Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157700 keer)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #540 Gepost op: 31-03-2014, 11:39:30 »
Ik wil graag nog mijn evaluatie van de dag met jullie delen. N.B. De dingen die ik minder vond, zijn absoluut niet bedoeld puur om te klagen, maar zie het als opbouwende kritiek. En ik weet ook dat niet aan alle dingen wat gedaan kan worden, maar wellicht zijn er toch wat punten waarbij verbetering mogelijk is ;)
Nogmaals, het was echt een superleuke dag en ik heb genoten! Niets dan lof dus voor de organisatie, voor de kandidaten, JP en Anton die tijd vrij gemaakt hebben voor deze dag en voor alle molloten die aanwezig waren en samen voor de gezelligheid hebben gezorgd!  ::bravo::

+ Alle mensen van de organisatie die deze dag weer mogelijk gemaakt hebben! Hulde!

+ De snelle doorstroom bij de ingang! De rij leek superlang, maar het ging erg snel dankzij de opsplitsingen in 2 rijen met de lagere en hogere toegangsnummers, top!

+ Het vragenvuur! Erg leuk om dingen te weten te komen, ook al waren er al best wat dingen al bedacht en hadden er misschien beter andere vragen uitgekozen kunnen worden waar het antwoord nog niet op bekend was.

+ De quiz! Respect voor degene die deze quiz heeft gemaakt (wie is dat eigenlijk?)! De vragen waren erg pittig, maar niet (allemaal) onmogelijk om te weten. (Ik dacht ook dat ik niet zoveel goed had, maar dat valt nu achteraf gezien bij het nakijken heel erg mee!)

+ De veilingitems! Erg leuke items en wat waren het er veel (ook omdat meerdere kavels werden gesplitst)!

+ Daarmee kom ik meteen op het volgende punt: de geweldige recordveilingopbrengst voor het goede doel! Ik ben heel blij dat ik er aan bij heb kunnen dragen!

+ De kandidaten! Jammer dat maar de helft er was, maar erg leuk dat er een skype-verbinding met Sofie was geregeld én de kandidaten die er waren, deden het érg leuk (vooral ook bij de veiling)!

+ JP! Heeft alles heerlijk aan elkaar gepraat en ook nog aan het einde van de dag de tijd genomen om nog snel wat handtekeningen en "Daar kan ik geen uitspraak over doen"  :P te zetten!

+ De uitslag van de test van de app-winnaars! Leuk in elkaar gezet filmpje vooraf en de uiteindelijke 'executie' was spannend én grappig door Susan en d'r spatiebalk  :P

+ De gezellige gesprekjes met andere molloten. Heb onderweg naar de Observant, in de rij bij de Observant en binnen tijdens de quiz, in de rij bij de meet&greet en tijdens de veiling met verschillende molloten erg leuk gepraat, ook al was ik alleen en kende ik niemand (behalve dan van forumnaam en/of van gezicht van foto's geplaatst op het forum)!  ;D

+ Iedereen die hier z'n foto's/verslagen/filmpjes (zelfs van het hele vragenvuur) deelt! Superleuk om te zien voor iedereen die erbij was, maar ook geweldig voor iedereen die deze dag heeft moeten missen en er zo toch nog iets van mee kan krijgen!

 ::bravo::

(De rest past niet in dit berichtje, dus dat doe ik straks nog even apart).
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 12:08:33 door MarissaWIDM »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #541 Gepost op: 31-03-2014, 11:50:02 »
+ De quiz! Respect voor degene die deze quiz heeft gemaakt (wie is dat eigenlijk?)! De vragen waren erg pittig, maar niet (allemaal) onmogelijk om te weten. (Ik dacht ook dat ik niet zoveel goed had, maar dat valt nu achteraf gezien bij het nakijken heel erg mee!)



Alle hulde mag de kant van Daisy op...zij heeft de quiz gemaakt ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #542 Gepost op: 31-03-2014, 11:59:50 »
Alle hulde mag de kant van Daisy op...zij heeft de quiz gemaakt ::bravo::

+ Voor Daisy dan!  ::bravo::

+ De bronzen vrijstelling voor Anton! Erg leuk geregeld en hij was er zichtbaar blij mee!

