Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 102380 keer)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #360 Gepost op: 7-04-2006, 19:02:28 »
Ik zit de aflevering van vorige week nog een keer terug te kijken en ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar op 13.40 minuten, hoor ik duidelijk een rare gniffel van ik denk milouska, nadat ze Mary-Lou ervan heeft overtuigt van het feit dat Darwin verder ligt dan Kuta. Raar geluidje wel...het is echt zo een gniffeltje van 'haha ze trapte erin'

Baal ik wel van dat ik weer een aanwijzing richting Milouska heb, want ik vind haar stom,  :-X
Wie niet? ::tandpastasmiley:: Als ze op zo'n manier de mol uit probeert te hangen is dat walgelijk.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #361 Gepost op: 7-04-2006, 19:09:18 »
Wie niet? ::tandpastasmiley::
Ik niet. Ik vermaak mij meer met haar soms bijna lompe acties. Misschien komt dat omdat ik meer kan relateren aan haar soms minder sociale gedrag, dan aan dat van de sociale geniën die ook in de groep zitten.  ::)
En zolang de andere kandidaten haar niet door hebben (zoals blijkt uit de uitzendingen (al kan hiermee gesleuteld zijn)) vindt ik dat ze het goed doet, eerlijk gezegd.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 19:11:05 door Rat »

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #362 Gepost op: 7-04-2006, 19:09:59 »
Ik irriteer me iiG dood aan haar.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #363 Gepost op: 7-04-2006, 20:06:13 »
Oh ja, ik heb nog iets gevonden, weet alleen niet of het ook al gemeld is, want heb geen tijd/zin om alle 18 pagina's door te lezen, maar....

Wat zit Roderick allemaal op z'n toetsenbord te doen tijdens de test van deze aflevering, want je kan toch alleen maar antwoord geven door met de muis te klikken??
Is dit anderen ook opgevallen  ???

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 4
« Reactie #364 Gepost op: 7-04-2006, 23:37:02 »
Wie niet? ::tandpastasmiley:: Als ze op zo'n manier de mol uit probeert te hangen is dat walgelijk.
Ik niet!

En als ze op z'n manier de mol uit probeert te hangen is dat niet walgelijk. Hooguit vind jij dat walgelijk.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #365 Gepost op: 7-04-2006, 23:40:43 »
Ik niet!

En als ze op z'n manier de mol uit probeert te hangen is dat niet walgelijk. Hooguit vind jij dat walgelijk.
Speciaal voor jou: Ik vind dat walgelijk.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 4
« Reactie #366 Gepost op: 8-04-2006, 10:32:14 »
Oh ja, ik heb nog iets gevonden, weet alleen niet of het ook al gemeld is, want heb geen tijd/zin om alle 18 pagina's door te lezen, maar....

Wat zit Roderick allemaal op z'n toetsenbord te doen tijdens de test van deze aflevering, want je kan toch alleen maar antwoord geven door met de muis te klikken??
Is dit anderen ook opgevallen  ???

Ja dat zag ik ook. Maar alle antwoorden zijn met nummers weergegeven. Dus als je antwoord 2 wilt kan je ipv met je muis klikken ook op 2 drukken.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #367 Gepost op: 15-04-2006, 23:12:37 »
Hallo,

Ik weet niet goed waar ik het moet posten, maar in het Joker-overzicht op deze site staat een fout, die ons in de 6e aflevering erg bezig houdt.

Het gaat om Roderick, die in de 4e aflevering staat dat hij 3 jokers inzet, MAAR DAT HEBBEN WE HELEMAAL NIET GEZIEN. Het is niet in beeld geweest iig.
Hij zegt, vlak voordat hij de ruimte binen ging met de laptop, dat hij 3 jokers heeft, en ze allemaal zal inzetten, zodat hij een ronde verder kwam. Dan zat Richard ook weer in het spel "Gezellig".

In aflevering 6 zet hij een joker in, waarvan we ons afvragen waar het ding vandaan kwam...
In het Joker-overzicht moet er dus bij 'ingezet een vraagteken staan, en niet 3!


*wie is we? posters op het forum van wieisdemol.nl*

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #368 Gepost op: 16-04-2006, 00:53:17 »
Hallo,

Ik weet niet goed waar ik het moet posten, maar in het Joker-overzicht op deze site staat een fout, die ons in de 6e aflevering erg bezig houdt.

Het gaat om Roderick, die in de 4e aflevering staat dat hij 3 jokers inzet, MAAR DAT HEBBEN WE HELEMAAL NIET GEZIEN. Het is niet in beeld geweest iig.
Hij zegt, vlak voordat hij de ruimte binen ging met de laptop, dat hij 3 jokers heeft, en ze allemaal zal inzetten, zodat hij een ronde verder kwam. Dan zat Richard ook weer in het spel "Gezellig".

In aflevering 6 zet hij een joker in, waarvan we ons afvragen waar het ding vandaan kwam...
In het Joker-overzicht moet er dus bij 'ingezet een vraagteken staan, en niet 3!


*wie is we? posters op het forum van wieisdemol.nl*

Ik houd zelf de jokers niet zo bij, dus dit kan best zo zijn. Máár...
In aflevering 5 vraagt Karel wie er géén jokers meer heeft. Roderick stapt dan ook naar voren en doet mee aan het spel. Hij pakt hierbij 2 jokers, die hij later allebei inzet bij de test (is ook in beeld). Logischerwijs zou Roderick dan in aflevering 6 geen jokers meer moeten/mogen hebben. Toch zet hij hier een joker in...
Heeft hij 1 gejat? Heeft hij in afl. 5 gelogen? Wie weet zien we het in afl. 10  ;)

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #369 Gepost op: 16-04-2006, 10:31:46 »
Daar zijn we hier dus ook over aan het discusseren... Ik heb al geopperd dat hij Karels vraag niet goed heeft geinterpreteerd...  8) Dat hij dacht als je 1 joker hebt, mag je toch meedoen? Wel heel stom, als hij dat  heeft gedaan, maar ja, in dit spel is ALLES mogelijk! ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #370 Gepost op: 16-04-2006, 10:34:59 »
Hij zal de Mol wel zijn!

Maar inderdaad, zoals Iris het uitlegt, zo heb ik het ook begrepen en daarom staat het zo in het jokeroverzicht.

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #371 Gepost op: 16-04-2006, 23:01:12 »
Hij zal de Mol wel zijn!

Maar inderdaad, zoals Iris het uitlegt, zo heb ik het ook begrepen en daarom staat het zo in het jokeroverzicht.

Het gaat mij om het overzicht van aflevering 4. Daar is echt niet in beeld hoeveel jokers Roderick inzet, het beeld gaat over naar zwart, en dan is Richard aan de beurt....