Oei oei oei wat is ie goed bezig he
Als ik nog bedenkingen had zijn die nu wel weg. Hij is zo 100% mollig
.
De redactie is ook al behoorlijk in paniek. Iedereen weet nu al dat Dick het is, dus ging alle regie naar Nadja als mol. Ze moeten wat he. Dick werd alleen in beeld gebracht bij nietszeggende dingen (ik zei al eerder: DAAR moet je de mol in zoeken) en die paar tips zitten er altijd in.
HIJ was degene die Renate overtuigde niet te gaan. En hij zei, en hoe vaak hebben we dat al niet van mollen gehoord, 'ik kan niet kaartlezen'. Reken maar dat we achteraf horen dat hij de reden was van alle verkeerde richtingen. En o zo slim als held als 1e te gaan, de mol gaat sowieso met de 1e 5 mee en dan maar het beste als 1e want dat valt het meeste op en daarmee verdien je het meeste krediet bij je medespelers als dappere dodo. Ook slim de 10000 te laten gaan, immers Karel zei het al: nog NOOIT heeft ook maar 1 kandidaat een durfopdracht geweigerd dus Dick kon ervan uit gaan dat de kans op 10000 enorm was.
Nog iets: hij kan geen gezichten trekken dus ging opnieuw bij de executie achterin zitten zoals altijd in groepssamenstelling waarbij je emoties moet spelen. Verbaasdheid of opluchting veinzen is niet zijn sterkste kant.
Hij moet het a la Nico hebben van onzichtbaarheid. Het is al gezegd, een mol is onzichtbaar.. Dick houdt zichzelf extreem op de achtergrond.. let maar eens op als je dit nog niet was opgevallen (wat de bedoeling is van de regie haha).