Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 233716 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2011, 17:19:07 »
Hij doet wel zeeeeeer mollig, zie eens die middenstip, iedereen extreem heftig aan het probleem oplossen en hij staat daar maar te staren en zegt helemaal niets, een heel grote groep maakt de fout uit zichzelf wel is de ervaring, dus lijkt wel een blauwdruk van de vorige mollen ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2011, 00:39:33 »
En was al gezegd dat het wel erg opvallend is, die eerste groepsfoto? Hij staat helemaal aan de kant links en naast een gefotoshopt straatbord met maar half doorgehaald pistool erop. Erg typisch.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2011, 22:11:53 »
Opvallend dat hij zei dat wat de anderen over de laatste mand hadden gezegd niet klopte. Daar ging later niemand meer op in, maar volgens mij zei hij daarmee toch eigenlijk dat er wél wat in de laatste mand zat. En daarmee zorgde hij ervoor dat Soundos doorliep tot die laatste mand.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2011, 22:22:40 »
Poeh poeh hoe makkelijk willen ze het dit jaar maken? De mol als held, de enige die het spel speelde tijdens de wandeling-opdracht ('er zit wellicht wat in het laatste bakje...'), zo snel was het spel nog nooit gespeeld  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2011, 22:25:28 »
Hmm, voor mij lijkt hij op dit moment meer kandidaat dan mol... Wat me vooral opviel was de grote verrassing van hem toen hij als eerste (ook al een rede gezien de laatste tweet van de mol) de bus instapte en hij echt verrast was van wat hij in de bus zag, terwijl een mol toch zou moeten weten wat hij in de bus zou aantreffen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2011, 22:27:29 »
Als hij de mol is , is het natuurlijk wel heel strategisch om iedereen door te laten. Je maakt dan een goede indruk bij de kandidaten
You'll never walk alone

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2011, 22:32:27 »
Hmm, voor mij lijkt hij op dit moment meer kandidaat dan mol... Wat me vooral opviel was de grote verrassing van hem toen hij als eerste (ook al een rede gezien de laatste tweet van de mol) de bus instapte en hij echt verrast was van wat hij in de bus zag, terwijl een mol toch zou moeten weten wat hij in de bus zou aantreffen!

1. Verrassing kan je prima spelen, zoals veel mollen in het verleden hebben aangetoond.
2. Wie reageerde er dan specifiek niet verrast op deze situatie volgens jou?
3. Als je de situatie in theorie kent wil dat nog niet zeggen dat een bepaald moment je niet kan overvallen als de indrukken ineens binnenstromen.

Pas op voor doelredeneren.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2011, 22:36:42 »
1. Verrassing kan je prima spelen, zoals veel mollen in het verleden hebben aangetoond.
2. Wie reageerde er dan specifiek niet verrast op deze situatie volgens jou?
3. Als je de situatie in theorie kent wil dat nog niet zeggen dat een bepaald moment je niet kan overvallen als de indrukken ineens binnenstromen.

Pas op voor doelredeneren.  ;)
1: Tuurlijk, maar bij zijn reactie kreeg ik niet de idee dat het gespeeld was.
2: De eerste die niet verrast keek was Art, maar er waren er nog wel een paar.
3: Oke, maar ik had toch het idee dat hij compleet verrast was...

Overigens, helemaal afgeschreven heb ik hem echt nog niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2011, 22:39:57 »
1: Tuurlijk, maar bij zijn reactie kreeg ik niet de idee dat het gespeeld was.
2: De eerste die niet verrast keek was Art, maar er waren er nog wel een paar.
3: Oke, maar ik had toch het idee dat hij compleet verrast was...

Overigens, helemaal afgeschreven heb ik hem echt nog niet...

'Had het idee' geeft het precies weer.  ;D
Reacties zijn persoonlijk, de een is sws expressiever dan de ander.
Hoe dan ook, natuurlijk moet je dit soort dingen in de gaten houden, alles bij elkaar is het een optelsom van factoren. Ik vind het vooralsnog nog te mager om iemand van de lijst te schrappen, en daarnaast is er idd de kans dat je dingen gaat zien (of juist niet) die je nu eenmaal wil zien..  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2011, 22:44:11 »
Wat me wel een klein beetje op viel, het zal vast niks en zijn er misschien anderen het ook hebben gezegd maar Pepijn zei dus specifiek: Er is iets wat ik niet heb gezien. Wat dan later weer heel mooi uit kwam met de mol in de bus.. Kan ook niet want toen zat er niemand.

