Poll

De Mol naar SBS6: blij mee?

Abslouut niet, we kunnen beter stoppen
23 (15%)
Beter iets dan niets
114 (74.5%)
SBS kan het vast beter dan de AVRO
7 (4.6%)
Maakt me niets uit
9 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: De Mol naar SBS6!  (gelezen 36979 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #60 Gepost op: 17-01-2005, 12:55:14 »
Zover wij weten is nog niets zeker en daarom hebben wij er ook nog geen definitief bericht over uitgebracht. Maar wij zullen proberen er meer duidelijkheid over te krijgen en mocht dat lukken, dan horen jullie dat natuurlijk. Houdt er wel rekening mee dat 't waarschijnlijk nog niet zeker is en dat de makers en daarom nog geen uitspraken over zullen doen.

De opnamen zijn momenteel in gang in de woestijn van Tunesie.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #61 Gepost op: 17-01-2005, 13:26:35 »
hoewel ze de huisstijl hebben opgeschoond, blijft bij mij gewoon het over de rooie bij staan, dus zie ik straks in wie is de mol de mensen hun opdrachten doen door de blubber in hun blote gat.

maar het lijkt me gewoon dat ze aan het concept vast houden, en hopelijk met angela, aangezien ze voor mij miss Mol is (en dat is positief  ;)) en ze werkt toch niet meer voor de avro. 
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #62 Gepost op: 17-01-2005, 16:08:46 »
De opnamen zijn momenteel in gang in de woestijn van Tunesie.

Hoe weet je dit Gerard?  ???

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #63 Gepost op: 17-01-2005, 16:19:40 »
Wij Vlamingen bidden uiteraard dat de Mol uitgezonden zal worden op een niet-commerciële zender.
Elke vrijdagavond (een heel weekend ?) in Center-Parcs boeken is ook  wel een mogelijkheid uiteraard, alhoewel licht prijzig....
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline myrthevanbree

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kom maar op met die mol!!!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #64 Gepost op: 17-01-2005, 16:24:21 »
Iemand met connecties met SBS6??? Lijkt me wel een heel goed plan als ze deze poll even doorlezen. Mochten ze het programma over willen nemen:

1. Concept aanhouden!!!
2. Geen reclame (hmmzzzzzz..... iets te veeleisend denk ik.....)
3. Angela meenemen!!!!!! please, please  ::ok:: ::ok::

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #65 Gepost op: 17-01-2005, 16:31:06 »
Beter iets dan niets!!! En als ze angela er bij nemen kan het niet stuK!!!! MAar als ze nu in Tunesie aan het opnemen zijn  gaat dat al nie meer door....
Mollenvanger#1

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #66 Gepost op: 17-01-2005, 19:19:16 »
Ik zie het al helemaal voor me. Drie keer per aflevering stemmen wie je denkt dat de mol is, wie je denkt die er de volgende aflevering uit gaat enz enz. SMS abonnement á 80 cent per smsje met elke week drie 'geheime' berichten van De Mol. Vier keer reclame, dus een programma van een uur nu nog 20 minuten lang. 10000000 keer niets. Ik hoop dat het enorm flopt  ::niet-ok::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #67 Gepost op: 17-01-2005, 20:35:56 »
>:( Noujaaaa...

Hoe commercieel het ook mag worden: De mol blijft de mol. Dus kan het nou eenmaal niet floppen ::trots::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #68 Gepost op: 17-01-2005, 20:39:44 »
De opnamen zijn momenteel in gang in de woestijn van Tunesie.

Dat was niet echt widm toch? Dat is een ander scenario, voor zover ik weet? :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #69 Gepost op: 17-01-2005, 20:43:09 »
De opnamen zijn momenteel in gang in de woestijn van Tunesie.

Ik geloof niet dat het waar is!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #70 Gepost op: 17-01-2005, 20:47:32 »
Ben ik nou één van de weinigen die liever geen Mol heeft dan dat het naar SBS6 gaat?

Ik vind het hierna wel goed zo.. WIDM is heel leuk en verslavend en moeilijk te missen etc etc maar een commerciële Mol met belspelletjes/reclames.. ::ohno:: Dan is het hele gevoel er gewoon bij weg denk ik, zo is de Mol (vind ik) niet bedoeld. Het moet ook een keer stoppen.. zoals ze het in België gedaan hebben: stoppen na een geweldige serie. Dat vind ik erg knap en ook goed.. zo kan je terugkijken op allemaal goede series met een goed gevoel. Als ze het hele concept van WIDM willen uitmelken moeten ze het idd naar SBS6 doen maar ik denk niet dat het WIDM op de AVRO zou kunnen evenaren.. niet doen dus. Hoe moeilijk 't ook zou zijn als WIDM nooit meer op tv zou komen.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2005, 20:49:04 »
ook ik heb zo iets gehoord en dan in de herfst op sbs6
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #72 Gepost op: 17-01-2005, 22:58:04 »
>:( Noujaaaa...

