Auteur Topic: Dagboek op .nl site  (gelezen 27431 keer)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2007, 12:33:59 »
Ik lees het met de stem van Menno in mijn hoofd. Wn het klopt gewoon meteen!!!

Ik ben zeker
ik krijg de beker
het is heen grol
want Menno is de mol

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2007, 13:29:35 »
even een vraagje, heel zinloos misschien maar toch vraag ik het.
waarom heeft het molteken by dagboek van de mol zoon bly kleurig randje?
ik snap als jullie me uit gaan lachen nu,
maar by sander is het gewoon zwart.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2007, 14:49:43 »
blij kleurig randje  ::tandpastasmiley::, das gewoon geel, bij Sander is het een foto. Zo zijn de plaatjes gewoon, denk ik

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2007, 15:38:54 »
even een vraagje, heel zinloos misschien maar toch vraag ik het.
waarom heeft het molteken by dagboek van de mol zoon bly kleurig randje?
ik snap als jullie me uit gaan lachen nu,
maar by sander is het gewoon zwart.

hahahaaha ::rofl::, heb ik mijn lachmoment ook weer even gehad ;)

Enne.. ik denk dat het is voor de -=-  8)Spanning 8)-=-

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2007, 15:44:09 »
nouuuuu okee ik hou al op met onzinnige dingen neerzetten
 ::schaam::

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2007, 13:08:55 »
Mét een plaatje van Milouska ???

ik heb nog steeds Milouska naast het dagboek staan! maar dat is niet bij iedereen het geval, of wel?

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2007, 13:44:44 »
ik heb nog steeds Milouska naast het dagboek staan! maar dat is niet bij iedereen het geval, of wel?

Vanaf gister staat er bij mij geen Milouska meer. Misschien moet je even Ctrl+F5 doen. Dan vernieuwd ie de boel;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2007, 09:27:32 »
Aflevering 2, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Tweede dagboek-bijdrage van de Mol



13.000 euro is er niet verdiend! Klinkt dat niet als een ultieme mol-aflevering? Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag.

Dat abseilen was voor sommigen wel een emotionele bedoening. Dat had ik vantevoren wel gedacht en ik kon er mooi op inspelen. Net zoals ik kon inspelen op de chaos van de vervoersopdracht. Ik ben wel tevreden eigenlijk.

En Liesbeth is weg. Maar daar had ik niet zo veel van te vrezen. Dat blijkt ook wel, want ze deed duidelijk iets verkeerd bij die test. Nog zeven te gaan…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2007, 09:27:58 »
Aflevering 2, Dagboek Liesbeth
"...ALSOF IK VAN MIJN FAMILIE WERD WEGGERUKT!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Dagboek van afvaller 2: Liesbeth

"Ik schrok joh! Ik wist zo zeker wie de mol was dat ik bijna het spel niet meer leuk vond! Goh, wat zat ik ernaast. Ik vond het jammer zeg. Voordat ik me überhaupt realiseerde dat ik eruit lag, stond ik al buiten!! Zo klote!!!

Ik kreeg een brok in mijn keel, maar om nu te gaan huilen… Ik ben de tweede pas, dus dat leek me een beetje overdreven. Het voelde in ieder geval alsof ik van mijn familie werd losgerukt. Heel bizar allemaal. Ik heb nog lang gedacht dat het een grap was en dat ik zo weer opgehaald zou worden. Niet dus. En ik zat ook nog helemaal in die ‘abseiltrip’. Wat een spel zeg!

Ik heb er achteraf toch veel te makkelijk over gedacht. Ik wist al voordat we de eerste ontmoeting hadden wie het was, en daar week ik niet meer vanaf. En dat is mijn fout geweest. Ik heb niet eens iedereen bijgehouden in mijn boekje omdat ik zelfs al een paar kandidaten had uitgesloten! Dat is toch niet zo slim dus, want ik weet het nu echt niet meer. Het kan iedereen zijn. Wel gaan er nu een heleboel dingen door mijn hoofd omdat 4 van de 10 mensen het al niet meer zijn, dus moet ik opnieuw beginnen..

Oh nee, ik doe niet meer mee. Gek hoor. Ik mis Renate, mijn roommate! Ik mis iedereen eigenlijk! Jammer, dat ik er al uit ben, want ik zou het liefst nu weer meedoen…maar dat mag vast niet meer..."   


