Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 102741 keer)

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Achterbaan Mary Lou verkeerd geschreven?
« Reactie #40 Gepost op: 31-03-2006, 21:42:02 »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 31-03-2006, 21:42:16 »
Ik dacht al dat er een vrijstelling in de envelop zou zitten, alleen dacht ik dat die voor Roderick zou zijn :)

Dacht ik ook... Lullig eigenlijk wel, want nu heeft Roderick er helemaal niks aan gehad, terwijl Richard zei dat het zo'n groot voordeel was, die envelop...  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 31-03-2006, 21:42:21 »
oh, en nog iets, vergis ik me nu of stond er in een van de kamers een televisie, met een stoel ervoor? Waarom ging niemand op die stoel zitten? Ik durf te wedden dat er dan op de tv een filmpje was begonnen

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2006, 21:43:40 »
Onbegrijpelijk. Maar als ze de Mol is komt ze er nog mee weg ook omdat iedereen gewoon denkt dat ze niet zo slim is. (Of is ze dat ook echt niet?).

Maar door Milouska is die opdracht dus mislukt als ik het goed heb..
Inderdaad.
Voor Milouska is het echt te hopen dat ze de mol is en achteraf kan zeggen: Ik heb jullie allemaal gefopt!
Anders is het wel enorm sneu...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2006, 21:43:56 »
Wie is de Mol komt naar je toe! Waar, hoe, wat en met wie?

Sms MOL AAN naar 9090 (€ 0,25 per bericht).

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2006, 21:44:08 »
Nee, zelfs dat niet... Ik heb hier een kaart aan de wand hangen... Bali ligt echt westelijker dan Darwin...

Dat zeg ik. ;) Als je vanuit een landkaart gezien van Argentinië naar Oceanië reist (dus als het ware over Afrika heen) dan is Bali dichterbij omdat het westerlijker ligt dan Darwin.
Nog even niks.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2006, 21:44:25 »
zijn dit 2 M-M en?

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2006, 21:44:34 »
Het op pagina 1 al eens iets gezegd over de mol-logo's aan de koffers. Nou is die bij mij bij Toine niet echt opgevallen, maar ik zag hem ook bij Liz en Frederique. Maar als ik het goed heb kon ik ze niet aan alle koffers ontdekken. Maar zaten ze daar wel aan? Stonden daar de bedragen +5000 en -5000 op?

Trouwens stom dat Richard terug is. Had veel liever Geert gezien. We weten nu iig wel dat er iedere week één uit het spel gaat.

En waarom is niet iedereen brutaal genoeg om gewoon telkens alle jokers mee te nemen. Je laat je toch niks wijsmaken door zo'n briefje :P

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2006, 21:45:26 »
Vond het inderdaad een beetje sneu voor roderick. Rixhard liet het echt overkomen alsof Roderick belangrijke informatie ofzo zou krijgen als hij Richard zou bevrijden, maar hij had er zelf uiteindelijk helemaal niks aan :S

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2006, 21:46:01 »
Dat zeg ik. ;) Als je vanuit een landkaart gezien van Argentinië naar Oceanië reist (dus als het ware over Afrika heen) dan is Bali dichterbij omdat het westerlijker ligt dan Darwin.
Ja, sorry... Ik bedacht gewoon niet dat Milouska ZO dom zou zijn (of zou 'mollig') dat ze alleen maar een platte schijf voor zich zag. Als ze naar het Jeugdjournaal zou kijken, zou ze toch moeten weten dat de wereld rond is?  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2006, 21:46:43 »
lola-aap  ::jaja:: ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2006, 21:49:24 »
zijn dit 2 M-M en?

F*ck, als dit klopt is Milouska de Mol.
En dat is echt een softi-actie!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 31-03-2006, 21:49:56 »
Ik dacht al dat er een vrijstelling in de envelop zou zitten, alleen dacht ik dat die voor Roderick zou zijn :)

Wel echt een spannende aflevering, wat kiezen ze? Wat doen ze? Veel beter als de vorige afleveringen. De spanning was gewoon beter gebracht, vooral door dat Richard gedoe. Ik kwam er echter pas laat achter dat er sporen op de grond te zien waren..

Eerst had Roderick het stickertje ook niet op de koffer geplakt; hij hielt hem vast. Waarom?


omdat miloushka dat niet verteld had tegen roderick.. en zij was 2x met de trein gegaan.. want mary lou zou eigelijk moeten gaan.. maar milouska heeft dat niet tegen mary lou gezegd, om verder te kunnen mollen bij roderick.. of frederique had het niet tegen haar gezegd!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 31-03-2006, 21:51:21 »
Heeft er trouwens nog iemand zijn horloge verzet? ;D
Nog even niks.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2006, 21:52:34 »
Ik niet, ik heb er wel aan gedacht. Maar anders miste ik alles.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2006, 21:53:17 »
Vond het inderdaad een beetje sneu voor roderick. Rixhard liet het echt overkomen alsof Roderick belangrijke informatie ofzo zou krijgen als hij Richard zou bevrijden, maar hij had er zelf uiteindelijk helemaal niks aan :S

Ja vond ik ook erg stom. Maar misschien wist Richard zelf ook niet wat er in de envelop zat en had hij alleen te horen gekregen dat hij iemand zou moeten overtuigen om 'm te bevrijden als hij weer mee wil doen. En om ze de jokers op te laten geven voor zijn terugkomst, bedacht hij natuurlijk dat hij daar iets tegenover moest stellen. Dus beloofde hij ze waardevolle info. Maar toch wel zielig voor Roderick. Je zag 'm ook zo echt teleurgesteld kijken toen de vrijstellig voor Richard bleek.

Trouwens wat ik opvallend vond bij die testopdracht. Zou de mol daar geld meepakken? Ik denk 't eik niet, want niemand zou 't opmerken als je niets pakt. Toine, Frédérique, Liz en Peggy namen wel geld mee. Kunnen we door die namen dan voorzichtig 'n streep trekken?  ???
« Laatst bewerkt op: 31-03-2006, 22:10:58 door Han13 »

Offline nini2008

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 31-03-2006, 21:53:36 »
Weten jullie dat er twee Sydneys bestaan? 1 in Australie en 1 in Canada, vlak naast Quebec. Ze zijn ongeveer even ver weg.
Geen idee wat dat verder te betekenen zou kunnen hebben.....
Heeft iemand zijn horloge op 01:30 gezet toen Sydney (in de koffer van Toine dus ) in beeld kwam?

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #57 Gepost op: 31-03-2006, 21:54:01 »
het mag niet kloppen, want Roderick is al mijn Mol en het is meer een M en een N : endemol ??? :P

Milouska moet er volgende week gewoon uit, ze wordt teveel buitengesloten, vindt het te sneu worden voor haar.  

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #58 Gepost op: 31-03-2006, 21:55:03 »
Heeft er trouwens nog iemand zijn horloge verzet? ;D
Dat niet, maar het was om 20.40

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #59 Gepost op: 31-03-2006, 21:55:48 »
moest toine in de tram stappen? nee toch zeker

mja

milouska was erg dom bezig
mary-lou is niet de mol want die is eruit (onder voorbehoud?)
roderick kan het zijn, want zijn uitleg was slim en de goede plaats was er toch al uit

en wat iemand hierboven zegt ovre de test die een cover-up is, dat begrijp ik niet zo? bedoel je een cover-up om richard weer in het spel te brengen met een vrijstelling?