Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek  (gelezen 89446 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #140 Gepost op: 14-01-2014, 06:12:58 »
Redelijk offtopic, maar ik weet zeker dat ik ooit ergens heb gelezen dat Daphne uit Hoogeveen komt, maar dat klopt dus blijkbaar niet. Sites die hun info niet checken.  :-\\
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #141 Gepost op: 14-01-2014, 18:16:42 »
Theorie voor Daphne, Weet niet of dit iemand is opgevallen?

我是摩尔

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #142 Gepost op: 14-01-2014, 18:52:46 »
Zou kunnen inderdaad. Meer aannemelijk is wanneer ze een blauw shirtje aan had in de tweede aflevering...en dat heeft ze, kijk maar bij de executie, blauw vestje. maar inderdaad goed opgemerkt, het zou op kleding kunnen slaan idd.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #143 Gepost op: 14-01-2014, 18:56:39 »
Zou kunnen inderdaad. Meer aannemelijk is wanneer ze een blauw shirtje aan had in de tweede aflevering...en dat heeft ze, kijk maar bij de executie, blauw vestje. maar inderdaad goed opgemerkt, het zou op kleding kunnen slaan idd.

Dus....... de productie zou vóór vertrek tegen haar gezegd hebben "die en die dag doen we die en die opdrachten. Stem je kleding daarop af." ???

 ::ohno:: nee. Ik ben goedgelovig, maar dit denk ik toch niet.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #144 Gepost op: 14-01-2014, 18:58:03 »
Dus....... de productie zou vóór vertrek tegen haar gezegd hebben "die en die dag doen we die en die opdrachten. Stem je kleding daarop af." ???

 ::ohno:: nee. Ik ben goedgelovig, maar dit denk ik toch niet.

Ja dat is al eerder gebeurd als je WIDM vanaf het begin al volgt dan had je dat kunnen weten. Maar oke je kunt niet alles weten.
我是摩尔

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #145 Gepost op: 14-01-2014, 19:06:00 »
Dat klopt, er wordt kledingadvies gegeven aan kandidaten.
The British are not impressed.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #146 Gepost op: 15-01-2014, 14:05:42 »
Zijn er molloten die iets af weten van gebarentaal?

Het valt mij op de Daphne in biechts, zoals in onderstaand filmpje bijvoorbeeld, zich zeer expressief uit met handgebaren.

Het doet mij soms denken aan gebarentaal maar ben absoluut geen kenner...

Zie ik er teveel in? Of herkent een kenner iets?


Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #147 Gepost op: 15-01-2014, 14:21:09 »
ja ik weet wat je bedoeld...maar ik vind het opmerkelijk dat ze Tygo of Owen verdenkt dat die m in heeft gezet. Owen omdat die er uit is en omdat Tygo hem verdacht...en Tygo..omdat hij Owen verdacht had...

Offline just_daan

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #148 Gepost op: 15-01-2014, 16:48:45 »
Ik ga dit toch even delen, want ik ben al een week bezig en ik kom er niet uit.

Even terug naar aflevering 1. Wanneer Daphne de eerste test maakt hoor je haar zeggen 'De Mol is: ...(09:00min)

En dan noemt ze een naam/woord. In eerste instantie denk je dat ze Maurice zegt, maar als je goed luisterde hoor je geen M. Ik hoor iets van Aries (vertaling Ram). Met een Franse tongval. Kan natuurlijk ook een ander Chinees woord zijn.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2014, 17:03:56 door just_daan »

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #149 Gepost op: 16-01-2014, 21:51:45 »
dat vroeg ik me een paar pagina's terug ook af..
Vanavond zei ze bij een biecht aan het eind "ik ben geen goede kandidaat"...logisch als je de Mol bent..

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #150 Gepost op: 16-01-2014, 23:10:39 »
Ik vind Daphne een echte kandidate. Ik zie totaal geen mol in haar. Ze heeft zulke natuurlijke reacties en ze is geen actrice. Zie haar ook geen verdachte dingen doen of zeggen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #151 Gepost op: 16-01-2014, 23:28:22 »
Ze heeft zulke natuurlijke reacties en ze is geen actrice.
Volgens haar profiel wel hoor.

