Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 53930 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #100 Gepost op: 28-10-2011, 00:21:37 »
Ja, Art twittert gwoon door. Dat pleit enigzins tegen hem als nieuwe presentator.

Interessant nieuw inzicht !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #101 Gepost op: 28-10-2011, 01:14:56 »
HANS!  ::bravo:: ::rofl::
Nee, Nelleke :D
De opdracht is om die fraai versierde kandelaar uit de kist te halen en deze naar het authentieke schilderij te brengen.

Even serieus, die kunnen we bijvoorbeeld ook afstrepen.
臥底 是 谁?

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #102 Gepost op: 28-10-2011, 10:22:50 »
Pj in igg niet... Waarschijnlijk
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #103 Gepost op: 28-10-2011, 12:27:42 »
Wat zouden jullie van Frits Sisisng zegen?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #104 Gepost op: 28-10-2011, 12:33:42 »
Die zegen krijgt hij van mij ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #105 Gepost op: 29-10-2011, 16:03:40 »
Ja, Art twittert gwoon door. Dat pleit enigzins tegen hem als nieuwe presentator.

Ik hink toch wel op twee benen

Ik ben het eens met je 1e been ;).

Dus vertrek 16 mei en Art als presentator. Dit nieuwe bloed mag inderdaad gewoon doortwitteren... zal zelfs worden aangemoedigd denk ik door de crew (wijs geworden na al onze vindingen in de afgelopen editie naar aanleiding van twittergedrag).

Behalve dat we het door 1V wel weten dat PJ niet kan (16 mei aannemende) zie ik Art ook vanaf de rug gezien in het 1e filmpje en spreekt het gedrag van de heren op de Ring boekdelen. Dat bijv. Patrick daar niet was maar Art zeer prominent en PJ nogal gelaten plus wat Lautjuh opving is er bij mij geen twijfel meer.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #106 Gepost op: 29-10-2011, 17:00:43 »
Precies wat jij hierboven opsomt!
Dit zijn inderdaad aanwijzingen dat Art de opvolger van PJ zal zijn.Bovendien was Art op de Gouden Loper erg vaag toen hem rechtstreeks vragen werden gesteld over WIDM.Zijn twittergedrag is gedurende de opname periode ook beduidend minder dan anders. Dat pleit dan weer voor Art als nieuwe presentator dat dan weer wel! ;)


Nou nee, geen twittergedrag > VOOR :: Wel twittergedrag > TEGEN

Minder is niet voor, zo kan je elk argument gunstig laten uitkomen... Tijd voor tunnelvisie, tijd voor tunnelvisie
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #107 Gepost op: 29-10-2011, 20:22:02 »
Ik hoop gewoon weer PJ. En anders vind ik Art ook wel leuk. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #108 Gepost op: 31-10-2011, 23:26:35 »
Ik weet niet of ie al genoemd was, maar Gerard Ekdom zou ook kunnen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #109 Gepost op: 1-11-2011, 00:55:36 »
Als hij er dan maar niet weer een radioprogramma van maakt, met die amateuristisch slechte woordgrappen. Als hij dat soort onzin nou gewoon laat, kan hij verder best een goede presentator zijn.
The British are not impressed.

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #110 Gepost op: 1-11-2011, 14:10:24 »
Met de woorden van Chantal Janzen te beginnen "wat kan ie goed radio maken" lol Woordgrappen komen mij een beetje de strot uit. Op de radio is het begonnen en Gerard moet dit niet gebruiken als tv presentator. maar das mijn mening. Radiomaken kan hij heel goed. Luister iedere dag naar Geer en ook naar het mooiste radio/tv program #Ekstraweekend

ON Topic: Dit jaar PJ en misschien volgend jaar Art!?... aan de andere kant doet Art al veel programs bij de Avro. En wat gaat PJ doen als blijkt dat dit zn laatste seizoen is?. Meer politiek gerichte programma's ? We zullen zien!


Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #111 Gepost op: 1-11-2011, 15:25:17 »
PJ staat in elk geval wel nog in het lijstje met presentatoren, dus hij is niet weg bij de omroep.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #112 Gepost op: 3-11-2011, 19:26:39 »
Vreemd dat er zo geheimzinnig gedaan wordt over de presentator. Straks noemen ze het programma beter "Wie is de presentator?"  ::rofl::

Ik hoop dat PJ gewoon blijft. Hij leek er steeds meer zin in te krijgen en vond na verloop van tijd ook een goede toon van presentatie imo.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #113 Gepost op: 3-11-2011, 19:41:05 »
Je mag hopen dat ze een tijd-truc hebben uitgehaald, maar Eenvandaag liegt niet. PJ is voor dit programma op meerdere dagen van de WIDM-opnameperiode  aan het werk geweest (lees: in beeld geweest) als presentator.


