Auteur Topic: [Aflevering 3] - 24 maart  (gelezen 15229 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #80 Gepost op: 25-03-2019, 21:38:33 »
Diepe buiging voor de makers...

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #81 Gepost op: 25-03-2019, 22:23:25 »
Dit is echt zooo geweldig. Echt een hulde aan de makers. Het feit dat kandidaten niet bij elkaar zitten 24/7 vind ik juist wel wat hebben. Door dit gebeuren is er wel veel creativiteit beschikbaar en ik vind het ook zo geweldig dat ze bij deze molversie juist wel slangen en spinnen kunnen gebruiken en bij die verwaande bekende Nederlanders niet.

De bootopdracht vond ik matig. Ik ben juist verrast dat er kandidaten zijn die nog voor 100 euro gingen pellen. Kaat vond ik hier zeer verdacht. Eerst kiezen voor de geleedpotigen en daarna schreeuwen en gillen, terwijl ze in het filmpje duidelijk zegt dat ze voor geen enkele dier bang is.

Kaat is trouwens wel bae ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 22:39:16 door keesisdemol »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #82 Gepost op: 25-03-2019, 22:27:00 »
Kaat vond ik hier zeer verdacht. Eerst kiezen voor de geleedpotigen en daarna schreeuwen en gillen,

Dat was de keuze van Eva. Kaat wilde voor n zoogdier gaan

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #83 Gepost op: 25-03-2019, 22:30:43 »
Dat was de keuze van Eva. Kaat wilde voor n zoogdier gaan

Oh dit heb ik dan gemist! Kaat ging er wel in mee toch(molgedrag)? Dan is Eva juist verdacht, maar Eva lijkt mij onwaarschijnlijk, of de makers moeten heel veel invloed hebben gehad bij de mol dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 22:40:16 door keesisdemol »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #84 Gepost op: 25-03-2019, 22:33:39 »
Oh dit heb ik dan gemist! Kaat ging er wel in mee toch? Dan is Eva juist verdacht, maar Eva lijkt mij onwaarschijnlijk, of de makers moeten heel veel invloed hebben gehad bij de mol dit jaar.

Kaat somde alles op en zei dan, zoogdier? Toen zei Eva: Geleedpotige! Waarop Kaat meteen antwoordde dat het goed was.

Ik weet niet wat ik verdacht moet vinden. Een goede mol kan bij elk van de 3 dieren wel iets faken om de kamer te verlaten. De kans dat een andere kandidaat dit doet bij een spin is veel groter dan bij een varken. Ik had Eva en Kaat graag het zoogdier zien kiezen. Nu nam Eva als mol hier wel de makkelijkste keuze om geen geld te verdienen. Ik weet het niet zo goed.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 22:35:15 door Convans »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #85 Gepost op: 25-03-2019, 22:37:20 »
Kaat zei later in de boot dat ze dacht dat geleedpotige een duizendpoot zou zijn. Ik denk dat ze een belangrijkere stem had in de keuze voor geleedpotige dan Eva, maar dit stukje moet ik nog even terugkijken.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #86 Gepost op: 25-03-2019, 22:39:15 »
Kaat zei later in de boot dat ze dacht dat geleedpotige een duizendpoot zou zijn. Ik denk dat ze een belangrijkere stem had in de keuze voor geleedpotige dan Eva, maar dit stukje moet ik nog even terugkijken.

Maar even later zegt ze ook: als het een tarantula is, blijf ik niet in de kamer. Kaat leek me vooral snel mee te gaan met het idee om voor geleedpotige te gaan, ze kwam er zeker niet zelf mee.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #87 Gepost op: 25-03-2019, 22:46:52 »
Nee ze kwam er zeker niet zelf mee en dat is nogal een belangrijke nuance.

