Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128156 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #500 Gepost op: 8-03-2005, 21:47:39 »
Misschien wordt ik ook wel een beetje paranoia van WIDM...  ::) In je stukjes staat idd meer onderbouwing dan ik dacht op het moment dat ik mijn vorige reactie gaf... Waarschijnlijk ben ik zelf verblind door het feit dat Yvon wel mijn mol is (En wordt ik automatisch geeriteerd als iemand dat ontkent... :P)

Maar ja nu ben ik zelf off topic bezig en dat is helemaal niet de bedoeling... dus...

Ik denk dat Yvon de mol is door veel kleine dingetjes, vooral in de gezichtsuitdrukkingen van Yvon... maar een duidelijke mol actie heb ik niet in beeld gezien, helaas. (Wel eventuele gevoelgen.) Ook het feit dat ze niet aan de truc opdracht mee deed werkt tegen haar.
Ze is wel vaak opvallend fanatiek bij opdracht waar ze niks verdienen of waar het niks uitmaakt. Vooral die verschillen, en ook haar gedrag toen ze hulpmol was maken haar voor mij verdacht.
Weet iemand voor mij een aantal momenten te noemen waar Yvon echt duidelijk molt? (zoals MM dat perongelijk doet (behalve als hij de mol blijkt te zijn...))

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #501 Gepost op: 8-03-2005, 22:56:20 »
Misschien wordt ik ook wel een beetje paranoia van WIDM... 
Niets van aantrekken, gewoon doorgaan.
Zo is het bij mij ook begonnen en kijk eens wat mijn toestand momenteel is.
Na enkele jaren vind je gemakkelijk elke Mol. Gewoon een goede theorie bedenken  ::)
Volhouden dus.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #502 Gepost op: 9-03-2005, 05:27:38 »
Weet niet of het al eerder gemeld is, valt me nu pas zelf op in de fotovlucht (nb mijn eigen shots :o ;D) maar: Yvon is de enige die als ondervraagde links zit.

Verder zitten alle ondervragers rechts en alle ondervraagden links vanuit camera oogpunt.. (denk even terug aan de taxi vorig jaar - Ron en Chandrika stapten rechts uit en Elise links)

Miss zit er een hint in?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #503 Gepost op: 9-03-2005, 11:27:04 »
Weet niet of het al eerder gemeld is, valt me nu pas zelf op in de fotovlucht (nb mijn eigen shots :o ;D) maar: Yvon is de enige die als ondervraagde links zit.

Isabelle zit ook links als Yvon haar ondervraagd.

Citaat
Verder zitten alle ondervragers rechts en alle ondervraagden links vanuit camera oogpunt.. (denk even terug aan de taxi vorig jaar - Ron en Chandrika stapten rechts uit en Elise links)

't is precies andersom: Marc-Marie en Lottie zitten links als ze iemand ondervragen. Isabelle en Yvon zitten rechts.

Lijkt me eik gewoon toeval. Zal voor de cameramensen wel niet veel hebben uitgemaakt waar de ondervragen en waar de ondervraagde ging zitten.  ;)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #504 Gepost op: 9-03-2005, 12:55:02 »
Je moet niet vergeten dat de mol naast mol ook een nepkandidaat is. Hij mag dus wel pacten sluiten met andere kandidaten, graag zelfs lijkt me. Zolang hij maar zorgt dat niemand er achterkomt dat hij de mol is!

Lottie zegt in de biecht steeds dat ze op Yvon zit maar dat ze Marc-Marie toch ook wel een goeie mogelijkheid vindt. Marc-Marie twijfelt volgens mij nogal tussen Yvon en Lottie.

Isabelle zat volgens mij ergens tussen Lottie en Yvon ofzo. Misschien dat ze zich door het vraaggesprek met Yvon heeft laten overhalen op haar te stemmen en niet op Lottie.

Yvon had vrijstelling, Lottie stemt op Yvon en MM, MM vooral op Yvon en Lottie, Isabelle denk ik op Yvon. Dan is het dus niet Yvon iig?

Mja.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #505 Gepost op: 9-03-2005, 18:36:50 »
Je moet niet vergeten dat de mol naast mol ook een nepkandidaat is. Hij mag dus wel pacten sluiten met andere kandidaten, graag zelfs lijkt me. Zolang hij maar zorgt dat niemand er achterkomt dat hij de mol is!

Lottie zegt in de biecht steeds dat ze op Yvon zit maar dat ze Marc-Marie toch ook wel een goeie mogelijkheid vindt. Marc-Marie twijfelt volgens mij nogal tussen Yvon en Lottie.

Isabelle zat volgens mij ergens tussen Lottie en Yvon ofzo. Misschien dat ze zich door het vraaggesprek met Yvon heeft laten overhalen op haar te stemmen en niet op Lottie.

Yvon had vrijstelling, Lottie stemt op Yvon en MM, MM vooral op Yvon en Lottie, Isabelle denk ik op Yvon. Dan is het dus niet Yvon iig?

Mja.
Ten eerste denk ik dat Isabelle niet op Yvon heeft gestemd... vooral na de vragen denk ik dat Isabelle haar niet verdacht vind (Yvons verdachte antwoorden waren tegen Lottie.) Ook de vragen die Yvon aan Isabelle stelt maken haar voor Isabelle minder verdacht, denk ik (Al is het voor mij wel verdacht dat ze uberhaupt vragen aan Isa stelt.)

Maar ook al heeft Isabelle op Yvon gestemt, dat hoeft niet te betekenen dat Yvon niet de  mol is. Ze kunnen ook allemaal de goede mol hebben gehad.

