Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 103037 keer)

Offline R.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #120 Gepost op: 31-03-2006, 23:05:03 »
Ff een klein dingetje,,
in het dagboek van de mol staat dit:

'' Ik weet een aantal zaken namelijk wel. Zo wist ik natuurlijk op voorhand welke koffer de juiste was en het was allemaal slechts een kwestie van tijd. Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer.''

Het is pas bij de een na laatste wissel fout gegaan,, tussen miljouska en mary-lou. de enige die daarna komt, is Roderick. voor mij is vanaf het begin al roderick de mol. vanwege zijn foto op de site, waar als enige een hele rare schaduw achter staat. En door de eerste musicale aanwijzing. als je weet van wie dat liedje is, is de eerste zin die hij zingt, look at this photograph..

Maar niks is zeker, we zullen zien.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #121 Gepost op: 31-03-2006, 23:06:07 »
Ja idd. Maar die fout was niet beslissend voor 't wel of niet slagen van de opdracht, omdat de plaats die 't verste weg lag dus nog moest komen. Die fout maakte dus eik helemaal niets uit. Dus mocht daar gesaboteerd zijn door de mol, dan heeft dat iig geen effect gehad.

Ja precies. Het enige dat van belang was voor de mol is dat Kuta niet aan de meet zou komen.
Als de mol deze opdracht wilde saboteren moest hij/zij óf zelf met Kuta gaan lopen, óf net vóór Kuta uitstappen, óf in ieder geval ná Kuta. Dan hou je eigenlijk alleen Milouska en Roderick nog over als molverdachten  :-\\

Offline zwaluw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #122 Gepost op: 31-03-2006, 23:06:28 »
1e: toine
2e: milouska
3e: roderick
4e: frederique
5e: mary-lou
6e: liz
7e: peggy
8e: richard

als reactie op flupke01
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 23:08:02 door zwaluw »
beter 1 zwaluw op de site dan 10 in de lucht

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #123 Gepost op: 31-03-2006, 23:08:17 »
Vond het de beste aflevering  ::ok:: Alleen jammer van Richard. Niks persoonlijks, maar vind het ergens oneerlijk aangezien we nu toch al wat verder in het spel zitten  :-\\

De opdrachten waren ook een beetje vaag vond ik, wie wat nou precies deed... en ook dat was oneerlijk, aangezien Toine en Mil die eerder gingen nog 2 extra jokers konden pakken, en de rest door Roderick niet meer... hoe eerder je ging hoe meer voordeel  :-\\

Jammer M-L, maar eigenlijk zat dat er al aan te komen  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #124 Gepost op: 31-03-2006, 23:08:47 »
Ff een klein dingetje,,
in het dagboek van de mol staat dit:

'' Ik weet een aantal zaken namelijk wel. Zo wist ik natuurlijk op voorhand welke koffer de juiste was en het was allemaal slechts een kwestie van tijd. Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer.''

Het is pas bij de een na laatste wissel fout gegaan,, tussen miljouska en mary-lou. de enige die daarna komt, is Roderick. voor mij is vanaf het begin al roderick de mol. vanwege zijn foto op de site, waar als enige een hele rare schaduw achter staat. En door de eerste musicale aanwijzing. als je weet van wie dat liedje is, is de eerste zin die hij zingt, look at this photograph..

Maar niks is zeker, we zullen zien.

Nee het ging bij de eerste al fout Toine (Sydney) > Liz (Quebec) want sydney is verder terwijl Liz met Quebex verder reist!
Keep Watching

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #125 Gepost op: 31-03-2006, 23:11:27 »
Nee het ging bij de eerste al fout Toine (Sydney) > Liz (Quebec) want sydney is verder terwijl Liz met Quebex verder reist!
Als Toine met Sydney verder zou zijn gegaan, was het waarschijnlijk heel anders gelopen  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #126 Gepost op: 31-03-2006, 23:11:41 »
dit kan slaan op mijn mol roderick die was als laatste en kon dus goed zeggen en vertellen dat i/love/lisse het verste aflag, en was ook bij lisse niet vorig jaar dat daar werd bekend gemaakt wie de mol was?
dat was toen toch in lisse in het kasteel het lijkt mij een hint
[/quote]

vindt niemand deze mini hint niets van mij met lisse en dat roderick deze had?
want karel vertelde dat deze plaatsen had te maken met andere mol afleveringen van vroeger

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #127 Gepost op: 31-03-2006, 23:12:02 »
Zie mijn en andere opmerkingen in dit topic: En vlakbij Quebec ligt ook nog een Sydney, zou Lizz dan toch de mol zijn?
Slapen kan altijd nog!!

