Auteur Topic: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS  (gelezen 49122 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #140 Gepost op: 9-03-2006, 13:34:05 »
Blijkt straks dat daarboven gewoon staat welk nummer het is...  ::rofl::

 ::rofl:: grote kans idd dat daar staat welke jaargang en editie  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline ItaloDancer

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #141 Gepost op: 9-03-2006, 13:48:33 »
Nee, daar staat gewoon een slogan die elke week hetzelfde is, namelijk "samen thuis samen uit".

Ik heb nog wel even heel snel iets gevonden, maar denk dat dit veel te vergezocht is.
http://www.radio.nl/2003/home/medianieuws/010.archief/2003/08/83703.html

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #142 Gepost op: 9-03-2006, 14:17:49 »
Nou ja, vergezocht, het kan natuurlijk van alles zijn. Er zijn constant dingen te bedenken die 75 jaar bestaan: verenigingen, sporttoernooien, evenementen... Het kan van alles zijn...
Maar als we niet zo'n jubileum kunnen bedenken dat heel kort geleden heeft plaatsgevonden of heel binnenkort plaats zal vinden, dan denk ik het eerst aan het jubileum van de AVRO zelf... Maar het blijft gissen... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #143 Gepost op: 9-03-2006, 14:48:36 »
Het blijft idd gissen.
Jammer dat de AVRO nog steeds niet heeft gereageerd. Hoe langer dat duurt, hoe verdachter het wordt  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #144 Gepost op: 9-03-2006, 15:23:08 »
Volgens mij moet en zal er een verborgen hint in zitten, alleen die zien wij niet!! ::hypocriet:: ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #145 Gepost op: 9-03-2006, 16:24:58 »
De posters hangen hier wel overal in de buurt. Heb er al een stuk of 4 zien hangen in de bushokjes hier!

Nadeel is wel dat ik t kabeltje van mn camera kwijt ben  :-[
« Laatst bewerkt op: 9-03-2006, 16:30:35 door _Luc_ »

Offline Joff

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #146 Gepost op: 9-03-2006, 16:32:41 »
ik las dit, gepost door mailman op wieisdemol.org:

Er zijn er al veel ontdekt, maar ik weet inmiddels wat je ermee moet doen.

Verspreid over Nederland, zie je op de NS-perrons dus posters hangen met aanwijzingen naar het programma.

Wat slechts weinigen weten, is dat de hint niet zit in het steeds verder onthullen van informaties op die posters, maar juist in hetgeen je niet ziet.

Er is namelijk een aantal treinstations in ons land, waar de bewuste posters niet te vinden zijn.

Jullie raden het al: met de beginletters van die stations is de naam van de mol samen te stellen.

Zo kun je al behoorlijk wat namen elimineren. Ik zal jullie op weg helpen.

Zou er een treinstation zijn met de naam IJLST, en er hangt een poster, ga er dan maar vanuit dat Peggy Vrijens de mol niet is.

Speur ze..........................................   

Tegen de tijd dat de ware molfanaat alle treinstations is afgereisd, en daarbij is uitgestapt en weer is ingestapt in de meest onmogelijke boeren-gaten, is het programma afgelopen, en had je de identiteit van de mol ook op een andere manier kunnen ontdekken..........

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #147 Gepost op: 9-03-2006, 16:35:26 »
en hoe verklaar je die 3 posters in die bushokjes dan? :P

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #148 Gepost op: 9-03-2006, 16:37:58 »
Toch maar een plaatje dan.

kan het niet zijn dat niet alles wat op de achterste avrobode staat er iets toe doet?
Ik bedoel, miss wilde ze bijvoorbeeld alleen het nummer verbergen en alleen de gele dingen laten zien. Dus alleen: 75st 'M en int

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #149 Gepost op: 9-03-2006, 16:47:03 »
Volgens mij moet en zal er een verborgen hint in zitten, alleen die zien wij niet!! ::hypocriet:: ;D

heet niet voor niets verborgen he!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #150 Gepost op: 9-03-2006, 16:54:16 »
ik las dit, gepost door mailman op wieisdemol.org:

Er zijn er al veel ontdekt, maar ik weet inmiddels wat je ermee moet doen.

Dus hij 'weet' wat we ermee moeten doen... Hoe 'weet' hij dat? Het is op zich natuurlijk een grappige theorie, maar voordat iemand er echt tijd in gaat steken zou ik toch maar even checken of er reden is voor de deze aanname...
Er zijn VEEL stations in Nederland en zelfs als je ze allemaal afgaat, loop je het risico dat je net de reclameposter niet ziet hangen, of dat deze inmiddels alweer vervangen is...
Mission impossible dus... Het is gemakkelijker om je te concentreren op wat er op de poster staat.
Overigens lijkt het me ook een helse klus voor de mensen van WIDM om precies de goede stations uit te zoeken en de plaatsen te bepalen waar de posters opgehangen worden... Volgens mij wordt dat allemaal gewoon uitbesteed...  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #151 Gepost op: 9-03-2006, 16:58:23 »
Mischien zit er in die posters wel helemaal geen hint  ::hypocriet::

Liggen ze bij de AVRO nu helemaal krom als ze dit allemaal lezen.

