Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54513 keer)

Offline FCO

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2007, 22:02:45 »
waarom zegt karel ingodsnaam tegen iedereen "goed geboden"
en tegen renate "goed gewerkt"
renate is trouwens flink gestegen, kijk hoe lacherig maar toch ook serieus ze deed bij het bieden >:D

en als je de J omdraait bij JEMOD krijg je LEMOD ?? lijkt me eerder gewoon een close-up van nadja, met toevallig die arm in beeld:P

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2007, 22:03:22 »
En als je tussen die twee letters een O zet :o

Sorry ik moest deze flauwe opmerking ff maken ::)
Haha :P Ik moest even nadenken wat je bedoelde :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2007, 22:03:51 »
De J omgedraaid geeft de L, dus dit kan best een hint zijn. ::oink::

Dus dan wordt het Le mod

das oowk niet echt een woord:P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2007, 22:04:10 »
waarom zegt karel ingodsnaam tegen iedereen "goed geboden"
en tegen renate "goed gewerkt"
Karel weet niet wie de mol is

Dus dan wordt het Le mod

das oowk niet echt een woord:P
Hussel het door elkaar, en je krijgt: de mol

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2007, 22:05:30 »
Hier ook irritante geluiden.. uit de hoorn van m'n telefoon. Grmbl, wie belt er nu tijdens WIDM.
Is mij ook eens overkomen. Sindsdien ligt hier de hoorn van de haak tijdens widm. ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2007, 22:06:38 »
Is mij ook eens overkomen. Sindsdien ligt hier de hoorn van de haak tijdens widm. ;D

Dat werkt bij ons niet ::)

Offline FCO

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2007, 22:07:08 »
Karel weet niet wie de mol is

nee dat weet ik, maar vond het toch erg raar

ik heb trouwens respect voor Dick, nergens op geboden!

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2007, 22:07:27 »
iemand al poging gedaan om moldagboek te lezen...
dit maakt mijn verdenkingen nog lastiger...
waar gaat dit heen

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2007, 22:07:41 »
Is mij ook eens overkomen. Sindsdien ligt hier de hoorn van de haak tijdens widm. ;D

goed idee!:P moet k ook maar is gaan doen:P

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2007, 22:08:12 »
Dat werkt bij ons niet ::)
Bij ons ook niet. Daarom heb ik maar gewoon die stekker met 4 van die dingetjes (hoe heet dat in godsnaam :P) er uit gehaald.

;D

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2007, 22:11:31 »
jeetje, ik knipper met mn ogen en dit topic is meteen 2 pagina's verder... :o

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2007, 22:12:09 »
jeetje, daar ging mijn mol, damn, ik was wel menno fan.

Ik vond de veiling wel hylarisch, maar uiteindelijk toch jammer dat je er geen touw aan vast kan knopen. Ben erg benieuwd wie er voor paul ging. Alleen in dit spel kan je natuurlijk nooit raden wanneer je het voorlaatste bot bent, vreemd is dat. Als mol heb je mazzel of niet...

-Eva is nu mijn mol, ook op de .nl site wordt er aan haar gerefereerd, op de hoofdpagina. Niemand hoorde haar en zij hoorde niemand
-Nadja probeert verdacht te doen.
-Inge is het niet
-Renate moet er volgende week echt uit, 1 fragmentje hebben we nu iig van haar gezien (hand opsteken)
-Alex kan het ook nog wel zijn, veel geld uit de pot gehaald en nu zeker.
-Dick is het absoluut ook niet, wel een goede kandidaat (of zal hij 1 keertje z'n hand hebben opgestoken?
-Paul is het ook niet.

Blegh weer een vrouw en ik ga mijn avater maar eens veranderen....

En wat ook wel raar is, is 1 van de vragen van de test op de .nl site

vraag 7:
protesteerde de mol na afloop van de buggyhunt tegen de manier waarop de vrijstelling werd verloot?

ja
nee
mol was er niet bij

Als je deze vraag opneemt in de test dan doel je toch alleen maar op Renate...

« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 06:28:41 door Bakkertje, Reden: stukje tekst verwijderd »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2007, 22:24:11 »
Ergens wel grappig die veiling, maar in principe waren de vorige 3 afleveringen dus alleen maar voor de vorm (mol hoefte niet te mollen, geld zou toch wel weer verloren gaan op de veiling).. aan de andere kant is een goede fanatieke mol dénk ik toch ook weer niet 3 afleveringen lang braaf aan t meespelen, die vindt t wel zo leuk om vanaf t begin al kleine dingen mis te laten gaan.
Maar t was me ook voor de veiling al opgevallen dat sommige opdrachten er puur 'voor de vorm' in leken te zitten... die 'letterverzamel'-opdracht was zondermeer niet haalbaar, en de schietopdracht van vandaag stelde juist weer niet veel voor.

