Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796569 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1020 Gepost op: 21-10-2015, 11:29:51 »
Ik denk misschien een naam te hebben gevonden: Martijn Fischer. Hij is acteur en zanger. Heeft in o.a Hij gelooft in mij gespeeld.

Hij heeft tussen 29 mei en 30 juni slechts een retweet gedaan, op 6 juni.

Zou me een leuke kandidaat lijken!
Frankje Lapi

Offline molly88

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1021 Gepost op: 21-10-2015, 12:14:28 »
Martijn Fischer heeft wel een optreden gehad in Uden in het weekend van 13/14 juni

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1022 Gepost op: 21-10-2015, 12:54:51 »
En op 18 juni trad Martijn Fischer op in Zuidbroek. Dolf Jansen was in de vermeende WIDM-opnameperiode live op de radio te horen bij het programma Spijkers met Koppen. Benja Bruijning had toentertijd filmopnamen in Nederland. Hij speelt mee in De Helleveeg.

Uit de poll blijkt dat de meningen nogal verdeeld zijn over het feit dat er nog geen kandidaten onthuld zijn  :)  De verschijningsdatum van het Molboekje 2016 is overigens uitgesteld naar 23 november.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1023 Gepost op: 21-10-2015, 13:18:02 »
Dolf Jansen zie ik bovendien liever in Expeditie Robinson: hij is al zo dun dat 'ie na wat afvallen hoogstwaarschijnlijk gewoon vanzelf onzichtbaar wordt op je beeldscherm. Beter voor iedereen denk ik. Nee, totaal geen leuke kandidaat voor WIDM. De dames die Bmol noemde zijn bij mij niet bekend. Wat doen ze precies, behalve speculeren op Twitter over hun wens om deel te nemen aan het programma? :P

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1024 Gepost op: 21-10-2015, 13:25:53 »
Heb nog niemand de naam van Harry Piekema horen noemen... het Appie-Heijn boegbeeld...

Hij spreekt alleen nog de spotjes in. En die kunnen ruim vooraf opgenomen zijn...
Hij zat wel in de Slimste Mens dit jaar maar zijn optreden bleef bij slechts 1 uitzending...

Ik krijg steeds meer het idee dat er een paar grote verrassingen zitten in het deelnemersveld!
Er zijn nog veel meer namen die nergens genoemd zijn maar zomaar in WIDM op kunnen duiken...

 ::tandpastasmiley::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1025 Gepost op: 21-10-2015, 13:31:37 »
Heb nog niemand de naam van Harry Piekema horen noemen... het Appie-Heijn boegbeeld...

Hij spreekt alleen nog de spotjes in. En die kunnen ruim vooraf opgenomen zijn...
Hij zat wel in de Slimste Mens dit jaar maar zijn optreden bleef bij slechts 1 uitzending...

Ik krijg steeds meer het idee dat er een paar grote verrassingen zitten in het deelnemersveld!
Er zijn nog veel meer namen die nergens genoemd zijn maar zomaar in WIDM op kunnen duiken...

 ::tandpastasmiley::


Harry Piekema is naast TV-acteur ook volop actief in theaters. Op zijn website is te lezen dat hij ten minste vanaf 11 juni vrijwel dagelijks op de planken stond. Dus mits de opnames in die periode waren, geen kanshebber. Helaas.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1026 Gepost op: 21-10-2015, 13:35:23 »
Dolf Jansen zie ik bovendien liever in Expeditie Robinson: hij is al zo dun dat 'ie na wat afvallen hoogstwaarschijnlijk gewoon vanzelf onzichtbaar wordt op je beeldscherm. Beter voor iedereen denk ik. Nee, totaal geen leuke kandidaat voor WIDM. De dames die Bmol noemde zijn bij mij niet bekend. Wat doen ze precies, behalve speculeren op Twitter over hun wens om deel te nemen aan het programma? :P

