Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128319 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #360 Gepost op: 26-02-2005, 13:34:09 »
Heb me zoals altijd weer vreselijk aan Yvon geërgerd. Die quasi-ongeinteresseerde, maar o zo intelligente arrogante houding van haar. Eén en al toneel bij haar. En ondertussen alles, maar dan ook alles fout doen.

Mocht ze de mol zijn, oké het zou niet mijn soort spel zijn, maar dan heeft ze een goede reden om zich zo te gedragen.
Als ze niet de mol is loopt ze het spel kompleet te verpesten, want de "echte" mol hoeft alleen maar toe te kijken hoe Yvon even het spel naar haar hand zet, en hoeft nauwelijks in actie te komen. Slim? Zal wel.  Leuk? Niet bepaald.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #361 Gepost op: 26-02-2005, 13:40:27 »
Yvon is ff ziek geworden. Stel nou dat Roeland de mol was, wat niet zo was, ging hij ziek naar huis. En dat gaat Yvon ook nog ziek naar huis. Moeten ze als nog een nieuwe mol zoeken.
Dat lijkt me best wel lollig. Niet dat ze ziek of weg moeten horen, maar dat er 2 keer een mol afvallt door ziekte.

Het percentage was 50%. En zaten de meeste kandidaten niet op Yvon? Of anders kon je Yvon best wel vaak antwoorden bij vragen. Zoals man/vrouw, 3 van de 5 waren vrouw, en niemand verdenkt Sander. Zo kun je nog meer vragen verzinnen. Want zo zat ook Lottie bij de duik-opdracht, en als je op haar zit, en je stemt op duiken, heb je er wel weer 1 goed.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline gjtjuh

  • Forumlid
Re: Yvon is de mol
« Reactie #362 Gepost op: 26-02-2005, 14:19:15 »
bij de 7e aflevering had ze de tijd om de hand voor de fotocamera te doen waardoor hij zwart werd anders hadden ze het gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::jaja::

Offline annexxx

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #363 Gepost op: 26-02-2005, 15:17:10 »
Hey

Ik weet niet of dit al eerder gepost is..maar wat me opviel is dat bij de foto's (bij het duiken) de foto van Yvon eerst met de achterkant in beeld kwam.
Hier stond volgens mij heel duidelijk de tekst "de mol". ::oink::

Volgens mij was die achterkant alleen bij de foto van Yvon te zien, beetje obvious maar desalniettemin de moeite waard lijkt me.
Ik kan de aflevering niet terugkijken (problemen op .nl) maar lijkt me de moeite van het onderzoeken waard ::vergroot::.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #364 Gepost op: 26-02-2005, 16:37:50 »
Hey

Ik weet niet of dit al eerder gepost is..maar wat me opviel is dat bij de foto's (bij het duiken) de foto van Yvon eerst met de achterkant in beeld kwam.
Hier stond volgens mij heel duidelijk de tekst "de mol". ::oink::

Volgens mij was die achterkant alleen bij de foto van Yvon te zien, beetje obvious maar desalniettemin de moeite waard lijkt me.
Ik kan de aflevering niet terugkijken (problemen op .nl) maar lijkt me de moeite van het onderzoeken waard ::vergroot::.

Ik had gedacht dat dit allang gemeld was en was er daarom niet zelf mee gekomen. Was wel heel obvious om echt 'n hint te zijn, maar wie weet hebben ze er juist op gehoopt dat 't zo erg zou opvallen dat wij 't niet als hint zouden gaan zien.