Het is echt Eva die persé voor deze keuze wil gaan.
Kaat protesteerde niet

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #88 Gepost op: 25-03-2019, 22:50:35 »
Nee ze kwam er zeker niet zelf mee en dat is nogal een belangrijke nuance.

Het is echt Eva die persé voor deze keuze wil gaan.
Kaat protesteerde niet

Maar dan blijft voor mij de vraag, is dat mols of niet?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #89 Gepost op: 25-03-2019, 22:51:43 »
Ik kijk het nu terug. Het gaat zo:

Kaat rent als eerste naar de bordjes. Kaat: "Welk wil je, zoogdier, geleedpotige?"
Eva: "Ja!"
Kaat: "Of een reptiel?"/Kaat: "Een zoogdier."
Eva: "Nee, nee, geleedpotige.
Kaat: "Ja, OK."

Dus toch duidelijk Eva die de geleedpotige wil en Kaat die daar makkelijk in meegaat.

Kaat in de boot houdt bordje "geleedpotige" omhoog: "Maar ik ben hiervoor bang. Weet jij wat dat is? Een duizendpoot."
Eva: "Dat is toch niet vies?"
Kaat: "Als het een tarantula is, ik slaap niet met een tarantula die op mijn kop kan gaan zitten."
Eva: "Nee, ik ook niet."

Erg mols van Eva en ook mols maar iets minder van Kaat dan van Eva als je het mij vraagt.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 22:53:18 door Heinz »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #90 Gepost op: 25-03-2019, 22:53:26 »
Aflevering net gekeken. ::respect:: ::bravo::

En dit inderdaad.

De eerste opdracht van volgende week wordt een van de grootste mindfucks ooit
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #91 Gepost op: 25-03-2019, 22:58:50 »


Erg mols van Eva en ook mols maar iets minder van Kaat dan van Eva als je het mij vraagt.

Maar Heinz, wat vind je van de redenering dat er weinig kandidaten met die spin zouden geslapen hebben? Dus waarom moet een mol dan de spin kiezen als dit geld hoogstwaarschijnlijk toch verloren gaat? Ik vind het dubbel als mol. Moet je voor het makkelijke geen geld verdienen gaan of moet je voor zoveel mogelijk geld uit de pot gaan en het zoogdier nemen en dan goed acteren of je partner bang maken zodat ook dit mislukt?

Edit: En ik heb echt een sterk voorgevoel dat de mol in dat bootje zat. Maakt de zoektocht het wel een stuk eenvoudiger, nog 2 potentiële mollen  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-03-2019, 23:01:49 door Convans »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #92 Gepost op: 25-03-2019, 23:01:00 »
Maar dan blijft voor mij de vraag, is dat mols of niet?

Voor mij mols.

Ik denk zelfs dat het zou kunnen dat Kaat heeft laten vallen dat ze niet zo van spinnen houdt tegen de productie en/of de groep.
Bij het duo vormen wilde Eva namelijk wel erg graag met Kaat. 

Mooi voorop gezet plan dus.

En dan aan ons nog even laten zien dat Kaat zegt nergens bang voor te zijn. Ze hebben vast eruit geknipt dat ze wel bang is voor spinnen.

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #93 Gepost op: 25-03-2019, 23:14:39 »
Voor wat betreft het intypen aan de rechterkant van het toetsenbord, moet er rekening gehouden worden met het Belgisch toetsenbord.
Heeft iemand het aantal toetsaanslagen geteld?
Oh, ik wist niet dat er een Belgisch toetsenbord bestond. ??? Oeps. Ik ga morgen eens opnieuw het stukje van de toetsaanslagen bekijken.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #94 Gepost op: 25-03-2019, 23:15:27 »
Maar Heinz, wat vind je van de redenering dat er weinig kandidaten met die spin zouden geslapen hebben? Dus waarom moet een mol dan de spin kiezen als dit geld hoogstwaarschijnlijk toch verloren gaat? Ik vind het dubbel als mol. Moet je voor het makkelijke geen geld verdienen gaan of moet je voor zoveel mogelijk geld uit de pot gaan en het zoogdier nemen en dan goed acteren of je partner bang maken zodat ook dit mislukt?