En ik geef ze nog gelijk ook !!  ::ok::

Kan toch niet dat op de stations waar ie niet hangt dat daar de naam van de mol uitkomt! Is toch veel te veel werk  ::oink::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #152 Gepost op: 9-03-2006, 18:31:27 »
heb deze middag alles gelezen in dit topic
en ik moet eerlijk zeggen
ben er niets wijzer van geworden  ::rofl::
dus lekker doorzoeken iig

xx CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #153 Gepost op: 9-03-2006, 18:38:33 »
heb deze middag alles gelezen in dit topic
en ik moet eerlijk zeggen
ben er niets wijzer van geworden  ::rofl::
dus lekker doorzoeken iig

xx CO!!

je bent weer een middagje bezig geweest:P

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #154 Gepost op: 9-03-2006, 19:04:05 »
Heb het topic even door zitten lezen, vorig jaar zag ook iedereen gezichten in het logo ::hypocriet::

Maar ik ken een meisje dat stage loopt bij de avro, heb haar net ff gemaild om te vragen of ze een archief van de avrobodes hebben ofzo.
Om hier nog even op terug te komen: ze had voor me gekeken en er was er geen die er op leek en de nieuwe was het ook niet...

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #155 Gepost op: 9-03-2006, 20:24:01 »
heb deze middag alles gelezen in dit topic
en ik moet eerlijk zeggen
ben er niets wijzer van geworden  ::rofl::
dus lekker doorzoeken iig

xx CO!!

 ::ok:: Goed bezig NicOle  ::ok::

 ::rofl::

Mollenvanger is geen hobby, mollenvanger is een beroep.

Wat betreft de coverstory denk ik heel voorzichtig te kunnen concluderen dat beide covers gewoon dus nep zijn.
De voorste Karelcover is niet de echte avro bode van deze week en de onderste heeft waarschijnlijk nooit bestaan en zal ook nooit bestaan.

We moeten ons dus richten op de cryptische puzzelteksten die zichtbaar zijn en waar we nog niets van kunnen maken maar wellicht dat er gedurende de serie wel hints komen die het mogelijk maken om deze kwestie op te lossen.
Laten we het in ieder geval in de gaten blijven houden.

Ik zeg dit speciaal omdat dit topic over iets meer dan 24 uur na nu hoogstwaarschijnlijk snel al op pagina 2 (en dus in de vergetelheid) beland.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #156 Gepost op: 9-03-2006, 20:31:01 »
::ok:: Goed bezig NicOle  ::ok::

 ::rofl::

Mollenvanger is geen hobby, mollenvanger is een beroep.

Wat betreft de coverstory denk ik heel voorzichtig te kunnen concluderen dat beide covers gewoon dus nep zijn.
De voorste Karelcover is niet de echte avro bode van deze week en de onderste heeft waarschijnlijk nooit bestaan en zal ook nooit bestaan.

We moeten ons dus richten op de cryptische puzzelteksten die zichtbaar zijn en waar we nog niets van kunnen maken maar wellicht dat er gedurende de serie wel hints komen die het mogelijk maken om deze kwestie op te lossen.
Laten we het in ieder geval in de gaten blijven houden.

Ik zeg dit speciaal omdat dit topic over iets meer dan 24 uur na nu hoogstwaarschijnlijk snel al op pagina 2 (en dus in de vergetelheid) beland.
Ik denk ook dat de covers nep zijn, want op de nieuwe avrobode staat Roeland voorop...

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #157 Gepost op: 9-03-2006, 20:47:40 »
Wat staat er bijvoorbeeld boven "Avrobode" op de achterliggende bode?

Niks bijzonders, zie http://poeha.com/demol/images/nl2006g.jpg

Citaat van: Joff
Jullie raden het al: met de beginletters van die stations is de naam van de mol samen te stellen.
Dit is een, inmiddels zeer geslaagde, grap van Bodejos ::ok:: Zie pagina 4 van dit topic voor de eerste melding.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #158 Gepost op: 9-03-2006, 21:18:22 »
::ok:: Goed bezig NicOle  ::ok::

 ::rofl::

Mollenvanger is geen hobby, mollenvanger is een beroep.

Wat betreft de coverstory denk ik heel voorzichtig te kunnen concluderen dat beide covers gewoon dus nep zijn.
De voorste Karelcover is niet de echte avro bode van deze week en de onderste heeft waarschijnlijk nooit bestaan en zal ook nooit bestaan.

We moeten ons dus richten op de cryptische puzzelteksten die zichtbaar zijn en waar we nog niets van kunnen maken maar wellicht dat er gedurende de serie wel hints komen die het mogelijk maken om deze kwestie op te lossen.
Laten we het in ieder geval in de gaten blijven houden.

Ik zeg dit speciaal omdat dit topic over iets meer dan 24 uur na nu hoogstwaarschijnlijk snel al op pagina 2 (en dus in de vergetelheid) beland.


Goed bezig, Lodewijk ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #159 Gepost op: 9-03-2006, 21:24:30 »
Ik denk ook dat de covers nep zijn, want op de nieuwe avrobode staat Roeland voorop...

Op de nieuwe cover (dus die van komende week) van de Televiezier staat trouwens Frederique, en een heel artikel binnenin, heb het alleen nog niet gelezen.

Ik heb het ook wel eens mis,...