Hoe commercieel het ook mag worden: De mol blijft de mol. Dus kan het nou eenmaal niet floppen ::trots::

Oooh dat kan het wel zeker!  :\'(

Offline RB

  • Forumlid
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #73 Gepost op: 18-01-2005, 08:48:43 »
Staat vandaag op www.detelegraaf.nl:

"'Expeditie Robinson' naar De Mol
De nieuwe televisiezender van mediaondernemer John de Mol gaat het programma 'Expeditie Robinson', nu nog van Net5, uitzenden. Dat meldde een woordvoerder van De Mol maandag. Eerder was al bekend dat presentator Ernst-Paul Hasselbach ook bij De Mol gaat werken."

Dan komt er dus wel ruimte bij SBS/Net 5 voor WSDM...

RB

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #74 Gepost op: 18-01-2005, 11:40:38 »
Ik hoop dat Angela en WIDM ook naar de zender van de Mol gaan.  :-X

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #75 Gepost op: 18-01-2005, 11:48:54 »
Ben ik nou één van de weinigen die liever geen Mol heeft dan dat het naar SBS6 gaat?

Ik vind het hierna wel goed zo.. WIDM is heel leuk en verslavend en moeilijk te missen etc etc maar een commerciële Mol met belspelletjes/reclames.. ::ohno:: Dan is het hele gevoel er gewoon bij weg denk ik, zo is de Mol (vind ik) niet bedoeld. Het moet ook een keer stoppen.. zoals ze het in België gedaan hebben: stoppen na een geweldige serie. Dat vind ik erg knap en ook goed.. zo kan je terugkijken op allemaal goede series met een goed gevoel. Als ze het hele concept van WIDM willen uitmelken moeten ze het idd naar SBS6 doen maar ik denk niet dat het WIDM op de AVRO zou kunnen evenaren.. niet doen dus. Hoe moeilijk 't ook zou zijn als WIDM nooit meer op tv zou komen.

Je bent niet de enige!
Als het format hetzelfde blijft dan kunnen die 5 reclame blokken van 7 minuten elk er nog wel tussen, maar als er ge smst moet gaan worden dan haak ik af.

Ik snap zowiezo niet dat de Avro niet samenwerkt met de Belgie.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #76 Gepost op: 18-01-2005, 11:55:39 »
Ik hoop dat Angela en WIDM ook naar de zender van de Mol gaan.  :-X

Nou, ik acht dit wel 'n reeele optie hoor. Luister maar 'ns naar 't interview dat Angela vorige week voor BNN gaf op de radio, waarin ze aangeeft eik wel contact met John de Mol te willen opnemen om te kijken of misschien bij Talpa plaats voor haar is.  :)

Interview is te vinden op onze mediapagina, maar ook hier dan maar effe 'n linkje:

'Hoe heet die omroep ook alweer?'
Interview met Angela, waarin zij vrij spreekt over haar ontslag bij de AVRO, haar toekomst en natuurlijk Wie is de Mol.
BNN, 13 januari 2005

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #77 Gepost op: 18-01-2005, 21:00:35 »
Spagghetti Blue Sky... = SBS

Grapje van Marc-Marie? Als hoeveelste deed hij de lieg-opdracht?

En we kunnen nog altijd En Masse niet gaan SMS-en! En aangezien vrijwel iedereen hier toch alles op video opneemt, de reclames kun je doorspoelen. Of misschien stoppen ze wel verborgen boodschappen tussen de boodschappen..


Maar laten we vooral blijven duimen dat alles bij de Avro blijft, inclusief Angela...


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2005, 21:12:20 »
Elke vrijdagavond (een heel weekend ?) in Center-Parcs boeken is ook  wel een mogelijkheid uiteraard, alhoewel licht prijzig....

Er zijn hier genoeg fanaten die na afloop de uitzending, eventueel exclusief de reclame, op deze site kunnen en willen plaatsen voor onze Vlaamse vrienden..

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol naar SBS6!
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2005, 21:20:08 »
Hoe weet je dit Gerard? ???

Dit was het programma waarbij ik bij de laatste selectiegroep zat.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”