Poll

De Mol naar SBS6: blij mee?

Abslouut niet, we kunnen beter stoppen
23 (15%)
Beter iets dan niets
114 (74.5%)
SBS kan het vast beter dan de AVRO
7 (4.6%)
Maakt me niets uit
9 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: De Mol naar SBS6!  (gelezen 36917 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #20 Gepost op: 11-08-2004, 19:58:57 »
En als ik dan aan mensen vertel dat ik widm-fan ben, denken ze dat ik dol ben op megacommerciële kijkcijferkanonprogramma's...!

Als je zegt dat je van ER of PE kijkt heb je dat toch ook niet, of wel?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #21 Gepost op: 11-08-2004, 20:28:15 »
Nee? Dat weet ik niet, dat kijk ik niet... Het lijkt mij zo... Zulke reacties heb ik al eens eerder gekregen, dat het vast een dom spelletje was waar je naar moet smsen of zo, nouja, da's dan moeilijker te ontkennen :P.

Maar ik zou het gewoon zelf ook erg vinden als ik widm niet meer megafantastisch tof zou vinden, alleen nog maar 'gewoon wel leuk'... :-[ en daar ben ik dan ook bang voor. (Want megacommerciële kijkcijferkanonprogramma's kan ik heus wel 'gewoon wel leuk' vinden hoor.. ;))

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #22 Gepost op: 11-08-2004, 20:56:22 »
Ach en wat maakt het uit wat anderen erover denken dat je naar iets commercieels kijkt? Je vindt toch leuk wat je zelf leuk vindt?

Mensen die andere mensen daar scheef voor aankijken zijn stomme vakjesdenkers. :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #23 Gepost op: 11-08-2004, 21:10:41 »
Maar ik zou het gewoon zelf ook erg vinden als ik widm niet meer megafantastisch tof zou vinden, alleen nog maar 'gewoon wel leuk'... :-[ en daar ben ik dan ook bang voor.

Ja, dan kunnen ze het beter afschaffen, stel je voor dat je naar iets moest kijken wat gewoon wel leuk is.  ::)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #24 Gepost op: 12-08-2004, 02:18:15 »
Mogelijke Presentator of presentatriese:


Ernst-Paul Hasselbach
Lijkt me duidelijk waarom,maar is meschien ook bezig met S2 van Peking Express.

Victor Brand.
Hij zij namelijk dat hij bezig was met Temptation Island 4 voor Veronica,maar in de tussen tijd zie je nog steeds een opgeef reklame.
Toen was hij opeens terug.

Maureen du Toit
Speelde ooit in Goudkust en doet nu HNV en Smaak Politie.
Wel heeft ze pas een kind van een paar maanden.

Ton Van Rooyen
Presenteerde 1ste Seizoen van Temptation Island en heeft al een programma,genaamd: Ton

Andere optie´s:

Robert Tenbrink (Weekend Miljonairs)
Fabienne De Vries (Weet niet zeker of ze nog onder contract is bij Veronica.)
Christien van der Aar (De Bevalling)


Uitgesloten:
Isabelle Brinkman (Doet al mee..)
Wendy Van Dijk
Peter R De Vries
Pieter Storms
Maurice De Hond
Gerard Joling

Een Duo presenatie zoals bij Temptation Island of Peking Express zou ook kunnen,bv HasselBach met Victor Brand samen.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2004, 02:34:48 door Pierce Brosnan »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #25 Gepost op: 12-08-2004, 11:03:22 »
Waarom zijn die enen 'uitgesloten'? Wendy van Dijk zie ik wel zitten en ergens ook wel Peter de Vries nog wel, serieus.  ::jaja::

Maar volgens mij moet Angela gewoon een miljoenentransfer naar SBS krijgen, wil SBS ooit nog serieus worden gevonden.

Oh ja, volgens mij zoekt Nico Zwinkels ook nog naar een nieuw programma.  :P

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #26 Gepost op: 12-08-2004, 13:27:41 »
De mol gaat niet naar SBS6, dat nieuws is weerlegd inmiddels!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #27 Gepost op: 12-08-2004, 13:43:56 »
Beter iets dan niets!! :) Hoe meer WIDM op TV, hoe meer ik achter de TV zit!! :o ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Matt

  • Forumlid
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #28 Gepost op: 12-08-2004, 20:21:27 »
Gaat de Mol nu wel of niet naar SBS6, wordt op sommige sites al weer tegengesproken ???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #29 Gepost op: 12-08-2004, 21:30:07 »
Iedereen neemt het klakkeloos over, maar nog geen officiele berichten. Overigens zou volgens Mediawatchers niet Woestijnvis maar IDTv degene zijn die het programma na SBS brengt. (Ik denk dat IDTV de rechten heeft en dat zij dus makkelijk kunnen overstappen naar een ander tv-station, gebeurde vroeger ook; Wedden Dat? en All you need is love bv.)

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #30 Gepost op: 12-08-2004, 22:35:50 »
Neej idd, SBS heeft alleen interesse, maar wat verder....
Eindelijk...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #31 Gepost op: 12-08-2004, 22:44:39 »
wat is erop tegen om widm naar een comm zender te brengen???