+ De molcupcakes voor Susan en de kaart voor Sofie! Erg leuk dat molloten zulke dingen in elkaar zetten. Wel een - voor het feit dat ik die kaart van Sofie helemaal niet voorbij heb zien komen en er geen handtekening op heb kunnen zetten :(

+ Leuk dat Joeri er weer rondliep voor de vodcast en dat ik gewoon geïnterviewd ben. Wel een - voor het feit dat ik spontaan súperzenuwachtig werd (doordat ik Joeri in het echt zag (supercool!) en vooral door die camera op m'n snufferd) en dat ik daardoor echt belachelijke dingen heb uitgekraamd, hoop dat dat eruit geknipt wordt  :P (maar ik weet nu wel: een carrière als presentatrice is niets voor mij hahaha xD)

- Zoals al eerder gezegd, erg jammer dat de enige meet&greet die er was, zo kort en chaotisch was, ook omdat er maar zo weinig kandidaten waren waardoor het weinig zin had om bij Susan of Jan-Willem in de rij te gaan staan (ook omdat er totaal niet gelet werd op voordringen. Hoeveel mensen echt van de zijkant gewoon vooraan in de rij gingen staan, belachelijk! Ik vind dat daar echt meer op gelet moet worden, voor zover dat mogelijk is.) En ik snap dat de kandidaten helemaal gesloopt zijn na zo'n meet&greet, omdat ze helemaal overweldigd worden door zo'n menigte molloten die allemaal wat van de kandidaat wil, maar júíst daarom lijken me twee (kortere) meet&greets of in elk geval meer structuur (met lijnen, linten of wat dan ook) om betere rijen te vormen om de chaos te beperken me een must-have.

- Daarmee samenhangend: tijdens de meet&greet werd Aaf bijvoorbeeld geïnterviewd door een cameraploeg en dat duurde wel een tijdje. Nu werden erg veel mensen in de rij geïrriteerd, omdat dit zo lang duurde en het van de tijd afging dat mensen met haar op de foto konden/een handtekening konden krijgen/een kort praatje konden maken. Misschien een idee om op een ander moment de kandidaten even te laten interviewen door cameraploegen die er rondlopen?

- De afwezigheid van Jennifer. Waarom was dat niet gemeld? Was ze er onverwachts niet of was dat al langer bekend maar is dat niet gemeld?

- De onduidelijkheid bij de veiling. Het zou handig zijn als er van tevoren duidelijk bekend werd wat er op de veiling wordt aangeboden. Natuurlijk wordt er hier op de site altijd een lijstje geplaatst, maar dat komt lang niet overeen met wat er daadwerkelijk werd aangeboden (en er komen natuurlijk ook dingen van de kandidaten bij). Dus het lijkt me handig als aan het begin van de veiling de kavels gewoon even duidelijk opgesomd worden (of als er ergens een lijstje wordt gehangen of wat dan ook). Ik heb zelf twee hartstikke leuke items gescoord bij de veiling waar ik ontzettend blij mee ben, maar ik kan me ook voorstellen dat anderen nu teleurgesteld zijn, omdat dingen waar zij op gerekend hadden niet geveild werden, waardoor ze andere items hebben laten schieten, of mensen een item weten te bemachtigen maar dan balen omdat er nog leukere items voorbijkwamen waar ze niet op gerekend hadden.

- De chaos bij de kinderveiling. Nu ben ik zelf al een tijdje geen kind meer  ;D, maar ik vond het toch sneu voor alle kinderen dat die kinder"veiling" (die toch helemaal geen veiling maar gewoon een verkoop was of zie ik dat nou verkeerd?) niet goed was aangekondigd en zo chaotisch verliep.

- Ik hoorde toen het afgelopen was een molloot aan iemand van de crew vragen hoe het met de slippers zat, waardoor er gezegd werd dat die al op waren. Waren er überhaupt weer slippers te koop dan, klopt dat? Zo ja, dan mag dat wel iets duidelijker gemaakt worden!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #543 Gepost op: 31-03-2014, 12:09:18 »
Is het misschien een idee om tijdens de veiling een lijst met kavels op het grote scherm te laten zien? Dan kan iedereen zien welke kavel er überhaupt zijn, welke geveild worden/welke voor de kinderveiling zijn, etc. Deze kan dan voor de veiling worden opgesteld, zodat deze up-to-date is. De lijst kan dan bijgewerkt worden als er een item is gekocht. Dan wacht niemand op een kavel wat uiteindelijk nooit geveild gaat worden. Het hoeft niet super high-tech te zijn, een lijstje bijhouden in een tekstverwerker is prima!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molfandag 2014
« Reactie #544 Gepost op: 31-03-2014, 12:17:32 »
- De onduidelijkheid bij de veiling. Het zou handig zijn als er van tevoren duidelijk bekend werd wat er op de veiling wordt aangeboden. [..]

