Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 305401 keer)

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #80 Gepost op: 12-01-2015, 19:57:23 »

Citaat van: Dutch-babe
Ook het feit dat hij die regenboog-band om heeft, in een voorstukje van volgende week zag je regenboog-parapluutjes (en ook die vlaggetjes in regenboog-vormen overal) zoiets zou Chris nooit van te voren kunnen weten als hij een kandidaat zou zijn zijnde, dus dat doet me hem toch weer verdenken.

Ik denk meer dat regenboog armbandje een toeval is, hij draagt namelijk wel vaker armbandjes en het zal mij niet verbazen
als hij meerdere armbandjes heeft en per toeval regenboog gekleurde heeft meegenomen.


Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #81 Gepost op: 13-01-2015, 12:15:39 »
nee ze zullen nooit gaan voor 2 mollen, geen mol, of de presentator als de mol, naar mijn mening.

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #82 Gepost op: 13-01-2015, 20:21:44 »
kunnen ze niet maken om onaangekondigd het spelwijze zomaar te veranderen dan zou je ook kunnen zeggen laten we voor de lol er geen mol in zetten dan gaan we lachu :D

Maar goed redelijk wat hints richting chris alleen ik weet het niet, voor mijn gevoel zal hij toch wel niet de mol zijn.
Aflevering 3 zal wel meer verheldering brengen ... ik kan niet wachten ^_^
« Laatst bewerkt op: 13-01-2015, 20:23:33 door Ice-T »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #83 Gepost op: 13-01-2015, 21:28:07 »
@Theoreticus, beetje rare gedachte...er gaan sowieso 8 kandidaten en 1 mol verder...of pieter nou een tweede mol was of niet...er is maar 1 mol en na 1e executie gaan er 8 kandidaten en 1 mol verder...dat is wat art zegt...als we mollen er bij gaan verzinnen dan is de waanzin nabij...;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #84 Gepost op: 13-01-2015, 21:58:48 »
Dat was ironisch bedoeld. Er is nooit een 2e mol.
ah...my bad...theoretisch gezien leek er niks ironisch aan, terwijl in praktijk dat wel zo bleek te zijn ;)

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #85 Gepost op: 14-01-2015, 13:16:50 »
De volgende uitspraak van Chris na het winnen van €1500 bij de tweede opdracht viel me op: "Die 100 euro bij de eerste opdracht was natuurlijk geweldig" waarna hij in lachen uitbarst. Dit lijkt ironisch bedoeld, maar als Chris de Mol is zou het ook letterlijk bedoeld kunnen zijn. Slechts €100 winnen als er €2000 te winnen valt is voor de Mol natuurlijk fantastisch.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #86 Gepost op: 14-01-2015, 14:28:05 »
De volgende uitspraak van Chris na het winnen van €1500 bij de tweede opdracht viel me op: "Die 100 euro bij de eerste opdracht was natuurlijk geweldig" waarna hij in lachen uitbarst. Dit lijkt ironisch bedoeld, maar als Chris de Mol is zou het ook letterlijk bedoeld kunnen zijn. Slechts €100 winnen als er €2000 te winnen valt is voor de Mol natuurlijk fantastisch.
"dat was fantastisch...nou eigenlijk niet" dat laatste vind ik weer onmols

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #87 Gepost op: 14-01-2015, 15:58:39 »
Ik hoop nog steeds dat er ooit eens 2 mollen zullen zijn.

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #88 Gepost op: 14-01-2015, 16:09:22 »
Vergeet niet dat het allemaal montage is wat we krijgen te zien. De crew stuurt ons dus ook in zekere zin qua gedachten, want die weten welke reacties ze zo'n beetje kunnen verwachten. Het kan dus prima wel zo zijn, maar het is ook een ideale montage truc om je te doen geloven dat Chris het niet meer kan zijn, terwijl ie het wel blijkt te zijn.
En wat Evelien zegt kan net zo goed uit een eerdere biecht komen, terwijl ze bij de test misschien juist van Chris is afgestapt.