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #506 Gepost op: 9-03-2005, 18:44:00 »
En ze kunnen allemaal ook nog de foute mol hebben gehad  ::tandpastasmiley::
Carpe Diem

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #507 Gepost op: 10-03-2005, 06:50:33 »
Isabelle zit ook links als Yvon haar ondervraagd.

't is precies andersom: Marc-Marie en Lottie zitten links als ze iemand ondervragen. Isabelle en Yvon zitten rechts.
:-[ Ja klopt idd zoals ze zitten wanneer Isabel Yvon ondervraagt. Miss beter kijken op dit tijdstip ;)
Citaat
Lijkt me eik gewoon toeval. Zal voor de cameramensen wel niet veel hebben uitgemaakt waar de ondervragen en waar de ondervraagde ging zitten.  ;)

Normaliter niet nee idd ;) Maar omdat er vorig jaar dus wel een hint inzat vwb welke kant ze de taxi's uitstapten..

Nou maar goed ook want Yvon is nog steeds niet mijn mol ;D

En ze kunnen allemaal ook nog de foute mol hebben gehad  ::tandpastasmiley::

Zou kunnen maar die kans acht ik toch wel zeer klein als we het verleden als graadmeter mogen gebruiken ;)

Robbie laat jij hier eens je licht op schijnen, hoe vaak is dat voorgekomen in al die (internationale) molseries   ???
« Laatst bewerkt op: 10-03-2005, 06:52:48 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #508 Gepost op: 10-03-2005, 21:12:24 »
Wat wel voor Yvon pleit is dat ze wist dat Marc-Marie de foto had gestolen, en dat ze toch niet op Marc-Marie zit als Mol.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #509 Gepost op: 10-03-2005, 22:27:51 »
Wat wel voor Yvon pleit is dat ze wist dat Marc-Marie de foto had gestolen, en dat ze toch niet op Marc-Marie zit als Mol.

Misschien is dat wel zo omdat marc-marie het haar gewoon heeft verteld. Psst.. weet je wat ik heb gedaan? Beetje logisch redeneren, een echte mol zou natuurlijk nooooit zo duidelijk een molactie toegeven aan een kandidaat... of wel?? dun dundundunnn

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #510 Gepost op: 10-03-2005, 22:40:26 »

Nou maar goed ook want Yvon is nog steeds niet mijn mol ;D


Ik vrees met grote vrezen voor je positie in de widm pool Lorelei (hoewel je ook weer niet echt bang hoeft te zijn dat je een podiumplaats misloopt).

Volgens mij is Yvon wel degelijk DE mol.

 :D

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #511 Gepost op: 11-03-2005, 01:12:07 »
Misschien is dat wel zo omdat marc-marie het haar gewoon heeft verteld. Psst.. weet je wat ik heb gedaan? Beetje logisch redeneren, een echte mol zou natuurlijk nooooit zo duidelijk een molactie toegeven aan een kandidaat... of wel?? dun dundundunnn

Tjaaatjaaa...Hij zou ook gezegd kunnen hebben dat hij ook als hulpmol benaderd is, terwijl dat niet zo is...Dit om de hulpmollen op een verkeerd spoor te zetten en vertrouwen te winnen. En zo weet Yvon dat hij de foto gestolen heeft...
Zo wordt hij ook minder verdacht, ik zie MM dit hele pact zo sluiten, hij doet alsof hij de hulpmol is geweest. Hij haalt er ook geregeld de hulpmol/sint bij in zijn verdachtmaking/biecht bij.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #512 Gepost op: 11-03-2005, 13:17:51 »
 :D Vanavond is het zover. Dan gaat Yvon onthullen dat ze de mol is!
En dan gaat blijken dat ik voor de allereerte keer op de goede mol zit  ::trots::

de kans is groter dat ik uit deze droom ontwaak, en MM een stap naar voren zie doen wat een zelfkennis :P
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #513 Gepost op: 11-03-2005, 19:47:08 »
Ik hoop het gewoon niet  :-\\
Ma how, zeg!

Offline SpuriuS

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #514 Gepost op: 11-03-2005, 21:27:20 »
Ik ben echt stomverbaasd  ::oink::

Gefeliciteerd Yvon mollenvangers

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #515 Gepost op: 11-03-2005, 21:29:22 »
Proficiat aan alle mensen die Yvon verdachten!  ::bravo::

Ik had 't iig niet verwacht dat zij 't zou zijn. Ik heb lang getwijfeld tussen Marc-Marie en Lottie, maar Yvon, die had ik eik al afgeschreven. Shame on me!  :-[

Maar Yvon, je hebt 't goed gedaan meid!  ::ok::  Ik ben erg benieuwd naar al je mollenstreken, die we ongetwijfeld volgende week te zien krijgen.  ::jaja::

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #516 Gepost op: 11-03-2005, 21:47:09 »
Goh Yvon, nooit gedacht! Goed gedaan! ::ok:: Alle YIDM-ers, van harte gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #517 Gepost op: 11-03-2005, 21:53:44 »
Bij deze: Yvon is de Mol!

Waarop dat gebaseerd is?? Op mijn vrouwelijke intuitie ::ok:: ;D

 ::trots::

Als eerste in dit topic!!

 ::trots::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #518 Gepost op: 11-03-2005, 21:57:12 »
Yvon de Mol??
Dit had echt bijna niemand verwacht!!   ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Mijn complimenten voor de AVRO, IDtv en natuurlijk alle mensen van Wie is de mol! en last but not least Angela (we gaan je missen!!!  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is de mol!
« Reactie #519 Gepost op: 11-03-2005, 22:01:16 »
Ik zat vanaf aflevering 1 op Yvon! Geweldig! Eerste keer dat ik het goed heb!  ::tandpastasmiley::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.