Edit: En ik heb echt een sterk voorgevoel dat de mol in dat bootje zat. Maakt de zoektocht het wel een stuk eenvoudiger, nog 2 potentiële mollen  ;D
.    Mooie gedachte, helaas 2 mensen die ik niet echt of in geval van axel totaal niet verdenk. We komen weer terug op t bekende pad wil een mol mollen of vooral niet opvallen. Code rood bij een spin roepen, is zelf controle hebben, geld verliezen en voor de meeste mensen aanvaardbaar.  Code rood bij t varken is nog steeds geld verliezen, maar dan Fronsen de molloten al hun wenkbrauwen.

Net afl 1 en drie terug gekeken en special op axel gelet,toch wat te makkelijk hem weggestreept denk ik.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #95 Gepost op: 25-03-2019, 23:31:58 »
Oh, ik wist niet dat er een Belgisch toetsenbord bestond. ??? Oeps. Ik ga morgen eens opnieuw het stukje van de toetsaanslagen bekijken.

In België gebruiken we het Franse systeem met AZERTY. Ik denk dat het verschil ook enkel A,Z,Q en W zijn aan de linkerkant en de M en enkele leestekens aan de rechterkant.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #96 Gepost op: 26-03-2019, 00:04:02 »
Precies. De mol zou de spin wel aan andere overlaten omdat die toch code rood gaan roepen. Zelf het varken nemen en dan weg gaan vind ik veel molser. Axel en vooral Ingrid dus.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #97 Gepost op: 26-03-2019, 00:17:38 »
Zelf het varken nemen en dan weg gaan vind ik veel molser. Axel en vooral Ingrid dus.

Dus eerst aangeven dat je angst voor varkens hebt om dan vervolgens een varken te krijgen.. en dan ook nog eens opvallen door te zeggen dat ze door zijn gesnurk weg wil en niet door het varken vind jij mols?

Ik streep haar nog niet af maar dit vind ik wel mega tegen haar spreken.

Verder wel n slimme zet als kandidaat zijnde. Zo krijgt ze wat verdenkingen.. in ieder geval van Axel.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #98 Gepost op: 26-03-2019, 00:19:12 »
JEZUS. Wat een aflevering!!!!!  ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ik heb echt 74 minuten op het puntje van de bank gezeten. Heerlijk.
Ik vind dit seizoen echt veel beter als vorig seizoen, dit lijkt meer op 2017 kwaliteit, wellicht nog beter zelfs. De beste aflevering tot nu toe vond ik dit. Wel "jammer" dat het eigenlijk 1 lange opdracht was waardoor je elkaar soms minder kunt observeren, maar opzich komt dan het informatie doorgeven ook wel goed uit, wat natuurlijk ook bij dit programma hoort. deze lange verdeel opdracht met nog een 3e opdracht erbij was nóg leuker geweest maar ik ben zeer tevreden. Mega executie ook. Ik was echt in shock.


CHAPEAU voor de makers.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 3] - 24 maart
« Reactie #99 Gepost op: 26-03-2019, 00:49:29 »
Voor mij mols.

Ik denk zelfs dat het zou kunnen dat Kaat heeft laten vallen dat ze niet zo van spinnen houdt tegen de productie en/of de groep.
Bij het duo vormen wilde Eva namelijk wel erg graag met Kaat. 

Mooi voorop gezet plan dus.

En dan aan ons nog even laten zien dat Kaat zegt nergens bang voor te zijn. Ze hebben vast eruit geknipt dat ze wel bang is voor spinnen.

Ja maar, ja maar... Wie zou er in godsnaam wél een hele nacht willen doorbrengen met die harige wandelende hand?!  ::schaam::
Woosie down?