Helemaal waar, dit is duidelijk bij Pieters verknipte biecht gebeurd, maar in dit geval geloof ik dat niet. Evelien lijkt wel degelijk stevig op Chris te hebben gezeten. Ze noemde hem in allebei haar testbiechten, in aflevering 1 (42:07) zie je dat ze de omgetrapte camera aan Chris toeschrijft en bij het kiezen van de penningmeester houdt ze hem continu in de smiezen. Dat soort kleine momentjes zijn voor mij wel een confirmatie. En gezien niet iedereen op Chris zit, moet ze anders wel een heel slechte test hebben gemaakt. Maar ze was zo fanatiek en dol op het spel, ik kan me niet voorstellen dat ze onderuit is gegaan op een gebrek aan informatie.
Waarom de productie dit overduidelijk in beeld brengt vind ik ook vreemd, maar het is tegelijkertijd ook wel vaker gebeurd. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #89 Gepost op: 14-01-2015, 16:18:02 »
Helemaal waar, dit is duidelijk bij Pieters verknipte biecht gebeurd, maar in dit geval geloof ik dat niet. Evelien lijkt wel degelijk stevig op Chris te hebben gezeten. Ze noemde hem in allebei haar testbiechten, in aflevering 1 (42:07) zie je dat ze de omgetrapte camera aan Chris toeschrijft en bij het kiezen van de penningmeester houdt ze hem continu in de smiezen. Dat soort kleine momentjes zijn voor mij wel een confirmatie.

Je hebt zeker gelijk hier, aan de andere kant volgen hierna nog 2 opdrachten waar Chris niet echt in een molse positie zit en bij het theater was zijn team zelfs als eerste binnen. Het zou in theorie dus best kunnen dat Evelien op het moment van de test toch doorgeslagen was naar een andere verdachte.

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #90 Gepost op: 14-01-2015, 16:47:37 »
Je hebt zeker gelijk hier, aan de andere kant volgen hierna nog 2 opdrachten waar Chris niet echt in een molse positie zit en bij het theater was zijn team zelfs als eerste binnen. Het zou in theorie dus best kunnen dat Evelien op het moment van de test toch doorgeslagen was naar een andere verdachte.

Dat is zeker een mogelijkheid :) Ik acht het alleen wat onwaarschijnlijk omdat je nog steeds spreidt in dit stadium, en om nou iemand die je t/m de museumopdracht enorm verdacht vond ineens volledig af te schrijven? Het kan zeker, maar ik acht het niet heel waarschijnlijk...

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #91 Gepost op: 15-01-2015, 08:51:41 »
Ajoud zegt dat ie geholpen werd en daardoor die man zo gauw al vond. Mischien bedoelde die dat ie door Chris geholpen was, omdat chris al naar die persoon leek te kijken en Ajoud dat al opmerkte (dus geholpen).
Chris kan nog steeds de mol zijn, en Ajoud wilde gewoon kijken hoe Chris zou reageren op "ik ben geholpen"

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #92 Gepost op: 15-01-2015, 10:27:25 »
In een biecht zegt Chris: "Ik weet dat het beste moment om te saboteren aan het eind van de opdracht is". Praktijkervaring als Mol?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #93 Gepost op: 15-01-2015, 10:38:11 »
In een biecht zegt Chris: "Ik weet dat het beste moment om te saboteren aan het eind van de opdracht is". Praktijkervaring als Mol?

Of gewoon een doorgewinterde molkijker? Ik heb sowieso het idee dat de makers heel erg aan ons mollootgevoel proberen te refereren dit seizoen. Evelien die in aflevering 1 vertelt: 'je weet dat het spel begonnen is als je Art ziet'. Dit is typisch iets voor molloten om dit erin te monteren.

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #94 Gepost op: 15-01-2015, 11:03:41 »
Is Chris wel zo'n Molloot? In de eerste aflevering zegt hij duidelijk 'eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik aan begin'. Als molloot weet je dat toch wel.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #95 Gepost op: 15-01-2015, 13:16:22 »
@newbee, neuh...tenminste...dat hoeft niet. Weet jij hoe het is om 3 weken lang te moeten liegen, niemand te kunnen vertrouwen?? weet jij hoe het is om de mol te zijn?? ja, je kunt door die interviews misschien een beetje voorstellen hoe dat is, maar ieder mens reageert daar anders op. ieder mens heeft toch een iets ander beeld dan dat ie op dat moment tegenkomt.

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #96 Gepost op: 15-01-2015, 13:58:02 »
Dat je niet weet hoe het is of voelt oké. Maar als molloot weet je dat je alert moet zijn, weet je dat je niemand kan vertrouwen weet je dat je bij ieder spel niet alleen een spel is. Als je als molloot gevraagd wordt dan weet je wel wat het spel is en wat het inhoud. Dan heb je toch wel een idee waar je aan begint? Als ik naar een nog onbekend land reis heb ik al wel een idee door lezen etc. hoe het zal zijn of voelen dat blijft een vraag tot je het ervaart.

Aangezien er een opmerking geplaatst werd misschien is het wel een doorgewinterde molkijker. Tja dat vraag ik me door die opmerking eigenlijk wel af. Misschien dat iemand dat weet vandaar mijn vraag.

