Auteur Topic: [kandidaat] Lloyd  (gelezen 18033 keer)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #80 Gepost op: 21-04-2018, 20:34:09 »
Normaal hebben ze dit jaar toch ook zo een hitlijst ? Misschien zit daar een tip in.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #81 Gepost op: 21-04-2018, 21:08:09 »
Normaal hebben ze dit jaar toch ook zo een hitlijst ? Misschien zit daar een tip in.

Ik verwijs daarvoor graag naar dit onpopulaire topic ;D

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2018, 21:21:37 »
Dat klopt, maar dan had Lloyd toch ook gewoon nog eens 1 of 2 pasvragen kunnen kopen? Dan slaagt de opdracht voor Lloyd als mol nog meer en is het gewoon een gemiste kans.
Inderdaad, bovendien bestond er ook nog eens de kans dat mensen niet eerlijk wilden zijn over hun gekochte pasvragen. Dan had Lloyd heel braaf 0 pasvragen kunnen kopen 'om onverdacht te blijven', maar dan had hij niet eens kunnen bewijzen dat hij dat had gedaan.

Stel bijvoorbeeld dat Steve zou liegen dat hij geen pasvragen had gekocht, dan was het voor de rest onduidelijk gebleven wie voor die laatste 2 verantwoordelijk was geweest en had Lloyd net zo goed de schuld kunnen krijgen terwijl hij juist niks uit de pot had gehaald.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #83 Gepost op: 22-04-2018, 10:14:10 »
Als Lloyd de Mol is vind ik vooral dat ie een oscar verdient voor zijn acteerspel tijdens de koffertjesopdracht. Hoe ie ook nog even dramatisch zijn koffertje uit zijn handen laat kletteren. Schitterend, maar voor mij te mooi om waar te zijn. ;D

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #84 Gepost op: 22-04-2018, 23:56:52 »
Ook na aflevering 5 blijf ik bij Lloyd als mol, al heeft hij niet heel veel gemold.

De oplossing in het pretpark was goed, al is Joke zo fanatiek dat de mol daar noodgedwongen onder de radar moest blijven. Volgens mij probeerde Lloyd nog tijd te rekken door het raadsel over het hoofd te zien, maar Joke zag het direct dus mislukt.
Bij het rekenen corrigeerde Lloyd Joke een keer, maar misschien wilde hij een strikvraag intwijken. Of lette hij niet goed op.

De opdracht bij de drive in bioscoop. Het leek erop alsof Lloyd zijn moeder liet beslissen te gaan voor een warm bed en weg te rijden. Wel wat geld in de pot maar ook weer niet al te veel.

De laatste opdracht: door te schieten heeft Lloyd geld uit de pot gehouden volgens de mevrouw in café De Mol. Ik moet dat nog een keer nakijken.
Graven, graven, graven...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #85 Gepost op: 23-04-2018, 01:14:38 »
Inderdaad ook lloyd schiet iemand die geen pasvragen koos, namelijk Steve . En dat zou je als molactie kunnen zien.

Ik blijf echter met de koffers zitten. Zelfs als de mol al weet dat er geen geld in de pot komt, omdat er al kandidaten pasvragen kochten, waarom zou je dan als mol er geen kopen. Als men je er al op aanspreekt, kun je simpel naar de anderen wijzen en zeggen dat zij t ook deden en dat jij t deed omdat je je niet zeker voelt.

Als mol blijf ik t niet kopen een gemiste kans vinden .
Verder speelt lloyd t spel wel als een mol en ik kan ik me prima vinden in de zaken dje naar hem wijzen. Maar toch maar toch..

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #86 Gepost op: 23-04-2018, 09:35:49 »
Inderdaad ook lloyd schiet iemand die geen pasvragen koos, namelijk Steve . En dat zou je als molactie kunnen zien.

Ik blijf echter met de koffers zitten. Zelfs als de mol al weet dat er geen geld in de pot komt, omdat er al kandidaten pasvragen kochten, waarom zou je dan als mol er geen kopen.
Het spel was toch al verloren als er één iemand zonder pasvragen was geschoten? Als de mol dat doet, hoeft hij zelf geen pasvragen te nemen en blijft hij de betrouwbare kandidaat die het geld aan de weeskindjes overmaakt.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #87 Gepost op: 23-04-2018, 15:09:07 »
Lloyd verbetert Joke en rekent veel beter dam zij. Blijft ook in de auto zitten, terwijl Steve al weg was gereden en hij prima had kunnen zeggen dat hij t zn moeder niet wilde aandoen evt in de auto te moeten slapen.

Maar ik vind Lloyd al lastig te verdenken sinds de koffertjesopdracht (je koopt toch gewoon minimaa 1 pasvraag daar als je de mol bent?)

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #88 Gepost op: 23-04-2018, 15:41:07 »
Volgens mij was het niet kopen van pasvragen door Lloyd op het vliegveld juist een meesterzet. Het lijkt erop alsof (buiten Bahador) niemand hem verdenkt. Hij was veel meer opgevallen met het kopen van pasvragen. Het is een stille jongen tenslotte.

