Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hans  (gelezen 24337 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Hans
« Gepost op: 4-02-2017, 11:00:36 »


Geboortedatum: 15/09/1963
Woonplaats: Wijnegem
Beroep: Professor Farmaceutische Wetenschappen
Hobby’s en interesses: skiën, lopen, motorrijden, tennis, reizen
Beste eigenschap: Ondernemend
Slechtste eigenschap: Weinig empathisch
Lievelingseten: Aziatisch
Identificeert zich met: Hond
Lievelingsartiest: The Beatles

Hans komt uit Wijnegem, is professor in de farmaceutische wetenschappen en heeft twee kinderen. Zijn vrienden noemen hem dominant, maar dat begrijpt hij niet zo goed. Hij is naar eigen zeggen wel ondernemend en weinig empathisch. De man is behoorlijk sportief en houdt van skiën, lopen, motorrijden, tennis en reizen.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:05:46 door Robbieazerty »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2017, 23:01:18 »
Man, man, man, wat moet jij het zwaar gehad hebben in die auto nadat Bouba het vliegtuig instapte. Wanneer zou hij geweten hebben wat wij in de laatste minuut te weten kwamen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 23:06:03 »
Man, man, man, wat moet jij het zwaar gehad hebben in die auto nadat Bouba het vliegtuig instapte. Wanneer zou hij geweten hebben wat wij in de laatste minuut te weten kwamen ?

Kwartiertje later?

Moet wel koud geweest zijn in de laadruimte. ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2017, 23:58:14 »
Hans was een beetje dus voor spek en bonen opgetrommeld. Ala de bekendmaking van de kandidaten voor 2016 op de dam waarbij er tien kandidaten een groen scherm kregen en de elfde een rood scherm. Lullig wel, maar je kon op voorhand weten adt er sowieso mensen gaan drukken (mol incluis) Als je dan nog na 4 vragen niet het snelst het juiste antwoord kan geven tja.. Genoeg kansen gehad zou ik zeggen.  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2017, 00:07:39 »
Hans was een beetje dus voor spek en bonen opgetrommeld. Ala de bekendmaking van de kandidaten voor 2016 op de dam waarbij er tien kandidaten een groen scherm kregen en de elfde een rood scherm. Lullig wel, maar je kon op voorhand weten adt er sowieso mensen gaan drukken (mol incluis) Als je dan nog na 4 vragen niet het snelst het juiste antwoord kan geven tja.. Genoeg kansen gehad zou ik zeggen.  ::)
Heb je t einde van de aflevering wel gezien?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 00:11:58 »
Heb je t einde van de aflevering wel gezien?

Ik vroeg me al af wie die groepsfoto liep te photobomben. Das toch Hans?  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 00:12:55 »
Ik vroeg me al af wie die groepsfoto liep te photobomben. Das toch Hans?  ::rofl::

Ja, en hij zat in de auto na de executie ook. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2017, 00:15:58 »
Ja, en hij zat in de auto na de executie ook. ;)

Ik dacht aan Robin dat die ex aequo was geëindigd met Jess. Maar duidelijk dat ik niet elke kandidaat even goed uit elkaar kan houden  ::nieuwsgierig::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2017, 00:18:40 »
Ik dacht aan Robin dat die ex aequo was geëindigd met Jess. Maar duidelijk dat ik niet elke kandidaat even goed uit elkaar kan houden  ::nieuwsgierig::

Wij Belgen lijken gewoon allemaal ontzettend op elkaar. ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #9 Gepost op: 7-02-2017, 00:22:32 »
Wij Belgen lijken gewoon allemaal ontzettend op elkaar. ::rofl::

Ben niet heel goed in namen na 1 aflevering onthouden.  :-[ Toch leuk dat Hans de groep achterna is gereisd, kan niet wachten tot ie erbij komt. Maar dat gaat dus in zo'n dierenkooi zijn zoals WIDM 13 ook had als opdracht  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #10 Gepost op: 7-02-2017, 00:24:48 »
Wij Belgen lijken gewoon allemaal ontzettend op elkaar. ::rofl::

Ja. Dat is zo. ::rofl::

Offline mollenjaegher

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #11 Gepost op: 7-02-2017, 02:34:33 »
Dat liedje Arrivederci Hans kan toch echt geen toeval zijn? Wie zet dat nu op zijn playlist?

De enige verklaring is dat Hans dat zelf op zijn lijst had gezet. Ofwel om grappig te doen als kandidaat, of omdat hij als mol wist dat hij ging achterblijven.

Ik vond het al raar dat hij zo traag was met het drukken op de knop terwijl hij zeker wist wat het beroep van Jessica is.

Als Hans de mol zou blijken is het echt wel belachelijk dat al iemand moet afvallen terwijl de mol nog niet in de groep zit.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #12 Gepost op: 7-02-2017, 03:10:53 »

Als Hans de mol zou blijken is het echt wel belachelijk dat al iemand moet afvallen terwijl de mol nog niet in de groep zit.
.
Voor mij DE reden om hem niet te verdenken.

