Auteur Topic: Aflevering 6 - misplaatst  (gelezen 28504 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #20 Gepost op: 6-02-2016, 22:03:48 »
Maar zou ze ook echt weten wie de Mol is?
Nee.
En ze zou er ook niet uitliggen dan.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #21 Gepost op: 6-02-2016, 22:05:04 »
Super leuke aflevering weer! Dit is echt een hele leuke serie, vooral omdat er zo veel opdrachten zijn. In verelijking met vorig jaar zijn deze afleveringen veel gevulder!

Klaas als mol geloof ik niet. Het is Taeke, als outsider Tim nog. Ook Rop zou nog kunnen...


En die promo van volgende week  ::rofl:: ::regenboog:: Ik kan niet wachten
Helemaal mee eens, ik vond het ook weer een prachtige aflevering!  ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #22 Gepost op: 6-02-2016, 22:06:08 »
Cecile zat op 2 (wss Tim en Klaas zoals de vorige weken)
maar we weten niet wie haar hoofdverdachte was, en wie haar 2de verdachte. Daarbij zei ze dat ze
veel details miste.

Voor de rest denk ik dat de verdenkingen zo lagen:

Rop: Tim en Klaas
Annemieke: Tim en Klaas
Tim: Klaas
Taeke: Rop
Klaas: Annemieke en Klaas
Zelfs met twee jokers wint Taeke nog niet van Cecile, als Taeke op Rop zit en Cecile op Klaas. Denk dat de verdenking van Taeke toch ook op Klaas ligt (tenminste voor een groot deel).
Tell me what your telescope says

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #23 Gepost op: 6-02-2016, 22:08:02 »
Zelfs met twee jokers wint Taeke nog niet van Cecile, als Taeke op Rop zit en Cecile op Klaas. Denk dat de verdenking van Taeke toch ook op Klaas ligt (tenminste voor een groot deel).

Dat Taekes verdenking niet enkel Rop is, geloof ik ook wel. (we horen hem alleen Rop zeggen)
Vermoedelijk zal het wel Rop en Klaas zijn
klaar voor de strijd

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #24 Gepost op: 6-02-2016, 22:08:42 »
Cecile zat op 2 (wss Tim en Klaas zoals de vorige weken)
maar we weten niet wie haar hoofdverdachte was, en wie haar 2de verdachte. Daarbij zei ze dat ze
veel details miste.

Voor de rest denk ik dat de verdenkingen zo lagen:

Rop: Tim en Klaas
Annemieke: Tim en Klaas
Tim: Klaas
Taeke: Rop
Klaas: Annemieke en Klaas
Dan zou Taeke er toch uit moeten liggen??? Als enige niet op Klaas?
Meer L

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2016, 22:09:22 »
Dan zou Taeke er toch uit moeten liggen??? Als enige niet op Klaas?

Zie post boven je  :)
klaar voor de strijd

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #26 Gepost op: 6-02-2016, 22:10:36 »
*doet z'n best om lief te blijven en normaal alles te verwoorden*

WEER geen geld? 400 euro in een aflevering.
Ik keek deze aflevering met niet molloten en zelfs hun zeiden bij opdracht 1 (die overigens wel heel leuk bedacht was) : "Belachelijk dat ze hiervoor 0 geld krijgen, want dit is gewoon onmogelijk'
Precies wat ik ook dacht, hoe kun je dan van een goede mol spreken? een mollen actie is al gemaakt bij het verschuiven van 1 boekje of spijker.
Bij opdracht 2 was ik me zwaar aan het irriteren aan Tim, en eigenlijk molt iedereen hier behalve Cecile en Annemieke. Als Annemieke hier ging mollen viel het ook te veel op, omdat ze vrij goed spaans spreekt.
Opdracht 3 ook weer geen geld, ook al kwam het wel door een dom foutje op het einde maar geef dan 1000 voor het optijd komen en het ophalen van alle dingen en dan nog 500 extra als ze de groepsfoto ook goed nazetten..
Wat een flutpot. Als dit 1 jaar is oke, maar het wordt bijna niet meer serieus genomen. Leuk dat je 10 afleveringen wie is de mol hebt MEEgemaakt maar wie heeft iets aan een pot van 8000 euro?

