Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232683 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: INGE IS DE MOL
« Reactie #640 Gepost op: 2-03-2007, 09:52:23 »
Volgens mij is Inge de (uitgekookte) mol. Wie geeft nu zo makkelijk zijn molboekje weg? Ze is erg goed in het acheraf goedpraten van domme (molse) beslissingen. Volgens mij gebruikt zij haar acteertalent om de anderen om de tuin te leiden. Doordat zij inging op Karels voorstel bij het abseilen kostte dit de groep 10.000 euro. Kan ze wel enthousiast en emotioneel gweest zijn...bij mij wil het er niet in dat ze werkelijk dacht dat die opdracht zou kunnen lukken. En de manier waarop ze stopte bij de tempelopdracht was volgens mij ook erg vreemd. Ze zou het zomaar kunnen zijn 8)

Dit postte ik na afl 2. En ik denk nog steeds dat Inge het zomaar zou kunnen zijn... ::rofl:: ::rofl::

Offline Savannatjuh

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #641 Gepost op: 2-03-2007, 10:12:19 »
Ik heb een filmpje gemaakt. Zet je geluid wel aan, beetje hard anders hoor je het niet. Kwaliteit van de opgenomen filmpjes is niet super.

hier aast Paul erop dat hij vind dat Inge de mol is, en Inge zegt dat Paul vrij zeker weet wie de mol is.

http://s39.photobucket.com/albums/e164/Savannatjuh/?action=view&current=Movie_0001.flv

kopieër en plak in je balkje!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #642 Gepost op: 2-03-2007, 10:19:46 »
Heel mooi overzicht, maar bij hint 6 moet ik toch ff ingrijpen.
Tijdens die afleverig zat Dick er nog in en Dick is een jaar ouder dan Inge.
Daarnaast zag Nadja niet Inge, maar Eva.

Een overtuigende verklaring voor hint 6 heb ik zelf nog niet gevonden, hoewel de wijze raad kan slaan op de foto-opdracht: Inge die Nadja waarschuwt niet te opzichtig te fotograveren...

Maar Dick ging er die aflevering uit, en toen pas kwam de hint. Op dat moment was Inge dus de oudste kandidaat die over was  ;)

Ik vind dat een hele goede lijst van die muzikale hints  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #643 Gepost op: 2-03-2007, 10:33:06 »
Ik heb een filmpje gemaakt. Zet je geluid wel aan, beetje hard anders hoor je het niet. Kwaliteit van de opgenomen filmpjes is niet super.

hier aast Paul erop dat hij vind dat Inge de mol is, en Inge zegt dat Paul vrij zeker weet wie de mol is.

http://s39.photobucket.com/albums/e164/Savannatjuh/?action=view&current=Movie_0001.flv

kopieër en plak in je balkje!

Dat filmpje doet het niet, maar ik vond het idd zelf ook heel verdacht toen Inge zei dat PAul bijna cker wist dat hij de mol gevonden had!!!!!

HOE KAN INGE DAT OOIT WETEN??
De mol.

Offline Savannatjuh

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #644 Gepost op: 2-03-2007, 11:19:54 »
http://www.youtube.com/watch?v=DPyyoFL2Ov0

nu wel vast ;)

Maar, op dat filmpje die Sander zag stond Inge gewoon in de rij, het leek alsof ik Paul zeg lopen ::oink::

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #645 Gepost op: 2-03-2007, 11:22:48 »
inge is ook niet echt bescheiden hè. zegt Paul dat ze een goede mol hebben zegt inge een hele goede.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #646 Gepost op: 2-03-2007, 11:49:21 »
Jaaaaa, Inge is de mol. Dat kán gewoon niet anders meer.

Maar.

Als ze als kandidate bedacht heeft dat dit een leuk dwaalspoor zou zijn... kom ik echt niet meer bij.

Jammer dat we 2 weken moeten wachten.
Laten we jabberen.

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #647 Gepost op: 2-03-2007, 11:59:12 »
Weet iemand hoe je een vraagteken in handgebaren uitbeeld?

groetjes Roan.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #648 Gepost op: 2-03-2007, 14:57:48 »
Muzikale hint 3: The times they are van Bob Dylan
(...)
“Oh the loser will be later to win” Paul is nu de verliezer, gaat hij uiteindelijk winnen?
Hoewel ik nu wel denk dat Paul idd gaat winnen blijf ik dit deel van het niveau Peppi & Kokki vinden. Deze zin zit namelijk wel in het nummer, maar is niet gehoord tijdens de hint. Zoals al zo vaak aangehaald, bij Op fiets van Skik twee jaar terug werd juist de zin 'de banden vol met wind' niet gebruikt omdat de mol niet op de fiets zat. M.a.w. alles wat je niet hoort is er niet. Althans, hoort er niet te zijn. Ik snap wel dat het anders wel veel te duidelijk zou zijn als je ineens naar die zin skipt, maar dan hadden ze er iets anders voor moeten verzinnen. Waren er in de hints bij de Elise reeks ook niet delen uit meerdere stukken gebruikt? Er was in elk geval meer met de muziek gekloot, achterstevoren, stukken herhaald. Dát maakt het echt cryptisch en dat is meer hint dan "O ja, die zin komt ook nog ergens in het nummer voor" of "3 jaar later maakte deze band nog een cd en nummer 12 daarvan is dit en dat nummer en daar zit het woordje Mole in, dus daar had je uit op kunnen maken dat de mol niet meedeed bij deze opdracht." Ja, zo kan ik ook muzikale hints verzinnen :P
The British are not impressed.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #649 Gepost op: 2-03-2007, 15:26:36 »
Ik keek net ff de aflvering terug.. Egt een heel grappig subtiel mollenstreekje van Inge:

Ze moesten van die coordinaten invullen":

Paul zegt: N O 8

Dan zegt Inge: Ja, N nul 8.

