Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 69094 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #100 Gepost op: 7-02-2008, 23:02:29 »
ja, én 4 april suffie

Nou hoef je niet meteen suffie te zeggen, want echt duidelijk was de hint niet.. Zeg dan 4 en 4 is 4 april niet 4+4=4 april  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #101 Gepost op: 7-02-2008, 23:05:22 »
1778... Is er niemand op 1 juli 1978 geboren... Zou een veel sterkere hint zijn... En 4478 nog beter... (richting patrick)

Ja of gewoon geen van die allen. Kan ook.
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #102 Gepost op: 7-02-2008, 23:06:37 »
1778... Is er niemand op 1 juli 1978 geboren... Zou een veel sterkere hint zijn... En 4478 nog beter... (richting patrick)

waarom ? de afgelopen jaren is gebleken dat de hints met de getallen heel ingewikkeld en vergezocht waren.
zou juist een slappe hint zijn
dennis for mole !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #103 Gepost op: 7-02-2008, 23:07:34 »
dan heb je ook nog dennis..  78-1=77   1977 is Dennis geboren  ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #104 Gepost op: 7-02-2008, 23:11:48 »
Joris eruit...net nu ik me had aangesloten bij het Joris-kamp... Lach me dood als Dunya de mol is, met al die Dennis-verdenkers hier...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #105 Gepost op: 7-02-2008, 23:13:40 »
Dennis is ook de mol dus dat is logisch  ::jaja::

Dunya heeft in deze aflevering voor het eerst iets verdachts gedaan. Blijven hangen met de taxi, zodat dennis bijna kon invoegen  ::rofl::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #106 Gepost op: 7-02-2008, 23:23:10 »
Dennis is ook de mol dus dat is logisch  ::jaja::

Dunya heeft in deze aflevering voor het eerst iets verdachts gedaan. Blijven hangen met de taxi, zodat dennis bijna kon invoegen  ::rofl::

als Dunya de mol is *pffffff* 
dan mag ze nog wel heel wat meer dingen gaan doen, want als nu bekend zou worden dat zij de mol is dan vind ik er niks aan!

Ik blijf ook bij Dennis, met een licht hintje naar Patrick...
Triomf!

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #107 Gepost op: 7-02-2008, 23:31:04 »
Iemand gehoord wat Joris precies zei of bedoelde nadat hij Edo om zijn pet vroeg? Wat was daar de reden van?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #108 Gepost op: 7-02-2008, 23:34:11 »
Iemand gehoord wat Joris precies zei of bedoelde nadat hij Edo om zijn pet vroeg? Wat was daar de reden van?

Hij wou um thuis opeten  :)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #109 Gepost op: 7-02-2008, 23:45:09 »
Veel verdubbelingen deze aflevering. Bij de boten moesten de gokkers hun begininzet steeds verdubbelen. De laatste opdracht was natuurlijk dubbel. En tijdens de executie stonden op de laptop twee mollogo's naast elkaar. Weet iemand of dat eerder ook al zo was?
Het verdubbelen is een rode draad en ik kom niet verder als De naam Dennis en Edo die Dennis speeld, wat is het moeilijk deze keer 

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #110 Gepost op: 7-02-2008, 23:47:19 »
Waarschijnlijk ging het zo:

Kandidaat x: Nou, ik voel dat ik eruit ga!
Joris: Nou, als ik eruit ga dan eet ik Edo's pet op!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #111 Gepost op: 7-02-2008, 23:48:28 »
Of :
Edo jongen, als jij de mol niet bent nou, dan eet ik je pet op!

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Aflevering 6
« Reactie #112 Gepost op: 7-02-2008, 23:54:23 »
Dunya heeft in deze aflevering voor het eerst iets verdachts gedaan. Blijven hangen met de taxi, zodat dennis bijna kon invoegen  ::rofl::
ja, en op de bootjes zeggen dat je niet van zingen/optreden houdt  ::pinokkio:: ... ze staat in de musical Hair!!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #113 Gepost op: 8-02-2008, 00:23:47 »
Ik geloof dat Patrick nu in de voetsporen van joris treedt.  :o De manier waarop hij het spel speelt wordt erg irritant. Eerst een topito jatten en zeggen dat dat het spel is, maar het vervolgens niet toegeven. Met zn rare shirtje... En die vraag van Edo; wie welke letter op de taxi had, was toch juist een hele goede vraag? Hangt ie op. En dan wil iemand Regina (ter controle) even spreken en dan zegt ie dat ze in gesprek is. Nah!!
Hoop dat ie er volgende week uit gaat, ik vind hem vanaf nu stom.  ::niet-ok::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #114 Gepost op: 8-02-2008, 01:20:42 »
Met zn rare shirtje...
::rofl:: Wat maakt dat nou uit? :P Als hij zich daar lekker in voelt.
The British are not impressed.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #115 Gepost op: 8-02-2008, 01:26:00 »
ach ja, ik moest het gewoon ff kwijt. Vergeef het me aub  :-X Zie dat ook verder niet als een mollenactie hoor  ::)
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #116 Gepost op: 8-02-2008, 09:58:44 »
Dagboek mol

Aflevering 6

Wat zou jij anders doen als je iets in je leven over mocht doen? Of zou je alles precies hetzelfde doen? Wij hadden vandaag de kans om een opdracht over te doen en ik ben er erg tevreden mee hoe dat gegaan is.Echt slim waren ze niet, mijn mede-kandidaten. Twee keer - 1500 euro en dan ook nog een falend geheugen.
De quiz, klimmen/fietsen, de jokertafel, schieten, de seinopdracht, het bagagespel, topitos, handboeien, het maïsveld, de foto opdracht, de fabriek.
Zal ik nog door gaan? Of geloof je zo ook wel dat ik wel goed op heb gelet? Weet jij ze eigenlijk nog allemaal?

Vandaag hebben we ook afscheid moeten nemen van Joris. Jammer, hij was erg fanatiek met zijn molboekje. In het Spaans nog wel! Hij was ook erg fanatiek met de Spaanse liederen en de Mexicaanse bevolking.
Dat is jammer voor mij, dus wat dat betreft is het mooi dat deze Mexico-kenner er nu uit is.
En nam-ie nog bijna de pot mee ook!

Hasta la vista!

zo te zien heb de mol niet de enveloppe hoeven te pakken, dus dan valt degene af als mol die wel die enveloppe pakte

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 6
« Reactie #117 Gepost op: 8-02-2008, 10:22:12 »
Ik haal daar niet uit dat de mol de envelop niet pakte.
The British are not impressed.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #118 Gepost op: 8-02-2008, 10:25:26 »
Ik ook niet. Maar ja, ik verdenk Dennis nog steeds, dus ik zou dat er sowieso in weigeren te lezen. Tunnelvisie hè?  ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 8-02-2008, 10:30:46 door Mloesje »

Offline marien

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #119 Gepost op: 8-02-2008, 12:35:30 »
alles wordt verdubbeld zegt net iemand.. weten jullie wel waar Edo geboren is? DUBBELdam;)