Ze werken beiden als journalist / columnist. Marijn voor de Keuringsdienst van Waarde (waar o.a. Ajouad en Sofie aan verbonden zijn) en Nynke bij onder meer de NRC. Ook heeft Nynke meegedaan aan de tv-quiz De Slimste Mens, die qua soort kandidaten in dezelfde vijver vist als WIDM (en die o.a. Art, Owen en Pieter Derks tot winnaars kan rekenen). Beiden zouden zeer geschikt zijn voor WIDM: slim, jong, en vol humor. Bovendien hebben ze beiden op allerlei manieren connecties met oud-WIDM-deelnemers en houden ze van het spel. Ik zou ze graag in WIDM zien!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1027 Gepost op: 21-10-2015, 13:39:36 »
Beetje passend in het rijtje Ionica Smeets dus? :)

Is er niet iemand die handig is in apps maken waarmee je alleen maar even Twitteraccounts hoeft in te voeren en precies de onderlinge verhoudingen (volggedrag e.d.) en postgedrag (data + soort bericht, zoals retweet, reactie...) analyseert? :') haha!

Offline MJK1988

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1028 Gepost op: 21-10-2015, 13:59:58 »
Goedele Liekens wordt ook door veel mensen genoemd, maar dat is ook een Vlaamse. Lijkt me sowieso een kleine kans dat ze dat gaan doen
Eva van der Gucht (seizoen 8 ) is ook een Vlaamse. Woont wel in Nederland. Ik denk dat Goedele best mogelijk is omdat ze zoveel in Nederland is en hier ook een bekende 'Nederlander' is.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2015, 16:35:29 door MJK1988 »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1029 Gepost op: 21-10-2015, 14:09:35 »
Eva van der Gucht (seizoen 8) is ook een Vlaamse. Woont wel in Nederland. Ik denk dat Goedele best mogelijk is omdat ze zoveel in Nederland is en hier ook een bekende 'Nederlander' is.

True! Heb nog wat namen die wellicht in lijn liggen met de afgelopen jaren:

- Yvonne Coldeweijer
- Victor Löw
- Tony Neef
- Celinde Schoenmaker
- Nasrdin Dchar
- Marcel Musters
- Teun Kuilboer
- Jeroen Spitzenberger
- Egbert Jan Weeber

Niets gecontroleerd o.i.d. :')

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1030 Gepost op: 21-10-2015, 16:12:05 »
Beetje passend in het rijtje Ionica Smeets dus? :)


Ik zie je niet zeggen dat Ionica een mogelijke kandidaat is. Je mag er echter van uitgaan dat ze ook geen kandidaat is. Ze is namelijk dit voorjaar moeder geworden.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1031 Gepost op: 21-10-2015, 16:24:25 »
Dolf Jansen was in de vermeende WIDM-opnameperiode live op de radio te horen bij het programma Spijkers met Koppen.
Ze hebben deze zomer een aantal uitzendingen van tevoren opgenomen. Zo kon Art ook te gast zijn terwijl hij eigenlijk in land X zat ::jaja::
Ook heeft Nynke meegedaan aan de tv-quiz De Slimste Mens, die qua soort kandidaten in dezelfde vijver vist als WIDM (en die o.a. Art, Owen en Pieter Derks tot winnaars kan rekenen). Beiden zouden zeer geschikt zijn voor WIDM: slim, jong, en vol humor. Bovendien hebben ze beiden op allerlei manieren connecties met oud-WIDM-deelnemers en houden ze van het spel. Ik zou ze graag in WIDM zien!
Diederik Smit zie ik ook zo meedoen. Toen bij de slimste mens afgelopen zomer een fragment uit Wie is de Mol voorbij kwam, noemde hij zonder moeite de vier presentatoren op chronologische volgorde op. Een fan dus ::ok::
...óf niet!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1032 Gepost op: 21-10-2015, 16:49:37 »
Ze hebben deze zomer een aantal uitzendingen van tevoren opgenomen. Zo kon Art ook te gast zijn terwijl hij eigenlijk in land X zat ::jaja::