Ik blijf iig bij Inge.. puur op gevoel, maar haar 'mag ik mijn boekje terug?' tegen Karel vandaag vond ik wel typisch 'mol geacteerd' (wel netjes geacteerd, maar desalniettemin geacteerd)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2007, 22:26:52 »
Ergens wel grappig die veiling, maar in principe waren de vorige 3 afleveringen dus alleen maar voor de vorm (mol hoefte niet te mollen, geld zou toch wel weer verloren gaan op de veiling).. aan de andere kant is een goede fanatieke mol dénk ik toch ook weer niet 3 afleveringen lang braaf aan t meespelen, die vindt t wel zo leuk om vanaf t begin al kleine dingen mis te laten gaan.
Maar t was me ook voor de veiling al opgevallen dat sommige opdrachten er puur 'voor de vorm' in leken te zitten... die 'letterverzamel'-opdracht was zondermeer niet haalbaar, en de schietopdracht van vandaag stelde juist weer niet veel voor.

Ik blijf iig bij Inge.. puur op gevoel, maar haar 'mag ik mijn boekje terug?' tegen Karel vandaag vond ik wel typisch 'mol geacteerd' (wel netjes geacteerd, maar desalniettemin geacteerd)

Ik heb juist bij Renate heel erg dat ze zit te acteren. Vooral in de biechts dan.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2007, 22:27:51 »
... 't wordt ons gewoon onmogelijk gemaakt de mol op te speuren, want hij/zij kan gewoon vier afleveringen lang de fanatieke kandidaat uithangen want 't was eik vanzelfsprekend dat de pot toch wel helemaal leeg zou gaan met de veiling. Geen wonder dat ik dit jaar totaal nog niet op 't goede spoor zit. Volgens mij had ik gewoon in de eerste vier afleveringen naar de fanatiekste kandidaat moeten speuren ipv naar de mol.  :-\\ ...
Dat de pot nu helemaal leeg is komt denk ik mede door het feit dat er nog niet al teveel inzat, en dat zal heus ook de verdienste van de mol zijn. Als er bijvoorbeeld 20000 in de pot had gezeten, zou hij dan ook helemaal leeg zijn geraakt? Zoals de mol in zijn/haar dagboek zegt: "Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!" Ik denk dus dat we uit de eerste afleveringen nog wel wat informatie kunnen halen.
Voor de komende afleveringen hou ik echter mijn hart vast. Ik denk dat de producenten graag willen dat de winnaar toch nog met een redelijk bedrag naar huis gaat, in verband met de kijkcijfers enzo. Dus het zou best kunnen dat de mol de opdracht krijgt zich vanaf nu een beetje gedeisd te houden.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 25-01-2007, 22:29:39 »
Renate doet ook wel raar, maar bij Inge zie ik écht een rol..
Ik geloof gewoon niet dat zij echt het onschuldige lieve oudere actricetje is wat zo graag een medekandidaat helpt, haar boekje daarna braaf terugvraagt, en graag anderen wil helpen hun hoogtevrees te overwinnen omdat het haar zo'n goed gevoel gaf..
Ze heeft als Mol gewoon verdomd goed naar Liz vorig jaar gekeken  ;)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 25-01-2007, 22:30:43 »

-Inge is het niet

Weet je het zeker??
Ze is sneeky hoor! ::regenboog::



Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 25-01-2007, 22:34:32 »
Dat de pot nu helemaal leeg is komt denk ik mede door het feit dat er nog niet al teveel inzat, en dat zal heus ook de verdienste van de mol zijn.

Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen al het slagen van de abseil-odpracht had voor 10.000 euro meer in de pot gezorgd waardoor er nu echt nog wel wat over zou zijn. Daarnaast zou het ook wel erg raar en oneerlijk zijn als de Mol niet gemold zou hebben in de eerste 3 afleveringen. Oneerlijk voor in ieder geval de eerste twee afvallers.

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 25-01-2007, 22:35:05 »

-Inge is het niet

Weet je het zeker??
Ze is sneeky hoor! ::regenboog::





Het is Inge Ipenburg die meespeelt, niet Martine Hafkamp.....
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 25-01-2007, 22:39:54 »
Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen al het slagen van de abseil-odpracht had voor 10.000 euro meer in de pot gezorgd waardoor er nu echt nog wel wat over zou zijn.

Wilde ik eerst ook opmerken, maar aangezien Inge mijn mol is zou t maar 5000 hebben gescheeld.. (nog een behoorlijk verschil, daar niet van..)