Dat wordt in principe expres niet gedaan. We krijgen vaak maar een deel van de veilingitems te horen van te voren. Gister kwamen er op de dag zelf nog veel meer items bij. Dat gaat elk jaar zo. We noemen ze op de dag zelf niet allemaal om, deels omdat het te veel items zijn om allemaal op te noemen en deels omdat het verrassingseffect ook leuk is en een beetje hoort bij een veiling.

- De chaos bij de kinderveiling. Nu ben ik zelf al een tijdje geen kind meer  ;D, maar ik vond het toch sneu voor alle kinderen dat die kinder"veiling" (die toch helemaal geen veiling maar gewoon een verkoop was of zie ik dat nou verkeerd?) niet goed was aangekondigd en zo chaotisch verliep.
Dat het chaotisch verloopt komt vooral door de kinderen (en de ouders) zelf. En ja, ik heb ouders horen zeggen tegen hun kinderen dat ze gewoon voor moesten dringen. Goede opvoeding mensen  ::pinokkio::

- Ik hoorde toen het afgelopen was een molloot aan iemand van de crew vragen hoe het met de slippers zat, waardoor er gezegd werd dat die al op waren. Waren er überhaupt weer slippers te koop dan, klopt dat? Zo ja, dan mag dat wel iets duidelijker gemaakt worden!
Als ik het me goed herinner hebben we 1 jaar heeeeel veel slippers gekregen waar we drie jaar pp hebben kunnen teren. Nu zijn ze idd op, maar al voor gister ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #545 Gepost op: 31-03-2014, 12:22:43 »
Zit ik me een heel verhaal te typen ben je me voor Vieffan ;D

Tja over ouders en fans verbaas ik me elk jaar weer...zo vind ik het persoonlijk erg jammer dat, tijdens de toch al korte meet & greet, fans heel lang bij een kandidaat blijven staan kletsen terwijl achter hen nog veel meer fans staan te wachten die ook heel erg graag op de foto willen met de kandidaten :-X

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2014
« Reactie #546 Gepost op: 31-03-2014, 12:26:23 »
Wat ik wel jammer vond was dat er vragen worden uitgekozen bij het vragenvuur waar het antwoord allang bekend was.. Zowel hier, als wel in de serie.. Ik snap dat niet alle bezoekers van de MFD hier alles lezen, maar de vraag waarom de aflevering 'Jennifer' heette was wel algemeen bekend volgens mij.. Toch jammer, want zo had je een andere originele vraag kunnen stellen aan Anton.
Als je leukere vragen had dan had je ze gewoon moeten stellen in het topic ::ok::.
Ik was er zeer zeker bij vorig jaar, haha. Toen had jij nog de quiz gewonnen toch?


::jaja:: ::trots::
- Ik hoorde toen het afgelopen was een molloot aan iemand van de crew vragen hoe het met de slippers zat, waardoor er gezegd werd dat die al op waren. Waren er überhaupt weer slippers te koop dan, klopt dat? Zo ja, dan mag dat wel iets duidelijker gemaakt worden!

Dat was ik, en nee er waren geen slippers. Die waren vorig jaar opgegaan. Dit jaar waren er keychords van de avro die bij de ingang werden uitgedeeld (tot die ook op waren) ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #547 Gepost op: 31-03-2014, 12:28:39 »
Wel een - voor het feit dat ik die kaart van Sofie helemaal niet voorbij heb zien komen en er geen handtekening op heb kunnen zetten :(

Ik ken helaas niet iedereen van gezicht en op de MFD kan je zo nieuwe gezichten over het hoofd zien  :-[ Als ik hem bij de ingang had gelegd kon iedereen indien gewenst er een krabbel op zetten, maar dan is het ook afwachten hoe gehavend ie uit de signeersessie komt. Daarom ben ik langs zoveel statafels gegaan als kon, maar dan trek ik ook niet iedereen aan de mouw die ik niet meteen herken  ::regenboog::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #548 Gepost op: 31-03-2014, 12:43:17 »
Ik ken helaas niet iedereen van gezicht en op de MFD kan je zo nieuwe gezichten over het hoofd zien  :-[ Als ik hem bij de ingang had gelegd kon iedereen indien gewenst er een krabbel op zetten, maar dan is het ook afwachten hoe gehavend ie uit de signeersessie komt. Daarom ben ik langs zoveel statafels gegaan als kon, maar dan trek ik ook niet iedereen aan de mouw die ik niet meteen herken  ::regenboog::