Klopt, maar dat was Zomerspijkers, wekelijks vanaf 20 juni. Die radioshow met Art was inderdaad niet live. Ik doel echter op Spijkers met Koppen, dat op 13 juni wel live was.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: WIDM 2016
« Reactie #1033 Gepost op: 21-10-2015, 18:41:30 »
Hoi allemaal. Ik ga mijn best doen om voor seizoen 16 weer eens wat actiever te doen hier. Ik ben net klaar met het terugkijken van seizoen 6, en ik kan na bijna 10 jaar nog steeds niet geloven dat Frédérique er niet meer is. Ik heb eerder dit jaar in Argentinië als een soort eerbetoon aan die serie bijna alle locaties in Buenos Aires, Bariloche en Salta bezocht. Zelfs nog dezelfde kabelbaan gedaan als de kandidaten. Voor mij nog steeds het mooiste land waar de Mol ooit is geweest. Anyways, hoi dus.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1034 Gepost op: 21-10-2015, 18:50:17 »
Welkom back, Duikertje. En uiteraard ook leuk dat er nog zoveel terug te vinden is van de plekken waar WIDM destijds was. Misschien is het wel leuk om in het offtopic topic foto's te plaatsen van die plekken? Heb je bijvoorbeeld het grafmonument kunnen ontdekken waar de roos met afwijkende kleur van Frédérique lag?


OT: Er zijn intussen zoveel namen genoemd voor editie 16, dat er vast wel een of meer namen zullen kloppen.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: WIDM 2016
« Reactie #1035 Gepost op: 21-10-2015, 22:17:49 »
Thanks Jos!

Dat is wel een goede ja, ik heb ook nog wel wat foto's van plekjes van WIDM Canada, zoals station Bonaventure in Montreal  :)
Ik had wel iets te weinig research gedaan voor deze WIDM Argentinië reconstructie en ik wist dus niet meer precies achter welke graven ik aan moest gaan. Ik heb wel Manuel Belgrano en die ene in de kathedraal, maar geen idee meer welke er op Recoleta waren. Heb wel Evita gevonden maar ja die was het dus net niet. Wist niet meer dat ik gewoon op het geld moest kijken...

Ik wacht wel rustig af wie er in WIDM 16 meedoen. Ik zal zoals gewoonlijk er wel 1 of 2 van kennen en de rest niet. Wat totaal niet uitmaakt, want vele van de eerste 4 seizoenen behoren tot mijn favoriet.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1036 Gepost op: 21-10-2015, 22:31:29 »
Ik stel voor verder hierover te kwekken on het Off-topic topic.........

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1037 Gepost op: 22-10-2015, 10:39:39 »

- Egbert Jan Weeber

Niets gecontroleerd o.i.d. :')

 ::love::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1038 Gepost op: 22-10-2015, 12:37:58 »
Elk jaar is er ook wel een of meerdere kandidaten die geen social media hebben, of weinig op social media zetten.

Zo heb je Eva Duijvestijn (actrice: o.a Gouden Bergen) die alleen facebook heeft, maar er weinig op zet. Lijkt mij een leuke kandidaat.

Je hebt ook Nyncke Beekhuyzen (actrice: o.a Süskind en Danni Lowinski) zij heeft Instagram sinds 5 weken en Facebook waar ze weinig op zet, in Juni ook niks. Lijkt me een enorm leuke kandidaat!
Frankje Lapi

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1039 Gepost op: 22-10-2015, 13:04:17 »
Zo heb je Eva Duijvestijn (actrice: o.a Gouden Bergen) die alleen facebook heeft, maar er weinig op zet. Lijkt mij een leuke kandidaat.

Over Gouden Bergen gesproken... Tina de Bruin? Opvallend is dat ze na mei 2015 geen enkele tweet plaatst die niet iemand anders had kunnen plaatsen. Veelal een foto van internet geplukt met #goodmorning of iets in die trant, of retweets van het een of ander. De tweets die wel zelf geplaatst hadden kunnen worden, zijn niet te verifiëren op de exacte tijd zeg maar.