Ik zou haar wel de leukste mol vinden van het stel. Als ze vanuit haar iets chaotische spontaniteit weet te mollen zou ik haar een fantastische mol vinden. Maar ik zie het ook niet helemaal meer.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #152 Gepost op: 17-01-2014, 00:04:06 »
Daphne is zeker wel een actrice!

Leuk ook hoe ze van 'de trein naar de ferry nemen' ineens een onderwatertrein maakt. En zoals ze in haar dagboek schrijft: toch waren ze 'ineens heel dichtbij'.
Ook zie ik nogal wat gelijkenissen met yvon!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #153 Gepost op: 17-01-2014, 02:09:14 »
Leuk ook hoe ze van 'de trein naar de ferry nemen' ineens een onderwatertrein maakt. En zoals ze in haar dagboek schrijft: toch waren ze 'ineens heel dichtbij'.
Precies, zij geeft er de draai aan dat je met een trein aan de overkant vh water komt.
@ 14.00 (uitz. gemist). Is geenszins sprake van!

Zinloos telefoontje ook..."Hé hallo, zijn jullie op weg naar de Ferry?"...?
Kost tijd Daphne!...;)

14.31u. Daphne verzint hoe zij het verkopen zal aan Aaf...-imho-..:
 
"Ze gaan natuurlijk gewoon onderdoor"

Door een tunnel zeker Daphne :)
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #154 Gepost op: 17-01-2014, 03:19:18 »
Precies, zij geeft er de draai aan dat je met een trein aan de overkant vh water komt.
@ 14.00 (uitz. gemist). Is geenszins sprake van!
Het is zeker wel mogelijk om vanuit die plek met de metro onder het water door te gaan. Het groepje met Freek en Sofie wil echter met de metro naar de ferry, dat omdat lopen lang duurt. Freek noemt door de telefoon echter alleen dat ze de trein willen nemen, niet waarheen.

Daphne & Aaf maken ervan dat de trein (=metro) sneller is dan de ferry, wat niet zo is. Zo wordt dat team dus bijna naar het metro station toe gestuurd terwijl ze al bij de ferry zijn.

Zou wel een top actie zijn geweest als het gelukt was (welke mol de verwarring ook veroorzaakt heeft): Het team dat bij het metrostation begint loopt naar de ferry; en het team dat bij de ferry begin loopt naar de metro.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #155 Gepost op: 17-01-2014, 10:55:55 »
Na aflevering 1 kreeg ze ook deze keer weer van iemand de vraag of ze de mol was en ze wist daar niet echt raad mee. Opvallend dat deze vraag nu al beide keren in beeld is gekomen. Doet me denken aan Kees, die ook van (ik dacht Zaradajy of hoe je die naam ook mag schrijven) de vraag kreeg, al zei Kees glas hard dat hij de mol niet was.

Zorgt er toch voor dat ik Daphne toch eens beter in de gaten moet houden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #156 Gepost op: 17-01-2014, 18:07:26 »
Fascinerend dat Daphne zo onwijs veel voorwerk heeft gedaan. Gewoon hele lijsten van ten voren uitgeprint en voor de helft al ingevuld.
Zie hier screenshot van bijvoorbeeld de lijst over Sophie.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline mph

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #157 Gepost op: 17-01-2014, 18:22:18 »
En ik dacht dat deelnemers van te voren niet wisten wie nog meer zou mee doen. Nouja dan maar hele lijsten maken. Ook prive communicatieapparatuur mag blijkbaar gewoon itt vroegah.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #158 Gepost op: 17-01-2014, 18:51:27 »
En ik dacht dat deelnemers van te voren niet wisten wie nog meer zou mee doen. Nouja dan maar hele lijsten maken. Ook prive communicatieapparatuur mag blijkbaar gewoon itt vroegah.
De naam van Sofie staat al voorgedrukt op het papier... Van te voren wisten de kandidaten al wel wie de andere kandidaten zouden zijn, verwacht ik.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #159 Gepost op: 17-01-2014, 19:10:07 »
Daphne maar wegstrepen dus?  ;D
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!