Auteur Topic: Topic mag dicht, we hebben een nieuw topic...  (gelezen 49396 keer)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zo, alle dvd's zijn gebrand. Morgenavond gaan alle dvd's verstuurd worden, dus dan zullen ze er maandag of dinsdag wel bij iedereen zijn.

Iedereen alvast heel veel kijkplezier met z'n of haar dvd's. Mocht er iets met de dvd's zijn, stuur me gewoon even een mailtje naar het welbekende e-mailadres. :)


Na seizoen 8 zal er weer een nieuwe bestelronde plaatsvinden, dus hou het forum in de gaten!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaasje

  • Forumlid
 ::bravo::

heeeel erg bedankt ik kan echt niet wachten weet je hoe erg ik hier op het zitten wachten ::love::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Alle dvd's zijn gisteravond op de bus gedaan, dus iedereen zal ze maandag of eventueel dinsdag moeten hebben. Kunnen jullie mij dit hier of via een mailtje laten weten, als ze binnen zijn? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb even gebeld met TNT Post. Door de grote drukte, kan er een dag of 2 dagen vertraging in de post zitten. Maar morgen moet iedereen z'n of haar envelop(pen) binnenhebben. Van 1 fan heb ik al gehoord dat de enveloppen binnen waren, maar die woont niet ver van m'n eigen woonadres. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline kaasje

  • Forumlid
oef ik dacht ook al waarom zijn ze er nog niet,nouja morgen dan maar he ::schaam::


*EDIT*

jeeej ze zijn net gekomen om precies 6 uur!!! heel erg bedankt  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 11-12-2007, 19:01:29 door kaasje »

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ondertussen stromen de berichten binnen dat de dvd's binnen zijn! ::ok:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik weet dat jullie allemaal niet meer achter de TV vandaan willen/kunnen komen, maar nogmaals een vriendelijk verzoek.

Kan iedereen aub laten weten of de dvd's binnengekomen zijn? Dat kan je hier doen, maar gelieve een mailtje sturen naar het welbekende e-mailadres.

Alsnog bedankt! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
arco, ga je straks (mocht je weer gaan branden)  ook de DIDM´s op dvd zetten?

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als het goed is, neemt Lutek Die is de Mol op en dan kan deze eventueel ook in de verkoop. :)

Lutek?? ::)
« Laatst bewerkt op: 19-12-2007, 23:53:39 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
lutek?  ::)

Offline kaasje

  • Forumlid
persoonlijk vind ik die is de mol best wel dom maar het is ook wel leuk om weer kandidaten te zien van vroegere seizoens :P

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Lutek is na 1 aflevering DIDM gestopt met opnemen, dus DIDM verschijnt NIET op DVD. Tenzij iemand mij een goede kopie kan sturen, gelieve op 1 DVD, dan kan deze -in overleg met de verstuurder- in de verkoop. :)

Ik krijg trouwens de laatste dagen/weken weer veel e-mailtjes binnen, of ik nu dvd's kan kopiëren. Na het huidige seizoen start ik weer een nieuwe bestel- en brandronde, dus nu kopieer ik even NIET! ;D
Na het huidige seizoen kan je in dit topic (dus op de laatste pagina ::vergroot:: ) lezen wanneer ik weer ga beginnen en dat er dus weer besteld kan worden.

Gratis tip voor iedereen: lees niet alleen het eerste bericht, maar eerst het hele topic.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 23:12:39 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

WorldExpress

  • Gast
Lutek is na 1 aflevering DIDM gestopt met opnemen, dus DIDM verschijnt NIET op DVD. Tenzij iemand mij een goede kopie kan sturen, gelieve op 1 DVD, dan kan deze -in overleg met de verstuurder- in de verkoop. :)

Ik krijg trouwens de laatste dagen/weken weer veel e-mailtjes binnen, of ik nu dvd's kan kopiëren. Na het huidige seizoen start ik weer een nieuwe bestel- en brandronde, dus nu kopieer ik even NIET! ;D
Na het huidige seizoen kan je in dit topic (dus op de laatste pagina ::vergroot:: ) lezen wanneer ik weer ga beginnen en dat er dus weer besteld kan worden.

Gratis tip voor iedereen: lees niet alleen het eerste bericht, maar eerst het hele topic.

Top! :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
hoera!

m'n WIDM dvd collectie map zit wel te vol nu  :-X

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat wordt al een grote bestelling van mijn kant ::zwaai:: :P
Kan niet wachten ;D

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bij de Engelse, Amerikaanse en Australische series zitten zeker geen ondertitels?
Zijn die Belgische met bekende of onbekende Belgen?
Als er weer besteld kan worden wil ik in ieder geval de eerste 4 seizoenen van WIDM uit Nederland. :D

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Kan je ook een halve bestelling doen?  ;)

Op de één of andere manier krijg ik bij seizoen 2 de laatste aflevering niet zichtbaar...
Heel vaag... volgens mij staat bij er wel op... kan hoofdstuk 52 nog zien en dan staan er nog 3 of 4 hoofdstukken op, maar kan ze met geen mogelijkheid bekijken...
Niet op de computer, niet op de DVD-recorder en niet op de gewone DVD-speler...

En jammer zeg dat Die is de Mol niet opgenomen!!!  :\'(  Die had ik ook wel graag gewild!!!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Kan je ook een halve bestelling doen?  ;)

Op de één of andere manier krijg ik bij seizoen 2 de laatste aflevering niet zichtbaar...
Heel vaag... volgens mij staat bij er wel op... kan hoofdstuk 52 nog zien en dan staan er nog 3 of 4 hoofdstukken op, maar kan ze met geen mogelijkheid bekijken...
Niet op de computer, niet op de DVD-recorder en niet op de gewone DVD-speler...

En jammer zeg dat Die is de Mol niet opgenomen!!!  :\'(  Die had ik ook wel graag gewild!!!


waarschijnlijk staat ´ie er ook niet op, want arco heeft die aflevering pas heel laat in zijn bezit gekregen.

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Dank je wel voor je reactie Lautjuh!

Bestel ik bij de nieuwe ronde de 2e DVD, MET de laatste aflevering...  ;)
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De laatste aflevering van seizoen 2 hebben we inderdaad pas later gekregen, maar deze doet het zonder problemen! :)

Heeft er hier nog iemand een kopie van Die is de Mol liggen? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...