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2007, 10:23:44 »
Liesbeth verdacht Menno in afl. 1.
Volgens haar dagboek is ze daar niet meer van afgeweken.
Daar gaat mijn hoofdverdachte dus.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2007, 10:27:45 »
pff dat duurde lang hè dat dagboek... ik wed dat er niet alleen een storm, maar ook een nachtelijk feest bij de AVRO-webmasters aan de gang was en ze daarom het dagboek pas 's ochtends online hebben gezet ;) :D

Maar ff serieus: het lijkt er mijns inziens op dat de mol in de eerste opdracht inspeelde op de chaos, dus niet de chaos zelf veroorzaakte, dus niet Nadja, Eva of Dick was. En dat het naief gedrag van de anderen vooral duidt op Inge's keuze om de rest ook te laten abseilen - wat wijst op dat de mol deze keuze niet heeft hoeven maken, omdat hij/ zij nog niet geweest was of nog boven stond.

Uit Liesbeths dagboek valt verder niet veel te halen. Ik vind dat ze nogal dom gespeeld heeft door zich op maar één mol te focusen zelfs voordat het spel überhaupt begonnen was... Maar ja eigen schuld dikke bult meissie!
Tell me what your telescope says

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2007, 10:35:31 »
Liesbeth zei wel in het interview met Karel dat dit de eerste keer was dat ze had gespreid, dat had ze, naar eigen zeggen, niet moeten doen.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 10:39:38 door Sjappie »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2007, 10:38:34 »
Hmm, zei Sander vorige week in het gesprek met Karel ook niet dat hij gespreid had? En daarna dat hij op één persoon was gegaan?
The British are not impressed.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2007, 11:34:13 »
Als ik op het dagboek van de mol afga, denk ik dat Dick de mol is. Hij heeft weinig tot niets gedaan in de controlroom, behalve een hele tijd zoeken op een kaart naar een school. Verder deed Nadja het mollenwerk zodat hij het zelf niet meer hoefde te doen. Ik blijf bij meneer Mol eehh... Jol  ::pinokkio::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2007, 12:31:31 »
13.000 euro is er niet verdiend! Klinkt dat niet als een ultieme mol-aflevering? Vooral omdat ik er niet eens zoveel voor hoefde te doen. De anderen halen mij werk uit handen door zichzelf te zijn, door niet na te denken en door naïef gedrag.

Menno....
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 14:15:09 door Lola-aapje »

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2007, 12:43:45 »

Dagboek van afvaller 2: Liesbeth

 Het kan iedereen zijn. Wel gaan er nu een heleboel dingen door mijn hoofd omdat 4 van de 10 mensen het al niet meer zijn, ..


Welke 4 mensen bedoelt ze nou?

1. Sander (afgevallen)
2. Liesbeth (afgevallen)
3. Menno (op wie zij gokte)


4. Wie is de vierde ? ???

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #36 Gepost op: 12-01-2007, 14:18:31 »
Ik heb ook geen idee, hihi, Karel? misschien heeft ze een 50-50 test gemaakt, alhoewel dat best moeilijk is, omdat er ook vragen bij zitten als in welke groep zat de mol. Misschien denk ze renate omdat zij bij menno in de groep zat.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #37 Gepost op: 12-01-2007, 15:26:04 »
Misschien heeft ze wel een complotje met Paul gemaakt. Ze zaten bij de eerste opdracht bij elkaar in de groep en ze zagen er best wel buddy-buddy uit, ook bij de tweede opdracht. :P

Maarja, met de Mol moet je natuurlijk geen complotjes smeden, Liesbeth  ::ohno:: ::)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #38 Gepost op: 12-01-2007, 17:47:31 »
Welke 4 mensen bedoelt ze nou?

1. Sander (afgevallen)
2. Liesbeth (afgevallen)
3. Menno (op wie zij gokte)


4. Wie is de vierde ? ???

Ik denk dat die vierde Inge is.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Dagboek op .nl site
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2007, 20:04:50 »
weet je wat ik opvallend vind in de twee dagboeken? het stukje van liesbeth over het missen van haar roommate renate , in het moldagboek staat, nu is liesbeth weg maar ja voor haar  had ik toch niks te vrezen, renate dus want zij en liebeth konden goed met elkaar, waren dikke maatjes en vertrouwden elkaar wel denk ik, ze verdachten volgens mij elkaar ook niet want liesbeth beet zich steeds vast in het gedrag van menno?!

ik denk dat Renate de mol is al vind ik alex ook heel verdacht op een vervelende manier!!
lydiaatje >>molcatcher for ever