Iedereen klaagt over de reclames tussendoor, maar zie het eens van een andere kant:

de reclames zorgen voor extra inkomsten die besteed kunnen worden aan de format op handen, in dit geval widm.
Ik heb een aantal series gezien van widm op comm zenders( engeland, duitsland), daar was er niks mis met het format en waren de afleveringen/opdrachten spectacul;airder omdat ze groter uit konden pakken.(soms vond ik zelfs teveel actie, maar dat is persoonlijke smaak).

Dus als ik keuze heb tussen widm op de buis of niet, is eitje hoor. ::rofl::

en idd de format ligt bij idtv in nederland dus zal die het wel meenemen dan
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #32 Gepost op: 13-08-2004, 17:19:57 »
Waarom zijn die enen 'uitgesloten'? Wendy van Dijk zie ik wel zitten en ergens ook wel Peter de Vries nog wel, serieus.  ::jaja::

Op een bepaald moment zijn er mensen die moeten leren stoppen met een bepaald programma (Of helemaal) te stoppen en iets nieuws te beginnen. Op een bepaald momemt krijg je een hekel aan bepaalde mensen door het mateloos doorgaan (Te veel op Tv) of Herhalen van programma´s,meer gaan slijmen en niet met de tijd mee gaan.

Ik heb nog niet zo´n hekel aan Wendy der als bv Ron Brandsteder,Andre van Duin,Henny Huisman & Caroline Tensen,maar ze is hard op weg. Het moet geen Jank,slijm programma worden.
Even een tijdjeweg en dan iets nieuws en meteen korte metten maken met haar oude programma´s.

Peter R de Vries is veel te druk bezig met z´n programma en ik zie hem nou niet zo snel iets anders presenteren als dat.
Zelfde geld voor Pieter Storms en bij hem komt nog kijken dat hij zijn eigen productie maatschapij heeft.

Gerard Joling kan een serieus programma presenteren,dat heeft hij wel bewezen,maar voor Wie is de mol vind ik hem niks.

Maurice De Hond,gewoon niet geschikt.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #33 Gepost op: 16-08-2004, 15:27:13 »
ja met pijn in mn hart: liever op sbs dan helemaal voorgoed verdwenen. dat kan ik gewoon nog niet aan... :-\\

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2004, 14:28:20 »
Ik twijfel nog... Ik ben het eens met de 'beter wel een mol dan geen mol' mensen maar ben ook bang voor de commercie. Een 'day after'-programma en zo. Aan de andere kant kan door die commercie misschien wel meer geld worden vrijgemaakt om mooie locaties te zoeken. Ik vind dat de opdrachten bij bijv. ER érg mooi zijn gemaakt. Wat mij betreft gewoon naar SBS6, afkraken klan dan altijd nog. En wie weet, herhalen ze de oude series nog eens! Dat uitmelken zijn ze goed in en ik wil die 1e 2 series nog wel zien (destijds gemist).

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #35 Gepost op: 27-09-2004, 20:55:10 »
Als je inderdaad naar de kwaliteit kijkt van ER of Peking Express dan kan het niet zo veel kwaad. Het liefst dan wel met Angela als het kan! :)

En over de herhalingen: laat maar komen! ::bravo::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #36 Gepost op: 29-09-2004, 08:40:07 »
Angela erbij 'houden' zou inderdaad een goede zaak zijn maar als ik haar weblogs zo lees denk ik dat ze niet meer zo lang zo ver van huis wil zijn. En ik vermoed dat SBS6 investeert om De Mol nog meerdere malen op de buis te brengen en dit wil doen met een vaste presentator. Ik ben dus bang dat Angela het niet gaat doen. EPH heeft er waarschijnlijk niet eens tijd voor met ER en PE...

Misschien heeft Edward van Cuilemborg nog tijd...  >:D :-X

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #37 Gepost op: 29-09-2004, 11:10:28 »
Nouja, als SBS6 het inderdaad wilt/heeft dan zal IDTV het blijven maken (neem ik aan?) en zal er dus waarschijnlijk weinig aan de opzet veranderen. De kans is dus klein dat de stijl ER/PE-achtig wordt (Wil jij je eigen Wie Is De Mol-reis winnen? SMS dan nu WIDM naar 4949) en de kans is dan al helemaal klein dat er een NL/BE combinatie komt, omdat de rechten zowel in Nederland als in België bij een ander liggen. Er is natuurlijk niets te zeggen over de presentatie, de kans lijkt me klein dat Angela meegaat naar SBS6, want die wordt nu wel als het boegbeeld van de AVRO beschouwd (heeft de nieuwe AVRO-programmering gepresenteerd ed), alhoewel Tooske die rol misschien over kan nemen. Toch zou ik een Kanakna-WIDM helemaal niet erg vinden. Best een goed idee zelfs (al zou ik wel Angela en Michiel missen hoor :-\\)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2004, 09:21:56 »
Ze zouden Angela er gewoon bij moeten houden ja, maar ik denk dat SBS 6 hun eigen stijl tegemoet gaat en dat ze Ernst Paul Haselbach of Victor Brand, maar ik heb liever de eerste dan de laatste
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #39 Gepost op: 1-10-2004, 00:38:22 »
Tooske

EEEEEEEEEEKS Tooske????? ::oink:: ::oink:: ::oink::
Daan, ga je mond spoelen; met groene zeep graag  >:(
Mol moet, mol doet je goed!