Maar ik ben mezelf alweer mooi in aan 't graven, moet ik niet doen want verder sprong hij er niet echt als mol uit voor mij nog. Vind hem wel echt super tof en ik hoop dat hij nog lang er in mag blijven  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2011, 22:45:32 »
'Had het idee' geeft het precies weer.  ;D
Reacties zijn persoonlijk, de een is sws expressiever dan de ander.
Hoe dan ook, natuurlijk moet je dit soort dingen in de gaten houden, alles bij elkaar is het een optelsom van factoren. Ik vind het vooralsnog nog te mager om iemand van de lijst te schrappen, en daarnaast is er idd de kans dat je dingen gaat zien (of juist niet) die je nu eenmaal wil zien..  ;)
Ik heb hem ook helemaal niet definitief geschrapt, alleen even op een zijspoor gezet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2011, 22:47:02 »
Ik heb hem ook helemaal niet definitief geschrapt, alleen even op een zijspoor gezet...

Dan hopen we voor jou dat dat hoofdspoor naar 'mol-geel' leidt en niet naar balen..  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2011, 22:47:49 »
volgens mij is pepijn niet de mol omdat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

personlijk geloof ik niet dat de mol zelf de teksten schrijft
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2011, 22:49:11 »
Voor mij nu even de mol tot ik een beter argument vind voor een andere kandidaat.
Natuurlijk wil hij niet dat het geld gepakt wordt, dus mooie zet. Later alles weer rechttrekken door iedereen erin te houden, voor de mol is het natuurlijk leuk als hij nog even in een grote groep kan zwemmen.

Enige argument tegen is dat het zo is gemonteerd dat hij als eerste de bus in stapt. De minder nadenkende kijker trekt dan natuurlijk de conclusie dat hij dus wel achterin de bus gezeten moet hebben. En dat brengt me bij deze toch weer aan het twijfelen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2011, 22:52:03 »
De minder nadenkende kijker trekt dan natuurlijk de conclusie dat hij dus wel achterin de bus gezeten moet hebben. En dat brengt me bij deze toch weer aan het twijfelen.

De minder nadenkende kijker zit naar het verkeerde programma te kijken.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2011, 22:54:13 »
De minder nadenkende kijker zit naar het verkeerde programma te kijken.  :P

Daar heb je een punt  ;) en toch zijn ze er. Dus op basis van acties ga ik voor Pepijn, maar op basis van montage even niet.  ::)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #56 Gepost op: 6-01-2011, 22:57:54 »
Ik had eigenlijk verwacht dat 'ie het aanbod van PJ aan het einde af zou slaan :P
Maargoed, ik vond zijn reactie over het laatste mandje dat gevuld is wel heel erg opvallend. Een gevalletje Anniek.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2011, 11:57:45 »
Ik vind Pepijn wel in aanmerking komen als molverdachte. Vrijstelling pakken is altijd handig als mol, dan weet je zeker dat een kandidaat er niet mee aan de haal gaat. Die vrijstelling dan inzetten voor de groep, tja.. als mol ben je liever een kandidaat kwijt, the less the merrier enzo. Hoe minder jou kunnen ontdekken als de mol hoe beter. Daarentegen is dit de eerste aflevering en kan zo'n actie hem juist credits geven door de groep.

En dan zijn speech waarin ie Soundos iig het idee geeft dat er nog wel eens iets in het laatste mandje kan zitten. Slim gedaan van hem. Ben het eens met Laura though, Pepijn heeft te veel de schijnwerpers van de montagekamer op zich. Dat had Anniek ook bij seizoen 9 en toen tuinde ik er wel in. Dus.. ik hou Pepijn wel achter de hand, maar ga er nog niet volledig voor.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2011, 12:06:35 »
Ik vind Pepijn wel in aanmerking komen als molverdachte. Vrijstelling pakken is altijd handig als mol, dan weet je zeker dat een kandidaat er niet mee aan de haal gaat. Die vrijstelling dan inzetten voor de groep, tja.. als mol ben je liever een kandidaat kwijt, the less the merrier enzo. Hoe minder jou kunnen ontdekken als de mol hoe beter. Daarentegen is dit de eerste aflevering en kan zo'n actie hem juist credits geven door de groep.

En dan zijn speech waarin ie Soundos iig het idee geeft dat er nog wel eens iets in het laatste mandje kan zitten. Slim gedaan van hem. Ben het eens met Laura though, Pepijn heeft te veel de schijnwerpers van de montagekamer op zich. Dat had Anniek ook bij seizoen 9 en toen tuinde ik er wel in. Dus.. ik hou Pepijn wel achter de hand, maar ga er nog niet volledig voor.

T scheelt dat de montagekamer ook niet weet wie de mol is.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2011, 12:08:27 »
T scheelt dat de montagekamer ook niet weet wie de mol is.

Dat zal best het geval zijn. Maar toch.. door te letten op montage kon je zien dat de aandacht zich met name richtte op Anniek i.p.v. Jon zijn echte acties in serie 9. En bij seizoen 10 werd Kim meer buiten schot gehouden. Dus waar de minste aandacht naar uit gaat maakt wel de meeste kans dat ie de mol is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan