Auteur Topic: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen  (gelezen 44352 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Gepost op: 12-02-2015, 20:58:45 »
Hier kun je alle opmerkingen kwijt over de 2e opdracht uit aflevering 7
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ongemakkelijke momenten
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2015, 21:03:54 »
Marlijn die zingt voor de 2 jongens. :-X :-X :-X :-[
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2015, 21:04:38 »
Wat een super opdracht!  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2015, 21:09:58 »
Echt een gave opdracht  ::rofl::

Zoiets mogen ze vaker doen

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #4 Gepost op: 12-02-2015, 21:14:36 »
Chris heeft dus wel de envelop gezien in Bentota ::oink::

Mooie speech btw ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #5 Gepost op: 12-02-2015, 21:21:12 »
Chris heeft dus wel de envelop gezien in Bentota ::oink::

Mooie speech btw ;)
Omdat hij zegt dat hij erlangs is gelopen? Zegt niets imho. Ze zullen zelf ook wel hebben afgeleid dat het geld bij aankomst lag en dat zit bijna altijd in een envelop. Ik zoek dus niets achter die uitspraak.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #6 Gepost op: 12-02-2015, 21:29:10 »
Omdat hij zegt dat hij erlangs is gelopen? Zegt niets imho. Ze zullen zelf ook wel hebben afgeleid dat het geld bij aankomst lag en dat zit bijna altijd in een envelop. Ik zoek dus niets achter die uitspraak.

Zou de productie dat niet gewoon gezegd hebben toen ze terugkwamen? "Jongens, de tijd is om. Hier plakte de envelop"

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #7 Gepost op: 12-02-2015, 21:30:11 »
Erg leuke opdracht! Mijn mol Rik vond ik hier niet heel erg zijn best doen om de mensen te overtuigen, desondanks blijft hij nog mijn mol.
Chris vond ik deze afl weer eens verdacht, zou een geweldige speech zijn geweest van de mol (als hij het was)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #8 Gepost op: 12-02-2015, 21:30:49 »
Of hij zegt het gewoon omdat hij het dacht. Net zoals met de koffers. Moet je niks achter gaan zoeken. Als dit egt zo zou zijn was dit nooit in de montage gekomen.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #9 Gepost op: 12-02-2015, 21:31:24 »
Wat dacht je van Martine die zei dat ze Pieter had aangespoord om naar het perron van Marlijn te gaan :)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #10 Gepost op: 12-02-2015, 21:35:23 »
En Rik die zegt dat hij nog  ::art:: heeft verdiend.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #11 Gepost op: 12-02-2015, 21:46:22 »
Wie heeft hier een master in psychologie en kan ons vertellen wat de beste manier is om mensen te overtuigen? De mol heeft voorkennis en zal misschien dergelijke manipulatietechnieken gebruiken, zoals Margriet die strak in de ogen van de mensen keek.

Mag ik hier trouwens even in alle eerlijkheid zeggen dat ik de pet van Edo opeet als Rik de mol is? Na het zien van zijn effort in deze opdracht...
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #12 Gepost op: 12-02-2015, 22:04:41 »
Margriet was nu dus niet laatste bij deze opdracht, maar in de vooruitblik wel. Dat verhoogt de hintwaardigheid van de hint van Joeyversteeg12 behoorlijk en die was al sterk.

In het voorstukje van volgende week zeggen alle kandidaten dat ze de mol zijn, behalve Margriet.

Martine: "Het valt me dit jaar best mee om de Mol te zijn"
Marlijn: "Ik ben de Mol"
Chris: "Ik ben de Mol"
Rik: "Ik ben de Mol"
Margriet: "Geloof niet wat zij zeiden"

Als we niet moeten geloven wat de anderen zeiden, dan kan er nog maar één iemand te mol zijn: Margriet!

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2015, 22:05:24 »
Waarschijnlijk gaan we pas in de allerlaatste aflevering zien of er 2000 euro in de pot is gekomen. Mocht Chris de Mol zijn en die tweeduizend euro komt er dan bij, zou het misschien eventueel kunnen dat Chris als winnaar uit de bus is gekomen met lichte hulp van de regie?

Kan iemand controleren of Chris daadwerkelijk alleen 'Ik houd van jullie' zei tegen die mensen? Want volgens hem had hij alleen de vertaling van díe zin gevraagd, terwijl hij iets later met 'bedankt' komt aankakken. Waar haalt-ie dat vandaan? Cursusje Singalees maybe? En misschien heeft hij ons wel verteld de Mol te zijn zonder dat we dat weten? Of zit ik te diep in de tunnel  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 07:10:52 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #14 Gepost op: 12-02-2015, 22:11:30 »
Kan iemand controleren of Chris daadwerkelijk alleen 'Ik houd van jullie' zei tegen die mensen? Want volgens hem had hij alleen de vertaling van díe zin gevraagd, terwijl hij iets later met 'bedankt' komt aankakken. Waar haalt-ie dat vandaan? Cursusje Singalees maybe? En misschien heeft hij ons wel verteld de Mol te zijn zonder dat we dat weten? Of zit ik te diep in de tunnel  ::bravo::

Hij had aan de tolk gevraagd hoe je "Ik hou van je" in het Tamil zegt. In Moltalk is het bevestigd dat dit ook inderdaad zo is.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #15 Gepost op: 12-02-2015, 22:12:08 »
Waarschijnlijk gaan we pas in de allerlaatste aflevering zien of er 2000 euro in de pot is gekomen. Mocht Chris de Mol zijn en die tweeduizend euro komt er dan bij, zou het misschien eventueel kunnen dat Chris als winnaar uit de bus is gekomen met lichte hulp van de regie?

Tuurlijk gaan we dat pas zien in de laatste afl. Maar als Chris de mol is gaat er juist geld UIT de pot en niet erin zoals jij aangeeft.

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #16 Gepost op: 12-02-2015, 22:13:21 »
Mag ik hier trouwens even in alle eerlijkheid zeggen dat ik de pet van Edo opeet als Rik de mol is? Na het zien van zijn effort in deze opdracht...

Ik hou je eraan.  ::jaja:: Vond de tactiek van Margiet wel.. opvallend. Het leek in ieder geval niet te helpen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #17 Gepost op: 12-02-2015, 22:13:37 »
Chris: yes I'm the mole and yes I walked passed by an envelope with money, left my luggage in compartment 4  ::oink::

Als dat geen revelation van the mole is  :o
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 22:15:16 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #18 Gepost op: 12-02-2015, 22:13:44 »
Wie deed er als tweede de speech? Want ik heb het idee dat marlijn op zichzelf stemde in de test.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - verkiezingen
« Reactie #19 Gepost op: 12-02-2015, 22:14:07 »
Wie deed er als tweede de speech? Want ik heb het idee dat marlijn op zichzelf stemde in de test.

Marlijn ja.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48