Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42075 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #180 Gepost op: 4-04-2017, 07:56:39 »
78) Een flik die zo tijgert over de grond? En die de schuld op een medekandidaat af weet te schuiven omdat diezelfde medekandidaat door de mol helemaal zat is gevoerd en beschonken is? ::bravo::

Ze zei in een interview achteraf dat ze nog altijd vindt dat dit de geode methode is.

Verder ben ik eerder blij dat die bubbelactie niet gelukt is.Dat had ik een mindere actie gevonden.
Het had toffer geweest als ze haar eigen baggage niet gepakt had
klaar voor de strijd

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #181 Gepost op: 4-04-2017, 08:38:26 »
Ze zei in een interview achteraf dat ze nog altijd vindt dat dit de geode methode is.

Verder ben ik eerder blij dat die bubbelactie niet gelukt is.Dat had ik een mindere actie gevonden.
Het had toffer geweest als ze haar eigen baggage niet gepakt had

Ja, dat had ik ook gelezen. Wat ik toen nog niet wist was dat ze dus Bertrand dronken had gevoerd. Qua luchtbubbel ben ik met je eens.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #182 Gepost op: 4-04-2017, 09:14:16 »
Jammer dat haar moment supreme in die luchtbubbel niet uit kwam. Zo tof als dat wel was gelukt ;D


Super blij juist dat die niet gelukt was. Wat een lullige van de productie zou dat geweest zijn zeg. Beetje kandidaten laten zwoegen om hun bagage te onthouden om vervolgens sneaky onder water met extra lucht het te veranderen  ::ohno::
Heeft ook niks met Eline te maken. Dat bedenkt zij niet zelf gelukkig.

Ik vond haar een super mol! Goede actrice.. leuke acties en geniaal dat ze de luchtjes van de andere kandidaten gebruikte. Misschien ook niet haar eigen idee maar wel leuk.

Heb genoten van dit seizoen  ::bravo::

en tot volgend jaar  ::zwaai::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #183 Gepost op: 4-04-2017, 09:19:21 »
Ze heeft het prima gedaan. Niet de allerbeste mol, maar veel leuke acties.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #184 Gepost op: 4-04-2017, 11:17:19 »
Wel cool dat Eline zich thuis echt heeft voorbereid op de proeven, maar ik ben toch blij dat die luchtbubbel-actie niet gelukt is. Ik houd niet van dat soort productionele ingrepen; de andere kandidaten hadden immers ook geen duiker bij zich om nog iets met die tassen te doen. En hoe hadden ze dat voor zich gezien? Een kandidaat onthoudt het juiste label, duikt de juiste tas op en dan heeft de mol de labels verwisseld? Dat kan toch niet!

Eline heeft het wat mij betreft echt super goed gedaan als mol. Ik heb van haar genoten!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #185 Gepost op: 4-04-2017, 16:29:27 »
Als ik nu zou moeten gokken zou ik zeggen dat Eline de mol is ::jaja::
Knap hoor ::bravo::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #186 Gepost op: 4-04-2017, 21:59:35 »
Haar molactie in het duiken naar de bagage was mislukt maar daar ben ik niet rauwig over. Haar beste molactie was die in de museumkraak.
Eline deed zich dom voor (ze werd het kneusje van de groep genoemd) maar bleef toch redelijk zichzelf. Uiteindelijk bracht ze nog minder terecht in de opdrachten dan Annelies (maar van Annelies vond ik geloofwaardiger).

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #187 Gepost op: 4-04-2017, 22:40:00 »
De molactie voorafgaand, tijdens en na de museuminbraak vind ik de aller beste. En helemaal mooi dat Bertrand die ze hiervoor gebruikte haar tot op het laatste moment niet verdacht. ;D

Eens. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #188 Gepost op: 5-04-2017, 16:30:44 »
Twijfels over een Andere mol, ja tuurlijk heb ik die gehad.
Ik ook... Helemaal aan het begin dacht ik een beetje aan Sam, maar dat had vooral met zijn werk bij BMW en de gebruikte BMW's in de serie te maken, terwijl ik aan het einde van de serie heel ver in mijn achterhoofd nog zat met Annelies. De rest was min of meer al heel snel afgeschreven.

En Eline? Een meer dan goede mol, die ook nog eens perfect kan liegen, de acties goed deed, en onder de radar kon blijven als het moest! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #189 Gepost op: 26-04-2017, 13:17:19 »
Eline heeft het naar mijn mening prima gedaan!  ::ok::