Poll

De Mol naar SBS6: blij mee?

Abslouut niet, we kunnen beter stoppen
23 (15%)
Beter iets dan niets
114 (74.5%)
SBS kan het vast beter dan de AVRO
7 (4.6%)
Maakt me niets uit
9 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: De Mol naar SBS6!  (gelezen 36977 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #40 Gepost op: 1-10-2004, 11:11:24 »
Hehe, ik bedoelde uiteraard niet Tooske als presentatrice van WIDM, maar Angela mee naar SBS6 en Tooske nieuwe boegbeeld van de Avro ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #41 Gepost op: 11-12-2004, 13:02:07 »
ik vin het wel leuker als de avro het blijft presenteren maar het is toch beter iets dan niets (heb ik dus ook gestemd). Maar als ze angela er dan eens bij zouden kopen ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #42 Gepost op: 11-12-2004, 13:52:25 »
beter iets dan niets...maar ik vind ook dat Angela mede het programma heeft gemaakt tot wat het nu is, zij mag van mij mee verkassen naar sbs6 maar of zij dat ooit zou doen??? denk van niet.. ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #43 Gepost op: 11-12-2004, 21:17:43 »
Ehm.. maarreh... is WIDM nou opgekocht door SBS of waren dat alleen maar roddels?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #44 Gepost op: 16-12-2004, 01:00:44 »
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH alsjeblieft niet zeg!!!  >:( >:( >:( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::oink:: ::oink:: :o :o
Mol moet, mol doet je goed!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #45 Gepost op: 20-12-2004, 21:58:36 »
De Mol op SBS6 .... dan wordt het vast commerciele troep  ::ohno::

Na de bekende NL-ers reeks zou het doek toch vallen??
ben bang van wel...

nou ja expeditie rob, is nog wel leuk, maar ook al erg comeercieel, met dat stemmen enzo, de mol is bij de avro ""gewoon gewoon""
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #46 Gepost op: 22-12-2004, 00:26:24 »
Tja moeilijk...  ::ohno::

Aan ene kant willen we natuurlijk hééééééél graag dat ons favoriete programma op de buis blijft :D  ::jaja::

Aan de andere.. moet het niet te veel aan kwaliteit inboeten door commercie..

Zou wel betekenen dat er miss meer geld is voor spectaculaire opdrachten, zolang het maar geen fear factor verhaal wordt  :-\\ brrrrr

* Lorelei huivert al bij het idee  ::ohno::

Dus sja, als de rechten maar een beetje goed beschermd worden vwb een aantal basisprincipes van het concept.. (en op zich denk ik dat de makers daar wel goed op toe zullen zien hoor en het echt niet ´zomaar´verkocht wordt) dan kan het wel..

Maar goed, blijft afwachten natuurlijk hoe de uiteindelijke vorm er van zou zijn en ja vooral welke rol commercie in dat verhaal speelt...
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #47 Gepost op: 22-12-2004, 11:14:01 »
Voor de mensen die in België wonen zou het in ieder geval spijtig zijn, mocht het inderdaad naar de commerciële zender gaan. ::ohno:: Nog afgezien van het feit dat ik het toch zonde zou vinden van het spelconcept.
When God created man, she was only joking!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #48 Gepost op: 23-12-2004, 23:04:50 »
Angela Groothuizen ontslagen bij de AVRO, meld Boulevard, dus misschien kansen op een andere zender als wie is de mol presentrice
Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #49 Gepost op: 24-12-2004, 10:05:57 »
Als we nou eens ff John de Mol    ::) gaam aansporen om die rechten te kopen, kan ie gelijk Angela 'aanschaffen'.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #50 Gepost op: 24-12-2004, 10:22:39 »
hij verdient alles zo terug, dus dan kost het hem niks!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LaGroothuizen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #51 Gepost op: 25-12-2004, 13:46:31 »
Zou idd. mooi zijn als 'de mol' ok in een Ned-Bel format gegoten kan worden zoals Robinson en Peking-express. Alleen bezit woestijnvis de Belgische rechten en IDTV de Nederlandse voor dit wereldprogramma ... Deze zouden dus moeten samenwerken om een Ned-Bel/SBS-VT4 productie van de grond te krijgen. Bijkomend probleem is dan echter dat woestijnvis, volgens mij althans, onlosmakelijk verbonden is aan TV1 ...