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #128 Gepost op: 31-03-2006, 23:12:56 »
1e: toine
2e: milouska
3e: roderick
4e: frederique
5e: mary-lou
6e: liz
7e: peggy
8e: richard

als reactie op flupke01

Dank je, nou dan houd ik het toch nog maar even op Liz, of Peggy als reserve. Dit omdat de mol naar mijn idee toch (na alle overspiegelingen0 aan het einde moet hebben gezeten. Zo veel mogelijk kans op jokers voor de rest en mocht niemand Richard vrijlaten, dan dit alsnog zelf kunnen doen.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline bigmol1965

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #129 Gepost op: 31-03-2006, 23:15:24 »
Is dit een aanwijzing? I love Lisse --> I love Liz...

Offline thomasta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #130 Gepost op: 31-03-2006, 23:17:18 »
tione is het zoiezo niet want die wou eigenlijk perse koppel 2 kiezen(zie tango) over roderick en lizz zijn vele teorien dus erg verdacht, milouska is int echt helemaal niet zo onhandig enzo dus das ook verdacht en als er tussen de muziekale aanwijzingen je een beetje van de tune van costa hoort (peggy) dan weet ik het echt niet meer

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #131 Gepost op: 31-03-2006, 23:18:01 »
Zie mijn en andere opmerkingen in dit topic: En vlakbij Quebec ligt ook nog een Sydney, zou Lizz dan toch de mol zijn?

ik snap je niet...
Keep Watching

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #132 Gepost op: 31-03-2006, 23:19:57 »
tione is het zoiezo niet want die wou eigenlijk perse koppel 2 kiezen(zie tango) over roderick en lizz zijn vele teorien dus erg verdacht, milouska is int echt helemaal niet zo onhandig enzo dus das ook verdacht en als er tussen de muziekale aanwijzingen je een beetje van de tune van costa hoort (peggy) dan weet ik het echt niet meer
Ja hij heeft zich de hele tijd stil gehouden, liet iedereen beslissen en toen ze helemaal op koppel 4 zaten zei die ik zou voor 2 gaan, toen was t meerendeel al voor koppel 4! zou ik ookdoen als mol, zo lijk je niet verdacht omdat je het goede koppel kiest en laat je de rest de fout maken!
Keep Watching

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #133 Gepost op: 31-03-2006, 23:20:53 »
Nee het ging bij de eerste al fout Toine (Sydney) > Liz (Quebec) want sydney is verder terwijl Liz met Quebex verder reist!
Maar dat maakt niet uit. Als uiteindelijk Kuta nog als laatste was geweest, was er nog altijd wel 5000 euro in de pot gekomen. Al is al het andere fout gegaan.
The British are not impressed.

Offline thomasta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #134 Gepost op: 31-03-2006, 23:21:42 »
iedereen zat een half uur op 2 en dan zegt peggy miss ist 4 wel en toine is de enige die een beetje tegensputtert maar goed je hebt wel gelijk

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #135 Gepost op: 31-03-2006, 23:22:11 »
Het is erg jammer dat we niet zien hoe ze beslissen wie er op welk station uit moet stappen ik denk dt we daar toch wel het een en ander aan kunnen afleiden. In elk geval staan bij mij Milouska en Roderick nu bovenaan m'n lijstje...

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #136 Gepost op: 31-03-2006, 23:24:19 »
Nee het ging bij de eerste al fout Toine (Sydney) > Liz (Quebec) want sydney is verder terwijl Liz met Quebex verder reist!
Wat maakt dat nou uit?
De tussendingen maken niet uit, als ze uiteindelijk maar voor de plaats die het verste weg zit hebben gekozen.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #137 Gepost op: 31-03-2006, 23:24:43 »
Maar dat maakt niet uit. Als uiteindelijk Kuta nog als laatste was geweest, was er nog altijd wel 5000 euro in de pot gekomen. Al is al het andere fout gegaan.
IS ook wel zo,klopt heb je gelijk in, maar er werdt gezegd dat het tot het einde goed ging en dat was al niet zo, wat voor mij weer een punt is aangezien ik Toine verdenk.

iedereen zat een half uur op 2 en dan zegt peggy miss ist 4 wel en toine is de enige die een beetje tegensputtert maar goed je hebt wel gelijk
ja peggy zei van het kan ook 4 zijn en toen gingen milouska en mary-lou mee en toen het besluit bijna was zei Toine ik denk dat het 2 is maar als jullie 4 zegge dan ga ik wel mee...
Keep Watching

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #138 Gepost op: 31-03-2006, 23:27:08 »
Ik was er echt van overtuigt dat Australië en Bali dichtbij van Zuid-Amerika lagen. Dichtberbij dan Europa. Maar nee dus  :-\\

Offline thomasta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #139 Gepost op: 31-03-2006, 23:27:31 »
ok zijn we der uit maar tblijft wel verdacht ;)