wat me ook opgevallen is bij aflevering 6 is dat er af en toe interviews afgenomen worden van kandidaten, soms verschijnt de naam bij dit interview, soms weer niet. zal wel geen toeval zijn zeker?
Noop, of ze zijn gewoon enorm slordig daar bij de WIDM-redactoe, maar dat lijkt me niet met dit programma.
persoonlijk denk ik dat dit wel een aanwijzing zou kunnen zijn in de richting ve nakende exit
Dan hoop ik dat je deze keer 'ns niet gelijk gaat krijgen, want van mij mag Prince nog wel effe blijven. Bovendien wil ik nog effe vast kunnen blijven houden aan de 'afwijkende rijtje bij Prince theorie'.
wordt misschien eens tijd voor een mega-verrassing?)
Dat wel ja, zelfs hier op 't forum bloedt 't langzaam dood. Normaal is 't tegen de vrijdag pas zo rustig, omdat we dan uitgepraat zijn over de ene aflevering en snakken naar 'n nieuwe vol nieuwe indrukken en aanwijzingen. Maar nu is 't pas zondag, en bijna niemand heeft nog iets te melden! :'(
Maar misschien kan 'n verassende muzikale aanwijzing daar morgen wel verandering in brengen..... ik hoop 't iig.