Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 144447 keer)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #240 Gepost op: 6-02-2016, 17:24:13 »
En net zo teleurgesteld als hij want ik had Cécile voor de spoiler ook al :(

Sorry lo.

@rest: komt er eens een echte spoiler in dit topic is het weer niet goed...  ???
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 17:26:02 door vlees »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #241 Gepost op: 6-02-2016, 17:26:38 »


@rest: komt er eens een echte spoiler in dit topic is het weer niet goed...  ???
prima gedaan vlees! Dank voor een echte spoiler in het spoilertopic.

ow en nu vind ik het eigenlijk wel genoeg geweest voor de discussie over spoilers in het spoilertopic.

Waarom Cecile toch ? Ze lijkt de foto's zo Rattig op een rijtje te leggen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #242 Gepost op: 6-02-2016, 17:29:40 »
Misschien ziet ze er iemand anders in

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #243 Gepost op: 6-02-2016, 17:30:56 »
Jammer!

Ik denk trouwens niet dat iedereen op Klaas zit, in tegendeel zelfs. Cecile heeft bijna elke proef samen met Klaas gedaan en weet wat hij droeg, etc. Dus mocht iedreen zijn test op Klaas hebben ingevuld, no way dat Cecile de minste aantal goed had.

Ik denk dat ze door het puzzelen ze een verkeerde silhouette zag en daardoor vol op de verkeerde persoon heeft ingezet en van Klaas is afgestapt. Of ze moet na de bootopdracht van Klaas zijn afgestapt.

Maar enfin, spoiler topic heet spoiler topic dus elke post kan gezien worden als spoiler. WIDM is een beetje amateuristisch dit jaar, maar nieuwe personen binnen de crew kunnen hopelijk goed leren van deze fouten!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Spoiler topic
« Reactie #244 Gepost op: 6-02-2016, 17:32:56 »
Yay een echte spoiler!  ;)

Maar wat amateuristisch slordig zeg. Zonder Anton geen  ::zweep:: er meer over?
No Milk today???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #245 Gepost op: 6-02-2016, 17:33:58 »
Sorry lo
Ja vlees, maar jouw product, molbeurs.com, ontploft op dit moment:  Website is offline

No cached version of this page is available.
Error 521 Ray ID: 27083f4cd7af1485 • 2016-02-06 16:31:54 UTC
Web server is down
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Spoiler topic
« Reactie #246 Gepost op: 6-02-2016, 17:44:26 »
Waarom Cecile toch ? Ze lijkt de foto's zo Rattig op een rijtje te leggen.
::rofl::

"Dan zie je wat je moet zien." Famous last words.

Met de briefjes die ze tot nu toe hebben verdient is het puur geluk als je ze goed neerlegt en dan nog heb je er vrij weinig aan omdat ze nog geen stukjes van het gezicht zelf hebben.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Spoiler topic
« Reactie #247 Gepost op: 6-02-2016, 17:49:13 »
Met de briefjes die ze tot nu toe hebben verdient is het puur geluk als je ze goed neerlegt en dan nog heb je er vrij weinig aan omdat ze nog geen stukjes van het gezicht zelf hebben.
En als je kijkt hoe ze de stukjes neerlegt in de preview van aflevering 6, dan denk ik niet dat ze daar ook maar iets uit heeft kunnen halen. De (bijna) volledig zwarte stukjes liggen in het midden. Het lijkt me dat ze puur het silhouet van de mol heeft proberen te maken.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #248 Gepost op: 6-02-2016, 17:49:37 »
Dagboek afvaller

Blij toe dat ik voor het eerst de afvaller goed heb ingevuld in de Pool. Al reeds voordat ik dit las.  Maar het is een fijne bevestiging.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #249 Gepost op: 6-02-2016, 17:51:39 »
@rest: komt er eens een echte spoiler in dit topic is het weer niet goed...  ???
Ook in het spoilertopic kunnen spoilertags geen kwaad ;) En tot zover mijn mening.