Is er iemand die hier meer van afweet ?. Zou erg jammer zijn mocht 'de mol', het beste spelprgramma ooit gemaakt, definitief van de buis verdwijnen.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #52 Gepost op: 25-12-2004, 13:52:07 »
IDTV ziet het concept van samenwerken met Woestijnvis niet echt zitten volgens mij...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2005, 18:28:03 »
we moeten blij zijn de sbs6 de mol wil anders was er geen mol meer

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2005, 20:28:45 »
Misschien gaat WIDM wel naar De Mol ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Toch bedankt!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #55 Gepost op: 8-01-2005, 23:14:44 »
Angela Groothuizen ontslagen bij de AVRO, meld Boulevard, dus misschien kansen op een andere zender als wie is de mol presentrice

Angela Groothuizen heeft geen vast contract meer bij de Avro. Dat betekent dat ze nu ook beschikbaar is voor andere omroepen, maar zeker ook nog klussen voor de Avro kan doen.
er was eens......

Offline gjvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Toekomst van Wie is de Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2005, 00:03:44 »
Heb net op een andere WIDM-fansite gelezen dat IDTV (de producent en rechtenhouder van WIDM) bekend heeft gemaakt dat het programma vanaf eind 2005 bij SBS6 te zien zal zijn.

Kan iemand dit bevstigen? Misschien kunnen de webmasters hun contacten eens gebruiken, want ik denk dat we dit allemaal wel even zeker willen weten.

(Kunnen we ons niet alleen verheugen MET deze afleveringen, maar ook alvast verheugen OP de volgende serie....)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Toekomst van Wie is de Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2005, 00:36:40 »
Mijn vader werkt bij nederland 2 en houdt altijd goed voor me bij hoe het met de toekomstplannen voor Wie is de mol zit. Vanwege de tegenvallende kijkcijfers van vorig jaar is besloten nog 1 keer een serie met bekende nederlanders te maken (dit maal met een kleiner budget) en daarna te stoppen. Maar... nu de kijkcijfers van de eerste aflevering al gelijk zo hoog zijn, bestaat er een kans dat er toch nog een nieuwe serie komt! Als de kijkcijfers zo hoog blijven, bestaat er dus een kans dat er volgend jaar gewoon weer een nieuwe serie te zien is op nederland 2.

Heb net op een andere WIDM-fansite gelezen dat IDTV (de producent en rechtenhouder van WIDM) bekend heeft gemaakt dat het programma vanaf eind 2005 bij SBS6 te zien zal zijn.

Dat zou inderdaad kunnen gaan gebeuren, maar voorlopig is daar nog geen duidelijkheid over.
Het probleem met het achterhalen van dit soort informatie is, dat er niet 1 persoon is die beslist of er nog een nieuwe serie komt en zo ja op welke zender. Er hangt ook een hoop af van de omroep, het budget, de kijkcijfers, of er een mooi tijdstip vrij is om het programma uit te zenden enzovoort.
Een paar weken voor de nieuwste serie begon, was nog steeds niet duidelijk of het om half 9 of 9 uur zou gaan beginnen bijvoorbeeld. De plannen van IDTV kunnen nu misschien zijn om over te stappen naar een commerciele zender, maar dat kan net zo goed weer veranderen.   

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toekomst van Wie is de Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 17-01-2005, 10:35:58 »
Heb net op een andere WIDM-fansite gelezen dat IDTV (de producent en rechtenhouder van WIDM) bekend heeft gemaakt dat het programma vanaf eind 2005 bij SBS6 te zien zal zijn.

Kan iemand dit bevstigen? Misschien kunnen de webmasters hun contacten eens gebruiken, want ik denk dat we dit allemaal wel even zeker willen weten.

Zover wij weten is nog niets zeker en daarom hebben wij er ook nog geen definitief bericht over uitgebracht. Maar wij zullen proberen er meer duidelijkheid over te krijgen en mocht dat lukken, dan horen jullie dat natuurlijk. Houdt er wel rekening mee dat 't waarschijnlijk nog niet zeker is en dat de makers en daarom nog geen uitspraken over zullen doen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #59 Gepost op: 17-01-2005, 11:08:56 »
Dat ze eens een reeks met die-hard polfans maken en kandidaten op fora als deze zoeken!  ::ok::