Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 103228 keer)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 8-02-2007, 21:40:15 »
Dat die oowk werd gebruikt bij het filmpje van nadja met dat poppetje (aflevering 1)...

Welk poppetje?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 8-02-2007, 21:44:42 »
Welk poppetje?

Dat in elkaar gevlechtje poppetje dat werd gebruikt bij aflevering 1 bij die huisje boompje beestje filmpjes
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 8-02-2007, 21:46:34 »
Hoop nog steeds niet dat ze de Mol is  >:( (niks persoonlijks Nadja  ;D )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 8-02-2007, 21:52:33 »
Hoop nog steeds niet dat ze de Mol is  >:( (niks persoonlijks Nadja  ;D )
Jij met je paul de hele tijd  :P
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 8-02-2007, 21:56:18 »
Jij met je paul de hele tijd  :P
Misschien is het Inge ook wel  ;D


Maar hoe groot is Nadja eigenlijk? Want op de site zie je haar naast een blok staan, en ze is maar 15 cm groter ofzo  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 8-02-2007, 21:59:35 »
Back to the roots!  :)

Ik ben terug bij af, terug bij mijn allereerste ingeving.

Die kleine, genieppige muis speelt niet voor mol, maar is de mol!  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 8-02-2007, 23:17:27 »
Zoals ik al zei: Nadja is gewoon de mol

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 8-02-2007, 23:19:53 »
NNNNEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 8-02-2007, 23:34:43 »
NNNNEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Ik heb hier niets aan toe te voegen  ::ohno:: Kom op zeg, alsjeblieft niet.  :-X
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 8-02-2007, 23:36:36 »
Ik heb hier niets aan toe te voegen  ::ohno:: Kom op zeg, alsjeblieft niet.  :-X

Ik hoop het niet, maar ik denk het helaas wel

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 9-02-2007, 00:09:34 »
Ik heb een geforceerde draai gemaakt naar Nadja als mol. Ze was voorheen mijn giga hulpmol maar ik kan niet meer om haar heen. Ik ben nog nooit in dit draadje geweest maar wil iets melden wat mij verleden week opviel. Vlak nadat ze van Karel haar 5 jokers heeft gekregen is heel duidelijk een fluisterstem te horen. Hij zegt iets wat ik niet kan ontcijferen maar het is zo i contrast met de beelden dat het ongetwijfeld een tip is. Of was dat al gemeld?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 9-02-2007, 00:17:37 »
Ach LO nee toch jij als overtuigd Dick is de mol aanhanger maakt toch niet deze afschuwlijke keuze om Nadja als mol te zien???????  ::ohno::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 9-02-2007, 00:56:50 »
Dat in elkaar gevlechtje poppetje dat werd gebruikt bij aflevering 1 bij die huisje boompje beestje filmpjes
Ik heb die afl net effe teruggekeken. Jij hebt gelijk! Kan een grote hint naar de mol zijn? Knap gevonden Tomiie ! ::ok::

Offline miss_mOll

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 9-02-2007, 07:52:28 »
Ik hoop het niet, maar ik denk het helaas wel

ik heb dat nu ook .... ???het is zoo vervelend ik heb eGt t gevoel dat ze het wel is maar ik wil van niet.. ze is te erg de mol en dat is vervelend...  ::niet-ok::ik vind t ook wel goed als zij de mol is hoor... ;Dmaarjah .. ik weet het niet ... :-X

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 9-02-2007, 08:47:20 »
ik heb dat nu ook .... ???het is zoo vervelend ik heb eGt t gevoel dat ze het wel is maar ik wil van niet.. ze is te erg de mol en dat is vervelend...  ::niet-ok::ik vind t ook wel goed als zij de mol is hoor... ;Dmaarjah .. ik weet het niet ... :-X

Ik had dat vorig jaar ook met Milouska. En nu weer zo'n mol?  ::oink:: ::ohno::

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 9-02-2007, 10:54:30 »
Ik had dat vorig jaar ook met Milouska. En nu weer zo'n mol?  ::oink:: ::ohno::
  Milouska was erg maar als Nadja de mol is dan is dat vele malen erger. Ik begin echt bang te worden dat ze de mol is. Ik ga in mijn pool voor Inge omdat ik gewoon niet wil dat Nadja de mol is.

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 9-02-2007, 11:37:27 »
Dick heeft bij de eliminatie al zijn troeven op 1 kandidaat gezet, en daar vol mee gepokerd. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen we er van uitgaan dat het Nadja en Renate waren. Van die 2 valt er dus 1 af.

Tijdens de uitzending wezen alle pijltjes richting Renate, omdat Dick het deed voorkomen er van overtuigd te zijn de 3 liftvragen goed te hebben beantwoord. Dick is in de hele reeks geen toneelspeler geweest, en leek, gezien zijn reactie bij Karel, ook overtuigd van zijn gelijk. Heeft hij vastgehouden aan Renate? Ik denk van wel.

Nadja is voor mij de winnares, maar niet de mol. Ik hoop in ieder geval van niet, en ik denk ook van niet. Ik denk dat zij het spel slim en strategisch speelt.

Blijven Eva, Inge en Paul over. Voor de ethiek van de serie hoop ik dat het Eva is en als romanticus blijf ik aan haar vasthouden. Het Martine Hafkamp scenario ligt mij teveel voor de hand en ook bij dj Paul zet ik mijn vraagtekens. Que Sera Sera.
lekkere ruige vent van me

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 9-02-2007, 13:30:30 »
Ach LO nee toch jij als overtuigd Dick is de mol aanhanger maakt toch niet deze afschuwlijke keuze om Nadja als mol te zien???????  ::ohno::

Ik weet het, maar je moet wat... de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik vorig jaar Richard verdacht, toen die verdween en terugkwam verdacht ik hem niet meer maar ging voor de meest voor de hand liggende kandidaat en dat bleek goed te zijn. Yvon was ook al zo voor de hand liggend. Dus dat toch Nadja het is zou heel goed kunnen, ik heb het hele spel al gevonden dat zij degene was die alle poet verkwanselde alleen vermoedde dat het een spel was om zichzelf verdacht te maken om zo te kunnen blijven. Tja en nu moet ik wat dus gok ik op haar. Ze speelt een geweldig spel, contrair aan Milouska probeert ze juist ZOVEEL mogelijk verdachtmakingen te scoren, maar een gewedlig resultaat levert het niet op want alle kandidaten verdenken haar nu reeel, dus hoop ik nog op Paul ;).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 9-02-2007, 14:27:03 »
Nadja is het niet  ::ohno:: wil verdacht zijn, en dat doet ze lekker.

In de geschiedenis van de mol, krijgt de mol geen aparte opdracht zoals Nadja die had in deze aflevering.

Bij serie 5 kregen Jim en Isabelle soortgelijke aparte opdrachten en waren ook kandidaten. Nee Nadja heeft daarnaast best veel geld verdiend voor de pot, ook wel veel rare dingen gedaan, maar zo overdreven.

Als ze het is, kijk ik echt nooit meer....  :P

stepany

  • Gast
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 9-02-2007, 15:22:24 »
Maar omdat dat nog nooit is voorgekomen dat de mol een opdracht alleen kreeg wil dat nog niet zeggen dat dat nu niet gebeurt. Ik hoop niet dat ze het is maar als ze het wel is kan ik mezelf wel voor het hoofd slaan omdat het zo overduidelijk was.