Kunnen we anders geen semi-spoilertopic maken? En een oke-als-je-het-echt-wil-weten-klik-hier-spoilertopic?
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #250 Gepost op: 6-02-2016, 17:59:30 »
Kunnen we anders geen semi-spoilertopic maken? En een oke-als-je-het-echt-wil-weten-klik-hier-spoilertopic?
Grapjas ::rofl:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Spoiler topic
« Reactie #251 Gepost op: 6-02-2016, 18:00:10 »
::rofl::

Wat een rampseizoen


Inderdaad. Wat mij betreft krijgen een flink aantal mensen van de productie zélf een rood scherm en zijn ze daarna voorgoed 'gone' of 'exit' of hoe ze het ook maar noemen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #252 Gepost op: 6-02-2016, 18:21:20 »
Dit gaat volgende week nog wat worden als ze een nieuwe penningmeester moeten kiezen ::ok::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Spoiler topic
« Reactie #253 Gepost op: 6-02-2016, 18:32:38 »
Welnee, dan zegt Klaas toch gortdroog: "Zal ik het dan maar weer doen?"    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #254 Gepost op: 6-02-2016, 19:41:03 »
Ziet er naar uit dat de meeste mensen dit spoiler topic lezen want de pool is flink aangepast! ;-)

Nu weet ik zeker dat die Klaas hint waar is (voor zover ik dat niet al dacht), want het is gewoon een minder ervaren team dit jaar....

Nou ja, toch kijk ik weer enorm uit naar vanavond, zelfs als daar een Carnaval onderbreking voor nodig is  ::ok::

EDIT: tweets lijken verwijderd te zijn...Staat ook: these tweet has been removed
En het gonst ook op twitter dat Klaas eruit gaat. Er gaat zeg maar 1 echte spoiler en 1 hoax.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 19:47:20 door Juuls247 »
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #255 Gepost op: 6-02-2016, 19:49:14 »
En het gonst ook op twitter dat Klaas eruit gaat. Er gaat zeg maar 1 echte spoiler en 1 hoax.

Dat van Klaas lijkt me eerder een uiting van cynisme ten opzichte van dit seizoen waar alles veel te snel bekend raakt.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #256 Gepost op: 6-02-2016, 19:52:01 »
Dat van Klaas lijkt me eerder een uiting van cynisme ten opzichte van dit seizoen waar alles veel te snel bekend raakt.
Nee echt: er gaat een WIDM lek rond, 1 over dat wat we zojuist hier hebben gelezen, en 1 iemand die rond bazuint dat Klaas eruit vliegt. Maar ook deze tweet is verwijderd.

Ik ben wel benieuwd hoe ze een Twitteraar zover hebben gekregen om een tweet te deleten?
Meer L

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #257 Gepost op: 6-02-2016, 19:54:15 »
Nee echt: er gaat een WIDM lek rond, 1 over dat wat we zojuist hier hebben gelezen, en 1 iemand die rond bazuint dat Klaas eruit vliegt. Maar ook deze tweet is verwijderd.

Ik ben wel benieuwd hoe ze een Twitteraar zover hebben gekregen om een tweet te deleten?
Beloofd dat ie volgend jaar mee mag doen ofzo...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #258 Gepost op: 6-02-2016, 19:54:20 »
Bij mij staat de tweet van de mol er nog gewoon??

nu ben ik niet heel thuis in twitter maar zie niet dat die is weggehaald

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #259 Gepost op: 6-02-2016, 19:55:45 »
Nee echt: er gaat een WIDM lek rond, 1 over dat wat we zojuist hier hebben gelezen, en 1 iemand die rond bazuint dat Klaas eruit vliegt. Maar ook deze tweet is verwijderd.

Ik ben wel benieuwd hoe ze een Twitteraar zover hebben gekregen om een tweet te deleten?

Cécile-gate lijkt me iets geloofwaardiger dan iemand die zit te typen dat Klaas er uit gaat.