De Klaas hint, de webredactie fout van Cecile als afvaller, Art die ik 2 jaar geleden persoonlijk beter vond presenteren. Ook vindt ik hem steeds leuker en vriendelijker tegen de kandidaten doen. Ik herinner me een interview met Pieter Jan waar hij zei dat hij echt wilde dat de kandidaten stijf stonden van spanning als hij een opdracht kwam uitleggen. Dat hij dit pas vanaf seizoen 11 is gaan doen, zo overkomen en zich terugtrekken. Ik begreep dat de crew/Art en de kandidaten apart reizen maar ik vindt hem te amicaal tegen de kandidaten. Persoonlijke mening.

Postives: Land!!  ::bravo::

Opdrachten (over het algemeen)  ::bravo::

Kandidaten  ::bravo:: Ik vind Tim leuk als kandidaat maar het begint wel lichtelijk irritant te worden dat hij geen zin kan zeggen zonder een grap erin te verwerken. Ik weet dat de kandidaten ook steeds gezelliger met elkaar omgaan en dat is ook prima maar we zitten in aflevering 7 en ik heb TOTAAL geen gevoel alsof het hard gespeeld wordt. Zelfs als we het hebben over jokers roept Tim gewoon heel droog naar Taeke, hey taak er liggen 2 jokers. Annemieke ziet die jokers, legt ze terug dan pakt Tim ze maar ze stribbelt ook helemaal niet tegen als ze ziet dat Hij ze pakt?
Je wilt naar de finale, iedereen molt want iedereen wilt alles meemaken, maar dan wel dit soort acties?

Zal vast wel als negatief worden gezien dit bericht, maar ik stoorde me al een paar afleveringen en ik merk.. met mij nog heel veel mensen, zowel op dit forum als in mijn persoonlijke leven en eigenlijk wilde ik het niet plaatsen maar ik moet het toch even doen!

Hoe vonden jullie het? ;D
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 22:12:29 door Rämon »

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #27 Gepost op: 6-02-2016, 22:11:25 »
Ondanks zeer weinig geld in de pot, toch mooie aflevering met veel James Bond muziek ook.
Had wel gedacht, misschien een 4e spel kregen.


Bij Ellie lust werd Writings on the wall gedraait. Ellie bracht letterlijk naar de 10e kanidaat,
Rob dus.. Letterlijk/staat uitgeschreven= Rob De Mol ??, maar misschien zat Ellie wel op Rob..

Veel Tim in de uitzending. Rob die bicht/hoopt dat een van hun twee weg gaat. Teken aan de wand dat Tim of Klaas in de buurt zijn, rob als mol ?? of juist hij niet !. Rob de volgende afvaller ??

Tim de mol, Klaas de verliezer en Annemieke de winnaar..

Opvallend dat er molshoop in beeld kwam bij iets wat leek op Taeke is de mol... Tim die eerder Taeke wil helpen met joker, maar we hebben niet gezien dat Taeke hem heeft ingezet. Wederom minder groen dan je denkt.. mol valkuil van Tim ?? als vriend. Zat misschien minder op Tim dan Cecile.. Bluffen gewoon een bevesteging dat hij een goede keuze heeft gemaakt.. Annemieke deed wel als of ze die jokers jammer vond, maar lijkt toch minder erg te vinden..

Ook grappig: Art die Tim aan het spiegelen was  ::jaja::

Cecile lekker 5 van de 6 weken als mol, maar wilde eigenlijk niet aan om Tim, Rob of Take als Mol neer te zetten.

Volgende week dag... Taeke of Rob...



« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 22:13:35 door Pierce_Brosnan »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #28 Gepost op: 6-02-2016, 22:12:49 »
Zelfs met twee jokers wint Taeke nog niet van Cecile, als Taeke op Rop zit en Cecile op Klaas. Denk dat de verdenking van Taeke toch ook op Klaas ligt (tenminste voor een groot deel).

Ik denk dat ze allemaal op Klaas zitten en dat Tim en Taeke hebben afgesproken met elkaar om te mollen en elkaar verdacht te maken.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2016, 22:13:03 »
Vond het weer een ontzettend leuke aflevering met leuke opdrachten waarvan de 1e gewoon al niet haalbaar was. De 2e wel te doen maar waarin ik me afvraag wat de mol in vredesnaam heeft gemold en de 3e was mooi en enige wat de mol hoefde te doen was wat poppetjes verkeerd houden :D

En wat is het ook een mooi land :O :D

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2016, 22:14:11 »
Maar als ze dan op Klaas zou zitten, waarom is ze er nu dan uit?
Volgens mij zit iedereen, in ieder geval deels, op Klaas (net zoals vorig jaar op dit punt in the serie iedereen Margriet door had). Het gaat er dan om hoeveel je nog spreidt, hoe veel vragen je goed hebt en of je jokers inzet.

