel blij mee en vooral dat Hanne niet gewonnen heeft. Wat een verschrikkelijk zeikkind is dat zeg :-X Toen ze €2000 uit de pot trok omdat ze zo zielig was dat ze niet aan een vlieger mocht hangen gooide ik bijna mijn kop thee naar de tv.

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #548 Gepost op: 27-03-2016, 11:15:34 »
Voor mij een verrassende mol. Ben er heel blij mee en vooral dat Hanne niet gewonnen heeft. Wat een verschrikkelijk zeikkind is dat zeg :-X Toen ze €2000 uit de pot trok omdat ze zo zielig was dat ze niet aan een vlieger mocht hangen gooide ik bijna mijn kop thee naar de tv.

Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #549 Gepost op: 27-03-2016, 11:31:23 »
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.
Daar ben in het ook mee eens
#teamamaimiljaarde

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #550 Gepost op: 27-03-2016, 15:23:47 »
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.

Precies. Ik snap het heel goed hoor, once in a lifetime dingetje.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #551 Gepost op: 27-03-2016, 17:32:08 »
Bovendien kreeg ze het zo ongeveer aangeboden van de andere twee.Ook Cathy vond het echt niet erg volgens mij.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #552 Gepost op: 27-03-2016, 19:17:53 »
Bovendien kreeg ze het zo ongeveer aangeboden van de andere twee.Ook Cathy vond het echt niet erg volgens mij.
Als Hanne nu niet had gevlogen, had Cathy het haar achteraf voor veel minder dan 2000 euro cadeau kunnen doen... ;)
Tell me what your telescope says

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #553 Gepost op: 28-03-2016, 21:28:15 »
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik de afweging moet maken tussen geld voor de pot of een extra mooie ervaring erbij, neem ik zeker de ervaring.

Als je van tevoren afspreekt dat je NEE zegt, dan moet je achteraf niet met zo'n lang gezicht gaan zitten mopperen. Ze zei drie keer 'Ik baal zoooo, ik had het heeeeeel graag willen doen'. Dat Gilles als mol haar vervolgens wel een para-vlucht gunt is dan vrij logisch. Een makkelijke €2000 uit de pot. Ik heb me de laatste afleveringen enorm gestoord aan haar manipulatieve kinderachtige gedrag. Verder een Topshow hoor ;D ;D ;D

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #554 Gepost op: 31-03-2016, 02:28:53 »
Ik vond het niet vreemd eigenlijk en al helemaal niet zeikerig of kinderachtig, is zo'n magie van het moment dingetje.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #555 Gepost op: 31-03-2016, 13:32:11 »
Als het aanbod in een van de eerste afleveringen gedaan werd, zou ik (denk ik) in mijn NEE hebben volhard, als mij die keuze was geboden.

Maar in het licht van de finale, het elkaar gunnen van een leuke ervaring, zou ik ook op het aanbod van Gilles DC zijn ingegaan.

Ik kan me ook enigszins vinden in wat Vveerraak zegt, maar dan is het natuurlijk niet hetzelfde. Dat vliegen in de finale van het spel heeft mijns inziens dan toch een meerwaarde.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #556 Gepost op: 31-03-2016, 21:38:20 »
Ik kan me ook enigszins vinden in wat Vveerraak zegt, maar dan is het natuurlijk niet hetzelfde. Dat vliegen in de finale van het spel heeft mijns inziens dan toch een meerwaarde.
Oh maar ik vind het ook niet erg hoor, dat ze ervoor koos te vliegen. Ik zou dat ook hebben gedaan! ::super::
Tell me what your telescope says

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #557 Gepost op: 1-04-2016, 16:43:00 »
Na deze aflevering weet ik het zeker: Gilles is de Mol!
...óf niet!