Haha dat snap ik hoor ;) Het was ook verwijt ofzo! Alleen jammer dat 'ie niet langs onze statafel is gekomen! Maar Sofie begrijpt vast dat 'ie namens alle molloten was ;)

Als je leukere vragen had dan had je ze gewoon moeten stellen in het topic ::ok::. ::jaja:: ::trots:: Dat was ik, en nee er waren geen slippers. Die waren vorig jaar opgegaan. Dit jaar waren er keychords van de avro die bij de ingang werden uitgedeeld (tot die ook op waren) ;).

Aah oke dat verklaart! Ik kon me al niet voorstellen dat er dit jaar weer slippers verkocht werden en dat ze zo snel op waren/dat het me niet was opgevallen!

Zit ik me een heel verhaal te typen ben je me voor Vieffan ;D

Tja over ouders en fans verbaas ik me elk jaar weer...zo vind ik het persoonlijk erg jammer dat, tijdens de toch al korte meet & greet, fans heel lang bij een kandidaat blijven staan kletsen terwijl achter hen nog veel meer fans staan te wachten die ook heel erg graag op de foto willen met de kandidaten :-X



Ja dit inderdaad ja! Erg jammer dat mensen voordringen (of dat hun kinderen laten doen). Iedereen wil graag zo snel mogelijk vooraan staan, maar dat is nog geen reden om je zo asociaal te gedragen.

Over gedrag gesproken, wat ik trouwens tot slot nog wel even kwijt wil: erg jammer dat er toch een aantal molloten zijn die zich te goed voelen voor mensen die niet 'tot de harde forumkern' behoren en zich zelfs eigenlijk te goed voelen voor de fandag (ja dit heeft iemand gezegd).
Ik denk dat deze mensen zich even moeten realiseren dat de fandag een gezellig, sociaal evenement hoort te zijn met alle aanwezigen, of dat nu mensen zijn die al vanaf seizoen 1 kijken of pas vanaf seizoen 14, of het nu mensen zijn die actief meeposten op het forum of niet, of het nu mensen zijn die voor het contact met de andere molloten, voor de veilingitems of (zoals de meeste mensen!) voor de kandidaten en de meet&greet komen! Het feit dat iedereen die aanwezig is bij de fandag de moeite heeft genomen om €12 of €15 te betalen en helemaal vanuit Groningen, Limburg, Zeeland of waar dan ook naar Amersfoort te komen, getuigt er toch wel van dat álle aanwezigen échte fans zijn.
Het is dan erg jammer dat er molloten zijn die weigeren te praten met anderen buiten 'de harde kern' en die anderen de indruk geven minder te zijn dan hen (omdat anderen niet zoals zij er al vanaf het eerste uur bijzijn, actief meeposten, een paar honderd euro willen neerleggen voor veilingitems, en/of zelfs contact hebben met de kandidaten en crew op andere momenten dan de fandag en dus állang niet meer voor de meet&greet komen). Laten we alsjeblieft respectvol met elkaar omgaan en ga niet doen alsof je meer bent dan de 'gemiddelde' fandagbezoeker, want dat is niet zo.
En dit stukje komt misschien een beetje hard over, maar ik weet dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergerde, dus ik wilde het toch even kwijt. ;)

(En nu wil ik weer foto's en filmpjes zien mensen! :P)
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 12:55:11 door MarissaWIDM »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #549 Gepost op: 31-03-2014, 13:16:09 »
Bedankt voor alle verhalen, foto's en filmpjes. Ik was er niet bij, maar krijg zo toch een beetje het gevoel het meebeleefd te hebben.  ::bravo::

Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe enthousiast de kandidaten zijn. Volgens mij hebben zij er ook van genoten. Molletje Suus zat er stralend bij.  :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2014
« Reactie #550 Gepost op: 31-03-2014, 13:29:16 »
Het was een heerlijke dag! Voor mijn gevoel was het een stuk minder druk dan vorige jaren, maar dat kan ook komen doordat de dikke winterjassen dit keer in de kast bleven hangen. ::zon:: Volgens mij hebben de kandidaten het ook prima naar hun zin gehad, leuk dat Maurice en Owen er ondanks hun vroege vertrek in de serie gewoon bij waren.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #551 Gepost op: 31-03-2014, 13:29:50 »
Over gedrag gesproken, wat ik trouwens (...)

