Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118654 keer)

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 22-01-2007, 20:05:07 »
Ik heb zo even zitten nadenken over het openingsfilmpje, als Renate heel theatraal haar hand opsteekt; kan dat het antwoord zijn op de vraag van Karel: "Wie is de mol?"  ::vergroot::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 22-01-2007, 20:06:06 »
Ik heb zo even zitten nadenken over het openingsfilmpje, als Renate heel theatraal haar hand opsteekt; kan dat het antwoord zijn op de vraag van Karel: "Wie is de mol?"  ::vergroot::

Wellicht niet, want dat fragment zit in de volgende aflevering. Zie hiervoor naar de vooruitblik.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 23-01-2007, 06:35:45 »
Ik heb zo even zitten nadenken over het openingsfilmpje, als Renate heel theatraal haar hand opsteekt; kan dat het antwoord zijn op de vraag van Karel: "Wie is de mol?"  ::vergroot::
Neen, ze doet een bod op de sleutel. Dit zien we donderdag as.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 23-01-2007, 10:24:07 »
Renate is mijn mol. Maar vindt het moeilijk haar in de tempeldoolfhof opdracht op een echte mollenstreek te betrappen.

Als mol zou ik de groep sturen naar de plaats met de meeste doodlopende routes. Moeilijk te bepalen als kijker welke dat is.
Renate: "Ik ga rechts"
Paul: "Waarom heb je dat besloten?"
Renate: "Omdat me dat beter leek"
Rechts was goed

Renate is niet mijn mol maar Dick, toch hebben we hetzelfde probleem. Ik vind het ook moeilijk in de tempeldoolfhof een echte mollenstreek te zien. Wat wel voor Renate spreekt is haar "Ik ga rechts omdat me dat beter leek" dat er meerdere wegen naar de pot leiden. Het eerste geld bedrag kan wel op meerdere plekken liggen want het mannetje loopt gewoon mee dus is flexibel.

Rechts was goed maar ik denk links ook, ook haar keuze om de laatste (derde)links te nemen was goed. Wat ik wel hoorde was dat Renate geen antwoord gaf terwijl ze wel een foute route zag, precies die route name Inge en liep meteen dood. Paul vroeg nog, welke mogelijkheden zie je. We horen daar niets op.

Ik vond haar alleen niet in een molpositie, Eva kon meteen de foute route kiezen en als de mol een vrouw was (de groep koos er voor dat die eerst moesten) dan had Renate moeten afdwingen als 1e te gaan. Nadja was een stuk molliger al verloor ze blijkbaar het recht als 1e te gaan.
Greetz, Lo

Offline ArK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 24-01-2007, 23:48:04 »
Rechts was goed maar ik denk links ook,

Als Karel het spel uitlegt zie je op een kaart de juiste route afgebeeld met het lijntje.
Rechts is dus de enige goede weg. ::vergroot::

Verder heeft renate deze opdracht weinig gemold. Alleen had ze beter de doodlopende weg moeten beschrijven voor de volgende kandidaat, Inge.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 25-01-2007, 00:04:17 »
Ik heb zo even zitten nadenken over het openingsfilmpje, als Renate heel theatraal haar hand opsteekt; kan dat het antwoord zijn op de vraag van Karel: "Wie is de mol?"  ::vergroot::

Heeey Kolko! Dat is lang geleden!

Oeps sorry, het gaat hier over Renate

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 25-01-2007, 01:15:39 »
Als Karel het spel uitlegt zie je op een kaart de juiste route afgebeeld met het lijntje.
Rechts is dus de enige goede weg. ::vergroot::
Ja, maar die kaart is natuurlijk achteraf pas gemaakt. Al hadden ze erin gezet dat ze eerst een salto moesten maken, dan had dat nog gekund.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 25-01-2007, 12:11:43 »
Renate is voor mij runner up inzake de Mol.
Het verbaast mij niet als ze het blijkt te zijn. Maar voorlopig hou ik het nog op Paul, tegen beter weten in misschien.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 25-01-2007, 22:08:48 »
Als Renate dat jurkje nou de hele tijd aantrekt mag ze er nog heel lang inblijven :)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 25-01-2007, 22:10:26 »
Als Renate dat jurkje nou de hele tijd aantrekt mag ze er nog heel lang inblijven :)

Een echte Willemson opmerking.... :P

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 25-01-2007, 22:11:52 »
Als Renate dat jurkje nou de hele tijd aantrekt mag ze er nog heel lang inblijven :)

Mannen...:P

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 25-01-2007, 22:22:33 »
Renate lijkt mij oprecht boos over het verlies van de pot en het feit dat ze helemaal niks heeft gewonnen bij de veiling. Ze is ook pissig op Eva die veel geboden heeft voor de hotelkamer. Ze doet een beetje lichtgeraakt tegen de groep achteraf. Dat komt op mij niet over als een goede acteerprestatie. Ze heeft met Alex samen alles goed gedaan. Verder valt op dat ze twee keer van Nadja wil weten wat zij bij de veiling gewonnen heeft. Ik denk dat ze hier gewoon informatie wil verzamelen omdat zij Nadja verdenkt. Ze komt op mij gewoon meer over als een fanatieke kandidaat dan een mol die zijn voorstelling geeft....

