Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 51397 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 6
« Gepost op: 14-04-2006, 19:00:35 »
Vanaf 20u30 kan je hier alles posten over aflevering 6!
2024: wie is de Mol?

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2006, 20:40:23 »
Waarom fluistert Frederique als enige steeds tijdens haar biechts?? Moet zij 1 biecht als Mol afleggen en vervolgens 1 als kandidaat en probeert ze daarom zachtjes te praten zodat niemand eventueel kan horen wat ze zegt??
Gr Miek

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2006, 21:21:04 »
Wat een mooie land......lekker ruig.
Ik denk dat Argentinië onder mollefans vacantieland 1 wordt. ::)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2006, 21:25:52 »
Wat een super leuke en spannende Aflevering leuk dat ze spaans moesten leren en super leuke opdrachten deze keer, gelukkig viel Richard af want, de andere kandidaten vind ik leuker. ::jaja:: ::ok::

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2006, 21:27:10 »
Fred is de Mol, bij het maken van de test zegt ze: wie de mol is...... ik (pauze) denk dat het ... is.
Volgens mij een duidelijke aanwijzing dat ze zichzelf gewoon verdenkt omdat ze t ook gewoon is. Alles wees in deze aflevering ook wel op frederique. Hoe ze Toine aan het praten wilde krijgen, hoe ze Richard's 1972 verneukte, hoe ze in dat autootje tergend langzaam reed. Ik ben er uit. Heb me tot nu toe nog niet op een specifiek .... is (niet) de Mol topic begeven maar nu houd ik het Fre topic extra in de gaten.
Gr Miek

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2006, 21:27:23 »
Is de actie van Frédérique (dat ze zo ontzettend langzaam ging) niet een beetje TO obvious? Ik bedoel dit kan toch niet zo duidelijk worden uitgezonden als ze echt de mol is

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2006, 21:27:55 »
He verdorie, was ik er net van overtuigd dat Richard de mol niet is, gaat ie eruit.
Ik switch van Peggy naar Fré. ondanks die enorme vage actie met dat autorijden..
Leuk gemonteerd; in de 'volgende week' van vorige week lijkt het net alsof Milouska die man uitscheldt voor homo. Die tweede opdracht vond ik leuk. Roderick lijkt echt net een alien met die zonnebril  ::rofl::  Ik verdenk hem weer wat meer, Peggy nog evenveel, Fré meer, Toine is gewoon lauw, hij is een Sander de Heer / Ron (mol 4), maar zeker niet de mol. Milouska ook niet, zou vet gaar zijn.


Molloot sinds seizoen 4

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2006, 21:28:19 »
frederique tijdens de test:'' wie is de mol.. IKzou zeggen..

wie is de mol.. IK? Frederique??? 8)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2006, 21:29:55 »
frederique tijdens de test:'' wie is de mol.. IKzou zeggen..

wie is de mol.. IK? Frederique??? 8)

Precies, dat vond ik ook echt heel opvallend !!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2006, 21:30:49 »
Is de actie van Frédérique (dat ze zo ontzettend langzaam ging) niet een beetje TO obvious? Ik bedoel dit kan toch niet zo duidelijk worden uitgezonden als ze echt de mol is

Volgens mij is Fred gewoon 'n geweldige dekmantel voor de echte mol Roderick. Hij had namelijk ook al heel langzaam gereden en daarmee al waarschijnlijk de opdracht vrijwel onmogelijk gemaakt. Maar doordat Fred als laatste kwam, gaat alle aandacht daarnaar uit en is iedereen Roderick's actie ineens vergeten. En bij 't diner was Fred idd wel heel verdacht, maar volgens mij vindt ze 't gewoon leuk om wat te stoken.  ;D

Prachtig mooie aflevering trouwens weer. Drie (eindelijk weer 'ns drie!) goed bedachte opdrachten. En weer 'n hoop ontwikkelingen om over na te denken.  ::jaja::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 14-04-2006, 21:31:57 »
hehe... eindelijk een beetje overzichtelijk groepje over...
én een duidelijke mol...
"ik dacht ik ga even klieren"
ok Fré!!!

en hoe ze toine aan het praten probeerde te krijgen!
en hoe ze lachte bij de opdrachten van de anderen, alsof ze het allemaal al wist.
Tell me what your telescope says

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 14-04-2006, 21:33:35 »
Ik vond het werkelijk een geweldig leuke aflevering! Drie interessante opdrachten, hele mooie sfeerimpressies van Argentinie, kandi's die elkaar hard zitten te verdenken en niet te vergeten humor (vond die dineropdracht) erg, erg grappig....
En het begin natuurlijk..opgedragen aan Frederique  ::ok::

Offline Delliana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 14-04-2006, 21:34:09 »
Wat een geweldige aflevering weer.Ontzettend moeten lachen om Fré ::rofl::  Ik ga even klieren  weg 5000€ thank you Miss Fré zullen ze allemaal gedacht hebben ( rozen opdracht mislukt door Fré en nu deze )En de opmerkingen die Richard maakte dat Roderick reed alsof hij met zijn tante op stap was.
Opdrachten vond ik deze keer wel okay vooral de tafel opdrachten.Waar ik me over verbaasde was.De opdracht dat Roderick moest verwisselen met wie hij dacht wie de mol is. Nu weet dus heel het groepje en de mol ( ik denk nog steeds Toine) dat Roderick denkt dat Peggy de mol is...Why??? Tv vond ik trouwens een onzinnige aankoop in de middle off nowhere is daar een kabel of een antenne die in de bergen het ontvangst pakt...En Milouska die een badkamerzaak binnen gaat voor een boekenkast ook vreemd...ga nog een keer kijken...
Niets is wat het lijkt!!!

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 14-04-2006, 21:34:44 »
Precies, dat vond ik ook echt heel opvallend !!

Frederique verdachte nummero 1 vanaf het begin bij mij.. maar na die auto-actie.. tsja, beetje te opvallend maar ja..
Ik zeg ook maar wat..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 14-04-2006, 21:36:34 »
Frederique was vandaag een echte mol wat de opdrachten betreft en toch verdenk ik haar niet...

Toine is me nog steeds te geheimzinnig bezig...maar deed het hardstikke goed tijdens de dineropdracht.

Een hele mooie aflevering, misschien wel de leukste tot nu toe! ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 14-04-2006, 21:39:45 »
Ik weet gewoon dat het Milouska of Roderick is....ik ben er nog niet helemaal uit welke van de 2...

Maar de andere zijn soweso niet de mol...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2006, 21:40:26 »
Weer eens 3 opdrachten in een aflevering! :D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 14-04-2006, 21:41:13 »
Gave uitzending vandaag!!

Roderick blijft voor mij de MOL, Frederique ligt er te dik bovenop....dan zouden ze het idd iet uitgezonden hebben (denk ik)

Peggy er volgende week uit??????? (laatste beeldje -tussen ons staat de MOL- staat Peggy niet bij!!)
Zeker nog terug kijken....
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline aura123

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 14-04-2006, 21:43:34 »
en wat vonden jullie van het mooie shirt van milouska (molouska...)

een hele grote M(ol)?!?

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #19 Gepost op: 14-04-2006, 21:45:06 »
Mooie opdrachten, vooral de eerste was erg goed in het kader van help uw medemens... De tweede was ook leuk bedacht... al dat ongemakkelijke gedoe en gefluister ;D en ook de derde was leuk... nouja, eigenlijk was het gewoon allemaal leuk, zo simpel is het ;D