Ondanks dat ik vind dat mensen zich hier dan wel erg door laten beinvloeden. Je moet ook naar de fandag komen omdat je het programma leuk vind en de mensen wil ontmoeten.
Maar ik snap wel wat je bedoeld.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 14:23:40 door Koembie »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2014
« Reactie #552 Gepost op: 31-03-2014, 13:36:04 »
Ik heb een geweldige dag gehad met vrienden, kandidaten en gezelligheid. Dank daarvoor!

We zijn allemaal erg blij dat Anton de bronzen vrijstelling mooi vond, en bedanken hem bij deze nogmaals voor zijn inzet voor 14 jaar ons favoriete programma.


Hier een foto van zaterdagavond. Rechts zie je de bronzen vrijstelling, links zie je een proefgravure van de achterkant. Als er nog mensen zijn die mooie foto's hebben van Anton en de vrijstelling, dan zouden de bronsgieter en ik die graag willen zien.

Tot volgend jaar!

Volgens mij had Joram een mooie foto van Anton en de vrijstelling! (ik mis de tag-optie nu haha).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #553 Gepost op: 31-03-2014, 13:53:44 »
Over gedrag gesproken, wat ik trouwens tot slot nog wel even kwijt wil: erg jammer dat er toch een aantal molloten zijn die zich te goed voelen voor mensen die niet 'tot de harde forumkern' behoren en zich zelfs eigenlijk te goed voelen voor de fandag (ja dit heeft iemand gezegd). (...)

Wat een gek bericht is dit. Ik kan me er althans niets bij voorstellen omdat ik door al die jaren heen de molfans op de fandag juist heb leren kennen als mensen die deel uit maken van één en dezelfde club liefhebbers van dat ene programma. Bij gebrek aan herkenningsbordjes spreek je een onbekend gezicht natuurlijk niet snel aan, maar zodra dat wel gebeurt ontstaan er voor zover ik het al die jaren ervaren heb altijd wel leuke gesprekjes. Sluit je ook vooral aan bij de groep die na afloop gezamenlijk bij de Chinees gaat eten. Ze zien ons graag met een hele grote groep komen. Ze hebben eten genoeg. ;)

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #554 Gepost op: 31-03-2014, 14:09:20 »
Ik merk op dit soort dagen toch wel altijd dat ik iets te verlegen ben om gewoon ineens iemand aan te spreken. Ik herken redelijk veel molloten wel van foto's, maar spreek ze dan toch niet aan. Misschien volgend jaar. :)

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #555 Gepost op: 31-03-2014, 14:09:36 »
Heinz ik ben het helemaal met je eens. Ik had geen naamplaatje op, maar had dit wel graag willen doen. Toch heb ik dit niet gedaan omdat het altijd maar een kleine groep mensen is die dit doen. Volgend jaar dus wat meer mensen aansporen om naambordjes te dragen? :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #556 Gepost op: 31-03-2014, 14:37:55 »


Tsubasa, gaf jij nou ook nog een soort rolletje aan Anton?
Zo ja, wat zat daar in (of mogen we dat niet weten  ;) )
Nieuwsgierig
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #557 Gepost op: 31-03-2014, 14:52:51 »
Tsubasa, gaf jij nou ook nog een soort rolletje aan Anton?
Zo ja, wat zat daar in (of mogen we dat niet weten  ;) )

Het was een afdruk van het bijgevoegde PDFje wat ik had gemaakt, met namen en avatars van meewerkende molloten.

Van ErikTKS heb ik ook nog geld ontvangen maar helaas was het papier toen al gedrukt (moest ik vrijdag doen).

*EDIT* PDF aangepast omdat er eigennamen in stonden.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 14:57:51 door Tsubasa »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #558 Gepost op: 31-03-2014, 16:03:07 »
Het was een afdruk van het bijgevoegde PDFje wat ik had gemaakt, met namen en avatars van meewerkende molloten.

Van ErikTKS heb ik ook nog geld ontvangen maar helaas was het papier toen al gedrukt (moest ik vrijdag doen).

*EDIT* PDF aangepast omdat er eigennamen in stonden.

Oh oké, mysterie opgelost!

Is iemand in staat om het molgeld te scannen  :D :D :D :D ?
Dan kan ik het uitprinten en heb ik het alsnog  ::ok::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #559 Gepost op: 31-03-2014, 16:28:00 »
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 18:12:37 door Lonneke14 »