Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128150 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 3-02-2005, 19:04:00 »
Maar als Yvon de mol is en dus de zakken omdraait, dan is het niet handig om nog een hulpmol achterin te hebben. Want die draait de verkeerde aanwijzing dan weer om. Per saldo klopt dan alles weer en kan er lekker verdiend worden...

Hehe.. gezien hoe belabberd eea door werd gegeven van stoker naar pakker (en wellicht ook van vrienden naar stokers) leverde het sws al op dat men niet geneigd was een tas te pakken omdat het misschien veel geld kostte.

Isabelle heeft er iig niet veel mee gedaan. Dus het lijkt me niet het geval, per saldo ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 3-02-2005, 19:05:51 »
Dat Isabelle er verder niks van maakte, kon Yvon vooraf niet weten, als ze de mol was.

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2005, 19:09:50 »
net was yvon bij tafel 2, heeft iemand dat gezien, en weet die ook of ze nog iets gezegd heeft over WIDM?
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2005, 19:10:15 »
Dat Isabelle er verder niks van maakte, kon Yvon vooraf niet weten, als ze de mol was.

Nee maar als je als mol al zorgt dat de eerste zakken sws lastig te pakken zijn en de laatste (bommen) wel, dan kan je er natuurlijk wel een handje in helpen :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 3-02-2005, 19:24:21 »
Jij bedoelt: ze hebben eerst vreselijk warrig gedaan zodat de zakken met positieve inhoud verloren gingen. En op het moment dat de bommen kwamen, de goede info geven en hopen dat de hulpmol er toch nog eentje grijpt?

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 3-02-2005, 19:37:06 »
Yvon is de mol!!!!! Check www.wieisdemol.nl kijk vervolgens bij: afleveringen.... Op het hoofd van Yvon staat een vingerafdruk, die vingerafdruk die ze altijd laten zien aan het eind als de mol is onthuld....
Mollenvanger#1

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 3-02-2005, 19:41:38 »
Jij bedoelt: ze hebben eerst vreselijk warrig gedaan zodat de zakken met positieve inhoud verloren gingen. En op het moment dat de bommen kwamen, de goede info geven en hopen dat de hulpmol er toch nog eentje grijpt?
Het zou kunnen. Maar goed, ik verdenk Yvon niet dus tja ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 3-02-2005, 19:51:20 »
net was yvon bij tafel 2, heeft iemand dat gezien, en weet die ook of ze nog iets gezegd heeft over WIDM?
Af en toe gezapt, maar ze hebben het er volgens mij niet over gehad.

Ze was wel weer haar 'vrolijke' zelf geloof ik.
No Milk today???

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 3-02-2005, 22:01:19 »
Yvon is de mol!!!!! Check www.wieisdemol.nl kijk vervolgens bij: afleveringen.... Op het hoofd van Yvon staat een vingerafdruk, die vingerafdruk die ze altijd laten zien aan het eind als de mol is onthuld....

nee, ik denk het nie, die afdruk staat ook op sanders hoofd en ook nog een stukje op die van jim....
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 4-02-2005, 09:22:02 »
Ik zag gisteren bij Shownieuws dat Yvon gaat trouwen!  :D  En wel op 28 mei. Zal vast geen aanwijzing in te vinden zijn  ;), maar ik dacht ik meld 't effe want 't is wel leuk nieuws.  :)

Mijn moeder riep trouwens gelijk, dan zal Yvon wel gewonnen hebben als ze nu 'n bruiloft gaat plannen.  ;)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 4-02-2005, 09:29:36 »
Yvon is de mol!!!!! Check www.wieisdemol.nl kijk vervolgens bij: afleveringen.... Op het hoofd van Yvon staat een vingerafdruk, die vingerafdruk die ze altijd laten zien aan het eind als de mol is onthuld....

Kan ook betekenen dat zij de afvaller is; bij aflev 3 zie je in de intro een rode vingerafdruk over het filmpje van Gijs die in aflev 2 afviel.

Offline littlesister

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 4-02-2005, 11:47:27 »
Er viel mij in de vorige aflevering iets op: Bij het spel met de mysterybox gaf Yvon meteen de naam brad Pit op, om zo geld uit de pot te verliezen?
Daarna wist ze vrijwel meteen dat het Gijs was, is dit ingefluisterd door de produktie?
Ik verdenk Yvan niet echt, maar dit vond ik vreemd.
Ik vond het een beetje tegenstrijdig van Yvon.
Dit is misschien al eerder gepost maarja er staat ook al zoveel ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 4-02-2005, 11:49:00 door littlesister »

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 4-02-2005, 12:00:38 »
Er viel mij nog iets op bij het Mysterie Box spel.
Toen de ronde van Victoria afgelopen was, kreeg je net zoals bij Marc-Marie, de tafel te zien waar de andere kandidaten aan zitten, die op dat moment niet meededen aan het spel. Als je goed oplet zie je dat iedereen lacht, als iedereen is uitgelachen, wordt Yvon Jaspers duidelijk in beeld gebracht, en dán lacht zij pas. ::vergroot::

Wie het laatst lacht... (?)

Mol, Mollig, Molst!

Offline littlesister

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 4-02-2005, 12:53:33 »
Zou kunnen ja, heb ik niet echt op gelet, maar volgens mij was ze in beide spellen zich verdacht aan het maken!!! ::regenboog::

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 4-02-2005, 12:58:35 »
Zou kunnen ja, heb ik niet echt op gelet, maar volgens mij was ze in beide spellen zich verdacht aan het maken!!! ::regenboog::

Het was niet zo zeer dat Yvon zich verdacht maakte, maar eerder de manier waarop het in beeld gebracht werd...
Mol, Mollig, Molst!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 4-02-2005, 13:06:05 »
als je die tafel ziet, waar de medekandidaten aanzitten zie op een gegeven moment iemand achter de zaal in lopen met een bruin jasje (net zo een als gijs:S:S) maargoed dit kan natuurlijk ook iemand anders zijn, twas maar een idee, ik vroeg me af of meer mensen dit gezien hebben btw ik weet niet de exacte tijd, maar het is tijdens wie van de 3 bij de vrouwen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 4-02-2005, 13:41:00 »
Ik heb even gekeken Sniekiej dat is op 41:39, maar die persoon heeft een geel overhemd aan en Gijs iets met blauwe streepjes.... ::ohno::
When God created man, she was only joking!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 4-02-2005, 14:29:40 »
Yvon vroeg bij de mysterybox opeens of diegene in de kist 1.97 m lang is.
Zou ze de mol zijn en geweten hebben dat t gijs is?

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 4-02-2005, 15:47:41 »
thnx jet, ik kon het niet super goed zien, maar nu weten we iig zeker dat dit gijs niet was.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 4-02-2005, 22:46:00 »
Zo zie je maar... waren we vorige week nog zo vol van al het (echte of schijnbare) mollengedrag van yvon, deze week hebben we haar nauwelijks gezien! De makers proberen ons te late geloven wat ze willen ::jaja::