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 25-01-2007, 22:40:31 »
Als Renate dat jurkje nou de hele tijd aantrekt mag ze er nog heel lang inblijven :)

Mee eens! ::jaja:: Renate is vreselijk sexy als ze zo'n jurkje aan heeft, hopelijk is dat zaterdag ook het geval, als ik naast haar op het podium sta. ::tandpastasmiley::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 25-01-2007, 22:42:47 »
Mee eens! ::jaja:: Renate is vreselijk sexy als ze zo'n jurkje aan heeft, hopelijk is dat zaterdag ook het geval, als ik naast haar op het podium sta. ::tandpastasmiley::

Heej, ben jij 1 van die 2 nurds??

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 25-01-2007, 22:43:05 »
Mee eens! ::jaja:: Renate is vreselijk sexy als ze zo'n jurkje aan heeft, hopelijk is dat zaterdag ook het geval, als ik naast haar op het podium sta. ::tandpastasmiley::

 ::oink:: ::oink:: ::oink::
Wat ga je doen zaterdag
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 25-01-2007, 22:43:51 »
hopelijk is dat zaterdag ook het geval, als ik naast haar op het podium sta. ::tandpastasmiley::

Ook in zo'n jurkje? :P

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 25-01-2007, 22:46:23 »
::oink:: ::oink:: ::oink::
Wat ga je doen zaterdag
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Renate is het gezicht van Peak-IT, waar ik nu 2 maanden voor werk. Zaterdag hebben we een bedrijfsfeest, waar iedereen een goed doel mocht uitkiezen. Peak-IT ondersteunt 3 goede doelen in de ICT-sector, en mijn goede doel is als 1 van de 3 gekozen. Renate en Gijs Staverman verzorgen dit programma, en ik moet dan tegen 2 anderen in de vorm van spelletjes en vragen gaan strijden. Als ik win, mag ik ongeveer 3 weken naar Afrika, om een school of iets dergelijks te voorzien in PC's etc. 8)

En zodoende ben ik zaterdag héééééééél dichtbij Renate.. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 22:48:02 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 25-01-2007, 22:47:12 »
Renate is het gezicht van Peak-IT, waar ik nu 2 maanden voor werk. Zaterdag hebben we een bedrijfsfeest, waar iedereen een goed doel mocht uitkiezen. Peak-IT ondersteunt 3 goede doelen in de ICT-sector, en mijn goede doel is als 1 van de 3 gekozen. Renate en Gijs Staverman verzorgen dit programma, en ik moet dan tegen 2 anderen strijden. Als ik win, mag ik ongeveer 3 weken naar Afrika, om een school of iets dergelijks te voorzien in PC's etc. 8)
Waaauw cool  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 25-01-2007, 22:47:29 »
Renate is het gezicht van Peak-IT, waar ik nu 2 maanden voor werk. Zaterdag hebben we een bedrijfsfeest, waar iedereen een goed doel mocht uitkiezen. Peak-IT ondersteunt 3 goede doelen in de ICT-sector, en mijn goede doel is als 1 van de 3 gekozen. Renate en Gijs Staverman verzorgen dit programma, en ik moet dan tegen 2 anderen strijden. Als ik win, mag ik ongeveer 3 weken naar Afrika, om een school of iets dergelijks te voorzien in PC's etc. 8)

Ah mensen helpen daar lijkt me echt fantastisch! Ik hoop dat je wint! ::ok::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 25-01-2007, 23:29:05 »
Renate lijkt mij oprecht boos over het verlies van de pot en het feit dat ze helemaal niks heeft gewonnen bij de veiling. Ze is ook pissig op Eva die veel geboden heeft voor de hotelkamer. Ze doet een beetje lichtgeraakt tegen de groep achteraf. Dat komt op mij niet over als een goede acteerprestatie. Ze heeft met Alex samen alles goed gedaan. Verder valt op dat ze twee keer van Nadja wil weten wat zij bij de veiling gewonnen heeft. Ik denk dat ze hier gewoon informatie wil verzamelen omdat zij Nadja verdenkt. Ze komt op mij gewoon meer over als een fanatieke kandidaat dan een mol die zijn voorstelling geeft....


Dat waren inderdaad één van haar betere acteerprestaties. ;) Maar hoe ze in één van de biechten in het lang en in het breed uitsmeerde hoe stom haar medekandidaten wel niet geweest waren bij de veiling viel ze helaas weer in haar oude 'over-acting' rol. Het was m.i. dan ook een onvervalste molbiecht. Ik moet toegeven dat ze in de opdrachten minder openlijk - en maw beter - 'molt' dan haar voorgangers Yvon en Milouska, maar het zijn helaas haar geniepige lachjes - en bij uitbreiding haar ganse lichaamstaal - die haar verraden. Jammer eigenlijk, want zonder dit euvel zou ze best een degelijke mol kunnen zijn. Al hoop ik nog steeds dat ik er grandioos naast zit in feite. :) Maar ja, dit is en blijft WIDM: eens je in iemand de mol ziet krijg je dat moeilijk weer uit je hoofd. Of hij/zij moet er uit vliegen uiteraard. Mijn deelneming aan de 'Menno-is-de-mol-believers'. ;)