Het wordt waarschijnlijk een race van de bondjes Tim-Taeke tegen Annemieke-Rop voor de finaleplekker. Op basis van de metro-opdrachtfoto wordt het dan Annemieke en Rop.  ;D
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 22:16:55 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2016, 22:22:32 »
Cecile zat op 2 (wss Tim en Klaas zoals de vorige weken)
maar we weten niet wie haar hoofdverdachte was, en wie haar 2de verdachte. Daarbij zei ze dat ze
veel details miste.

Voor de rest denk ik dat de verdenkingen zo lagen:

Rop: Tim en Klaas
Annemieke: Tim en Klaas
Tim: Klaas
Taeke: Rop
Klaas: Annemieke en Klaas

Taeke zat ook ook Klaas.
En Cecile zei ook dat ze niet op de details had gelet

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2016, 22:22:49 »
Op basis van de metro-opdrachtfoto wordt het dan Annemieke en Rop.  ;D

de webredactie fout van Cecile als afvaller

Ik heb even wat gemist geloof ik  ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #33 Gepost op: 6-02-2016, 22:38:37 »
*doet z'n best om lief te blijven en normaal alles te verwoorden*
<------>
Hoe vonden jullie het? ;D
Helemaal eens.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Emmalee

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #34 Gepost op: 6-02-2016, 22:43:45 »
Mij viel de intro nogal op. "Het zit er niet meer in dat het een finale wordt met alleen maar vrouwen."
Echter kan dat alleen als de mol een vrouw zou zijn en dus is de mol een vrouw.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #35 Gepost op: 6-02-2016, 22:45:33 »
Mij viel de intro nogal op. "Het zit er niet meer in dat het een finale wordt met alleen maar vrouwen."
Echter kan dat alleen als de mol een vrouw zou zijn en dus is de mol een vrouw.

3 vrouwen zijn uit het spel.

Hoe wil je nog een finale spelen met 3 vrouwen als er in totaal 5 vrouwen meedoen. Dit was geen hint naar dat de mol een vrouw is

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #36 Gepost op: 6-02-2016, 22:47:20 »
Maar je kan als de mol een man is überhaupt geen finale met drie vrouwen hebben

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #37 Gepost op: 6-02-2016, 22:49:16 »
Citaat
Mij viel de intro nogal op. "Het zit er niet meer in dat het een finale wordt met alleen maar vrouwen."
Echter kan dat alleen als de mol een vrouw zou zijn en dus is de mol een vrouw.

?

In finale zijn er minstens Mol, winnnaar en verliezer. Dat zijn er drie. Er waren aan begin maar twee vrouwen. Denk dat opmerking wel zo'n beetje klopt eigenlijk...

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #38 Gepost op: 6-02-2016, 22:51:07 »
Ik heb even wat gemist geloof ik  ;D

Ik gelukkig ook  ::regenboog::

Ik denk dat mensen hier gewoon moeten gaan ZITTEN en KIJKEN, over iedere seconde wordt wel wat gezeurd. Ik vind De Mol Vier saaier dan WIDM hoor
Art presenteert heel goed, als hij lacht om bijvoorbeeld Rop dan vind ik dat geen verkleinde afstand tussen de kandidaten oid. Ik vind 'm steeds beter worden.

Tja die pot is het enige waarvan ik bij mezelf ook merk dat het me minder boeit. Vorig jaar dacht ik echt 'oohhh zo weinig', en nu denk ik van 'het is zo, tja'...
Ik geef de serie een 9 so far

Offline Emmalee

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 - misplaatst
« Reactie #39 Gepost op: 6-02-2016, 22:58:16 »
?

In finale zijn er minstens Mol, winnnaar en verliezer. Dat zijn er drie. Er waren aan begin maar twee vrouwen. Denk dat opmerking wel zo'n beetje klopt eigenlijk...

Ja precies maar als het in eerste instantie wel had gekund kan dat immers alleen als de mol dus ook een vrouw is ;).
Dus als er 2/3 week geleden nog wel de kans bestond is de mol sowieso een vrouw. Aangezien er nu vrouwen zijn afgevallen kan dat niet aangezien er dan dus geen 3 vrouwen meer zijn (dus bijv 1 vrouw mol, 2 man verliezer en winnaar).