Offline dapie667

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #365 Gepost op: 26-02-2005, 18:09:31 »
Een tijdje geleden heb ik in een post een duidelijke aanwijzing gegeven naar Yvon of Lottie. Dit was echter niet in dit forum. Dus alsnog de aanwijzing hier:
In het filmpje zie je Yvon en Lottie, je hoort een stem zeggen 'het is haar'. Dit filmpje is NIET door mij ondekt, maar kwam ik tegen op deze site.
Link naar site:http://people.freenet.de/thestig/widm.htm
Als het lukt, link naar filmpje:http://stig.oisec.net/widm/StiG%20-%20Hint%20Yvon%20of%20Lottie.avi

Ik denk Lottie als mol. ::jaja::

Offline goof

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #366 Gepost op: 26-02-2005, 18:50:47 »
Ik denk dat Yvon de mol is en Marc-Marie de hulpmol van deze aflevering. Op de vraag van Sander of het wel echt Angela aan de telefoon was antwoord Marc-Marie 'ja, natuurlijk', maar niemand heeft Angela gehoord. Ik denk dat dat bericht van de mol kwam en dat Marc-Marie expres de duikopdracht heeft laten mislukken. 

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #367 Gepost op: 26-02-2005, 19:09:51 »
Het is best wel zielig voor Yvon  :\'(
Dat je als mol dan net ziek moet worden, wanneer dat niet handig is.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #368 Gepost op: 26-02-2005, 22:11:25 »
3. bijzonder sloom (met alle respect) tijdens de fietsopdracht; steeds weer Lottie uitgebreid feliciteren, terwijl ze weet dat de tijd belangrijk is, meest opvallende leek me wel dat terwijl Isa de fietsers naar het eind loodsta, Yvon niet ingreep, terwijl zij net darvoor al hetzelfde traject bij het water en blauwe bruggetje had uitgelegd, waarom zei ze niets????
Heb je gezien hoe Yvon opschrikt als Sander/Lottie/MM voor de eerste keer bij het water zijn en Isabelle zegt: "daar moet je doorheen" (of iets dergelijks). Het lijkt net of Yvon denk: "Ai, zijn ze daar al."

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #369 Gepost op: 26-02-2005, 23:57:32 »
Ik denk dat Yvon de mol is en Marc-Marie de hulpmol van deze aflevering. Op de vraag van Sander of het wel echt Angela aan de telefoon was antwoord Marc-Marie 'ja, natuurlijk', maar niemand heeft Angela gehoord. Ik denk dat dat bericht van de mol kwam en dat Marc-Marie expres de duikopdracht heeft laten mislukken. 

Tja of Yvon was weer de hulpmol  ::)
Marc-Marie legt de opdracht toch meteen goed uit. Hij wist wel dat hij niet de zwijger moest zijn  ::rofl::
Misschien dat Angela hem dat heeft ingefluisterd.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #370 Gepost op: 27-02-2005, 09:04:45 »
Ze werd ziek, dat heb je toch niet in de hand?
Toch wel... ze werd gewoon ziek van het duiken.
Indien ze de Mol was had ze op voorhand een goede duikcursus gevolgd en zou ze nooit ziek zijn geworden.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #371 Gepost op: 27-02-2005, 09:15:42 »
Ik vond Yvon van begin af aan al... gespeeld bezig zijn. Maar ik weet niet of ze echt zo is of dat elke beweging en elke zin die ze zegt inderdaad gespeeld is.

Echt elk woordje dat ze zegt, lijkt me geacteerd. Heb nooit gedacht dat ze zichzelf was. In geen enkele aflevering. Maar of dat betekent dat ze Mol is weet ik niet.

Niks tegen Yvon trouwens hoor, ik vind haar  ::ok::

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, ik vond en vind haar eigenlijk een hardstikke leuke meid, maar als ik haar houding vergelijk in de WIDM- serie met zoals ik haar in andere progamma's heb gezien, dan krijg ik idd ook het gevoel alsof het een rol voor haar is.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #372 Gepost op: 27-02-2005, 09:37:12 »
Toch wel... ze werd gewoon ziek van het duiken.
Indien ze de Mol was had ze op voorhand een goede duikcursus gevolgd en zou ze nooit ziek zijn geworden.

AMEN :D
dennis for mole !

Offline goof

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #373 Gepost op: 27-02-2005, 11:38:22 »
Maar dat cursussen geven kent de kijker inmiddels ook wel. Dat ze (net doet alsof ze) niet kan duiken zou een hele mooie afleiding zijn van Yvon als mol. En Marc-Marie kon op het strand als hulpmol prima de opdracht laten mislukken.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #374 Gepost op: 27-02-2005, 13:49:34 »
Heb me zoals altijd weer vreselijk aan Yvon geërgerd. Die quasi-ongeinteresseerde, maar o zo intelligente arrogante houding van haar. Eén en al toneel bij haar. En ondertussen alles, maar dan ook alles fout doen.