Als het wel een doorgewinterde molkijker is/was kan het inderdaad eerder een hint naar mol zijn betekenen. Er is elk jaar maar 1 aflevering gewijdt aan hoe de mol gespeeld heeft, wat zijn / haar tactiek was dat lijkt me dus het meest onbekende terrein als molloot.

---------

Ik heb even door 3  op reis Chris in sri lanka heen gescrold. (Ja ik weet het hopeloos geval ik) maar het valt me wel op de de outfit veel overeenkomen met wie is de mol. Het zweetbandje van de foto, de geruiten blouse uit de galerij opdracht en het petje met dat rare logo, hier op dit onderdeel ook te zien.
Ik kan alleen maar bedenken dat de programma's aansluitend opgenomen zijn. Qua klimaat klopt het. Maar hoe wist de crew van 3 op reis dan wanneer ze er moeste zijn of heeft Chris moeten wachten tot hun aankomst?
Ik neem niet aan dat het overlappend opgenomen is aangezien Chris in 3 op reis regelmatig in een bus van plek naar plek gefilmd wordt en daarin zie ik geen andere kandidaten.

Ik ga nu echt meerdere 3 op reis afleveringen terugkijken om te zien of hij niet gewoon een standaard vulling van zijn koffer heeft. Kom er op terug.  ::rofl::

Was iemand dit al opgevallen en wat is daar jullie idee bij?
« Laatst bewerkt op: 15-01-2015, 22:17:54 door Stormpie, Reden: 2 berichten na elkaar samengevoegd »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #97 Gepost op: 15-01-2015, 17:41:29 »
@Newbee, dat je terug moet komen naar Wie is de mol ;) ik dacht dat die opnames van hem in januari ofzo waren. maar je moet me niet vragen naar een bron... en je reactie daarvoor: ja en nee....ik zou bij God niet weten waar ik aan begonnen ben als ik mee zou doen met widm. Ik vind het leuk, het speuren...heb totaal geen behoefte aan spelletjes, laat staan die durfal dingen...dus als ik overgehaald was om mee te doen zou ik me toch afvragen, waarom dan toch? waar ben ik aan begonnen. ;)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2015, 17:43:15 door SomeOne_01 »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #98 Gepost op: 15-01-2015, 20:23:24 »
Ik heb even door 3  op reis Chris in sri lanka heen gescrold. (Ja ik weet het hopeloos geval ik) maar het valt me wel op de de outfit veel overeenkomen met wie is de mol. Het zweetbandje van de foto, de geruiten blouse uit de galerij opdracht en het petje met dat rare logo, hier op dit onderdeel ook te zien.
Ik kan alleen maar bedenken dat de programma's aansluitend opgenomen zijn. Qua klimaat klopt het. Maar hoe wist de crew van 3 op reis dan wanneer ze er moeste zijn of heeft Chris moeten wachten tot hun aankomst?
Ik neem niet aan dat het overlappend opgenomen is aangezien Chris in 3 op reis regelmatig in een bus van plek naar plek gefilmd wordt en daarin zie ik geen andere kandidaten.

Ik ga nu echt meerdere 3 op reis afleveringen terugkijken om te zien of hij niet gewoon een standaard vulling van zijn koffer heeft. Kom er op terug.  ::rofl::

Was iemand dit al opgevallen en wat is daar jullie idee bij?

Ter info de volgende post:

Chris Zegers was er in de maand januari en dus sowieso eerder dan de WIDM-opnamen. In zijn BNN-reisverslag (20:17-21:18) meldt Chris dat hij een tempel beklimt op een Poja-dag, en wel de Poja-dag waarop het eerste bezoek van Boeddha aan Sri Lanka herdacht wordt. Dat blijkt te gaan om Duruthu Poya, zie bijvoorbeeld het volgende citaat: 'Next follows the Durutu Poya (January) when the Sinhala Buddhists commemorate the first visit of the Buddha to the island.' Ervan uitgaande dat Chris Zegers er in 2014 is geweest, was dat op 15 januari. Kortom: de BNN-reis en de WIDM-trip zijn vermoedelijk opzichzelfstaande, niet-aaneengesloten gebeurtenissen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #99 Gepost op: 15-01-2015, 21:33:34 »
Terwijl Art bij de executie 'Mol' zei (als voice-over stem op de achtergrond) precies op dat moment draaide/wees de camera naar Chris, en hoppa, een foto-klik ::oink::

Dit wilde ik NET zeggen.  (maar was het niet Victor die dat zei? iets van "ik ga voor mijn mol" en bij mol kwam de fotoklik met Chris)

En dat terwijl ik tijdens de aflevering eigenlijk ervan overtuigd was dat Chris niet de mol is.