Terwijl ze hetzelfde bedoelen... Daar wordt dus een ''oo'' bedoeld (denk ik))
en inge zegt: ''nul''

Dat moet je cht terug zien!!! Dat is heel grappig om te zien!  ::rofl::

WAt een heerlijke mollenstreek! (Y)

Minuut: 04: 43

 

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #650 Gepost op: 2-03-2007, 15:28:15 »
Volgens mij wordt er een nul bedoeld, of niet?

Offline tjeerd1

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #651 Gepost op: 2-03-2007, 15:32:06 »
Ik snap het gewoon niet. Inge heeft echt niet veel geld uit de pot gehaald. Als je alles naast elkaar zet, heb je dat de andere kandidaten veel meer geld uit de pot hebben gehaald! *niet samen*

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #652 Gepost op: 2-03-2007, 15:33:26 »
Volgens mij wordt er een nul bedoeld, of niet?

Is er iemand op dit forum die bij de padvinders ofzo zit/of zat? Of die in ieder geval coordinaten kan lezen???

Is het N nul? Of N ''oo'' ??

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #653 Gepost op: 2-03-2007, 15:39:31 »
Ik keek net ff de aflvering terug.. Egt een heel grappig subtiel mollenstreekje van Inge:

Ze moesten van die coordinaten invullen":

Paul zegt: N O 8

Dan zegt Inge: Ja, N nul 8.

Terwijl ze hetzelfde bedoelen... Daar wordt dus een ''oo'' bedoeld (denk ik))
en inge zegt: ''nul''

Dat moet je cht terug zien!!! Dat is heel grappig om te zien!  ::rofl::

WAt een heerlijke mollenstreek! (Y)

Minuut: 04: 43

 

Ja dat klopt t was o[vallend hoe ze van de O een nul wilde maken.
Maar een stukje verder gaat inge de coordinaten halen en blijft Paul in de boort. Ze roept de coordinaten alvast en zegt dan wel Noord. Bij de eerste keer had het een streek kunnen zijn de andere keer wist ze dat t bij Paul niet ging lukken

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #654 Gepost op: 2-03-2007, 15:54:31 »
Is het N nul? Of N ''oo'' ??
Daar hoef je geen padvinder voor te zijn. Het is nul acht. Je kan namelijk nog noordelijker gaan, zo zitten wij bijvoorbeeld rond de N 52.
The British are not impressed.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #655 Gepost op: 2-03-2007, 16:02:25 »
Dan maakt Paul dus een mollenstreek, en verbeterd onze mol Inge hem goed!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #656 Gepost op: 2-03-2007, 16:05:35 »
De molactie van Inge was juist om Paul te helpen naar de overwinning. Zij had al door dat Paul waarschijnlijk wel voor die supervrijstelling zou gaan. Door hem te laten winnen, kan ze hem de kastanjes uit het vuur halen en de verdenkingen naar hem sturen.

Vlak voor de "executie" van aflevering 8 zaten de kandidaten al rond een tafeltje met een glas champagne te praten over de finale. Renate sprak toen iets van: "Als je de finale niet haalt, dan ben je er niet voor gemaakt."
Het hele gesprek hebben we niet kunnen zien, maar Inge kan hieruit onder andere wel al opmaken dat bijv Renate zou kiezen voor 5000 in de pot en 3 finalisten.

Inge, je was een prima mol. Na jaren eindelijk weer een sneaky mol en na jaren eindelijk weer op de juiste mol gezeten..

 ::ok::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline mennobouw

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #657 Gepost op: 2-03-2007, 16:16:05 »
Hallo allemaal ben hier nieuw maar ze moet het wel zijn.
Wie gaat er anders zo raar met die handen staan! Dat doet ze echt niet per ongeluk! Geloof me maar ze is het! Staat trouwens heel veel over op www.wieisdemol.nl weet niet precies waar maar dat vind je wel!

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #658 Gepost op: 2-03-2007, 16:32:37 »
Inge is inderdaad (nou ja, ALS, maar ik ga er inmiddels uit van wel) een sneaky mol. Veel meer met gevoel spelen, op anderen inwerken, manipuleren, subtiel mollen. Maar zo nu en dan ook duidelijk. Geweldige mol die waarschijnlijk (als ik het einde van deze afl. mag geloven) alleen Paul niet geheel overtuigd heeft. Ook het moment dat ze over de 'loserpot' praat en ze bevestigd tegen Paul dat er 'inderdaad een goede mol' is, denk ik "ja, wat een goede actrice".

En als ik op .nl-forum wilde zitten Menno, was ik daar wel. Is het spam-dag ofzo?
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 16:34:50 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #659 Gepost op: 2-03-2007, 16:34:18 »
Hallo allemaal ben hier nieuw maar ze moet het wel zijn.
Wie gaat er anders zo raar met die handen staan! Dat doet ze echt niet per ongeluk! Geloof me maar ze is het! Staat trouwens heel veel over op www.wieisdemol.nl weet niet precies waar maar dat vind je wel!

Lieve schat..ietsiepietsie achterhaald.