Dus nee, het niet kopen van pasvragen haalt mij niet uit deze tunnel.  ;D  :)

Al hou ik Pieter en Bahador nog als reservemol aan. ;)
Graven, graven, graven...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #89 Gepost op: 23-04-2018, 20:51:46 »
Ik zie ook geen (mol)probleem met het niet kopen van pasvragen met de kofferopdracht.

Maar deze aflevering was Lloyd wel erg onmols hoor... Corrigeert Joke als ze rekenfouten maakt, neemt de leiding in het correct uitrekenen van de som. Verdient weer geld bij de bioscoopopdracht en zou een mol pasvragen kopen ipv geld voor de kindjes verdedigen?  ::ohno::

Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #90 Gepost op: 30-04-2018, 19:18:29 »
Ben ik de enige die Lloyd verdenkt?

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #91 Gepost op: 30-04-2018, 21:30:46 »
Nee hoor. Ik zit al vanaf aflevering 1 diep in deze tunnel. Eerst kruipt hij in aflevering 1 als eerste uit zijn kist om lekker de zoektocht naar de twee in de 2.500 euro kisten te verstoren. En wie had de telefoon in handen? Juist ja. Lloyd.

Lloyd weet zich altijd in de grotere groep te houden en te voorkomen dat hij dingen moet gaan doen zoals worstelen. Lloyd zit bijna altijd daar waar het meest te mollen valt.

Gisteren was het weer raak. Lloyd kiest letters die relatief weinig voorkomen en weet dan natuurlijk het woord niet te raden. Jaja.

En hij acteerde volgens mij ook bij die moderne marteling opdracht.
Graven, graven, graven...

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #92 Gepost op: 30-04-2018, 22:58:08 »
Lloyd is inderdaad wel vaak op de goede posities te vinden.
Door de aflevering van gisteren is hij wel weer wat gestegen op mijn lijstje ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #93 Gepost op: 30-04-2018, 23:00:34 »
Gisteren was het weer raak. Lloyd kiest letters die relatief weinig voorkomen en weet dan natuurlijk het woord niet te raden. Jaja.

De traditionele RSTLN en E gaven je

..N.N. ..L..

De tip is 'link'. Succes. ::rofl::

De allerbeste keuze was KNFLG en I ofzo: K.NING FILI.

Maar gokken op een F of G ligt ook niet voor de hand.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #94 Gepost op: 1-05-2018, 23:18:55 »
Hij verbetert een rekensom en koopt geen pasvragen met 6000euro . Dat weegt voor mij erg zwaar door in mijn gedachte dat lloyd geen mol is.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #95 Gepost op: 2-05-2018, 21:37:49 »
Schrap niet te gauw een kandidaat door op basis van enkele kleine positieve acties. De mol in de derde reeks verbeterde ook een rekenfout.

Lloyd kan een rekenfout hebben verbeterd omdat Joke hem verdacht (door de escaperoomopdracht?) en wellicht is Joke daarna geswitcht en hierdoor uitgevallen (zij zat nu op Pieter of Bahador). Lloyd zal geen pasvragen gekocht hebben omdat hem werd meegedeeld dat er al 3 kandidaten pasvragen hebben gekocht en de opdracht dus al mislukt was. Hij moest het vertrouwen van de kandidaten winnen om in de volgende opdrachten in aflevering 4 een cruciale rol te spelen.

Remember: mol Gilles bracht in de opdracht met de gans eigenhandig meer dan 4000 euro binnen waardoor ik hem - ten onrechte - als mol schrapte. Omdat Hanne hem verdacht maar zelfs dan vind ik het nog erg bezwaarlijk voor een mol, het is weinig waarschijnlijk dat iemand vlak voor de finale van mol verandert tenzij zijn verdachte een rood scherm heeft gekregen.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2018, 21:41:11 door Luc »

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #96 Gepost op: 6-05-2018, 14:42:19 »
Lloyd kan gewoon niet de mol zijn . Heb je zijn hoofd gezien bij de pepers eten hij werd een beetje rood erna . En ook zo hij is te fel bezig met geld verdienen en met het spel zelf .

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #97 Gepost op: 6-05-2018, 23:31:18 »
Lloyd kan gewoon niet de mol zijn . Heb je zijn hoofd gezien bij de pepers eten hij werd een beetje rood erna . En ook zo hij is te fel bezig met geld verdienen en met het spel zelf .


De mol kreeg ook een peper, zij het een minder sterke.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2018, 23:39:42 door B-mol »
Graven, graven, graven...

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #98 Gepost op: 6-05-2018, 23:33:03 »
Een mol die bij 4K zijn kaars uitblaast... lijkt me onmogelijk.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lloyd
« Reactie #99 Gepost op: 6-05-2018, 23:52:07 »
3.600 uit de pot spelen is prima en molwaardig.
Graven, graven, graven...