Maar zou t dus echt zo zijn dat er bij elke test vraag van deze aflevering een antwoord was voor Hans.
Dus bv wat deed de mol bij de Mandela run?
A als startloper starten
B evenwicht
C vastgeketend
D tassen
E quiz
F de mol was hier niet bij

Dit zou mij enorm opvallen. En als Hans de mol is en f stond er hier niet bij als optie was due vraag standaard fout.
Als Hans de mol is, had iedereen veel fout.

Gaan ze dit jaar zover? Ik denk t niet eerlijk gezegd.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #13 Gepost op: 7-02-2017, 07:40:18 »
Maar zou t dus echt zo zijn dat er bij elke test vraag van deze aflevering een antwoord was voor Hans.
Dus bv wat deed de mol bij de Mandela run?
A als startloper starten
B evenwicht
C vastgeketend
D tassen
E quiz
F de mol was hier niet bij

Ik denk het wel aangezien ze de optie dat Hans de Mol is vast voor zowel de kijkers als de kandidaten echt open willen houden. Het zou voor mij ook wel wat oneerlijk voelen ten opzichte van de eerste afvaller, maar aan de andere kant is dat het niet: als je steeds het antwoord "de Mol was hier niet bij" tegenkomt kan je er ook voor kiezen om dat een aantal keer aan te klikken zodat je ook een beetje op Hans spreidt.

Om een andere reden vind ik het onwaarschijnlijk dat Hans de Mol is: namelijk dat hij in Zuid-Afrika best eventjes moeite zal moeten doen om bij de groep te horen. In die paar dagen heeft de groep al een hechte band gesmeed en daar komt dan opeens een soort nieuwkomer bij. Hij zal extra in de gaten gehouden worden en in het begin weinig in de pap te brokkelen hebben. Niet handig voor de Mol.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 07:48:13 door Heinz »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #14 Gepost op: 7-02-2017, 08:01:33 »
.
Voor mij DE reden om hem niet te verdenken.

Maar zou t dus echt zo zijn dat er bij elke test vraag van deze aflevering een antwoord was voor Hans.
Dus bv wat deed de mol bij de Mandela run?
A als startloper starten
B evenwicht
C vastgeketend
D tassen
E quiz
F de mol was hier niet bij

Dit zou mij enorm opvallen. En als Hans de mol is en f stond er hier niet bij als optie was due vraag standaard fout.
Als Hans de mol is, had iedereen veel fout.

Gaan ze dit jaar zover? Ik denk t niet eerlijk gezegd.
De kandidaten hebben het daar wel over, dat er vragen op Hans sloegen. En toen ik bij de test het antwoord 'de mol was er niet bij' (volgens mij bij de vraag die je hier zelf noemt) dacht ik al huh?  Dus ja die stond denk ik wel overal bij.

Maar ik denk er ook zo over als Heinz. Je hebt een enorme achterstand,  zowel als kandidaat als mol. Info verzamelen, met elkaar kennis maken, 4 dagen zijn dan al best lang.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 08:04:10 door Kaaasje »

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #15 Gepost op: 7-02-2017, 09:53:52 »
Dat het oneerlijk is voor de afvaller zou ik niet zeggen: er werd maar bij een opdracht echt geld uit de pot gehouden en daar was Hans bij.
Zou wel de ex aequo verklaren: niemand had ook maar één vraag goed  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #16 Gepost op: 7-02-2017, 09:55:55 »
Dat het oneerlijk is voor de afvaller zou ik niet zeggen: er werd maar bij een opdracht echt geld uit de pot gehouden en daar was Hans bij.
Zou wel de ex aequo verklaren: niemand had ook maar één vraag goed  ;D

Je hebt altijd vragen als 'De Mol is ... (geslacht)' en 'Drukte de Mol bij de eersten af in de auto?'

Dat zouden dan de vragen geweest zijn waar iedereen zijn punten moest halen. ;D

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2017, 11:17:24 »
Was enorm stoicijns in de auto bij de voorproef.

Dacht eerst dat hij een minder gedreven deelnemer was, maar misschien wist hij van het vangnet?
Bouba leek veel oprechter te reageren.

+ feit dat de nadruk op dat ex aequo gelegd wordt geeft me niet zo'n fijn gevoel dat Hans de mol zou kunnen zijn.
Zonder hem werd ook het maximum van het geld binnengehaald.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #18 Gepost op: 8-02-2017, 11:21:38 »
Zonder hem werd ook het maximum van het geld binnengehaald.
Niet het maximum. De Nelson Mandela bedevaart kon 500 opleveren, maar daar hebben ze 3000 gewonnen, omdat 2 duo's hun opdracht niet konden oplossen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hans
« Reactie #19 Gepost op: 8-02-2017, 17:28:42 »
Wat geweldig dat hij terug is  ::rofl::. Ik had dit niet aan zien komen, ik zat echt met open mond te kijken.
Frankje Lapi