Mocht ze de mol zijn, oké het zou niet mijn soort spel zijn, maar dan heeft ze een goede reden om zich zo te gedragen.
Als ze niet de mol is loopt ze het spel kompleet te verpesten, want de "echte" mol hoeft alleen maar toe te kijken hoe Yvon even het spel naar haar hand zet, en hoeft nauwelijks in actie te komen. Slim? Zal wel.  Leuk? Niet bepaald.

Helemaal mijn idee, ik zou het precies zo gezegd hebben.
Ma how, zeg!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #375 Gepost op: 27-02-2005, 19:54:21 »
Nog even afl. 4 gekeken en wat me daar opvalt is dat Yvon op het idee komt dat Jim niet herkent moet worden als hij het laatste koffertje verwisseld heeft...Zou de mol zoiets zeggen, dit leek me zo doordacht van haar, een echte mol zou daar niet opgekomen zijn ook niet om goodwill te kweken  ::ohno::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #376 Gepost op: 27-02-2005, 20:24:29 »
Ik blijf erbij. Mensen kunnen altijd gewoon ziek worden. Hoeft niet per se van de boot te komen. Nooit ziek geweest of zo.


Trouwens. Deze topic: Yvon is (niet) de mol, kun je nu wel v ast aanpassen. haalt die (niet) gewoon weg. Iedereen weet het antwoord nu toch al.  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #377 Gepost op: 27-02-2005, 20:33:38 »
Maar dat cursussen geven kent de kijker inmiddels ook wel. Dat ze (net doet alsof ze) niet kan duiken zou een hele mooie afleiding zijn van Yvon als mol. En Marc-Marie kon op het strand als hulpmol prima de opdracht laten mislukken.
::jaja:: Ik denk precies hetzelfde.En tijdens afl 3 met het wie van de drie spelletje toen ze moest raden wie er in die doos zat: "Are you Brad Pit??"  ::) Weeral wat geld verloren. Dat was toch echt weer één van haar mollenstreken. Ok in haar profiel staat ook dat ze het eng vindt ('s nachts )onderwater te zwemmen.Het kan dus wel zijn dat ze zich wat misselijk voelde, maar dat was dan mooi meegenomen  ;D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #378 Gepost op: 27-02-2005, 22:01:14 »
::jaja:: Ik denk precies hetzelfde.En tijdens afl 3 met het wie van de drie spelletje toen ze moest raden wie er in die doos zat: "Are you Brad Pit??"  ::) Weeral wat geld verloren. Dat was toch echt weer één van haar mollenstreken. Ok in haar profiel staat ook dat ze het eng vindt ('s nachts )onderwater te zwemmen.Het kan dus wel zijn dat ze zich wat misselijk voelde, maar dat was dan mooi meegenomen  ;D

Dat was dan 500 euro en dat is peanuts voor de pot..
Wat me nog steeds opvalt is dat ze bij de koffertjes in de grote chaos alsnog op het idee komt dat ALS Jim als laatste het koffertje wisselde Jim niet herkent moest worden..Geen enkele mol die op dat briljante idee komt. ook niet om krediet te winnen.

Over het duiken, ze kan ook Isa verdenken en zo boven water te blijven om er zeker van te zijn dat Isa de boel niet verknald...Ze doen ons geloven dat ze Lottie verdenkt maar volgens mij is dat niet zo.. In haar biecht zegt ze Isa niet te verdenken maar ik begin weer sterk te twijfelen aan het stemgebeuren.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #379 Gepost op: 27-02-2005, 22:47:20 »
Net aflevering 7 nog een keer gekeken, en het viel me op dat Yvon geen hand geeft aan de vrouw in de keuken.. Verdacht? Heeft ze de vrouw soms eerder gezien? ??? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...