Eenvandaag en Wie is de Mol tegelijk presenteren, dat gaat alleen, als de opnamestudio voor de gelegenheid naar Reykjavik is verplaatst. Maar zelfs DAN moet ie zijn ingevlogen naar Amsterdam, voor de presentatie van het Kunstdebat op 30 mei.


Dus schrijf de presentatie (iig de volledige presentatie) van serie 12 maar af.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #114 Gepost op: 3-11-2011, 19:52:37 »
Klinkt allemaal heel aannemelijk Bodejos. Maar waarom doen ze dan zo mysterieus over de opvolger van PJ? Dat ontgaat me volledig.

Is het nu al zeker dat het in Ijsland opgenomen is? Of ga jij daar gemakshalve even van uit? ;)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #115 Gepost op: 3-11-2011, 20:18:55 »
Nee, het is te zien aan de beelden in de promo die in de Molmail staat, en ook kun je duidelijk het zwarte lavazand zien op de achtergrond.

Tel daarbij op dat Evert Santegoeds voor een keer NIET heeft gelogen, toen ie een groot aantal BN-ers, zelfs met name genoemd, zag inchecken voor Reykjavik, en je mag aannemen dat IJsland inderdaad de bestemming is.

Bovendien: het staat meen ik ook in informatie die is vrijgegeven door de AVRO, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik moet even op hun site kijken daarvoor.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #116 Gepost op: 3-11-2011, 22:22:08 »
Is het nu al zeker dat het in Ijsland opgenomen is?
Matthijs kondigt hier: (hier) de nieuwe leader aan en roept daarbij: "IJsland."
The British are not impressed.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #117 Gepost op: 4-11-2011, 00:21:45 »
Eigenlijk is er niets geheimzinnigs aan de hand.
Formeel brengt de AVRO het nieuws over kandidaten en land jaarlijks bij de persconferentie, ergens begin december, naar buiten.Dat zal dit jaar niet anders zijn.

Voor die tijd horen we niets officieels over de serie.

En ik maar denken dat ik in DWDD net voor de uitreiking van De Gouden Televizier Ring al de nieuwe promo MET de nieuwe kandidaten van a.s. seizoen gezien had.

Dat was niet bepaald de maand December moet ik zo zeggen. Het is dit jaar dus wel anders! En ik vond die bekendmaking en die promo toch vrij officieel, zo voor de 1e keer op tv bij DWDD. Dus wat jij met December hebt weet ik niet, bij mij was het Oktober.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #118 Gepost op: 4-11-2011, 19:55:32 »
Voor de persconferentie zijn de kandidaten en het alnd meestal wel al officieel bekend. De persconferentie is meer een coorstelrondje
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #119 Gepost op: 5-11-2011, 11:47:00 »
Je hebt helemaal gelijk! ::bravo::

Rondom het televiziergala wordt er, zoals ik al aangaf, inderdaad wat meer naar buiten gebracht. Feitelijk was het dit jaar niet meer dan informatie die toch al "op straat lag" door het artikel in de privé.Hoewel sommige beelden boekdelen spraken blijft er dit jaar iig nog iets te raden over wat betreft de presentator.

Vorig jaar is er hier ook druk gespeculeerd en achteraf gezien veel goed geraden.
Maar ook het een en ander verkeerd!

De nominatie voor de ring is een reden om aandacht te vragen en af te wijken van bestaande concepten.

Op deze manier staat WIDM iig weer volop in de belangstelling. ::tandpastasmiley::

Ik herinner me van eerdere jaren dat er een officiele bekendmaking was compleet met groepsfoto?

edit: het volgende was op 10-09-2008 en 16 september 2007   al bekend!

http://www.wieisdemol.com/forum/archief/seizoenNL2008/?topic=32430.msg889743&

http://ifarm.nl/demol/2007/09/16/kandidaten-2008-serie-bekend/

Groepsfoto van dit jaar heb ik volgens mij ook al ergens gesignaleerd... Weet alleen zo even niet waar. Ik zal even zoeken

Gevonden.. hij is alleen een beetje afgeknipt

Ohja, en nog iets.. De nieuwe .nl site is ook al een tijd je in de lucht met alle nieuwe kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 5-11-2011, 11:52:16 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!